mij ook niet idd..quote:Op woensdag 9 april 200815:14 schreef BrandX het volgende:
OUD is een van die fora die mij ook geen ene bal interesseren nee. [afbeelding]
aai aai kroel kroel.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:14 schreef BrandX het volgende:
OUD is een van die fora die mij ook geen ene bal interesseren nee.
eensch!quote:
ja, ho even!quote:
24 is genoeg wil je zeggen?quote:Op woensdag 9 april 200815:17 schreef Muck het volgende:
[..]
eensch!
[..]
ja, ho even!
ammenooitniet dat dat gaat gebeuren [afbeelding]
dan ligt er al lang een knoop in bij MPG [afbeelding]
wat moet het nu gaan kosten dan?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Egypt Air? Turkish Airlines? Wat is dat voor een crap? Waar is British Airways, KLM, AirFrance en zo gebleven met hun normale tarieven... de stinkende honden.
Die second-hand carriers kosten 800-900 euro retour, KLM e.d. 1100-1200... oplichters.. en dat vanuit Bangkok, dat is goddomme al halverwege vanuit Indonesie... lelijke draken dat het zijn. Ik blijf mooi hier, ze sturen de foto's maar doorquote:Op woensdag 9 april 200815:19 schreef Muck het volgende:
[..]
wat moet het nu gaan kosten dan?
en kom je naar de KSC-meet dat je een ticket zoekt? [afbeelding] [afbeelding]
kolere zeg wat een geldquote:Op woensdag 9 april 2008 15:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die second-hand carriers kosten 800-900 euro retour, KLM e.d. 1100-1200... oplichters.. en dat vanuit Bangkok, dat is goddomme al halverwege vanuit Indonesie... lelijke draken dat het zijn. Ik blijf mooi hier, ze sturen de foto's maar door
KSC meet? Ik ben weer eens niet ingelicht![]()
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:24 schreef Muck het volgende:
[..]
kolere zeg wat een geld
de meet is 31 mei, maar MPG en ik hebben wat moeite met de juiste prioriteiten stellen
ja, dat is erg duur geworden in die twee jaar dat ik hier zit. Nou ja, dan maar niet naar de KSC meet toe.. volgende keer beterquote:Op woensdag 9 april 200815:24 schreef Muck het volgende:
[..]
kolere zeg wat een geld [afbeelding]
de meet is 31 mei, maar MPG en ik kunnen al niet [afbeelding]
Nee, ik heb het min of meer geannuleerd omdat de opperKSC'er MPG niet meer durft kanquote:Op woensdag 9 april 2008 15:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
hetging toch uberhaupt niet door, want jij kon toch niet?
Whehe, klassieke KSC-meet-organiseer verloop....quote:Op woensdag 9 april 2008 15:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
hetging toch uberhaupt niet door, want jij kon toch niet?
ja, zoiets moet je gewoon anders aanpakken.. zal zo een voorbeeldje geven..quote:Op woensdag 9 april 200815:29 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, klassieke KSC-meet-organiseer verloop.... [afbeelding]
En toch gaat die meet er een keer komen, al moeten we de banden van jouw vliegtuig lekprikken, de naald in jouw handbagage verstoppen en je borgsom betalen, al moeten we BX aan haar haren uit Italië slepen en de pagina met de meetdatum uit de agenda van Muck en MPG scheuren zodat ze niets anders kunnen afspreken. Maar die meet komt er gewoon een keerquote:Op woensdag 9 april 2008 15:29 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, klassieke KSC-meet-organiseer verloop....
Zoiets hebben we dus ook voor de 31e gepost. En toen begon het grote aanmelden, en meteen het nog grotere afzeggenquote:Op woensdag 9 april 2008 15:33 schreef indahnesia.com het volgende:
KSC MEET 1 JUNI 2008
Kom ook gezellig naar de KSC meet op 1 juni 2008. Deze zal gehouden worden op en afgelegen wit zandstrand met op de achtergrond de groene heuvels van het rustieke eiland Java. Drank en eten zijn reeds geregeld, vervoer vanuit Yogyakarta is gratis.
Aanmelden via dit topic of via email. Afmelden hoeft niet, het eten komt toch wel op, en de drank gaat gewoon mee naar huis voor de 2e juni.
