mooi raadsel is dat , valetijn en andere zoon gingen wel met bus mee. heel eenvoudig om aan valetijn te vragen , toen jij om 3:00 in de nacht nog achter de pc zat , kwam joran toen thuis . en ging hij samen met jouw de volgende dag naar school in de bus meequote:Op woensdag 2 april 2008 22:14 schreef johan555 het volgende:
PA vd sloot weet zelfs niet zeker of joran die maandag wel naar school gegaan is
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/199996/index.htmlquote:'Moeder Natalee dagvaart gezin Van der Sloot'
donderdag 3 april 2008 08:53
Beth Twitty, de moeder van Natalee Holloway, heeft de hele familie van Joran van der Sloot gedagvaard. Ook Peter R. de Vries en Patrick van der Eem moeten bij de rechter onder ede hun verhaal doen.
Dat meldt de Telegraaf. Joran en zijn ouders moeten voor de rechter verschijnen en worden onder ede gehoord over hun rol in de verdwijning van Holloway.
Shock
De dagvaardingen maken deel uit van een reeks dwangbevelen, waarmee de strijd van Twitty nu officieel is begonnen. Ze eist een forse schadevergoeding van Joran, een genoegdoening voor de ‘shockschade’ die Joran haar heeft berokkend.
Haar advocaten, Bram Moszkovwicz en Rogier Schmidt, hebben alle betrokkenen, onder wie ook Peter R. de Vries en Patrick van der Eem, gedagvaard. Met de verhoren wil Twitty onder ede het bewijs vergaren dat nodig is voor het te voeren civiele proces tegen Van der Sloot.
Psychiater
Joran van der Sloot heeft zichzelf onder behandeling gesteld bij de psychiatrische instelling, volgens de krant. Daarmee zou hij zich willen onttrekken aan zijn verhoor.
Lees alles over de mysterieuze verdwijning van Natalee Holloway en de bekentenissen van Joran van der Sloot in het dossier
Door Maartje Willems
Telegraafquote:Het hele gezin van Joran van der Sloot wordt de komende dagen gedagvaard. Joran en zijn ouders moeten voor de rechter verschijnen om daar onder ede te worden gehoord over hun rol tijdens en na de verdwijning van Natalee Holloway.
De dagvaardingen maken deel uit van een reeks dwangbevelen, waarmee de strijd van de moeder van Natalee nu officieel is begonnen. Moeder Beth Twitty eist een forse schadevergoeding van Joran van der Sloot. Ze laat zich bijstaan door Bram Moszkowicz en Rogier Schmidt.
Dat advocatenkoppel heeft nu dagvaardingen laten opstellen voor vrijwel alle betrokkenen, onder wie ’undercover’ Patrick van der Eem. Met de getuigenverhoren onder ede willen zij het bewijs vergaren dat nodig is voor het nu te voeren civiele proces tegen Van der Sloot. Twitty eist genoegdoening voor de „shockschade” die Joran haar heeft berokkend.
Zij is ervan overtuigd dat hij betrokken was bij de verdwijning van haar dochter.
Therapie
„In de verhoren moeten de getuigen verplicht antwoorden op alle vragen”, zegt Moszkowicz. „Er is geen absoluut zwijgrecht, zoals in het strafrecht. Daarmee kunnen de verhoren ook voor justitie interessant zijn.”
Joran van der Sloot lijkt zich aan zijn verhoor te willen onttrekken. Hij heeft zich onder behandeling gesteld bij de psychiatrische instelling Altrecht. Op een open afdeling in Den Dolder krijgt hij therapie voor ’mensen die zijn vastgelopen in het gewone leven’ en kampen met ’gedrags- en psychiatrische problemen’.
De opname is mogelijk een bewuste zet. Jorans advocaat, mr. Bert de Rooij, kan zo aanvoeren dat zijn cliënt ’niet tot antwoorden in staat is’. Van der Sloot is overigens onder zijn schuilnamen alweer op tal van pokersites gesignaleerd.
Behalve vader Paul van der Sloot en moeder Anita gaan er ook dagvaardingen naar de twee broers Deepak en Satish Kalpoe, die beiden lange tijd als medeverdachten werden gezien. Moskowicz wil hen aan een kruisverhoor onderwerpen over het verzoek van Joran om hem, kort na Holloways verdwijning, van een vals alibi te voorzien.
Verder gaan er dagvaardingen naar undercover Patrick van der Eem en misdaadjournalist Peter R. de Vries. Zij worden verhoord over de undercoveractie, waarin Joran bekende de 18-jarige in zee te hebben gedumpt. „Door hen als getuigen op te voeren, is er geen discussie mogelijk over de rechtmatigheid van die operatie”, zegt Moszkowicz.
feit blijft dat het eigenlijk geen leven is voor joran en/of familie van de sloot.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:44 schreef johan555 het volgende:
Ja zolang je je mond niet open doet blijft het gissen natuurlijk .
Het zou weleens zo kunnen zijn dat Joran er op een verschrikkelijke manier is ingeluisd .
Dat z'n vader als landsadvocaat of als rechter in opleiding of als advocaat een zaak heeft gehad ,die of de drugswereld daar of de gokwereld enorm veel geld heeft gekost .
In veel van die maffia films zie je dan dat ze geen wraak nemen op de direct betrokkenen maar op familie of kinderen daarvan .
Ik heb wel ergens gelezen dat een zeer rijke en invloedrijke Italiaanse familie het eiland heeft moeten verlaten .Die zaten in de Bank en Drugswereld .
Dat die na jaren wraak nemen op zo'n manier is niet geheel ondenkbaar .
Dus ja wat is er nou werkelijk gebeurd ?
Wat wel bekend is dat er vaak illegale strand parties zijn en parties in drugshuizen .
Dus misschien is ze daar naartoe gebracht en gefilmd en misbruikt oid .
Ook is het mogelijk dat ze naar een of ander chique huis is gebracht en daar misbruikt is door hoge regerings cq politie amtenaren en men haar na dat nachtje heeft laten verdwijnen .
Alles wat Joran erover gezegd heeft in de film van PRDV zal wel enige waarheid bevatten maar
ik heb m'n twijfels bij diverse uitlatingen .
Ik denk dat ze niet in zee gegeooid is,want iedereen weet dat het water daar enorm helder is en niemand kan inschatten waar een lijk terecht komt als je dat in zee dumpt .
De fam vd sloot heeft vanaf het begin steeds gezegd "Geen lijk geen zaak ",
je kan dat eigenlijk alleen zeggen als je 100% zeker weet dat ze nooit gevonden zal gaan worden .
100 % zekerheid daarover heb je als ze naar het crematorium is gebracht .
De ouders van Guido Wever ( goeie vrienden van vd sloot ) hebben zo'n crematorium ,de website heb ik hier weleens vermeld.
Waarom vertrok deze Guido al vrij snel na de verdwijning naar Nederland ?
Een ander mogelijkheid om een lijk te laten verdwijnen is om haar te dumpen in een retour (koelwater)pijpleiding van een van de raffinaderijen .
Er moeten op Aruba zoveel pijpen de zee inlopen
Is dat weleens onderzocht ? Waar ze lopen ? of er inspectie luiken zitten ?
Een ander mogelijkheid zijn oude beerputten of septic tanks dan lost een lijk vanzelf op denk ik .
Wat ook een feit is dat er een clubje is die hardnekkig in de onschuld van Joran geloofd en op alle mogelijke manieren mensen daarvan probeert te overtuigen .
Waarom steken deze mensen daar zoveel tijd in ? worden ze ingehuurd of betaald ?
Zal wel uitkomen nog denk ik !
Er wordt helemaal geen dwangsom opgelegd! Conform artikel 165 rv heeft Joran het recht om zijn mond te houden en hoeven zijn ouders al helemaal niets te zeggen. Zelfs Patrick van Eem kan besluiten om over bepaalde zaken niet te verklaren. Van dwang en/of gijzeling is op basis van dit artikel helemaal geen sprake. Heeft ook totaal niets met 'waarheidsvinding' te maken.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:56 schreef johan555 het volgende:
dan wordt er een dwangsoms opgelegd ,want waarheidsvinding moet plaatsvinden !
Dit is een deel van een arrest en wel BA6277, Rechtbank Amsterdam, Datum uitspraak 24-05-2007, samenvatting beschikking, voorlopig getuigenverhoor, verschoningsrecht art. 165 Rv, art. 1:89 Wft.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:53 schreef johan555 het volgende:
Artikel 165 Rv
Als uitgangpunt geldt dat, een ieder die op de juiste wijze daartoe is opgeroepen, verplicht is ter terechtzitting te verschijnen en aldaar dient te verklaren. Dit is in beginsel niet anders bij getuigen die zich op een wettelijk verschoningsrecht beroepen. Ook zij dienen ter terechtzitting te verschijnen om daar de gronden voor de weigering kenbaar en toetsbaar te maken. Alleen indien verzoeker geen enkel in rechte te respecteren belang bij verschijning heeft aangevoerd kan de getuige aan de rechtbank verzoeken te worden ontslagen van zijn plicht om te verschijnen.
Er staat me iets van bij dat in het civiel recht de jurisdictie van de NL rechtbanken zich over staatsgrenzen kan uitstrekken dus zou 't gewoon in NL kunnen dienen. Ik denk dat we er trouwens weinig van zullen merken.. ik denk dat de media zoveel mogelijk op afstand wordt gehouden, getuigenverhoren vinden sowieso al achter gesloten deuren plaats, alleen de uitspraak zal openbaar zijn..quote:Op vrijdag 4 april 2008 20:54 schreef johan555 het volgende:
ik weet ook niet waar zo'n zaak dan zou moeten dienen ,wellicht op Aruba
LOLquote:Op vrijdag 4 april 2008 21:13 schreef mrBhimself het volgende:
Wat is er niet duidelijk aan artikel 165 rv Johan555?
Artikeltjes genoeg, wetsartikel maar één en jurisprudentie op dit gebied nog beperkt. Ik ben benieuwd of Bram úberhaupt dit zal doorzetten of dat het blijft bij de dramatiek en media-aandacht. Ik schat in dat het laatste erg belangrijk is voor het kantoor van de heer M.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:21 schreef johan555 het volgende:
Er zijn nogal wat artikeltjes over dat verschonings recht
O ja, natuurlijk, broertjes Kalpoe op Aruba doen ook mee.. nja, wat maakt 't ook uit.. ze breien er wel een mouwtje aan..quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:30 schreef johan555 het volgende:
Dan zal het hele clubje naar Nederland moeten komen dat gaat vast niet onopgemerkt hoor .
Maar of het enig nut zal hebben voor de oplossing van deze zaak betwijfel ik .
Vwb BM: ik kan me bijna niet voorstellen dat dit serieus is.. ik begrijp die shockschade ook niet helemaal.. daar zou ik toch wel het fijne van willen weten.. bent U erg thuis in letselschadequote:Op vrijdag 4 april 2008 21:44 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Artikeltjes genoeg, wetsartikel maar één en jurisprudentie op dit gebied nog beperkt. Ik ben benieuwd of Bram úberhaupt dit zal doorzetten of dat het blijft bij de dramatiek en media-aandacht. Ik schat in dat het laatste erg belangrijk is voor het kantoor van de heer M.
Mocht hij het doorzetten dan zal het komende tijd in elk geval leuk leesvoer opleveren.
Was de uitzending van Peter R en Patrick waarin Joran verklaart zeker te weten dat Nathalee nooit meer terugkomt een zeepbel?quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:39 schreef mrBhimself het volgende:
Nee helaas OF, in de letselschade ben ik, zoals ook confrère BM, niet thuis. Ben uiteraard, zoals ook U, erg geinteresseerd in het (proces)verloop en de mogelijke uitkomst. Het zou aardige jurisprudentie op kunnen leveren...alhoewel het ook een grote zeepbel kan zijn.
Van waarzeggers moet je het maar hebben.quote:Op zaterdag 5 april 2008 09:08 schreef johan555 het volgende:
Op dit filmpje is een zogenaamd Medium Henny Stoops uit Almere te zien ,die volgens mij het zwarte garen nog moet uitvinden .
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/search?sq=man+bijt+hond+&pg=5&search_filter=titel&serID=25
dan kiezen voor de uitzending 04-02-2008
Enkele Voorspellingen voor 2008 zijn :
Het Fundamentalistisch–Extremisme rukt steeds meer op en men kan beter hier vertrekken uit Europa wat ik vorig jaar ook al heb gezegd .
Wat Maxima betreft, voor degene die mijn voorspelling niet kennen van sept.2005. Toen heb ik voorspeld dat ze na 2 a 2,5jr zwanger zal worden van de beloofde tweeling!!!!!!!
Dus mensen kan dit elk moment komen of al zijn. Men spreekt mij erop aan dat het niet is uitgekomen omdat ze een dochter kreeg.
Wanneer je de voorspelling terugleest zie je dat dit nog kan komen.
Sta ook in paranormale bladen zoals Aquarius met jaarsvoorspellingen waarvan 75% is uitgekomen.
Voor een test van stichting Scepsis voelt Henny echter niks.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je bedoelt zeker dat NWO log? De eigenaar van dat log beweert jurist te zijn. Een jurist die met waarzeggers werkt dus.quote:Er zijn ook diverse nogal Oninteressante blogjes waar nauwelijks mensen( zelfs RG) komen ,die geloven in het verhaal van deze 2 fantasten en het zelfs voorop het blog zetten !
Volgens mij heb ik dat nergens gezegd! De zaak die BM mogelijk gaat aanspannen zou wel eens een zeepbel kunnen zijn. Het zou ook kunnen dat het mooie jurisprudentie gaat opleveren, maar dat laatste waag ik te betwijfelen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:13 schreef secunda het volgende:
[..]
Was de uitzending van Peter R en Patrick waarin Joran verklaart zeker te weten dat Nathalee nooit meer terugkomt een zeepbel?![]()
Ik lees er soms even maar het boeit me weinig daar ,ik hoop voor de echte renee gielen dat het een faker is die daar post ,want die kraamt zoveel onzin uit niet te gelovenquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:36 schreef secunda het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker dat NWO log? De eigenaar van dat log beweert jurist te zijn. Een jurist die met waarzeggers werkt dus.
Renee Gielen schrijft ook op dat NWO log. Haar nieuwste bewering is dat de moeder van Natalee de levensverzekering van Natalee wil claimen (of heeft geclaimd) en dat zou dan ook weer verdacht zijn.
Ik dacht dat Natalee op de lijst met vermiste personen van de FBI stond. Hoe haalt Renee Gielen het in haar hoofd om zoiets te schrijven! Ze schreef in het verleden ook al van die aantoonbare onzin.
Mocht de moeder van Natalee bijvoorbeeld inderdaad geld van een levensverzekering kunnen ontvangen voor Natalee, dan is het logisch dat ze dat geld ook claimt. Ze heeft het geld vermoedelijk hard nodig met als die vliegreisjes, advocaten, hotelverblijf, dat vliegtuigje toen voor Natalee, etc. etc. In het dorp waar Natalee woonde schijnt ook die hele gemeenschap geld ingezameld te hebben om al die kosten te dekken. De kosten zijn gemaakt omdat Mw. Holloway voortdurend werd misleid door Joran en vader.
Het lijkt een bewuste lastercampagne tegen Natalee’s moeder, Natalee, de stiefvader, de vader, die oudere broer: ze zijn allemaal genoemd. En eigenlijk ook een beetje tegen Peter R en die Patrick. Men noemt Patrick een verrader. Nou vraag ik je toch. Hij heeft gewoon een beetje recherchewerk gedaan. Alsof dat zo’n schande is. Die Patrick heeft Joran toch nergens toe gedwongen? We kunnen het filmpje met Joran allemaal horen en zien. Joran vertelt dit toch zelf na al zijn leugens in het verleden?
Doen ze net of Peter R en Patrick de shock bezorgd hebben.
Johan555,
Er is ook een vrij redelijke poster op dat NWO Block. Lijkt overigens iemand die goed geïnformeerd is.
O mrBhimself, echt sympathiek van je om het opnieuw uit te leggen.. ''Volgens mij''?? Je hebt dit niet gezegd. Punt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:39 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat nergens gezegd! De zaak die BM mogelijk gaat aanspannen zou wel eens een zeepbel kunnen zijn. Het zou ook kunnen dat het mooie jurisprudentie gaat opleveren, maar dat laatste waag ik te betwijfelen.
Ik lees er ook zelden maar er is een andersdenkende poster, Eef. Lijkt me een redelijke tegenspreker. Er mogen kennelijk wel tegensprekers op dat forum. Dat valt dan weer mee.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:14 schreef johan555 het volgende:
[..]
Ik lees er soms even maar het boeit me weinig daar ,ik hoop voor de echte renee gielen dat het een faker is die daar post ,want die kraamt zoveel onzin uit niet te geloven
wie is die redelijke poster dan ?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:33 schreef secunda het volgende:
[..]
Ik lees er ook zelden maar er is een andersdenkende poster, Eef. Lijkt me een redelijke tegenspreker. Er mogen kennelijk wel tegensprekers op dat forum. Dat valt dan weer mee.
Ik deel je mening voor een groot deel OF. Dat Natalee verdwenen is, lijkt een feit. Wat er met haar is gebeurd is nog steeds onduidelijk. Ik ben bang dat we van de verklaringen van Joran ook niet veel wijzer gaan worden. Het liegen gaat hem zo gemakkelijk af dat het verschil tussen werkelijkheid en fictie hem kennelijk niet (meer) duidelijk is.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:18 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
O mrBhimself, echt sympathiek van je om het opnieuw uit te leggen.. ''Volgens mij''?? Je hebt dit niet gezegd. Punt.
Maar ja, goed begrijpend lezen van tekst wordt een jurist met de paplepel ingegoten en jij bent je er duidelijk van bewust dat niet iedereen dit 'vak' [i.c. het lezen] beheerst..
Voor wat betreft een grote zeepbel: heel erg veel aspecten van deze Natalee Holoway ellende zijn wat mij betreft enorm-mega-grote-met-z'n-allen-met-volle-kracht-opgeblazen-zeepbellen... pfffffff
quote:MISDAAD.AKTUEEL.NU
Nieuws vanaf Aruba. Ik doel daarbij niet op het gezinsdrama in Santa Cruz waarbij een drugsverslaafde zijn ouders en broer ombracht, maar op de zaak Natalee Holloway.
Alle hoop van het team dat de bekentenissen van Joran van der Sloot onderzoekt is gevestigd op een spoortje dat leidt naar een man, die wegens een drugsdelict vastzit in de Verenigde Staten. De politie heeft aanwijzingen dat hij wellicht de persoon is die het bootje heeft gevaren waarmee Natalee naar open zee is gebracht. De komende tijd moet duidelijk worden of het een heet spoor is of een dwaalspoor. Maar uit het feit dat het gaat om een zogeheten embargo-onderzoek (onderzoek dat nauwlettend wordt afgeschermd, ook voor collega-politiemensen) kan worden opgemaakt dat de informatie behoorlijk serieus wordt genomen. Zou de “Daury” dan toch bestaan?
ik ga zo langzamerhand denken dat ARUBA een zeerovers bende staat isquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:24 schreef johan555 het volgende:
• OM ontkent connectie met zaak Natalee Holloway • Verdacht van drugssmokkel
Daury R. is aangehouden in de Verenigde Staten. Het Openbaar Ministerie op Aruba ontkent een connectie met de zaak van Natalee Holloway. De voormalige getuige in de zaak Natalee Holloway zit sinds een maand vast in de Verenigde Staten, op verdenking van drugssmokkel. Dat bevestigt het Openbaar Ministerie (OM) op Aruba tegenover Metro. Het OM meldt dat er geen verband bestaat tussen de aanhouding van de 20-jarige Arubaan Daury R. en de zaak van het verdwenen meisje. Joran van der Sloot noemde de naam ‘Daury’ in de inmiddels legendarisch geworden uitzending van Peter R. de Vries. Daarop werd Daury R. aan de tand gevoeld door het OM op Aruba, dat hem vervolgens weer liet gaan. R. stelde op het tijdstip van de verdwijning niet op Aruba te zijn geweest en niet in bezit te zijn geweest van een bootje, waarmee hij het lichaam naar zee zou hebben gebracht en gedumpt volgens Joran. Voorlichter Ann Angela van het OM op Aruba benadrukt dat de aanhouding van R., zo vlak na het verhoor in de zaak Holloway, niets te maken heeft met de zaak van het verdwenen meisje: “Het is een toevallige samenloop van omstandigheden.” De voorlichter laat weten dat justitie op het eiland geen belangstelling heeft om verder met de Amerikaanse autoriteiten in contact te komen over Daury R. “Er heeft ons ook geen nieuwe informatie over de zaak bereikt vanuit de VS.”
JOOST VAN DER WEGEN
redactie@metronieuws.nl
quote:misdaad.aktueel.nu
We weten nu dus dat Daury Rodriguez in een Amerikaanse gevangenis zit wegens een drugsdelict. Maar de vraag of hij nu wel of niet interessant is voor het Holloway-team is nog niet beantwoord. Woordvoerster Ann Angela van het OM op Aruba deed er naar mijn mening toch een beetje vaag over.
Op mijn vraag of de recherche hem zou willen horen in zijn Amerikaanse cel zei ze: “Dat weet ik niet.” Ze voegde er aan toe dat hij “op dit moment geen verdachte was.” Zulke uitspraken heb ik vaker gehoord, bijvoorbeeld toen ik twee jaar geleden het OM in Den Bosch belde met de vraag of ene Hans L. in de gaten werd gehouden in verband met de verdwijning van zijn vrouw. “Nee hoor, hij is voor ons op dit moment geen verdachte”, werd mij toen gezegd. Een week later zat hij in de cel. Zo gaan die dingen in voorlichtersland. Wat dat betreft moet ik nogal eens denken aan een uitspraak van oud minister van justitie Frits Korthals Altes, met wie ik ooit aan tafel zat: “Hoe nadrukkelijker iets wordt ontkend, hoe groter de kans dat het waar is!” Ik bedoel maar.
Wat ik gisteren heb gemeld komt uit zeer betrouwbare bron. Meer kan ik er niet over zeggen. En ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat hij (of zij) me zomaar iets op de mouw heeft gespeld, daar is het namelijk de persoon niet naar. Er is trouwens niet gezegd dat Daury verdáchte is in de zaak. Ik heb alleen gemeld dat hij interessant is voor het team, dat er (toch) rekening mee wordt gehouden dat hij de man is van “het bootje” en dat de recherche graag met hem zou willen praten. Alleen zit je dan met internationale rechtshulpverzoeken, een eventuele deal met de Amerikanen (gebeurt wel vaker) en zulke dingen kosten tijd, zeker dáár.
Wat ik in de berichtgeving over Daury Rodriguez een beetje mis is of zijn alibi – hij zou ten tijde van de verdwijning van Natalee in Rotterdam zijn geweest – tot op de bodem is uitgezocht. Ik denk het eerlijk gezegd niet, dus ook dat zou een reden kunnen zijn waarom het Holloway-team nog eens met hem wil praten. Ik hoop komende tijd nog meer te horen, dus stay tuned zou ik zeggen.
Nogal een hoop aannames, en weinig feiten.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:09 schreef secunda het volgende:
http://misdaad.aktueel.nu/daury_en_bindi.html
[..]
deze hele zaak zit zo in elkaar, we weten eigenlijk te weinigquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nogal een hoop aannames, en weinig feiten.
Bou denkt ook driftig mee, zie je?quote:mr. drs. BOU Says:
april 11th, 2008 at 13:44
Beste T,
Misschien begrijp ik het verkeerd. Ik dacht dat die Mountain Brooks groep uitsluitend uit meisjes bestond en dat die stiefneven (ik bedoelde inderdaad Thomas) niet tot de groep behoorden. Ik dacht dat ze op eigen gelegenheid ook naar Aruba waren gegaan. Jij bent beter dan ik op de hoogte van dit soort details.
Was er ook een ex mee op de trip? Het wordt steeds verdachter.quote:T Says:
april 11th, 2008 at 14:00
Google met “natalee condaleeza rice” en het staat bovenaan.
Het was een “gemengde” trip. Ook een ex van Natalee was mee. Ik weet even niet of hij verhoord is.
T, een Amerikaanse militaire site? Oef.quote:mr. drs. BOU Says:
april 11th, 2008 at 15:23
Beste T, dank je wel en ik heb de link even verbeterd.
Dat raadsel is vreemd. Onder TexKat zit weer een link naar een Amerikaanse militaire site, waar mijn browser voor waarschuwt.
Hoe weet je ze zeker dat dit raadsel over de Holloway-zaak gaat?
Op die site lijken ook mensen te posten die problemen met justitie hebben gehad. Sympathisanten van die Wedzinga en een aantal bedreigers en intimidators uit de Deventer Moordzaak.quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:33 schreef johan555 het volgende:
Ach secunda ,
Je moet je niet al te druk maken over wat ze daar schrijven op dat nwo blog
Ze zitten daar allemaal met 1 tunnelvisie en dat is die van RG
Die heeft tot nu toe niks boven tafel gebracht en heeft nauwelijks nog werk ,alleen een beetje vrijwilligerswerk bij de dierenbescherming .
Ze heeft enorm lopen leuren bij diverse omroepen om maar een filmpje te mogen maken .
Geen enkele omroep ziet er iets in en geld krijgt ze nergens los.
De omroepen en de redactie van de amigioe lezen daar ook mee op dat nwo blog en trekken vast hun conclusies .
Onze zogenaamde mr. drs. BOU (Boudineke Berkenbosch,Amerika haatster ) die zich voordoet als mr en drs is een gefrustreerde vrouw uit zeeland die nauwelijks de deur nog uitkomt en alleen nog achter de computer hangt omdat ze bang is voor vreemde post op haar blog .
Mensen met een andere visie worden direct geband of hun computer wordt gehacked .
Voor de vorm is ze zogenaamd ook streng tegen de eigen posters ,maar die mogen altijd blijven ,want die zijn zo waardevol !
Het stikt daar van de trollen en sokpoppen .
Het is wel vermakelijk daar omdat je kan zien van welk nivo deze RG is een erg ordinair typetje dus .
Al met al zal je er weinig te lezen krijgen en is het zonde van je tijd
DE sokpop:
De benaming wanneer er één of meer extra gebruikersnamen gehanteerd worden door één persoon, bijvoorbeeld wanneer iemand op een internetforum meerdere gebruikersnamen registreert. Ook worden sokpoppen op het internet vaak met de Engelse benaming sock puppet aangeduid. Een verwant geval komt voor als een persoon al zijn vrienden, kennissen, familieleden, enzovoorts oproept om ook bij te dragen aan discussies.. Dit soort sokpoppen worden ook wel meatpuppets (letterlijk "vleespoppen") genoemd.
[ afbeelding ]
Leuk geprobeerd Johan, maar dit gaat je niet helpen! Van wat ik heb kunnen lezen op die NWO site, ben je daar al snel 'ontmaskerd' en is ook je andere Nicknaam nu bekend. Dus als we het over 'sokpoppen' hebben.......quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:52 schreef johan555 het volgende:
mr b himself schrijft :
terwijl je daar zelf zo actief bent geweest; totdat je een IP-ban kreeg uiteraard.
zo actief ?
ben er een paar keer geweest ( 2 of 3 keer ) en heb van niemand een ip ban gekregen hoor
mr b himself zal die bou wel zijn
Ik ben daar sinds kort ook aan het 'meelezen', met name de delen over de Holloway zaak. Ik heb niet de indruk dat daar veel (ex) criminelen posten, maar dat zal wel komen omdat ik daar verder ook niemand ken en niet weet wie er achter al die nicknames schuilgaan (alhoewel een aantal mij nu wel duidelijk zijn). Posters "T" en "Renee Gielen" kom ik ook nog wel eens op een ander forum tegen en het schijnt dat Eef (aka Victor en Lazlo) ook geen onbekende is op de verschillende Holloway fora.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:53 schreef secunda het volgende:
Mocht Johan daar posten (ik kijk daar niet zovaak, ken die site via andere kanalen vandaar dat ik het een uiterst dubieuze site vind) ga er niet vanuit dat Johan555 bij de vaste kern voornamelijk bestaand uit (ex) criminelen en OM-haters die het OM-haten om het OM te haten hoort.
Scherp.quote:Het is voor mij nieuw om het OM te haten omdat het OM kennelijk gehaat moet worden, maar dat zal wel het geval zijn voor met name posters die (emotioneel) verbonden zijn bij de Deventer moordzaak. Ik haat het OM dan ook zeker niet; zou ook niet handig zijn in mijn geval
Ook niet door geflipte journalisten die Peter R en Patrick bashen door allerlei berichten te plaatsen werkend met legio anonieme bronnen in de vorm van nichtjes, neefjes, mensen die de hond uitlieten, achterbuurvrouwen en ex ooms van bronnen die vervolgens ook weer anoniem zijn.quote:Alhoewel ik niet denk dat de zaak opgelost zal worden door de zelfbenoemde 'internet sherlocks'.
Die heb ik gelezen. De meeste stukken had ik overigens al op andere sites gelezen in de context van de originele poster en niet als plan-en-knip stuk hier op FOK en SM, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:28 schreef johan555 het volgende:
Als ik mij niet vergis noem jij iedereen die het niet eens is met het feit dat Joran de moordenaar van Natalee is ook een trol (in elk geval op SM doe je dat).
Nou dan moet je de stukjes maar eens wat beter lezen hier en op Sm
ik heb juist vaak geschreven dat het mij niet boeit wie de moordenaar is als de waarheid maar boven tafel komt .
Dat Joran veel te verbergen heeft is me wel duidelijk!
Dus graag geen onzin verkondigen
Verder zal ik niet op je zuigerige stukjes ingaan
Goh, is dat zo? Zou je dan eens kunnen aangeven waar je dat op baseert? Het is m.i. niet netjes om mensen te betichten van een andere identiteit, terwijl je daar geen bewijs voor hebt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:35 schreef johan555 het volgende:
die mrBhimself is of die bou of die T dat is me wel duidelijk nu
Mee eens! Dat staat overigens los van de kwalificatie 'geflipt'. Ik moet zeggen dat ik (juridisch technisch) niet echt onder de indruk was van de uitzending van Peter de Vries. Het was een mooi stukje 'entertainment' en het heeft zo'n 7 miljoen mensen aan de buis kunnen kluisteren...een knap stukje journalistiek.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:33 schreef secunda het volgende:
[..]
Ook niet door geflipte journalisten die Peter R en Patrick bashen door allerlei berichten te plaatsen werkend met legio anonieme bronnen in de vorm van nichtjes, neefjes, mensen die de hond uitlieten, achterbuurvrouwen en ex ooms van bronnen die vervolgens ook weer anoniem zijn.![]()
Mr. B. Himself.![]()
Mr. B.,quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:41 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Blijft boven water dat Joran e.e.a. uit te leggen heeft. Maar voor mij heeft ook Beth Twitty e.e.a. uit te leggen, ook zij is niet vies van een leugen en besteed veel tijd (en geld) aan het manipuleren van de publieke opinie. Ondanks het feit dat zij mogelijk haar dochter heeft verloren, is dat m.i. niet te rechtvaardigen.
Hoe je het wendt of keert, Joran heeft duidelijk laten blijken meer van Natalee's verdwijning te weten.quote:Mee eens! Dat staat overigens los van de kwalificatie 'geflipt'. Ik moet zeggen dat ik (juridisch technisch) niet echt onder de indruk was van de uitzending van Peter de Vries. Het was een mooi stukje 'entertainment' en het heeft zo'n 7 miljoen mensen aan de buis kunnen kluisteren...een knap stukje journalistiek.
Ik begrijp niet helemaal wat het starten van een 'eigen' topig hiermee te maken heeft. Wil je hier mee aangeven dat alleen jijzelf of mensen die het met je eens zijn in dit topic mogen posten? Als dat het geval is, heb je niet begrepen wat het idee is achter een (discussie)forum. Maar wellicht is het handiger om hier te discussieren over de 'zaak' Holloway.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:52 schreef johan555 het volgende:
te betichten ?
wat schrijf je hier zelf dan net op ?
het schijnt dat Eef (aka Victor en Lazlo) ook geen onbekende is op de verschillende Holloway fora.
Het gebruik van het woord aka komt me bekend voor![]()
start zelf eens een topic mr b dan kan je je ideeen daar kwijt
Journalisten die niet aan hoor en wederhoor doen en maar wat opschrijven en daarnaast ook nog een gevarieerd scala anonieme getuigen (die mogelijk niet eens bestaan want het is dan weer niet aan te tonen) aanhaalt, kun je rustig geflipte journalisten noemen.quote:Mee eens! Dat staat overigens los van de kwalificatie 'geflipt'.
Ik hoef en zal dat ook niet ontkennen. Joran is in elk geval degene waarvan nu bekend is dat hij de laatste is die met Natalee is gezien. De verklaringen die hij heeft afgelegd zijn (kennelijk) niet consistent en ook niet of moeilijk verifieerbaar. Dat hij een verdachte is, is m.i. dan ook logisch. Maar zoals ik al eerder aangaf is een verdachte nog niet automatisch ook de 'dader'.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:56 schreef secunda het volgende:
[..]
Hoe je het wendt of keert, Joran heeft duidelijk laten blijken meer van Natalee's verdwijning te weten.
Dit heeft hij in die uitzending vrijwillig en diverse malen meerdere malen uitgebreid verteld.
Dat kun je gewoonweg niet ontkennen.
Aan alleen anonieme getuigen zal dan ook geen waarde worden toegekend. Daar heb je eigenlijk helemaal niets aan. Het vervelende is, dat journalisten ook niets hoeven aan te tonen. Het OM moet op basis van 'feiten en omstandigheden' aantonen dat iemand schuldig is aan een strafbaar feit.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:00 schreef secunda het volgende:
[..]
Journalisten die niet aan hoor en wederhoor doen en maar wat opschrijven en daarnaast ook nog een gevarieerd scala anonieme getuigen (die mogelijk niet eens bestaan want het is dan weer niet aan te tonen) aanhaalt, kun je rustig geflipte journalisten noemen.
Dat heb je mij ook nooit horen beweren.quote:Maar zoals ik al eerder aangaf is een verdachte nog niet automatisch ook de 'dader'.
Ik geloof ook wel dat hij er meer van weet. Ik weet niet of hij ook werkelijk weet wat er met haar is gebeurd. Dat hangt ook af van de theorie die he wilt volgen. Als Natalee inderdaad ziek is geworden op het strand, Joran in paniek is geraakt, iemand heeft gebeld en vervolgens het lichaam van Natalee ergens is gedumpt, dan moet hij er inderdaad meer van weten. In elk geval moet hij dan weten die er voor heeft gezorgd dat Natalee in zee is gedumpt (Daury, Croes of zijn vader).quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:15 schreef secunda het volgende:
[..]
Dat heb je mij ook nooit horen beweren.
Dat hij er meer van weet, heeft hij zelf diverse malen verteld, dus dat bewijs heeft hij zelf geleverd.
Het is onbegrijpelijk dat Joran de waarheid niet verteld.
Vermoedelijk heeft hij daar een heel goede reden voor.
Wat vervelend voor jequote:Op zaterdag 12 april 2008 15:15 schreef secunda het volgende:
[..]
Dat heb je mij ook nooit horen beweren.
Dat hij er meer van weet, heeft hij zelf diverse malen verteld, dus dat bewijs heeft hij zelf geleverd.
Het is onbegrijpelijk dat Joran de waarheid niet verteld.
Vermoedelijk heeft hij daar een heel goede reden voor.
Jij maakt mij boosquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:52 schreef johan555 het volgende:
mr b himself schrijft :
terwijl je daar zelf zo actief bent geweest; totdat je een IP-ban kreeg uiteraard.
zo actief ?
ben er een paar keer geweest ( 2 of 3 keer ) en heb van niemand een ip ban gekregen hoor
mr b himself zal die bou wel zijn
Hij is er nogal zeker van dat Natalee nooit meer terugkomt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:34 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Wat vervelend voor je! Komt het werkelijk nooooooit in je op dat Joran misschien gewoon niet [veel] meer wéét...
Hallo OF (ik vind dat ik je niet met "ouwefiets" kan aanspreken)quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:34 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Wat vervelend voor je! Komt het werkelijk nooooooit in je op dat Joran misschien gewoon niet [veel] meer wéét...
@mrB: dat jij je hier nog met dit soort negativisme inlaat! Ik zou zeggen, er zijn nog andere, veel genuanceerdere sites waar jij je met jouw intellect echt beter thuis zult voelen! Succes!
Als hij degene is die haar in zee heeft gedumpt of laten dumpen kan hij vrij zeker zijn van zijn uitspraak. Als hij zeker weet dat hij er niets mee te maken heeft omdat hij haar heeft achtegelaten op het strand, dan kan hij ook roepen wat hij wil en dus ook dat ze nooit meer terugkomt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:54 schreef secunda het volgende:
[..]
Hij is er nogal zeker van dat Natalee nooit meer terugkomt.
Hoe kan hij dat dan weten?
Als hij haar alleen maar heeft achtergelaten op het strand, kan hij niet met volle overtuiging vertellen dat ze nooit meer terugkomt, toch?quote:Als hij zeker weet dat hij er niets mee te maken heeft omdat hij haar heeft achtegelaten op het strand, dan kan hij ook roepen wat hij wil en dus ook dat ze nooit meer terugkomt.
Wat is volle overtuiging? Ik denk dat hij na al die tijd best het 'risico' kan nemen om te zeggen dat ze niet meer terugkomt. Alhoewel er op de verschillende fora nog een groot aantal mensen zijn die geloven in een theorie dat Natalee is weggelopen. Ik zeg niet dat het niet kan, maar er in geloven doe ik zelf niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:13 schreef secunda het volgende:
[..]
Als hij haar alleen maar heeft achtergelaten op het strand, kan hij niet met volle overtuiging vertellen dat ze nooit meer terugkomt, toch?
ow, aha, ik vertel sprookjes.. o ja, ik was een TROL, hoe kan ik het vergeten..quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:52 schreef johan555 het volgende:
geloof jij maar in je eigen sprookjes ouwefiets !
ik ga er niet op in
Zijn de vragen die onderaan dit stukje staan nader onderzocht door justitie?quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:50 schreef johan555 het volgende:
what does freddie know ?
[ afbeelding ]
Several references have been made by suspects in the disappearance of Natalee Holloway about the knowledge of another suspect - Freddie Alexander Arambatzis.
There have been references made regarding Freddie about Joran's shoes, Natalee remaining "passed out", a camera, and Freddie knowing "the truth".
...the fact that Joran had already on the 30th of May told Freddy the storyabout the Holliday Inn and that Joran told Freddy also that “they” went into panic when Natalee remained “passed out”!
Statement
Freddy Zedan
June 12th 2005
The girl had fallen several times on the way to the beach. Joran told me that at some point she "no longer came around/no longer regained consciousness" and that they had left her on the beach.
He also told me that he had left his gym/sporting shoes on the beach. After Joran had told me this, I asked him why he had left her there. He answered me that at that moment he had not known what to do.
Freddie was brought to the van der Sloot home after he spoke with Aruban authorities in the early days of this investigation. He was grilled by Joran's parents as to what he told police regarding their son, and Natalee Holloway.
Freddie states that Joran told him they had left Natalee at the beach, while at the same time Joran was still telling authorities he and Deepak and Satish Kalpoe had left Natalee at the Holiday Inn.
Paulus van der Sloot
Suspect Statement
June 18, 2005
“I believed the story that Joran, Deepak and Satish told, until Joran changed his statement. After that Freddy came to us and told us a different story. Joran had gone with the girl to the beach. (With Freddy is meant the witness Freddy ZEDAN; comment TROMP).
Freddy had told this story shortly after he was interviewed by the police. He had called my wife and had said that he found it important to tell the truth. After that he came over to us and he first talked to my wife. After that he came back one time and and he spoke with Joran's lawyer, his parents, me and my wife were also present. My wife and myself were very crushed/saddened/injured and angry at Joran for apparently not telling us the truth.
My wife and the lawyer then confronted Joran about this. According to my wife Joran reacted calmly and said that he had always told Freddy the truth.
Paulus van der Sloot
Suspect Statement
June 23, 2005
To your question whether Freddy ZEDAN came to our house out of his own accord or whether I had invited him, I can state the following. According to me Freddy phoned my wife after he had been questioned by the police. According to me he and his girlfriend came over to see my wife and he told what he had stated to the police. I was busy in the kitchen and did not hear everything Freddy was saying. Only at the end of the conversation I joined them. My wife and I were angry at Joran, because he did not tell the truth from the beginning. My wife planned to confront Joran with Freddy's statements. That night we were going to have a meeting with Mr. A. CARLO, this was a previously planned meeting. My wife called Freddy again and asked him if he could tell his story again to Joran's lawyer. At first he didn't want to come because he had an exam the very next day but in the end he and his parents came over. He then told the story he knew to Joran's lawyer.
I am convinced that Mr. CARLO did this with the best intentions possible.
JORAN'S BOOK
Page 154
Freddy after his June 12 statement:
(Joran) That night Freddy, per request of my mother, visited, to tell everything.
Freddy's parents are coming along, because they do not find it a good idea that Freddy goes alone. Besides my father Paul and my mother Anita. My lawyer Anthony Carlo is also present at our home per request of my mother. My mother asks Freddy to tell everything again.
Freddy: I could see on Anita's face that she did not know Joran had left the girl on the beach and that he has lost his shoes. I also told that Joran, Deepak, Satish and me had talked about it that I would buy new shoes for Joran. Anita could not believe everything I was telling. (as in amazed).
Carlo asks several times why Freddy thinks that Joran left his shoes behind.
Freddy answers: Joran did not want to walk with his shoes on the beach and probably left them behind because of that.
Freddy tells the beach story again that I would have told him on Monday May 30. Carlo in between asks questions all the time.
Freddy: I felt he asked me those things because he thought that me as a good friend of Joran could understand why he had done these things. I do not believe he asked those questions because he thought Joran would have told me, because he repeated every time: Why do you think that?
My father does not ask Freddy anything, but he does react on Freddy's answers to my mother. He says: why does Joran lie, and why did he not tell us that? My mother had promised the conversation would last 10 minutes max, but after half an hour Freddy's father gets up.
My parents did not agree with Joran's parents having invited me, Freddy says.
After Carlo had called the head officer for permission to visit me, he confronts me with what Freddy had said. I immediately admitted I had lied and that Freddy was telling the truth.
Deepak Kalpoe
Suspect Statement
June 11, 2005
I also have to tell you that Joran was wearing white sneakers/sport shoes that night. If you search/investigate his home then you will see that the shoes aren't there. He had told me that he had theft them on the beach. To your question whether I of if Joran told the story to someone else, than I can say the following. I know Joran told his story to his friend named Freddy ZEDAN. Freddy lives behind Joran. His mobile phone number is inside my mobile phone. To your question whether Joran told me what he had told Freddy, I can say the following. Joran told me that he had told Freddy the truth and the story that was made up. I know that he trusts Freddy more because they have known each other for a long time. If you go and talk to Freddy, he will tell you the made up story and maybe also the truth.
Satish Kalpoe
Suspect Statement
June 30, 2005
On your question who can tell the truth to you, with the exception of Joran, Deepak and I, I can tell you the following: Freddy is the person Joran confides in and he can tell you the truth.
Satish Kalpoe
Suspect Statement
June 24, 2005
On your question who Joran's best friend is: Freddy Zedan is Joran’s best friend. Freddy knew about the invented Holiday Inn and the tale which my brother and I and Joran told and that the missing girl was dropped off at the beach at the Marriott. My brother Deepak had told me that he and Joran invented the tale but to Freddy the beach tale was told. I thought that stunk, because I was not aware Freddy was told the beach tale. (note: tale does not necessarily mean lie, could mean story).
I have met Freddy two times after it was confessed that the girl became missing. ...the second time was when Joran, my brother and I took the camera to Freddy’s house.
We delivered the camera to Freddy, and afterwards all four of us ate Chinese in the area of Freddy’s house. Freddy also lives in Montanja. I do not remember his house number. We had bought food and we then we went to Joran’s apartment afterwards. According to me Freddy was informed then already about the missing girl. We may have spoken some about the missing girl, it is possible but I don’t remember. You ask me if I was scared when we were talking with Freddy about the missing girl. It is possible that I don’t remember. I say that we, Deepak and I, did not know that Freddy knew the real story. The real story, which was on the beach. It do not understand why Freddy was told that, according to me he knew both stories already.
Wednesday June 22, 2005
While being transferred from police station to KIA, Deepak and Satish are secretly recorded in a 40min conversation:
D: And I also trusted Freddy like a brother.
S: Yes.
D: But he also talked shit, that's why we've been arrested.
S: What did he say?
D: He keeps information behind. You know that Van der Sloot trusts Freddy with his life. Freddy knows what has happened. Freddy knows the truth.
S: I know he knows truth
D: Freddy knows, Freddy knows.
S: I've just said, Freddy also knows about the story of what happened, ask him.
D: Freddy knows
Deepak and Satish are being questioned in Orangestad at the same time and are transported back to KIA along with Joran in a minivan.
The following conversation is recorded:
Joran: You know no good that my father has nothing to do [with this}. I have read your statements, friend. You two are lying shit. (then very calmly) You know what happened with that girl. If you don't know it, then nothing happened. (then angrily) So, fuck you. What do you say, that Freddy has to be arrested?
Deepak: That Freddy has to tell the truth.
Joran: You know very well that Freddy has told the truth.
Satish: You will see, you will see.
Deepak: You could have prevented it from the beginning, this, of your father. You know it. That he wasn't arrested.
Freddie himself was detained by authorities in this case - and then subsequently released.
Diana Emerencia - Freddy's attorney
Decatur Daily News
August 31, 2005
Freddy Alexander Zedan-Arambatzis, a friend of van der Sloot and the Kalpoes, was arrested on suspicion of having unspecified "physical contact" with a female minor, said his lawyer, Diana Emerencia.
Zedan-Arambatzis, 21, is also suspected of photographing the girl in "tempting poses" and showing the images to other people, Emerencia said.
The Kalpoe brothers and van der Sloot are also suspected of involvement in the incidents, which allegedly occurred before Holloway disappeared, she said.id Freddie have involvement in Natalee's disappearance?
* What "truth" does Freddie know that could shed light on the circumstances surrounding this tragic crime?
* Why did the Kalpoe brothers need to give a camera to Freddy?
* What sort of history regarding similar crimes do Freddie and Joran share?
* Why did Paulus and Anita need to find out what Freddy told police?
* Has Freddie told Aruban authorities all he knows about what happened to Natalee Holloway?
BRON: nataleesfreebirds.blogspot.com/
http://www.amigoe.com/artman/publish/artikel_41354.phpquote:Showdown
11 Apr, 2008, 17:02 (GMT -04:00)
DE BEZETTING van het parlementsgebouw in Oranjestad vormde het hoogtepunt tot nu toe van het massale protest op Aruba tegen de regering-Oduber. De acties spitsen zich toe op de gevraagde, jarenlang uitgebleven indexering, terwijl de inflatie schrikbarende hoogtes bereikt. Maar wie zijn oor goed te luister legt bij de betogers, begrijpt dat het allemaal een stuk dieper ligt en dat er sprake is van een vrij algemeen en breed gedragen gevoel van onvrede. De regering zelf doet te weinig om de vakbonden en daarmee de ambtenaren tegemoet te komen – integendeel: gooit regelmatig olie op het vuur. Het kabinet wordt dan ook niet gedreven door een oprechte overtuiging om door middel van dialoog tot oplossingen te komen, maar door arrogantie. Een arrogantie die al voortduurt sinds de MEP de absolute meerderheid heeft in de Staten en zal voortduren zolang de 11 MEP-parlementariërs van de in totaal 21 Statenleden aan elkaar vastgeklonken zitten. Hoewel door hen gekozen op die plek, zal het in de wereldgeschiedenis niet de eerste keer zijn dat de kiezers tegen hun eigen leiders in opstand komen. En als het volk zich tegen de regering keert, dan moet deze laatste gewaarschuwd zijn; dit uiterst serieus nemen en zich zelfs ernstig beraden op de houdbaarheid van haar eigen (machts)positie.
Het is lang geleden dat het gedurende zulk een lange tijd onrustig is op Aruba. De acties, die tot nu toe telkens op het goedkeurend oordeel konden rekenen van de onafhankelijke rechter, slepen zich nu al weken voort. En het einde is nog niet in zicht. Dit leidt onherroepelijk tot schade. Materiële schade, zoals het moeten uitwijken van vliegtuigen vol toeristen naar andere luchthavens; maar ook immateriële schade, zoals een verslechterd imago en een samenleving waarin de standpunten zijn verhard.
Het is daarom onbegrijpelijk – en opnieuw een uiting van onverschilligheid (lees: arrogantie) – dat de door MEP beheerste Staten tot nu toe geen noodzaak zagen in een debat over de crisissituatie. Zitten voorzitter Mervin Wyatt-Ras en de overige leden van de gele partij er dan alleen om coûte que coûte de regering in het zadel te houden? In een dualistisch stelsel, zoals Aruba dat formeel kent, behoort het parlement de regeerders kritisch te volgen en als ware parlementariërs continu aan de tand te voelen. En als zij het niet alleen willen hebben over indexering, dan kunnen zij de reikwijdte van het onderwerp desgewenst oprekken met zaken als de noodzaak van bezuinigingen, een kerntakenanalyse en de prestatiegerichtheid van het ambtenarenapparaat. Nu stellen de leden van de MEP-fractie zich niet op als ‘volksvertegenwoordigers’, maar als belangenbehartigers van premier Nelson Oduber en zijn ministers. Het toont aan dat de democratie op Aruba wel op papier bestaat, maar in de praktijk nog onvoldoende waarde heeft.
Een minister – zoals Marisol Lopez-Tromp dat doet – die in deze fase zegt dat de slechte onderwijsresultaten en ondermaatse schoolprestaties ‘de schuld’ zijn van de (stakende) onderwijzers en leraren, heeft geen gevoel voor timing en slaat de plank mis. Evenzo fractieleider Ady Thijsen die glashard beweert dat het nog te vroeg is voor de politiek om zich in de discussie te mengen – het betreft volgens hem immers ‘een conflict tussen werkgever en werknemers’. Dan wil hij moedwillig proberen het bedrijfsleven, waaronder Atia en Ahata, erbij te betrekken of hij heeft echt niet begrepen dat ‘werkgever’ in dit geval de overheid is. Het zijn aanslagen op de intelligentie van de bevolking en dit draagt beslist niet bij tot begrip en terugkeer van de rust.
Niemand gaat voor de lol de straat op. Zeker niet weken achtereen, met in een kleine samenleving alle mogelijke gevolgen van persoonlijke repercussies van dien. Niemand gaat zomaar een parlement bezetten. Zeker niet doorgaans goed opgeleide leerkrachten. Als zij daarbij impliciet en in sommige gevallen zelf de expliciete steun hebben van de politie, moet dat een teken aan de wand zijn voor politici.
DE ONTRUIMING van de Staten vanmorgen was onvermijdelijk. De bezetting kon natuurlijk niet doorgaan. Voorkomen dient te worden dat het eiland in binnen- en buitenland inderdaad wordt afgeschilderd als een bananenrepubliek. Maar dan moet de regering ook een echt handgebaar maken, de misplaatste arrogantie van zich afschudden en oprecht beloven te willen werken aan een werkzame en duurzame oplossing. Zo niet, en laat de ministerraad het aankomen op een ordinaire showdown, dan zijn de laatste dagen van het kabinet-Oduber geteld.
Mr. B. Himself,quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:47 schreef mrBhimself het volgende:
Jan van der Straten heeft dat niet gezegd! Althans daar is geen enkel bewijs voor. De tekst is afkomstig van ene "Shango" en wordt op geen enkele wijze onderbouwd met bewijsmateriaal.
Beth zelf denkt daar anders over.quote:I am not going into any claims of possible corruption in Aruba from the moment Natalee disappeared because I do not have the knowledge, nor the evidence, that there has been any official government corruption in this case. God knows if the father of Joran has used personal contacts to try to influence the outcome of the case when he was a judge in training. If so, than I would not call it official corruption, but the act of a man who is not even Aruban. I believe that many people who want to follow this kind or requests do also not have first hand information about true facts of corruption, but as followers just base their opinion on the suggestion and speculation of others.
Nee, ik heb geen idee wie het zijn. Ik kan mij wel herinneren (uit de eerste dagen na de verdwijning) dat Shango via een ISP in Florida postte. Iedereen dacht dat hij/zij uit Aruba afkomstig was, maar op basis van de IP-gegevens kwamen de moderators van SM erachter dat hij/zij uit Florida postte. Met name Shango heeft wel indruk gemaakt op de SM populatie; ze zijn er zelfs nu nog mee bezig en ook andere websites (scrux, BFN, FOB,RWV) hebben er veer aandacht aan besteed.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:20 schreef secunda het volgende:
[..]
Mr. B. Himself,
Heb je enig idee wie Shango en Simian zijn? Waarom zouden ze verhalen verspreiden?
Ik heb begrepen dat de verhalen al kort na de verdwijning van Natalee zijn begonnen.
mee eens allemaal lekker vaag, maar het kan ook zijn dat dit iemand is uit oude tijdenquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:44 schreef bastibro het volgende:
Bedank Johan! interresant, moet wel een insider zijn en anders iemand van Aruba zelf die om het clubje heenloopt en er een passie van een soort steno op na houdt
Ergens schrijft hij ook dat we op moeten passen niet te moeilijk te gaan denken.
Laten we dat maar doen want dit alleen is gewoon errug vaag.
wat ik toch echt mis in deze is de betrokkenheid van de broers deepak/satisch, waarom zouden deze jongens zo braaf volgen ??? kan alleen maar zijn dat ook zij de schuld hebben in de dood van natalee. waarschijnlijk hebben de drie jongens toch wat uitgespookt met natalee in de auto, toen in paniek geraakt. uit mischien eerdere ervaringen heeft joran gezegd dat roggelt mijn vader wel. zou namelijk verklaren waarom de broers het verder ook niet weten en braaf het alibie van strand afzetten blijven volgen. verder zal het verzonnen alibi wel op waarheid rusten alleen met ander meisje, joran zal heus wel eens naar huis zijn gelopen vanaf het strand na een vrijpartij daar. en wat is er dan makkelijker om dit weer als zijnde gebeurt met natalee op te voeren. dat paul van der sloot diep lag te slapen is een mooi alibi maar kan haast niet als valetijn ook nog eens wakker was tot 2:30.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:55 schreef johan555 het volgende:
De 'hogere macht'
Joran heeft het in zijn eerste verklaring tegenover Patrick over een 'hogere macht' die hem geholpen heeft. Deze 'hogere macht' is in mijn optiek beeldspraak voor z'n vader. Zowel letterlijk als figuurlijk is Paul van der Sloot de hogere macht en veel beter in staat om koel en berekenend Joran exact te vertellen wat er gedaan moet worden om de gevolgen voor Joran te beperken. Daarnaast heeft hij als aankomend rechter(?) uiteraard een prima kijk op de juridische aspecten en de mogelijke consequenties. Dat zijn zoon schuld heeft aan de dood van Natalee is voor Paul van der Sloot de grote drijfveer. Het is niet ondenkbaar dat niet Joran, maar Paul e.e.a. in een kort tijdsbestek op stapel heeft gezet, en op aanwijzing van Joran op de PC van Joran via MSN heeft laten weten ' weer thuis te zijn' aan Joran's vrienden. Uit die paar woorden is voor de ontvangende partij niet te achterhalen of Joran daadwerkelijk achter de PC zit. Idem voor het downloaden van de genoemde films. Dit gesprek tussen vader Paul en zoon Joran kan heel goed via de betaaltelefoon op het strand hebben plaatsgevonden, daarmee is de 'vriend' die Joran heeft gebeld z'n vader, de hogere macht. Na het PC gebruik van Paul die veinsde Joran te zijn hebben beiden nu vele uren de tijd om het lijk van Natalee weg te werken, de alibi's zijn namelijk rond.
Ook is het niet erg aannemelijk dat een 'vriend' het op zich neemt een lijk weg te werken, da's nogal een zware last op iemand's schouders. Daarnaast neemt Joran nogal een risico om een 'vriend' in vertrouwen te nemen, voor hetzelfde geld neemt deze vriend gelijk contact op met de politie. Ook lijkt het niet aannemelijk dat Joran op zijn leeftijd al voldoende krediet heeft opgebouwd in het criminele milieu waardoor iemand anders in de zelfde leeftijdcategorie voor hem een dergelijk risico neemt. Hij spreekt dit zelf ook tegen, in zijn eerste verklaring heeft hij 't namelijk over een vriend die 'veel ouder' is, doorgaans is dat niet iemand van 22, gezien 't feit dat Joran zelf toen 17 was, daarmee is een veel ouder iemand, bijvoorbeeld zijn vader, veel aannemelijker.
Kortom, het is heel goed mogelijk dat Paul van der Sloot Joran met raad en daad heeft bijgestaan. Ouders zijn namelijk veel eerder geneigd om zich in de meeste bizarre bochten te wringen om hun kinderen te kunnen beschermen, da's vaak zelfs gebaseerd op intuïtief handelen. Het is niet ondenkbaar dat Joran en zijn vader met het lijk van Natalee naar een ander deel van het eiland zijn gereden om zich van het lijk te ontdoen. Wellicht is hier sprake van een andere grondsoort, bv. aarde ipv. zand, waardoor het vuil op Joran's hagelwitte gympen uiteraard niet strookt met het feit dat hij naar huis is gelopen. Dus de gympen waren een belangrijk bewijsstuk dat pleit tegen de verklaring dat Joran op eigen houtje naar huis is gelopen.
Joran heeft hun beschermd met eerdere zaken, die chollar bijvoorbeeld. Nu doen zij iets terug.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:55 schreef duikkie het volgende:
[..]
wat ik toch echt mis in deze is de betrokkenheid van de broers deepak/satisch, waarom zouden deze jongens zo braaf volgen ???
Hij had het eerst over hogere macht en toen verbeterde die het naar hogere machten. Dan moet er dus nog iemand zijn.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:55 schreef johan555 het volgende:
De 'hogere macht'
Joran heeft het in zijn eerste verklaring tegenover Patrick over een 'hogere macht' die hem geholpen heeft.
ja al deze gevens ontbrekenquote:Op woensdag 16 april 2008 11:04 schreef johan555 het volgende:
Jij gaat er vanuit dat joran inderdaad achter z'n computer zat s" nachts
Misschien heet joran even naar z'n broertje gebeld en hem laten inloggen op msn .
dan heb je een zogenaamd alibi.
Ook kunnen de broers dat gedaan hebben ,die ene werkte in een internet winkel dus weet hoe het werkt
lijkt mij nogal een zware wederdienstquote:Op woensdag 16 april 2008 13:43 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Joran heeft hun beschermd met eerdere zaken, die chollar bijvoorbeeld. Nu doen zij iets terug.
wat dacht je van eerst vaders en toen alle vriendjes van vaders erbijquote:Op woensdag 16 april 2008 13:46 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Hij had het eerst over hogere macht en toen verbeterde die het naar hogere machten. Dan moet er dus nog iemand zijn.
quote:Op woensdag 16 april 2008 00:06 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen idee wie het zijn. Ik kan mij wel herinneren (uit de eerste dagen na de verdwijning) dat Shango via een ISP in Florida postte. Iedereen dacht dat hij/zij uit Aruba afkomstig was, maar op basis van de IP-gegevens kwamen de moderators van SM erachter dat hij/zij uit Florida postte. Met name Shango heeft wel indruk gemaakt op de SM populatie; ze zijn er zelfs nu nog mee bezig en ook andere websites (scrux, BFN, FOB,RWV) hebben er veer aandacht aan besteed.
Het is of iemand die dicht bij de bron zit of het is iemand met heel veel fantasie en teveel tijd (destijds althans). De tijd zal het leren.
Wie suggereren dat er ene Steve Cohen achter Shango zit?quote:Er word gesuggereerd dat Steve Cohen achter Shango zit. De berichten van Shango stopten op fora's na Cohens ontslag bij AHATA. Cohens grootmoeder scheen ook Shankist Godin uit San Diego te zijn.
ik weet eigenlijk niet waar die Shango als eerste is gaan postenquote:Op woensdag 16 april 2008 19:10 schreef secunda het volgende:
[..]
[..]
Wie suggereren dat er ene Steve Cohen achter Shango zit?
Die verhalen komen toch ergens vandaan.
Is Steve Cohen iemand die bij AHATA heeft gewerkt of is dat zomaar een verzinsel?
AHATA betekent Aruba Hotel and Tourism Association? op Aruba?
Geen idee wie dat beweerd, maar Steve Cohen heeft inderdaad voor AHATA gewerkt. Hij was ook lid van een soort "damage control" clubje dat zich The Strategic Communications Task Force noemde. Ik weet niet of ze nog bestaan, maar in die club zaten allerlei notabelen die Aruba mosten 'beschermen' tegen de slechte persberichten.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:10 schreef secunda het volgende:
[..]
[..]
Wie suggereren dat er ene Steve Cohen achter Shango zit?
Die verhalen komen toch ergens vandaan.
Is Steve Cohen iemand die bij AHATA heeft gewerkt of is dat zomaar een verzinsel?
AHATA betekent Aruba Hotel and Tourism Association? op Aruba?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op donderdag 17 april 2008 12:33 schreef johan555 het volgende:
THE drug dealers
on a Aruba forum :
Posted on: 7:01 am, June 06, 2005 Save
***** RECAP *********** RECAP ********** (with comments)
1:30 a.m. - 3 guys (J,D en S )drive away with Natalee and she disappears. (The time is verified by the girls that were with Natalee)
We find out that the locals refer to them as "THE drug dealers" of the area.(The media is so kind to call them students.
een naam heb je natuurlijk zoquote:Op donderdag 17 april 2008 22:53 schreef johan555 het volgende:
[..]
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ik kom steeds meer berichten tegen ook van Holliday in medewerkers dat Joran drugs dealde .
Hij hing daar al dagenlang rond HI rond
En er komen aanwijzingen ed binnen druppelen !
quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:46 schreef duikkie het volgende:
[..]
een naam heb je natuurlijk zo, maar een drugs dealer , tja je kan het waarschijnlijk zo noemen , maar zal niet om kilo's tegelijk gaan. zal dan om paar gram per keer gaan, ook wel niet goed. maar een echte drugs dealer met vaste inkoop en verkoop zal wel niet. sommige mensen nemen een krantewijk , de jeugd op aruba en zeker die vaak in oranjestadt komen verkopen waarschijnlijk drugs aan toeristen.
wat dit verder met de verdwijning te maken heeft zie ik niet zo, ook een soort vergelding omdat joran schulden aan de grootte jongens zou hebben ook niet. het lijkt mij hap snap werk, waar op 17 jarige leeftijd mischien honderde euro's in om gaan maar zeker geen duizende per jaar.
en die honderde euro vergokt joran dan weer
het is misschien verdacht als de normale tijd op een uit schreeuw box langer is. maar kan net zo zijn dat eens per week de hele onzin wat de jeugd daar neer plant eraf wordt gehaalt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:02 schreef johan555 het volgende:
Dat was een aanwijzing net na de verdwijning duikkie !
En er daarna snel weer afgehaald dat is op z'n minst verdacht lijkt me
Het is wel een giga afgelegen plek daar !
linkje ??quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:21 schreef bastibro het volgende:
Is dat niet het bassin op Aruba waar dat filmpje is gemaakt dat veelvuldig op youtube wordt geplaatst door ene gensing?
Het is een filmpje van een afvalzak waar volgens deze gensing Natalee`s lichaam zich in bevond.
Ik heb dat stuk idd ook, een maand of 3 terug, gelezen maar dat hebben ze toen gecontroleerd en bleek niets te zijn!quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:34 schreef johan555 het volgende:
Hier kan je zien hoe het op het nwo blogje toegaat met verkeerde berichten de wereld insturen:
ene T liet er eerder een linkje achter van een filmpje wat te zien was bij een benzine station .
Ik heb dat filmpje bekeken en ze leek totaal niet op Natalee
nu schrijft ie dit Ha ha wat een figuur zeg
nu ineens is het niet opgenomen !
hier het stukje
379
T Says:
april 18th, 2008 at 13:09
De cassiere van het Valero benzinestation verklaarde op 9 juli 2005 dat zij Natalee op dinsdag 31 mei heeft gezien. Zij was vergezeld van een lichtgetinte jongen met een bleek gezicht, een platte neus en netjes gekruld donker haar. De jongen ging recht tegenover de cassiere staan met de armen over elkaar. Ze maakt geen bezorgde indruk of dat ze onder dwang was. De cassiere herkende haar van de foto die woensdag 1 juni in de Diario van het vermiste Amerikaanse meisje stond. Het voorval is niet op de bewakingscamera opgenomen omdat de dag ervoor een vechtpartij was geweest en de banden bekeken werden. Helaas werd daarna vergeten weer op de record knop te drukken.
De cassiere heeft de jongen een week later met twe andere jongens. Hij sprak vloeiend en accentloos Spaans. Hij droeg een wit hemd met EPI erop.
Twee weken daarna kwam de jongen terug en keek de cassiere recht in de ogen aan met een opvallende glimlach op zijn gezicht en liep weer weg zonder iets te zeggen.
(Joran van der Sloot De Zaak Natalee Holloway, pag. 204-205)
cassiere van het Valero benzinestation heeft dat verklaard zegt ie
heb je hier een officieel document van T ?
wat kan die T verhalen verzinnen zeg !
en dit schrijft ie er achter aan
![]()
![]()
380
T Says:
april 18th, 2008 at 14:16
NB
De cassiere maakte de tweede keer dat ze de Spaans sprekende jongen zag een nerveuze en verwarde indruk omdat ze niet gedacht had de jongen nog een keer te zien. Vandaar waarschijnlijk dat de jongen twee weken daarna demonstratief nog eens langskwam en meteen weer verdween..
madelien gaan we nazoeken en een nieuwkomertje zeker ?quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:59 schreef madelien het volgende:
Ik las dat S en D hun auto 's nachts hebben gewassen.
Is ergens terug te vinden welke nacht dat was?
jij zegt wat iedereen weet. ik hoop dat die slootjes flink zullen bloedenquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:15 schreef bastibro het volgende:
De auto is gewassen in de vroege ochtend nadat Natalee verdween en is gemeld door buren van Deepak.
`Kalpoe neighbor states that the Kalpoe car was being washed the night Natalee Holloway went missing. So why hose down a car in the middle of the night? `
In alledrie hun verklaringen in juni 2005 is daar niets over terug te vinden. Vreemd eigenlijk:(
Ik heb het Patrick gevraagd.quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:37 schreef johan555 het volgende:
Patrick kende de van der sloots al 7 jaar!
SM:
CAPS gave us addresses from an Aruban directly where Patrick was living across the street from the Kalpoes. He also told us that Patrick had known the Sloots for about 7 years.
[ afbeelding ]
Is er geen officiele verklaring dat de buren dit hebben verteld?quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:15 schreef bastibro het volgende:
De auto is gewassen in de vroege ochtend nadat Natalee verdween en is gemeld door buren van Deepak.
`Kalpoe neighbor states that the Kalpoe car was being washed the night Natalee Holloway went missing. So why hose down a car in the middle of the night? `
In alledrie hun verklaringen in juni 2005 is daar niets over terug te vinden. Vreemd eigenlijk:(
voor deze ben ik een te nuchtere hollander hoorquote:
je moet wel onderscheid maken in officiele verklaring , die wel en niet op internet terug zijn te vindenquote:Op zaterdag 19 april 2008 09:39 schreef madelien het volgende:
[..]
Is er geen officiele verklaring dat de buren dit hebben verteld?
Je laadt ook wel erg de verdenking op je, als je een auto 's nachts gaat wassen kort nadat er iets ergs in die auto is gebeurd.![]()
Kan dit erop duiden dat de Kalpoe brothers, zoals Joran al zei, niet meer weten dan dat ze Joran en Natalee ergens hebben afgezet?
.quote:Er werd mannelijke DNA gevonden op haar tandenborstel
Ja die onderzoekt wat af ,ze heeft alle tijd want ze doet alleen nog vrijwilligers werk bij de dierenbescherming .quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:29 schreef madelien het volgende:
[..]
.
Heeft Natalee haar tandenborstel uitgeleend? Of heeft de kidnapper haar tandenborstel gebruikt?
Dit is wel erg verdacht hoor!
Als ik Renee Gielen was zou ik dat goed onderzoeken.![]()
Ook mevrouw Gielen zal(zoals velen) wel hart voor de zaak hebben maar ze tast ook maar een beetje in het duister.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:39 schreef johan555 het volgende:
Post van Renee Gielen onder de naam :
myriam
Jan 15th, 2008 at 12:54 pm
Ik woon op Aruba. Was er ook toen het allemaal gebeurde.De moeder was in minder dan 24 uur op Aruba en loog continue over haar aankomsttijd. Ze had de FBI (?) bij zich en had poster waarop gekidnapped stond. Waarrom?? Daar begon het mee. Ook de familie Twitty/Holloway loog keer op keer. In tegenstelling tot Joran werd dit ze niet aangerekend. En waarom zouden ze niet ook iets te verbergen hebben??? Aruba heeft onder elke steen en zandkorrel gezocht naar de verloren gewaande dochter. Zonder resultaat. F16’s hebben hierover gevlogen en de zee werd tot op de diepste bodem uitgekamd. Ondertussen kwamen er steeds meer tegenstrijdigheden boven tafel. Ma Twitty loog over de aankomsttijd. We hebben de bewijzen hiervan. Ten tweede was het ex vriendje van Natalee op het eiland ten tijde van de verdwijning. Nooit is hij aan de tand gevoeld. Haar medestudenten zijn nooit verhoord en kregen een zwijgorder van de moeder. De FBI vond het best en schoffeerde onze politie toen die naar de USA ging op verhaal te halen. De meisjes mochten niet geinterviewd worden. Ondertussen kwamen er een paar in de Nancy DisGrace Show en daar hebben een enkeling hu mond voorbijgepraat en verteld dat ze al heel vroeg wisten dat Natalee niet mee zou gaan met de rest. Aan de politie werd o.a. verteld dat ze pas om 11 uur s’ morgens er achter kwamen dat Natalee er niet was. Haar kamersleutel werd in de hele vroege ochtenduren gebruikt. Door wie?????? Er werd mannelijke DNA gevonden op haar tandenborstel. Het was niet van Joran of de andere twee verdachten. Dit gegeven bleef liggen. Niemand heeft hier naar gekeken, want Joran en de twee anderen moesten hangen. Allerlei mensen werden omgekocht hier. Zo heeft de toenmalige directeur van de gevangenis tegen alle regels in een Amerikaanse journalist toegang tot de gevangenis verschaft en zij heeft Joran daar in zijn onderbroek mogen filmen en de film ging de wereld rond. De directeur kreeg een korte schorsing. De laatste keer dat Joran en de anderen opgepakt werden, mocht Joran voor meer dan een week het daglicht niet zien. Hij werd in een donkere isoleercel gestopt. Dit terwijl er geen enkele bewijs is dat er een moord is gepleegd. Ik kan hier zo uren doorgaan, van alle dingen die er gebeurd zijn. Als deze jongen schuldig was hadden ze hem echt wel gepakt. De methodes om hem te laten praten liegen er niet om. Een glas wijn in het gezicht van de kwal de Vries is niets vergeleken met wat Joran, zijn familie en Aruba hebben moeten doorsaan aan de handen van onderkruipsels als de Vries. Overigens zat de familie Twitty in een of andere louche corruptieschandaal met de bank Amsouth (op internet op te zoeken) ten tijde van de verdwijning en verklaarde de moeder van Natalee in het programma van dr.Phil (andere kwal) dat haar dochter haar gebeld heeft. Dit maanden nadat ze verdwenen was en verklaarde dr.Phil dat ze als sexslavin aan o.a. Mexico verkocht zou zijn. Er werd een heel programma hiernaan gewijsd en met liet beelden zien. Ze hebben miljoenen dollars aan donaties gekregen en hebben nooit verteld waar het geld aan opgegaan is. Hier werd alles voor ze betaald. Alle zoekacties. Ik weet hier zoveel over en kan een boek schrijven over dit drama. Volgens mij leeft Natalee ergens op de wereld, weet de moeder hiervan af en lachen ze ons allemaal uit.
op nwo zegt ze dat ze nooit op andere forums post
Vermoedelijk liggen de eerste verklaringen het dichtst bij de waarheid. Volgens de eerste verklaringen hebben de Kalpoes geen sex met Natalee gehad. Ze beschrijven wel wat Joran zo ongeveer deed en dat vind ik een beetje vreemd, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:38 schreef duikkie het volgende:
[..]
je moet wel onderscheid maken in officiele verklaring , die wel en niet op internet terug zijn te vinden, waarschijnlijk hebben de buren dat vast wel ergens verklaard alleen het is niet openbaar net als vele dingen in die onderzoek naar de vermissing van natalee.
de verklaring van de broers is ook dat ze last hadden van mieren in de auto, verder kan de politie hier ook niet mee. het is vreemd meer dan dat kwam er niet uitwe weten ook niet wat het onderzoek in de auto van de broers heeft opgelevert, ook niet openbaar, maar je kan daar behoorlijk aan gaan twijvelen daar in de eerste paar dagen op aruba , slecht werk naar onderzoek is gedaan wat heel deze zaak nekt !!!!
wat joran allemaal zegt zou ik verder met veel zout , korrel is te weinig nemen. joran liegt werkelijk alles aan elkaar zeker in de begin dagen verandert zijn verklaring om de have klap
Halloooooooo Johan, bleep.. this is earth... aandoenlijk hoor, al dat gekopieer, geplak en geklets van je maar wil je svp wel eens wat zorgvuldiger te werk gaan voordat je beschuldigende vingertje weer omhoog gaat? Het betreft hier citaten uit het boek van Joran!quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:34 schreef johan555 het volgende:
Hier kan je zien hoe het op het nwo blogje toegaat met verkeerde berichten de wereld insturen:
ene T liet er eerder een linkje achter van een filmpje wat te zien was bij een benzine station .
Ik heb dat filmpje bekeken en ze leek totaal niet op Natalee
nu schrijft ie dit Ha ha wat een figuur zeg
nu ineens is het niet opgenomen !
hier het stukje
379
T Says:
april 18th, 2008 at 13:09
De cassiere van het Valero benzinestation verklaarde op 9 juli 2005 dat zij Natalee op dinsdag 31 mei heeft gezien. Zij was vergezeld van een lichtgetinte jongen met een bleek gezicht, een platte neus en netjes gekruld donker haar. De jongen ging recht tegenover de cassiere staan met de armen over elkaar. Ze maakt geen bezorgde indruk of dat ze onder dwang was. De cassiere herkende haar van de foto die woensdag 1 juni in de Diario van het vermiste Amerikaanse meisje stond. Het voorval is niet op de bewakingscamera opgenomen omdat de dag ervoor een vechtpartij was geweest en de banden bekeken werden. Helaas werd daarna vergeten weer op de record knop te drukken.
De cassiere heeft de jongen een week later met twe andere jongens. Hij sprak vloeiend en accentloos Spaans. Hij droeg een wit hemd met EPI erop.
Twee weken daarna kwam de jongen terug en keek de cassiere recht in de ogen aan met een opvallende glimlach op zijn gezicht en liep weer weg zonder iets te zeggen.
(Joran van der Sloot De Zaak Natalee Holloway, pag. 204-205)
cassiere van het Valero benzinestation heeft dat verklaard zegt ie
heb je hier een officieel document van T ?
wat kan die T verhalen verzinnen zeg !
en dit schrijft ie er achter aan
![]()
![]()
380
T Says:
april 18th, 2008 at 14:16
NB
De cassiere maakte de tweede keer dat ze de Spaans sprekende jongen zag een nerveuze en verwarde indruk omdat ze niet gedacht had de jongen nog een keer te zien. Vandaar waarschijnlijk dat de jongen twee weken daarna demonstratief nog eens langskwam en meteen weer verdween..
lees het verhaal/verklaring van de politie tape van 25 juni 2005 ( zo uit het hoofd) eens door. niemand weet de echte waarheid helemaal , Joran mist een stukje maar ook de broers. ik persoonlijk ben er nog niet zo zeker van dat het gehele verhaal van en naar het lighthouse en afzetten niet gelogen is. en de broers volgen de leugen van joran netjes soms duur het een paar dagen voordat ze de verbeterde versie horen van joran maar dan blijven ze daar weer bijquote:Op zondag 20 april 2008 12:07 schreef madelien het volgende:
[..]
Vermoedelijk liggen de eerste verklaringen het dichtst bij de waarheid. Volgens de eerste verklaringen hebben de Kalpoes geen sex met Natalee gehad. Ze beschrijven wel wat Joran zo ongeveer deed en dat vind ik een beetje vreemd, eerlijk gezegd.
Misschien dacht Natalee dat ze een lift kregen (Joran had zich immers uitgegeven als toerist die in het Holiday In logeerde) naar het Holiday in.
Joran was de hoofdverdachte. Wil je ervoor zorgen dat de broertjes ook verdachten blijven (dat zou dan ook betekenen dat ze niet naar het huis van vdS zijn geweest en je bewerkstelligt meteen een grote hoeveelheid dwaalsporen) is het handig buren te laten opdraven en verhalen laten vertellen dat er een auto is gewassen. De buren hebben dit in een of andere show op TV verteld, geloof ik. Echt weer merkwaardig.
Gek hoor, een auto wassen de ochtend nadat er iets ergs in de auto is gebeurd. Lijkt me niet dat ze dat zouden doen als er werkelijk iets ergs is gebeurd. Met stofzuigen krijg je ook geen bloedvlekken weg en dat Natalee in de auto had gezeten, was sowieso al bekend, want iedereen had ze gezien.
Het is raar dat Natalee tegen haar schoolgenoten nog vrolijk uit de auto "Aruba" riep en plotseling onwel werd.
Toevallig allemaal.
Had begrepen dat er een muziekfestival was op het eiland dat weekend. Lijkt me wel druk om dan ongezien naar de lighthouse te gaan.quote:Op zondag 20 april 2008 14:23 schreef duikkie het volgende:
[..]
lees het verhaal/verklaring van de politie tape van 25 juni 2005 ( zo uit het hoofd) eens door. niemand weet de echte waarheid helemaal , Joran mist een stukje maar ook de broers. ik persoonlijk ben er nog niet zo zeker van dat het gehele verhaal van en naar het lighthouse en afzetten niet gelogen is. en de broers volgen de leugen van joran netjes soms duur het een paar dagen voordat ze de verbeterde versie horen van joran maar dan blijven ze daar weer bij
de enige logische verklaring is dat de broers joran volgen is dat ze mede schuldig zijn en donders goed weten dat als er een valt ze allemaal de bak in draaien. zo onschuldig zijn de broers ook weer niet.
ja de smeerlap heeft het in het huis gedaan, en daarna is ze verzopenquote:Op zondag 20 april 2008 19:45 schreef johan555 het volgende:
Klopt Bastibro
Wat ie ook zegt is
There are so many people on the beach during the nightime
Volgens mij is er dan ook nooit een oproep oid geweest van de politie of van Joran zelf
om te bevestigen wie joran en Natalee daar dan gezien zouden hebben .
is wel erg merkwaardig he !
mag ik even weten wanneer dit is opgenomen , of is de datum goed maart 2006 ?? dag ??quote:Op zondag 20 april 2008 19:14 schreef bastibro het volgende:
In dit filmpje spreekt Joran over de zus van Hitler
dat americaanse vrouwen niet kunnen nadenken , als ze hier in trappen ???quote:Op maandag 21 april 2008 15:21 schreef johan555 het volgende:
Joran's book
P 46
My friends and I lied many times that we were on holidays ourselves as well. Girls are a little suspicious about the local boys, the so-called ‘beach bums’. They believe that these boys only try to get them into bed, but if you say you’re on holiday as well, you’ve already taken that hurdle. The more often you do it, the better you know what exactly the best manner is to do it. Most of the time I did say that I had lived on Aruba when I was young and that we still had a house on the island. This immediately explained why we were so familiar with the best clubs and bars.
Dit intervieuw is opgenomen op Aruba op 27 feb 06. Dit is Joran`s verklaring zoals hij m tot op de dag van vandaag vol heeft gehouden door verder niets meer toe te voegen en te zwijgen, op de tapes na danquote:Op maandag 21 april 2008 00:53 schreef duikkie het volgende:
[..]
mag ik even weten wanneer dit is opgenomen , of is de datum goed maart 2006 ?? dag ??
en waarom was hij uitgenodigt ??? naar aanleiding van een of ander boek ???
hier komt namelijk weer het verhaal naar boven dat ze eerst naar joran's huis zijn gereden, en toen pas naar strand.
persoonlijk dacht ik dat dat verhaal alweer was verandert en zeker in maart 2006
noord nr 3 ? oh adressquote:Op maandag 21 april 2008 16:09 schreef johan555 het volgende:
Joran, Where are your shoes?
Joran Did It Where are Joran Van Der Sloot's shoes? The ones that he was wearing the night Natalee Holloway disappeared. In the landfill? Were they in that gym bag Daddy dropped off at the tennis club? Are they in the ocean? Did Guido get "rid" of them? Where oh where are the shoes?
------------------------------------------------------------------------------------
Schoenen kan ja natuurlijk ook gebruiken als wapen
vullen met zand of stenen en dan kan je er mee slaan
en dan worden je handen niet vuil .
daarom zou het van belang zijn deze te vinden
misschien bij noord nr 3 ?
En uitgezonden op 1 maart 2006.quote:Op maandag 21 april 2008 16:38 schreef bastibro het volgende:
[..]
Dit intervieuw is opgenomen op Aruba op 27 feb 06. Dit is Joran`s verklaring zoals hij m tot op de dag van vandaag vol heeft gehouden door verder niets meer toe te voegen en te zwijgen, op de tapes na dan
Het intervieuw was op verzoek van Fox television om Joran`s kant van het verhaal te laten horen.
