Oh, ik tel niet eens meequote:Op woensdag 9 april 2008 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch gaat die meet er een keer komen, al moeten we de banden van jouw vliegtuig lekprikken, de naald in jouw handbagage verstoppen en je borgsom betalen, al moeten we BX aan haar haren uit Italië slepen en de pagina met de meetdatum uit de agenda van Muck en MPG scheuren zodat ze niets anders kunnen afspreken. Maar die meet komt er gewoon een keer.
2.5 uur rijden van huis.. op 45 minuten ligt het strand, maar dat is voor de normale dagjesmensen. Ik zoek liever deze stilte op, op een doordeweekse dag. National Geographic mee en lekker indutten in de schaduw van een flinke rots (achter me tijdens het nemen van de foto)quote:
We kunnen jouw arts een aanbeveling om een KSC-meet in Zandvoort bij te wonen laten doen natuurlijkquote:
Ik kom.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:33 schreef indahnesia.com het volgende:
KSC MEET 1 JUNI 2008
Kom ook gezellig naar de KSC meet op 1 juni 2008. Deze zal gehouden worden op en afgelegen wit zandstrand met op de achtergrond de groene heuvels van het rustieke eiland Java. Drank en eten zijn reeds geregeld, vervoer vanuit Yogyakarta is gratis.
Aanmelden via dit topic of via email. Afmelden hoeft niet, het eten komt toch wel op, en de drank gaat gewoon mee naar huis voor de 2e juni.
Zoiets dus
Dan is de tweede meetquote:Op woensdag 9 april 200815:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag dat niet een paar maanden later?
Stuur me ffies een SMS-je als je op het vliegveld bent, zorg ik dat je opgehaald wordt door de bus.quote:
Mja, wel aantrekkelijk zoeen snoepreisje naar Java!quote:Op woensdag 9 april 2008 15:33 schreef indahnesia.com het volgende:
KSC MEET 1 JUNI 2008
Kom ook gezellig naar de KSC meet op 1 juni 2008. Deze zal gehouden worden op en afgelegen wit zandstrand met op de achtergrond de groene heuvels van het rustieke eiland Java. Drank en eten zijn reeds geregeld, vervoer vanuit Yogyakarta is gratis.
Aanmelden via dit topic of via email. Afmelden hoeft niet, het eten komt toch wel op, en de drank gaat gewoon mee naar huis voor de 2e juni.
Zoiets dus
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch gaat die meet er een keer komen, al moeten we de banden van jouw vliegtuig lekprikken, de naald in jouw handbagage verstoppen en je borgsom betalen, al moeten we BX aan haar haren uit Italië slepen en de pagina met de meetdatum uit de agenda van Muck en MPG scheuren zodat ze niets anders kunnen afspreken. Maar die meet komt er gewoon een keer.
Ik heb me af noch aangemeld.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets hebben we dus ook voor de 31e gepost. En toen begon het grote aanmelden, en meteen het nog grotere afzeggen.
Nieuwe baan?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:45 schreef Muck het volgende:
[..]
kijk, het is niet dat we niet willen, maar M heeft net een nieuwe baan en kan voorlopig geen vrij krijgen op zaterdag
Ja, MPG hier,quote:Op woensdag 9 april 2008 15:52 schreef OA het volgende:
[..]
Nieuwe baan?![]()
Mij wordt nooit iets verteld!Dus vertel!!
Ah, je werkt daar dus alweer even.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, MPG hier,
Ik heb een nieuwe baan ja. Zelfde werk, ander bedrijf, betere verdiensten, minder Polen. Veel meer is er niet te melden, oja, de grootste klant is dus niet meer de discountsupermarkt, maar de fastfoodketen met de grote gele M.
Word je eruit gepleurd bij schoonOA?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:58 schreef OA het volgende:
Heeft iemand toevallig een voorbeeld van een bezwaarschrift wegens ontslag?
Welnee. Het is niet voor mij.quote:
moet lukken, ik ben er in ieder gevalquote:Op woensdag 9 april 200815:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Half november of december dan [afbeelding]
Mart?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |