Een foto lijkt me op zijn plaats.quote:Een van mijn vrienden heeft dus vorig weekend voor het eerst geneukt, hij is dus ontmaagd.
Die kerel is 26, dus dat is vrij laat...
En anders wel een foto van dat wicht wat die gekrikt heeft.quote:Op maandag 17 september 2007 09:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een foto lijkt me op zijn plaats.
De rest van onze vriendengroep had de hoop iig wel al lang opgegeven...quote:Op maandag 17 september 2007 09:08 schreef Metro2005 het volgende:ach laat die jongen ook eens blij zijn. Het is ook niet niks als je ontmaagd wordt (zeker op die leeftijd heb je volgens mij de moed allang opgegeven
)
quote:
da's belangrijker inderdaadquote:Op maandag 17 september 2007 09:05 schreef Pakspul het volgende:
[..]
En anders wel een foto van dat wicht wat die gekrikt heeft.
Heeft hij ook verteld wat ze kostte?quote:Op maandag 17 september 2007 09:03 schreef Miljonair het volgende:
knip...
Klacht: vriend van 26 is ontmaagd en gedraagt zich meteen als een 16 jarige....![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 09:14 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Heeft hij ook verteld wat ze kostte?
quote:Op maandag 17 september 2007 09:07 schreef Miljonair het volgende:
Die meid heb ik niet gezien, want ik was er niet bij.
Het hele verhaal, excl. neuken, is wel bevestigd door andere vrienden.
Doe ik ook wel, maar zie klacht.quote:Op maandag 17 september 2007 09:15 schreef Magereheinus het volgende:
gun die jongen ook zn pleziertje!
Z'n maagdelijkheid is ie dus kwijt....quote:Op maandag 17 september 2007 09:15 schreef maffemuts het volgende:
nou ehmmm sja uhmm gratz voor je vriend dan maar ennuh jij gecondoleerd met zn maagdelijkheid
quote:Op maandag 17 september 2007 09:16 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Het zijn dus allemaal hoerenlopers!![]()
[..]
je hebt volkomen gelijkquote:Op maandag 17 september 2007 09:13 schreef Miljonair het volgende:
[..]
[..]
Napraters![]()
Verzin zelf iets.![]()
Anders lees je zelf ook even wat je post...quote:Op maandag 17 september 2007 09:16 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Z'n maagdelijkheid is ie dus kwijt....![]()
Lezen is ook een kunst!![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 09:07 schreef Miljonair het volgende:
Die meid heb ik niet gezien, want ik was er niet bij.
Het hele verhaal, excl. neuken, is wel bevestigd door andere vrienden.
goed puntquote:Op maandag 17 september 2007 09:19 schreef Woffel het volgende:
[..]
Anders lees je zelf ook even wat je post...
[..]
hij's jaloersquote:Op maandag 17 september 2007 09:21 schreef rival het volgende:
wees blij voor je maat ????
quote:Op maandag 17 september 2007 09:03 schreef Miljonair het volgende:
.. en loopt nu aan één stuk door te zeiken!![]()
Een van mijn vrienden heeft dus vorig weekend voor het eerst geneukt, hij is dus ontmaagd.
Die kerel is 26, dus dat is vrij laat...![]()
Nu loopt ie dus al een week te ouwehoeren over zijn eerste keer en hoe lekker dat wijf was. Lekkere borsten, mooi figuurtje, strak, etc, etc....![]()
En hij is het meest trots op het feit dat zij op hem is afgestapt en dat hij er zelf niets voor heeft gedaan....![]()
Ik snap wel dat het een hele ervaring is, maar waarom moet je daar in godsnaam mee te koop lopen als je al 26 bent...![]()
Been there, done that.![]()
Klacht: vriend van 26 is ontmaagd en gedraagt zich meteen als een 16 jarige....![]()
het vrouwtje zelf in ieder geval niet, dus het laken is nog een optie idd.quote:Op maandag 17 september 2007 09:36 schreef Geqxon het volgende:
Laat me raden, hij heeft trots het bebloede laken laten zien?
ik heb medelijden met je nuquote:Op maandag 17 september 2007 09:39 schreef starla het volgende:
[..]
![]()
Die gast zit op te scheppen man. Wat denk jezelf? De eerste keer dat je hem erin stopt kom je binnen 10 seconden klaar.
Dat wijf heeft echt geen lol gehad![]()
En als niemand dat wijf gezien heeft;quote:Op maandag 17 september 2007 09:39 schreef starla het volgende:
[..]
![]()
Die gast zit op te scheppen man. Wat denk jezelf? De eerste keer dat je hem erin stopt kom je binnen 10 seconden klaar.
dat laatste hoeft toch geen struikelblok te zijnquote:Op maandag 17 september 2007 09:42 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
En als niemand dat wijf gezien heeft;
Wie weet was ze wel 16, onwijs lelijk, bezopen als een mongool...
You never know![]()
Mag je hebben, schaam me er totaal niet voor, want het is al zo'n beetje 8 jaar geleden.quote:Op maandag 17 september 2007 09:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb medelijden met je nu
Inderdaad...als je tot je 26e maagd bent dan neem je genoegen met alles dat zichzelf aanbiedt.....quote:Op maandag 17 september 2007 09:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat laatste hoeft toch geen struikelblok te zijn
tja, dat is inderdaad weer wat anders.quote:Op maandag 17 september 2007 09:45 schreef starla het volgende:
[..]
Mag je hebben, schaam me er totaal niet voor, want het is al zo'n beetje 8 jaar geleden.
Ik hield het iig de eerste keer niet 2 uur uit met 30 verschillende kamasutrastandjes.
Nu is het een ander verhaal![]()
Over dat wijf heb ik hem ook niet gehoord.. alleen dat ie zelf zo trots als een pauw is...quote:Op maandag 17 september 2007 09:39 schreef starla het volgende:
[..]
![]()
Maar goed dat die gozer waar TS het over heeft, de nieuwe hond van de buren niet zag...quote:Op maandag 17 september 2007 09:49 schreef RiCkY82 het volgende:
[..]
Inderdaad...als je tot je 26e maagd bent dan neem je genoegen met alles dat zichzelf aanbiedt.....
Bezopen als een mongool bedoel je, of de hele zin?quote:Op maandag 17 september 2007 09:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat laatste hoeft toch geen struikelblok te zijn
10 seconden?quote:Op maandag 17 september 2007 09:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb medelijden met je nu
quote:Op maandag 17 september 2007 09:49 schreef RiCkY82 het volgende:
[..]
Inderdaad...als je tot je 26e maagd bent dan neem je genoegen met alles dat zichzelf aanbiedt.....
dan is dat eerste ook geen drama natuurlijkquote:Op maandag 17 september 2007 09:49 schreef RiCkY82 het volgende:
[..]
[..]
Kan jij het sneller dan Papier?quote:
10 secondenquote:Op maandag 17 september 2007 09:39 schreef starla het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 09:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
10 seconden![]()
De eerste keer waren we uren bezig en kwam ik helemaal niet klaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |