Ja heel goed.quote:
Ik denk dat als Kuukske haar auto in een garage zet, iemand daar niet blij mee gaat zijn... de rechtmatige parkeerder bijvoorbeeldquote:
Dat dénk ik ook.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:28 schreef DaMart het volgende:
Ik denk dat als Kuukske haar auto in een garage zet, iemand daar niet blij mee gaat zijn... de rechtmatige parkeerder bijvoorbeeld.
,quote:Op woensdag 9 april 2008 11:41 schreef Pheno het volgende:
.
goed punt.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:51 schreef Yesse het volgende:
klaar, punt?
Een woordenboekquote:Op woensdag 9 april 2008 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
goed punt.
voor uitleg, zie hier: [KSC JUBILEUM] 1 jaar KSC
quote:Op woensdag 9 april 200810:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als het jeukt [afbeelding].
Gisteren en eergister enkel de voorruit (quote:
quote:
quote:
Muckquote:
dat jaquote:
quote:
MPGquote:[..]
Muck![]()
Uurtje of 4 vanmiddag prima trouwens?quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 12:05 schreef Yesse het volgende:
Ik wil lunchen maar omdat we met zn allen eten moet ik wachten. Ik heb honger
Ja moet het nog maar even volhoudenquote:Op woensdag 9 april 2008 12:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Eet vast een snack ofzo![]()
Of stel voor om nu met zn allen te gaan lunchen
Ik nog niet. Bewust wat bewaard voor de lunch. Even een soepje bij halen, moeilijke keuze. Kippensoep of Boerengroentesoep met soepballetjes.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:08 schreef Pheno het volgende:
Brood al op.
Dat kan ookquote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 12:01 schreef MPG het volgende:
psst, Muck, als jij in de komende twee weken meer dan 375 posts zet, ga je OA voorbij in de top500 lijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Goh, wat een lastige keus...quote:Op woensdag 9 april 2008 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik nog niet. Bewust wat bewaard voor de lunch. Even een soepje bij halen, moeilijke keuze. Kippensoep of Boerengroentesoep met soepballetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |