abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57935757
Iedereen kent ze wel, buren met een andere levensstijl dan jezelf.

Zo had ik in mijn vorige buurt een buurvrouw die haar voortuin met regelmaat stofzuigde
No shit! Die stond totaal ongeneerd haar steentjes te stofzuigen. Na een aantal jaar viel het me niet eens meer op en had ik niet in de gaten dat een vriendin bijna een fietser aanreed van verbazing toen ze het tafereel zag plaatsvinden.

Mijn buurman rechts zat dagenlang in zijn tuin naar een scanner te luisteren, een hobby die ik nooit begrepen heb en waarschijnlijk nooit zal begrijpen.

Verder schiet me zo snel weinig te binnen. Maar ongetwijfeld zullen er een paar mooie reacties volgen.
pi_57935825
De buren hiernaast houden wel eens feestjes in de tuin met veel harde muziek en veel mensen, ieuw.

pi_57935873

Daar zou ik me nog best mee kunnen identificeren. Die buren dan.
pi_57935886
We hebben een buurman die, als hij thuis is, alle meubels 's nachts verzet.
Maar stoor mij daar verder niet aan...
Andere kant is vrij, we hebben hoekhuis.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  woensdag 9 april 2008 @ 15:35:28 #5
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_57935917
Ik heb ook buren
  woensdag 9 april 2008 @ 15:45:57 #6
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_57936116
buren die een fonteintje gingen installeren. Telkens dat kleterende water alsof er iemand 12 uur lang aan het pissen is.
Gelukkig niet lang daarna verhuist. (en nee, dat was niet de reden)
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
  woensdag 9 april 2008 @ 15:49:50 #7
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_57936190
Mijn buren zijn 2 potten met 2 kleine hondjes kutkeffertjes die ze heel weinig uitlaten; in plaats daarvan laten ze die ff in hun achtertuin waar ik op uitkijk. Voornoemde kutkeffertjes beginnen dan binnen 2 minuten naar mij te blaffen op hun eigen beminnelijke kutkefferige manier, óók als ze mij onmogelijk kunnen horen.

De kutkeffertjes doen dus ook hun behoefte in die achtertuin, waardoor ik vrij uitzicht heb op hun volgescheten achtertuintje.
Tenminste, dat zou ik kunnen hebben want ik trek die gordijnen maar gewoon niet meer open.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 9 april 2008 @ 15:52:37 #8
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_57936239
Lokatie: Haagse Schilderswijk - op kamers -> Gelukkig verledentijd.
Buurvrouw 60+ met slechts 1 borst en oerlelijk (iets als trol) woonde samen met jonge Surinamer die aan "wit" verslaafd was. Sliepen samen in 1 bed en deden wekelijks hoorbaar sex.

Oftewel hun deal was kennelijk: onderdak + maaltijden in ruil voor sex....

Gast was niet zelden compleet van de plaat, en ging dan in de woonkamer op het tapijt staan pissen! Buurvrouw maakte het zonder klagen braaf schoon. Het belang van een pik in bed was belangrijker...

[ Bericht 0% gewijzigd door MiVer op 09-04-2008 16:24:29 ]
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
pi_57936622
Mijn buurman heeft gele lamellen die voorheen wit waren en maakt zijn huis nooit schoon.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_57936659
Oeh, zulke buren hebben wij ook gehad vroeger.

- Buurjongens die elkaar achterna zitten met een bijl, met een gat in hun harses tot gevolg.

- Al hun afval verdween in de open haard. Echt bijna alles, tot en met luiers aan toe.
Op een gegeven moment zitten mijn ouders tv te kijken, zien ze door de gordijnen blauwe zwaailichten. Mijn vader doet het gordijn opzij:"Oh, dat is bij de buren." Schoorsteenbrand.

- Elk jaar hadden ze de septic tank verstopt, dan moesten ze de hele tuin overhoop- halen om daar bij te kunnen en dan zat daar weer allerlei rotzooi in. Die houders van die geurblokjes die je in de plee hangt en zulks.

En dat in een hele burgerlijke wijk in de jaren 80.
pi_57936721
Mijn buurman zat een keer door zijn raam te gluren naar ons in de tuin.
Mijn vriendin en ik waren toen aan het spelen.

Hij kan hier beter posten denk ik.
pi_57936731
ik ben de buurman met stapels visite en hoop herrie.
Verder nog geen idee,. zondag ga k in mijn nieuwe huis trekken.
Alleen mijn onderbuurman is nhiet helemaal je had het heb k al gemerkt.
Slavische dude die nar 6e het lieft een doodste stilte in de hele wijk wil.
Hij kan ze lol nog op na zondag.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  woensdag 9 april 2008 @ 16:23:11 #13
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_57936845
- fout -
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
  woensdag 9 april 2008 @ 16:24:42 #14
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_57936879
Geniaal topic.

Zelf heb ik niet echt rare buren.
Wel hadden we tot een paar jaar terug een buur-buurvrouw (2 verder dus) die was alcoholverslaafd en kreeg daar hulp voor. Die hulp kwam altijd gewoon op tijd totdat ze iets voor elkaar gingen voelen, toen kwam die hulp voor alcoholverslaving 's avonds om 11 uur met een krat halve liters.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 9 april 2008 @ 16:25:40 #15
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_57936893
mn buurvrouw is mn ex, jottem
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_57936918
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Geniaal topic.

Zelf heb ik niet echt rare buren.
Wel hadden we tot een paar jaar terug een buur-buurvrouw (2 verder dus) die was alcoholverslaafd en kreeg daar hulp voor. Die hulp kwam altijd gewoon op tijd totdat ze iets voor elkaar gingen voelen, toen kwam die hulp voor alcoholverslaving 's avonds om 11 uur met een krat halve liters.
Whahaha!!
  woensdag 9 april 2008 @ 16:28:53 #17
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_57936962
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:25 schreef Dangel het volgende:
mn buurvrouw is mn ex, jottem
lesbische sex
  woensdag 9 april 2008 @ 16:30:46 #18
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_57937003
Wie verandert de TT even in 'Fokkers in probleemwijken, vertel hier je ervaringen'
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_57937054
Ik had een huisbaas die zijn vuilniszakken waste met regenwater... En verwachtte dat wij dat ook gingen doen. Niet dus.
Het was heel normaal om bij ons in de tuin de waslijn vol te zien hangen met vuilniszakken.
Spoilers!
pi_57937062
* (paar huizen verderop) Kootje een man met mega-grote wietplanten in de tuin, zit in de WAO en is de hele dag op pad. Hij heeft een motorpak en motorhelm en gaat dan op de scooter toeren Verder is hij een enorme fan van de Bob Ross schilderkunst en heeft daar zijn hele huis mee volhangen.

* (de buurman direct naast mij; ik weet niet zijn naam) Een poosje terug was er bij hem een inval van het arrestatieteam. Ik zat om klokslag 6u s'morgens rechtop in bed en dacht eerst dat ze bij ons binnenvielen *BENG!* *rinkeldekinkel* POLITIE!! POLITIE!! En na 1 min. kwam die man, 5 zwarte vrouwen en de hond naar buiten. Al die tijd heb ik maar 2 vrouwen (een jonge en een wat oudere) gezien, die anderen dus niet. Het schijnt dat hij dealde in harddrugs.

* De buurman van mijn ouders (waar ik nu even tijdelijk woon) is altijd aan het klussen en ze wonen al zo'n 12 jaar naast elkaar. Op zich niet raar, klussen. Maar gisteravond ook weer, om 10/11u hoorden we nog geklop van de hamer. Als hij thuis is, doet 'ie echt niets anders. Het moet me een paleisje zijn daarbinnen
pi_57937228
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:52 schreef MiVer het volgende:
Buurvrouw 60+ met slechts 1 borst en oerlelijk (iets als trol) woonde samen met jonge Surinamer die aan "wit" verslaafd was. Sliepen samen in 1 bed en deden wekelijks hoorbaar sex.

Gast was niet zelden compleet van de plaat, en ging dan in de woonkamer op het tapijt staan pissen! Buurvrouw maakte het zonder klagen braaf schoon. Het belang van een pik in bed was belangrijker...
Omfg...
Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
pi_57937381
tvp
Don't trust anyone else!
Trust me!
  woensdag 9 april 2008 @ 16:53:06 #23
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_57937464
Oh in de zijstraat bij ons woonde een man en vrouw met wat kinderen. En die man had al eens met z'n gekke cokehoofd in het bovenraam staan schreeuwen dat hij boos was en iedereen ging vermoorden.
En hele poos later wat ergens afgelopen jaar was had hij ruzie met zijn vriendin. Toen wou z'n vriendin bij 'm weg maar als ze dat deed zou hij zichzelf ophangen. Die vriendin liep dus de deur uit naar de auto en toen heeft hij een touw gepakt en zichzelf opgehangen thuis.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 9 april 2008 @ 16:59:23 #24
46794 Berkery
Fat bastard
pi_57937594
Ik heb twee nieuwsgierige buren (60+).
Als ik thuiskom van boodschappen doen, of gewoon thuiskom, staat hij voor het raam te kijken hoe ik mijn auto parkeer en/of de boodschappen uitlaad. De buurvrouw doet het iets subtieler, die heeft altijd een poetsdoek bij zich, en die gaat altijd de kozijnen poetsen als er wat 'interessants' gebeurt. Zo ook als ik iets doe in de tuin, dan staat ze boven ineens de kozijnen te poetsen. Ik heb zelfs een keer meegemaakt, dat ik in de steeg achter het huis met m'n schutting bezig was, ze 'heel toevallig', weer met poetsdoek, de deur in hun schutting ging poetsen. Ze kon vast niks zien vanuit de slaapkamer.
No Dukes of Hazzard in the classroom
  woensdag 9 april 2008 @ 17:08:58 #25
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_57937799
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:59 schreef Berkery het volgende:
Ik heb twee nieuwsgierige buren (60+).
Als ik thuiskom van boodschappen doen, of gewoon thuiskom, staat hij voor het raam te kijken hoe ik mijn auto parkeer en/of de boodschappen uitlaad. De buurvrouw doet het iets subtieler, die heeft altijd een poetsdoek bij zich, en die gaat altijd de kozijnen poetsen als er wat 'interessants' gebeurt. Zo ook als ik iets doe in de tuin, dan staat ze boven ineens de kozijnen te poetsen. Ik heb zelfs een keer meegemaakt, dat ik in de steeg achter het huis met m'n schutting bezig was, ze 'heel toevallig', weer met poetsdoek, de deur in hun schutting ging poetsen. Ze kon vast niks zien vanuit de slaapkamer.
Just smile and wave
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  woensdag 9 april 2008 @ 17:11:02 #26
46794 Berkery
Fat bastard
pi_57937842
Trouwens, de buiten-stofzuigende buurvrouw heb ik ik ook gehad.
No Dukes of Hazzard in the classroom
  woensdag 9 april 2008 @ 17:14:34 #27
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_57937935
Buurman van m'n ouders heeft iets van 5 auto's voor de deur staan waaronder 'n Ford Taunus die niet meer rijdt en waar de klimop overheen groeit. Hoe je 'n hele normale buurt in 'n American ghetto kunt veranderen. lol gelukkig woon ik niet meer bij m'n ouders.

M.
Hallon!
  woensdag 9 april 2008 @ 17:17:22 #28
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_57937987
Eerste locatie een bovenwoning met een onderbuur man met tic's. Hij moest bijvoorbeeld 5 minuten lang checken of z'n voordeur wel op slot zat als hij wegging enzo.

Tweede locatie hoekhuis met de aan de ene kant een getrouwd stel met 2 koters. Op een avond kom ik thuis na het stappen (rond 5 uur), staat er een ambulance voor de deur. Wat bleek vrouwtje had een vriendin uitgenodigd en samen besloten ze lesbisch te worden, man wordt parra, vriendin gooit man van de trap. Nu woont alleen de man nog naast ons.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  Boks-Chick woensdag 9 april 2008 @ 19:59:01 #29
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_57941405
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:17 schreef Bullet-tooth het volgende:
Eerste locatie een bovenwoning met een onderbuur man met tic's. Hij moest bijvoorbeeld 5 minuten lang checken of z'n voordeur wel op slot zat als hij wegging enzo.
doet me gelijk denken aan as good as it gets met jack nickelson

Zelf toen we nog in amsterdam woonde het volgende meegemaakt.
Midden in de nacht, hoop lawaai en kabaal. Wij woonden (letterliljk) twee hoog achter. Op de veranda had je dus zicht op de tuinen van het blok, die niet vanaf de straat bereikbaar zijn.
Afijn, hoop kabaal, 3 uur snachts ofzo. Mijn ouders, broer en ik, net zoals de rest van de straat, was de veranda op gevlogen om te kijken wat er in godsnaam aan de hand was.

Toen zagen wij dus een naakte man door de tuinen rennen, met een half aangeklede man er achteraan. De achtervolger had een groot slagersmes vast. Wat bleek, die was half bezopen thuis gekomen bij zijn vrouw (naar wij later begrepen zou hij een paar dagen weg zijn) en vond daar een vreemde vent in bed.

En nu was hij druk bezig een poging te doen om die vent te vermoorden. Het was een heel schouwspel, en dat werd alleen maar groter toen de politie (eindelijk) arriveerde. Want, het leek echt een soort slapstick, was echt briljant, de politie moest achter de achtervolger aan, die nog steeds achter die naakte vent aanzat. NOu dat duurde wel een poos en nog een hoop agenten meer. Er zijn de nodige planten, bloemen struiken enz. gesneuveld die nacht.

Al met al duurde het een uurtje ofzo om beide 'heren' op te vangen en af te voeren
lolwut
  woensdag 9 april 2008 @ 20:02:17 #30
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_57941473
quote:
Op woensdag 9 april 2008 19:59 schreef BrandX het volgende:

[..]

Midden in de nacht, hoop lawaai en kabaal. Wij woonden (letterliljk) twee hoog achter. Op de veranda had je dus zicht op de tuinen van het blok, die niet vanaf de straat bereikbaar zijn.
Afijn, hoop kabaal, 3 uur snachts ofzo. Mijn ouders, broer en ik, net zoals de rest van de straat, was de veranda op gevlogen om te kijken wat er in godsnaam aan de hand was.

Toen zagen wij dus een naakte man door de tuinen rennen, met een half aangeklede man er achteraan. De achtervolger had een groot slagersmes vast. Wat bleek, die was half bezopen thuis gekomen bij zijn vrouw (naar wij later begrepen zou hij een paar dagen weg zijn) en vond daar een vreemde vent in bed.

En nu was hij druk bezig een poging te doen om die vent te vermoorden. Het was een heel schouwspel, en dat werd alleen maar groter toen de politie (eindelijk) arriveerde. Want, het leek echt een soort slapstick, was echt briljant, de politie moest achter de achtervolger aan, die nog steeds achter die naakte vent aanzat. NOu dat duurde wel een poos en nog een hoop agenten meer. Er zijn de nodige planten, bloemen struiken enz. gesneuveld die nacht.

Al met al duurde het een uurtje ofzo om beide 'heren' op te vangen en af te voeren
Hadden jullie niet ondertussen opgezet?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Boks-Chick woensdag 9 april 2008 @ 20:04:31 #31
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_57941517
nee, maar is wel het perfecte muziekje erbij ja
lolwut
  woensdag 9 april 2008 @ 20:11:51 #32
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_57941704
quote:
Op woensdag 9 april 2008 20:04 schreef BrandX het volgende:
nee, maar is wel het perfecte muziekje erbij ja
Ik zie het zo voor me
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_57941747
Gepensioneerde overbuurman met een wietplantage op z'n zolder (woont overigens nu ergens anders, na een bezoekje van de politie).
pi_57941987
quote:

[..]

Coolest trailer ever
Cafeďne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  Moderator woensdag 9 april 2008 @ 20:27:32 #35
42184 crew  DaMart
pi_57942111
quote:

[..]

Ik zie het helemaal voor me .
  Moderator woensdag 9 april 2008 @ 20:32:47 #36
42184 crew  DaMart
pi_57942273
Toen ik klein was, woonden we in een flat met wat rare bovenburen. Dan vloog er ineens een tv of een koelkast over balkon naar beneden, het duin in. Maar een keer maakten ze het zo bont dat zoonlief een beetje boos was op pa en pa ineens over de reling hing. Andere buren hebben hem nog uit de handen van zijn zoon kunnen redden, want anders had pa ook wel beneden gelegen .
  woensdag 9 april 2008 @ 20:40:02 #37
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_57942472
quote:
Op woensdag 9 april 2008 20:13 schreef davey579 het volgende:
Gepensioneerde overbuurman met een wietplantage op z'n zolder (woont overigens nu ergens anders, na een bezoekje van de politie).
In de gevangenis?
  Boks-Chick woensdag 9 april 2008 @ 20:49:22 #38
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_57942695
quote:
Op woensdag 9 april 2008 20:32 schreef DaMart het volgende:
Toen ik klein was, woonden we in een flat met wat rare bovenburen. Dan vloog er ineens een tv of een koelkast over balkon naar beneden, het duin in. Maar een keer maakten ze het zo bont dat zoonlief een beetje boos was op pa en pa ineens over de reling hing. Andere buren hebben hem nog uit de handen van zijn zoon kunnen redden, want anders had pa ook wel beneden gelegen .
lolwut
  woensdag 9 april 2008 @ 20:49:54 #39
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_57942708
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:34 schreef Locusta het volgende:
* De buurman van mijn ouders (waar ik nu even tijdelijk woon) is altijd aan het klussen en ze wonen al zo'n 12 jaar naast elkaar. Op zich niet raar, klussen. Maar gisteravond ook weer, om 10/11u hoorden we nog geklop van de hamer. Als hij thuis is, doet 'ie echt niets anders.
Het moet me een paleisje zijn daarbinnen
Of een bouwval juist.

Zelf heb ik een bovenbuurman die niet helemaal spoort, en dan bedoel ik zeg maar als in gehandicapt.
Die stampt door zijn appartement en maakt s'avonds vaak rare geluiden.
En herhaalt wat hij zegt, dus "hallo ja ja hallo hallo ja ja"
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_57942925
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:52 schreef MiVer het volgende:

Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_57943494
quote:
Op woensdag 9 april 2008 20:49 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

Zelf heb ik een bovenbuurman die niet helemaal spoort, en dan bedoel ik zeg maar als in gehandicapt.
Die stampt door zijn appartement en maakt s'avonds vaak rare geluiden.
En herhaalt wat hij zegt, dus "hallo ja ja hallo hallo ja ja"
Zeg, kan ik zo even naar beneden komen om een kopje suiker van je te lenen?

Naast mij woont al jaren een meid die ik nog van vroeger ken. Sinds ze vrijgezel is, is ze zichzelf (of tenminste haar woning) een beetje aan het verwaarlozen. Tering wat een bende is het daar binnen zeg. De vensterbank ligt vol met stof en vliegenstront.... tenminste, ik ga er vanuit dat die zwarte bolletjes dat zijn. In geen jaar meer schoongemaakt. Als je naar binnenkijkt dan zie je ook óveral teringzooi liggen. Kleding, tennisrackets, doosjes, pakken, folders, enveloppen, schoenen, tassen...etc etc.

Vorig jaar heb ik de woningbouw nog ingeschakeld na haar een paar keer vriendelijk verzocht te hebben die stinkende vuilniszakken eens van haar balkon te verwijderen. Ik had gewoon last van maden op mijn eigen balkon en de lucht was niet te harden. Ook had ze haar keukenraam op een gegeven moment open gezet. Waarschijnlijk om de vliegen uit te laten, want ik zag ze letterlijk in en uit vliegen. Té smerig. De maat was voor mij vol. Er is toen 1 keer een grote schoonmaak gehouden, maar nu begint het weer van voren af aan.

1 voordeel, ze heeft haar katten inmiddels weggedaan. Ik ben blij voor die beestjes, want echt.. die kattenbak... gadver de gadver. Die kon ik vanaf buiten in de gang zien staan. Tot de nok vol met stront. Zo erg zelfs dat die katten er naast begonnen te schijten.

Van de week ook: Ik lig in mijn bed en hoorde gekreun en een geile vrouwenstem. Het leek erop of ze flink uit elkaar getrokken werd. Op een gegeven moment werd ik het zat en wilde weten of ik het nu goed hoorde. Ik mijn raam verder opengezet. Wat hoor ik.... heeft ze die geile kut reclames opstaan die de hele nacht doorgaan! Blijkbaar in slaap gevallen met die meuk op haar scherm. Overigens hoor ik iedere nacht haar tv tot in de vroege uurtjes. Volgens mij slaapt ze altijd met dat ding aan.

Anyway, zonde van zo'n meid. Volgens mij kan ze gewoon niet tegen het alleen zijn.
Boentekaf die grote foentebak
pi_57944210
Oh, als ik het hier allemaal zo lees dan bof ik echt met een buurvrouw die, sinds ze met pensioen is, van 'sochtends vroeg tot 'savonds laat carnavalsdeuntjes zit te fluiten tegen haar 2 papegaaien in de achtertuin.
  woensdag 9 april 2008 @ 21:53:18 #43
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_57944256
Ik zie mijn buurvrouw alleen soms in de tuin zitten. Heel af en toe doen de 2 zonen keihard techno of whatever aan maar dat is het.
Ik zou ze eerlijk gezegd niet eens herkennen als ik ze op straat tegen zou komen.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_57944405
quote:
Op woensdag 9 april 2008 21:53 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zie mijn buurvrouw alleen soms in de tuin zitten. Heel af en toe doen de 2 zonen keihard techno of whatever aan maar dat is het.
Zo was ik vroeger ook. Had draaitafels en een paar flinke speakers Vond de buurt niet leuk. Meerdere malen buren en soms ook politie aan de deur gehad. Nu ben ik veel rustiger, al had ik vorig jaar tijdens mijn verjaardag ook 3x politie aan de deur.
  woensdag 9 april 2008 @ 22:12:08 #45
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_57944685
quote:
Op woensdag 9 april 200821:58 schreef Koentebaf het volgende:

[..]

Zo was ik vroeger ook. Had draaitafels en een paar flinke speakers [afbeelding] Vond de buurt niet leuk. Meerdere malen buren en soms ook politie aan de deur gehad. Nu ben ik veel rustiger, al had ik vorig jaar tijdens mijn verjaardag ook 3x politie aan de deur. [afbeelding]
Nu ja, zo erg is t nu ook weer niet
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_57944753
quote:
Op woensdag 9 april 2008 22:12 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Nu ja, zo erg is t nu ook weer niet
Ik vond het toen ook niet zo erg hoor
pi_57944941
quote:
Op woensdag 9 april 2008 20:49 schreef Rebbedebje het volgende:
Of een bouwval juist.
Mag toch hopen van niet, want ze hebben het huis net te koop gezet
  woensdag 9 april 2008 @ 22:23:28 #48
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_57944987
Het enige wat ik me kan bedenken is dat mijn hospita nog wel eens tot diep in de nacht in de voortuin Djembé zat te spelen, onder het genot van wijn en wiet. Maar daar was ik dan zelf ook regelmatig bij.

Als je wil slapen dan is dat best vervelend.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  woensdag 9 april 2008 @ 22:25:17 #49
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_57945029
quote:
Op woensdag 9 april 2008 21:25 schreef Koentebaf het volgende:

[..]
verhaal
Ik was aan 't eten...
pi_57945160
quote:
Op woensdag 9 april 2008 22:23 schreef Hukkie het volgende:
Het enige wat ik me kan bedenken is dat mijn hospita nog wel eens tot diep in de nacht in de voortuin Djembé zat te spelen, onder het genot van wijn en wiet. Maar daar was ik dan zelf ook regelmatig bij.

Als je wil slapen dan is dat best vervelend.
Dan had je niet genoeg wijn en wiet op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')