Zoiets dus
... voor 2050 moet toch wel lukken?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch gaat die meet er een keer komen, al moeten we de banden van jouw vliegtuig lekprikken, de naald in jouw handbagage verstoppen en je borgsom betalen, al moeten we BX aan haar haren uit Italië slepen en de pagina met de meetdatum uit de agenda van Muck en MPG scheuren zodat ze niets anders kunnen afspreken. Maar die meet komt er gewoon een keer.
quote:
hij durft heul wel, maar hij moet slaaj snijdenquote:Op woensdag 9 april 2008 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb het min of meer geannuleerd omdat de opperKSC'er MPG niet meer durft kan.
Maar ik ben nog steeds beschikbaar voor een meet de 31e hoor.
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:35 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
hij durft heul wel, maar hij moet slaaj snijden
maar je hebt de foto van het witte zandstrandje nog niet eens gezien!quote:Op woensdag 9 april 200815:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets hebben we dus ook voor de 31e gepost. En toen begon het grote aanmelden, en meteen het nog grotere afzeggen [afbeelding].
Ja, die foto van het Zandvoortse strand ziet er toch wat minder aanlokkelijk uit, moet zelfs ik toegevenquote:
en dan is dit nog een normaal strandje.. er zijn mooiere, maar dat is tever van 'huis' voor een dagje meetenquote:Op woensdag 9 april 200815:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die foto van het Zandvoortse strand ziet er toch wat minder aanlokkelijk uit, moet zelfs ik toegeven [afbeelding].
kijk, het is niet dat we niet willen, maar M heeft net een nieuwe baan en kan voorlopig geen vrij krijgen op zaterdagquote:Op woensdag 9 april 2008 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch gaat die meet er een keer komen, al moeten we de banden van jouw vliegtuig lekprikken, de naald in jouw handbagage verstoppen en je borgsom betalen, al moeten we BX aan haar haren uit Italië slepen en de pagina met de meetdatum uit de agenda van Muck en MPG scheuren zodat ze niets anders kunnen afspreken. Maar die meet komt er gewoon een keer.
Mag dat niet een paar maanden later?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:33 schreef indahnesia.com het volgende:
KSC MEET 1 JUNI 2008
Kom ook gezellig naar de KSC meet op 1 juni 2008. Deze zal gehouden worden op en afgelegen wit zandstrand met op de achtergrond de groene heuvels van het rustieke eiland Java. Drank en eten zijn reeds geregeld, vervoer vanuit Yogyakarta is gratis.
Aanmelden via dit topic of via email. Afmelden hoeft niet, het eten komt toch wel op, en de drank gaat gewoon mee naar huis voor de 2e juni.
Zoiets dus
Je weet dat ik jullie maar plaag nu he?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:45 schreef Muck het volgende:
[..]
kijk, het is niet dat we niet willen, maar M heeft net een nieuwe baan en kan voorlopig geen vrij krijgen op zaterdag
Oh, ik tel niet eens meequote:Op woensdag 9 april 2008 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
2.5 uur rijden van huis.. op 45 minuten ligt het strand, maar dat is voor de normale dagjesmensen. Ik zoek liever deze stilte op, op een doordeweekse dag. National Geographic mee en lekker indutten in de schaduw van een flinke rots (achter me tijdens het nemen van de foto)quote:
We kunnen jouw arts een aanbeveling om een KSC-meet in Zandvoort bij te wonen laten doen natuurlijkquote:
Ik kom.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:33 schreef indahnesia.com het volgende:
KSC MEET 1 JUNI 2008
Zoiets dus
Dan is de tweede meetquote:Op woensdag 9 april 200815:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag dat niet een paar maanden later?
Stuur me ffies een SMS-je als je op het vliegveld bent, zorg ik dat je opgehaald wordt door de bus.quote:
Mja, wel aantrekkelijk zoeen snoepreisje naar Java!quote:Op woensdag 9 april 2008 15:33 schreef indahnesia.com het volgende:
KSC MEET 1 JUNI 2008
Zoiets dus
quote:Op woensdag 9 april 2008 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb me af noch aangemeld.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets hebben we dus ook voor de 31e gepost. En toen begon het grote aanmelden, en meteen het nog grotere afzeggen.
Nieuwe baan?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:45 schreef Muck het volgende:
[..]
kijk, het is niet dat we niet willen, maar M heeft net een nieuwe baan en kan voorlopig geen vrij krijgen op zaterdag
Ja, MPG hier,quote:Op woensdag 9 april 2008 15:52 schreef OA het volgende:
[..]
Nieuwe baan?![]()
Mij wordt nooit iets verteld!Dus vertel!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |