Een foto lijkt me op zijn plaats.quote:Een van mijn vrienden heeft dus vorig weekend voor het eerst geneukt, hij is dus ontmaagd.
Die kerel is 26, dus dat is vrij laat...
En anders wel een foto van dat wicht wat die gekrikt heeft.quote:Op maandag 17 september 2007 09:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een foto lijkt me op zijn plaats.
De rest van onze vriendengroep had de hoop iig wel al lang opgegeven...quote:Op maandag 17 september 2007 09:08 schreef Metro2005 het volgende:ach laat die jongen ook eens blij zijn. Het is ook niet niks als je ontmaagd wordt (zeker op die leeftijd heb je volgens mij de moed allang opgegeven
)
quote:
da's belangrijker inderdaadquote:Op maandag 17 september 2007 09:05 schreef Pakspul het volgende:
[..]
En anders wel een foto van dat wicht wat die gekrikt heeft.
Heeft hij ook verteld wat ze kostte?quote:Op maandag 17 september 2007 09:03 schreef Miljonair het volgende:
knip...
Klacht: vriend van 26 is ontmaagd en gedraagt zich meteen als een 16 jarige....![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 09:14 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Heeft hij ook verteld wat ze kostte?
quote:Op maandag 17 september 2007 09:07 schreef Miljonair het volgende:
Die meid heb ik niet gezien, want ik was er niet bij.
Het hele verhaal, excl. neuken, is wel bevestigd door andere vrienden.
Doe ik ook wel, maar zie klacht.quote:Op maandag 17 september 2007 09:15 schreef Magereheinus het volgende:
gun die jongen ook zn pleziertje!
Z'n maagdelijkheid is ie dus kwijt....quote:Op maandag 17 september 2007 09:15 schreef maffemuts het volgende:
nou ehmmm sja uhmm gratz voor je vriend dan maar ennuh jij gecondoleerd met zn maagdelijkheid
quote:Op maandag 17 september 2007 09:16 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Het zijn dus allemaal hoerenlopers!![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 09:14 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Heeft hij ook verteld wat ze kostte?
je hebt volkomen gelijkquote:Op maandag 17 september 2007 09:13 schreef Miljonair het volgende:
[..]
[..]
Napraters![]()
Verzin zelf iets.![]()
Anders lees je zelf ook even wat je post...quote:Op maandag 17 september 2007 09:16 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Z'n maagdelijkheid is ie dus kwijt....![]()
Lezen is ook een kunst!![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 09:07 schreef Miljonair het volgende:
Die meid heb ik niet gezien, want ik was er niet bij.
Het hele verhaal, excl. neuken, is wel bevestigd door andere vrienden.
goed puntquote:Op maandag 17 september 2007 09:19 schreef Woffel het volgende:
[..]
Anders lees je zelf ook even wat je post...
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |