abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57935757
Iedereen kent ze wel, buren met een andere levensstijl dan jezelf.

Zo had ik in mijn vorige buurt een buurvrouw die haar voortuin met regelmaat stofzuigde
No shit! Die stond totaal ongeneerd haar steentjes te stofzuigen. Na een aantal jaar viel het me niet eens meer op en had ik niet in de gaten dat een vriendin bijna een fietser aanreed van verbazing toen ze het tafereel zag plaatsvinden.

Mijn buurman rechts zat dagenlang in zijn tuin naar een scanner te luisteren, een hobby die ik nooit begrepen heb en waarschijnlijk nooit zal begrijpen.

Verder schiet me zo snel weinig te binnen. Maar ongetwijfeld zullen er een paar mooie reacties volgen.
pi_57935825
De buren hiernaast houden wel eens feestjes in de tuin met veel harde muziek en veel mensen, ieuw.

pi_57935873

Daar zou ik me nog best mee kunnen identificeren. Die buren dan.
pi_57935886
We hebben een buurman die, als hij thuis is, alle meubels 's nachts verzet.
Maar stoor mij daar verder niet aan...
Andere kant is vrij, we hebben hoekhuis.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  woensdag 9 april 2008 @ 15:35:28 #5
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_57935917
Ik heb ook buren
  woensdag 9 april 2008 @ 15:45:57 #6
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_57936116
buren die een fonteintje gingen installeren. Telkens dat kleterende water alsof er iemand 12 uur lang aan het pissen is.
Gelukkig niet lang daarna verhuist. (en nee, dat was niet de reden)
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 9 april 2008 @ 15:49:50 #7
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_57936190
Mijn buren zijn 2 potten met 2 kleine hondjes kutkeffertjes die ze heel weinig uitlaten; in plaats daarvan laten ze die ff in hun achtertuin waar ik op uitkijk. Voornoemde kutkeffertjes beginnen dan binnen 2 minuten naar mij te blaffen op hun eigen beminnelijke kutkefferige manier, óók als ze mij onmogelijk kunnen horen.

De kutkeffertjes doen dus ook hun behoefte in die achtertuin, waardoor ik vrij uitzicht heb op hun volgescheten achtertuintje.
Tenminste, dat zou ik kunnen hebben want ik trek die gordijnen maar gewoon niet meer open.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 9 april 2008 @ 15:52:37 #8
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_57936239
Lokatie: Haagse Schilderswijk - op kamers -> Gelukkig verledentijd.
Buurvrouw 60+ met slechts 1 borst en oerlelijk (iets als trol) woonde samen met jonge Surinamer die aan "wit" verslaafd was. Sliepen samen in 1 bed en deden wekelijks hoorbaar sex.

Oftewel hun deal was kennelijk: onderdak + maaltijden in ruil voor sex....

Gast was niet zelden compleet van de plaat, en ging dan in de woonkamer op het tapijt staan pissen! Buurvrouw maakte het zonder klagen braaf schoon. Het belang van een pik in bed was belangrijker...

[ Bericht 0% gewijzigd door MiVer op 09-04-2008 16:24:29 ]
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
pi_57936622
Mijn buurman heeft gele lamellen die voorheen wit waren en maakt zijn huis nooit schoon.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_57936659
Oeh, zulke buren hebben wij ook gehad vroeger.

- Buurjongens die elkaar achterna zitten met een bijl, met een gat in hun harses tot gevolg.

- Al hun afval verdween in de open haard. Echt bijna alles, tot en met luiers aan toe.
Op een gegeven moment zitten mijn ouders tv te kijken, zien ze door de gordijnen blauwe zwaailichten. Mijn vader doet het gordijn opzij:"Oh, dat is bij de buren." Schoorsteenbrand.

- Elk jaar hadden ze de septic tank verstopt, dan moesten ze de hele tuin overhoop- halen om daar bij te kunnen en dan zat daar weer allerlei rotzooi in. Die houders van die geurblokjes die je in de plee hangt en zulks.

En dat in een hele burgerlijke wijk in de jaren 80.
pi_57936721
Mijn buurman zat een keer door zijn raam te gluren naar ons in de tuin.
Mijn vriendin en ik waren toen aan het spelen.

Hij kan hier beter posten denk ik.
pi_57936731
ik ben de buurman met stapels visite en hoop herrie.
Verder nog geen idee,. zondag ga k in mijn nieuwe huis trekken.
Alleen mijn onderbuurman is nhiet helemaal je had het heb k al gemerkt.
Slavische dude die nar 6e het lieft een doodste stilte in de hele wijk wil.
Hij kan ze lol nog op na zondag.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  woensdag 9 april 2008 @ 16:23:11 #13
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_57936845
- fout -
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
  woensdag 9 april 2008 @ 16:24:42 #14
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_57936879
Geniaal topic.

Zelf heb ik niet echt rare buren.
Wel hadden we tot een paar jaar terug een buur-buurvrouw (2 verder dus) die was alcoholverslaafd en kreeg daar hulp voor. Die hulp kwam altijd gewoon op tijd totdat ze iets voor elkaar gingen voelen, toen kwam die hulp voor alcoholverslaving 's avonds om 11 uur met een krat halve liters.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 9 april 2008 @ 16:25:40 #15
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_57936893
mn buurvrouw is mn ex, jottem
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_57936918
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Geniaal topic.

Zelf heb ik niet echt rare buren.
Wel hadden we tot een paar jaar terug een buur-buurvrouw (2 verder dus) die was alcoholverslaafd en kreeg daar hulp voor. Die hulp kwam altijd gewoon op tijd totdat ze iets voor elkaar gingen voelen, toen kwam die hulp voor alcoholverslaving 's avonds om 11 uur met een krat halve liters.
Whahaha!!
  woensdag 9 april 2008 @ 16:28:53 #17
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_57936962
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:25 schreef Dangel het volgende:
mn buurvrouw is mn ex, jottem
lesbische sex
  woensdag 9 april 2008 @ 16:30:46 #18
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_57937003
Wie verandert de TT even in 'Fokkers in probleemwijken, vertel hier je ervaringen'
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_57937054
Ik had een huisbaas die zijn vuilniszakken waste met regenwater... En verwachtte dat wij dat ook gingen doen. Niet dus.
Het was heel normaal om bij ons in de tuin de waslijn vol te zien hangen met vuilniszakken.
Spoilers!
pi_57937062
* (paar huizen verderop) Kootje een man met mega-grote wietplanten in de tuin, zit in de WAO en is de hele dag op pad. Hij heeft een motorpak en motorhelm en gaat dan op de scooter toeren Verder is hij een enorme fan van de Bob Ross schilderkunst en heeft daar zijn hele huis mee volhangen.

* (de buurman direct naast mij; ik weet niet zijn naam) Een poosje terug was er bij hem een inval van het arrestatieteam. Ik zat om klokslag 6u s'morgens rechtop in bed en dacht eerst dat ze bij ons binnenvielen *BENG!* *rinkeldekinkel* POLITIE!! POLITIE!! En na 1 min. kwam die man, 5 zwarte vrouwen en de hond naar buiten. Al die tijd heb ik maar 2 vrouwen (een jonge en een wat oudere) gezien, die anderen dus niet. Het schijnt dat hij dealde in harddrugs.

* De buurman van mijn ouders (waar ik nu even tijdelijk woon) is altijd aan het klussen en ze wonen al zo'n 12 jaar naast elkaar. Op zich niet raar, klussen. Maar gisteravond ook weer, om 10/11u hoorden we nog geklop van de hamer. Als hij thuis is, doet 'ie echt niets anders. Het moet me een paleisje zijn daarbinnen
pi_57937228
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:52 schreef MiVer het volgende:
Lokatie: Haagse Schilderswijk - op kamers -> Gelukkig verledentijd.
Buurvrouw 60+ met slechts 1 borst en oerlelijk (iets als trol) woonde samen met jonge Surinamer die aan "wit" verslaafd was. Sliepen samen in 1 bed en deden wekelijks hoorbaar sex.

Oftewel hun deal was kennelijk: onderdak + maaltijden in ruil voor sex....

Gast was niet zelden compleet van de plaat, en ging dan in de woonkamer op het tapijt staan pissen! Buurvrouw maakte het zonder klagen braaf schoon. Het belang van een pik in bed was belangrijker...
Omfg...
Extracted essence of the stone. Narcotic of the faceless ones
I awake on planet black. Freezing moon, no turning back.

We do not rock, we kill!
pi_57937381
tvp
Don't trust anyone else!
Trust me!
  woensdag 9 april 2008 @ 16:53:06 #23
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_57937464
Oh in de zijstraat bij ons woonde een man en vrouw met wat kinderen. En die man had al eens met z'n gekke cokehoofd in het bovenraam staan schreeuwen dat hij boos was en iedereen ging vermoorden.
En hele poos later wat ergens afgelopen jaar was had hij ruzie met zijn vriendin. Toen wou z'n vriendin bij 'm weg maar als ze dat deed zou hij zichzelf ophangen. Die vriendin liep dus de deur uit naar de auto en toen heeft hij een touw gepakt en zichzelf opgehangen thuis.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 9 april 2008 @ 16:59:23 #24
46794 Berkery
Fat bastard
pi_57937594
Ik heb twee nieuwsgierige buren (60+).
Als ik thuiskom van boodschappen doen, of gewoon thuiskom, staat hij voor het raam te kijken hoe ik mijn auto parkeer en/of de boodschappen uitlaad. De buurvrouw doet het iets subtieler, die heeft altijd een poetsdoek bij zich, en die gaat altijd de kozijnen poetsen als er wat 'interessants' gebeurt. Zo ook als ik iets doe in de tuin, dan staat ze boven ineens de kozijnen te poetsen. Ik heb zelfs een keer meegemaakt, dat ik in de steeg achter het huis met m'n schutting bezig was, ze 'heel toevallig', weer met poetsdoek, de deur in hun schutting ging poetsen. Ze kon vast niks zien vanuit de slaapkamer.
No Dukes of Hazzard in the classroom
  woensdag 9 april 2008 @ 17:08:58 #25
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_57937799
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:59 schreef Berkery het volgende:
Ik heb twee nieuwsgierige buren (60+).
Als ik thuiskom van boodschappen doen, of gewoon thuiskom, staat hij voor het raam te kijken hoe ik mijn auto parkeer en/of de boodschappen uitlaad. De buurvrouw doet het iets subtieler, die heeft altijd een poetsdoek bij zich, en die gaat altijd de kozijnen poetsen als er wat 'interessants' gebeurt. Zo ook als ik iets doe in de tuin, dan staat ze boven ineens de kozijnen te poetsen. Ik heb zelfs een keer meegemaakt, dat ik in de steeg achter het huis met m'n schutting bezig was, ze 'heel toevallig', weer met poetsdoek, de deur in hun schutting ging poetsen. Ze kon vast niks zien vanuit de slaapkamer.
Just smile and wave
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')