Beth Holloway schreef ook al dat ze, onderweg naar Aruba, via de telefoongesprekken met het neefje en de studenten had gehoord dat Joran zich had voorgedaan als toerist.quote:Op maandag 21 april 2008 15:21 schreef johan555 het volgende:
Joran's book
P 46
My friends and I lied many times that we were on holidays ourselves as well. Girls are a little suspicious about the local boys, the so-called ‘beach bums’. They believe that these boys only try to get them into bed, but if you say you’re on holiday as well, you’ve already taken that hurdle. The more often you do it, the better you know what exactly the best manner is to do it. Most of the time I did say that I had lived on Aruba when I was young and that we still had a house on the island. This immediately explained why we were so familiar with the best clubs and bars.
is dat zo ??? ik dacht dat dat verhaal van even langst joran's huis en daarna verder allang achterhaald was. ??quote:Op maandag 21 april 2008 16:38 schreef bastibro het volgende:
[..]
Dit intervieuw is opgenomen op Aruba op 27 feb 06. Dit is Joran`s verklaring zoals hij m tot op de dag van vandaag vol heeft gehouden door verder niets meer toe te voegen en te zwijgen, op de tapes na dan
Het intervieuw was op verzoek van Fox television om Joran`s kant van het verhaal te laten horen.
Waarom dacht je dat het verhaal achterhaald was?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:08 schreef duikkie het volgende:
[..]
is dat zo ??? ik dacht dat dat verhaal van even langst joran's huis en daarna verder allang achterhaald was. ??
Er komt nog meer aan hoor B wees maar niet bangquote:Op woensdag 23 april 2008 00:38 schreef mrBhimself het volgende:
Hahaha, geweldig verhaal. Kennelijk zat hij dus al die tijd in Thailand. Volgens mij waren er hier op het forum een paar 'Sherlocks' die zeker wisten dat Joran in een inrichting zat en zelfs daar allerlei foto's van plaatsten...priceless.
amar zit ook in de altrecht kliniek en mag per dag 2 uur naar buiten ,heb hem uitgebreid gesproken . En hij is ook van Aruba !quote:Op woensdag 23 april 2008 17:50 schreef bastibro het volgende:
Ik vind het ook heel schemerig idd haha
Als er cam-contact was geweest dan hadden ze dat volgens mij wel gemeld > niet dus
Martin is een naive man die, al kende hij Joran al 2 jaar, zomaar even zijn inlogcodes van zijn bank geeft en voor zover ik weet hebben ze gewoon Nederlands gechat via msn(zie filmpje) en Joran`s screenname is Joran van der Sloot wat ik ook opmerkelijk vond haha.
En dan die Amar, tsja het lijkt mij ook stug dat die daar over zou liegen maar je weet het nooit. Vooral daar niet
Hij heeft trouwens wel een heel goedkoop biertje in zijn handen!
dat joran naar huis is gereden met de broers, is ooit een verhaal geweest. echter nooit door gesproken met de broers . die het ook nooit hebben verklaard. en de broers deepak/satisch volgen joran altijd braaf in hun verklaringen , soms duurt het even maar dan zijn ze weer trouw aan joran daaromquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:26 schreef madelien het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat het verhaal achterhaald was?
Joran wist toch wel dat zijn vader thuis was.
Hij was om 22.00-23.00 nog door zijn vader opgehaald bij Mc. Donalds en ze zijn samen naar huis gereden. Joran's jongere broertje was toch ook thuis?
ik zal jullie eens wat vertellen , ik heb al 25 jaar contact met joran via msn en is altijd blijven bestaan. maar ik bel sbs6 nietquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 07:33 schreef duikkie het volgende:
trouwens wat maakt het nu uit waar JORAN zit ??? , zolang hij niet vrij uit kan lopen op straat zonder dat premie jagers hem kunnen spotten , is hij een gevangen en heeft hij geen leven !!!
@ Duikkiequote:Op donderdag 24 april 2008 07:22 schreef duikkie het volgende:
[..]
dat joran naar huis is gereden met de broers, is ooit een verhaal geweest. echter nooit door gesproken met de broers . die het ook nooit hebben verklaard. en de broers deepak/satisch volgen joran altijd braaf in hun verklaringen , soms duurt het even maar dan zijn ze weer trouw aan joran daarom
alleen moeders was buiten het aruba, verder was iedereen thuis bij van de sloot. ierdereen was ook om 2:30 wakker toen joran thuis kwam hij schopte valetijn van de computer af om te msn-en, als joran om 2:30 joran was
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:54 schreef johan555 het volgende:
Vergeet jij je stukjes niet te laten wissen op nwo ouwefiets of T
Wat vallen jullie door de mand zeg !
ik zei alleen de moeder was er niet die was in nederland. was op familiebezoek geloof ik.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:04 schreef madelien het volgende:
[..]
@ Duikkie
Hoe weet jij zo zeker dat de moeder alleen in Nederland was?
Waarom denk je dat de huiszoeking in de woning van VdS voorkomen werd?
Gaat die vader dan in het Casino zitten terwijl dat zoontje bij mensen was ondergebracht?
En die andere zoon dan? Moet er niet iemand thuisblijven voor die andere zoon?
Het is helemaal niet zeker dat Joran en Natalee niet naar de woning van VdS zijn gereden.
Op het strand was het te druk.
Het is helemaal niet onwaarschijnlijk dat ze naar het huis van Natalee zijn gegaan hoor!. Niemand heeft ze op het strand gezien. En het was nog extra druk op het strand dat weekend vanwege dat muziekfeest.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:13 schreef duikkie het volgende:
[..]
ik zei alleen de moeder was er niet die was in nederland. was op familiebezoek geloof ik.
vriendjespolitiek voorkwam huiszoeking van de sloot hele huis !!!!
ja vader gaat gewoon zitten gokken , een goed voorbeeld zijn voor joran, allerkleinste zoon was bij vriendjes aan het spelen , pa sloot moest ook jong gaan ophalen, de andere zoon was dacht ik 14 jaar in 2005 dus niet echt oppas nodig. een puber ken wel even zelf thuis zijn.
niet zeker maar onwaarschijnlijk dat joran en natalee en broers langst huis zijn gereden , was de tijd niet voor. 1:50 was joran volgens verklaringen op strand.
natuurlijk kan alles, maar waarom zouden de broerjes deepak en satisch dat dan niet toegeven ?? , is nou ook weer niet zo belasten hoor eerst even naar joran's huis rijden omdat natalee dat vroeg. maar ze verklaren het niet dat is juist zo opvallend. verder heeft inderdaad niemand ze maar op de weg naar strand/lichthouse gezienquote:Op donderdag 24 april 2008 20:42 schreef madelien het volgende:
[..]
Het is helemaal niet onwaarschijnlijk dat ze naar het huis van Natalee zijn gegaan hoor!. Niemand heeft ze op het strand gezien. En het was nog extra druk op het strand dat weekend vanwege dat muziekfeest.
Was het vriendjespolitiek dat de huiszoeking in de woning van Van der Sloot voorkomen werd?
Waarom werden dan wel de woning van Joran en de tuin doorzocht?
Om het toch nog iets te laten lijken?
dit kon ik even niet laten :quote:Op donderdag 24 april 2008 11:03 schreef johan555 het volgende:
Trouwens, waar0m moeten Nederlanders ( sommige althans) altijd sympathie hebben voor de dader en niet de slachtoffer. Heel typisch.
Story en privé rectificeren hun verhalen meestal wel. Ik weet niet of Renee Gielen aan excuus aanbieden en rectificeren doet!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:03 schreef johan555 het volgende:
Renee Gielen persona non grata in Amerika
Renee Gielen wordt in America als “persona non grata” beschouwd en als een “amateur”, sensationalist, journalist ( echt roddel blad- “Prive”, “Story” niveau. Zij moet zich diep schamen voor de leugens en roddels die zij heeft verspreid over Natalee, die trouwens niet meer hier is om haar zelf te verdedigen. Een taxi chauffeur uit Aruba is niet echt een betrouwbare bron. Ik ben zelf Amerikaanse, en ik kan met volle overtuiging zeggen dat het absoluut onmogelijk is om een “Honours Student” te zijn en tegelijkertijd een junk te zijn die net teruggekeerd is uit rehab, zoals mevrouw Gielen Natalee zo graag wil portreteren. Mevrouw Gielen heeft geen hard bewijs dat Natalee in rehab was, geen betrouwbare bronnen maar heel veel mensen in Nederland nemen haar woorden klakkeloos over. Daar in tegen is WEL hard bewijs dat Natalee een “Medical Scholarship” had gewonnen en een Honour student was, nogmaals ONMOGELIJK als je een verslaafde junk bent ( Think People!). Als Natalee een Nederlandse was van minder goede komaf dan waren de reacties anders geweest.
Vooral heel hypocriet van juist Nederlanders ( sommige) met de “alles moet kunnen” cultuur te beweren dat Natalee van losse zeden was omdat zij alcohol zou hebben gedronken op schoolreis ( wie heeft dat niet een keer gedaan?) Ik vind het een soort “reverse discrimination”. Trouwens, waar0m moeten Nederlanders ( sommige althans) altijd sympathie hebben voor de dader en niet de slachtoffer. Heel typisch.
Welkom in MISquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:04 schreef madelien het volgende:
@ Duikkie,
De politie heeft ook wel eens gedacht dat Natalee in de buurt van de woning van VdS is verdwenen.
Die huiszoeking bij v.d.S beperken tot alleen het "huisje" van Joran en de tuin, is toch door Van der Sloot zelf geregeld? De politie moest toch alles doorzoeken?
soms wel lachen op dat NWOquote:
Whahaha, ik zou willen dat ik de hele dag de tijd had!! Je vergist je, ik heb een erg drukke baan en heb slechts zelden tijd een commentaar op dit forum te plaatsen.quote:[
T is op FOK: OUDEFIETS een in en in zielig mannetje die het liefst de hele dag met Renee Gielen Meeslijmt .
Iets inhoudelijks heeft ie niet te melden en zn IQ zit op het nivo van een vuurvlieg
weet je wanneer Satish dit heeft verteld?quote:nog maar weer iets opvallends
satisch heeft verklaard in vele versies dat hij een beker van CnC ( YARD ??) bij marriot hotel heeft weg gegooit toen hij en deepak naar huis reed.
IS DEZE BEKER ooit gevonden ???
en waarom is dat eigenlijk voor satisch zo belangrijk om dat telkens te verklaren ???
Op 10 juni verklaart Satish dit over de beker.quote:Joran van der Sloot
Suspect Statement
June 9, 2005
After that Natalee, Satish and myself walked outside because Carlos & Charlies was almost empty. Outside I met an American tourist and he asked me if he could get my cup for free. I threw out the little cola that was still left in the cup and then I gave it to the tourist. Natalee took me by the hand and said that she wanted to go home with me. I had told her that I would take her home with me but I knew that that would be impossible because my dad and my brothers were home.
Joran schrijft dat hij buiten een Amerikaan tegenkwam die vroeg of hij zijn glas (beker) gratis mocht hebben. Joran gooide zijn glas leeg en gaf het lege glas aan de toerist.quote:Satish Kalpoe
Suspect Statement
June 10, 2005
That night at Carlos & Charlies we each drank a "Yard". I only had a "Yard" that night in Carlos & Charlies. My brother also only had one "Yard". Joran had drunk a "Yard" and a "body shot". Joran also had a shot of another drink. I do not know what kind of drink that is. I saw that the girl Natalee also drank a shot of the drink together with Joran. We that night left Carlos & Charlies at approximately 01.15.
Hé OF, je laat je toch niet wegjagen door die wannabee Sherlock. Het klopt dat de bijdragen de laatste tijd hier niet echt interessant meer zijn, maar toch...quote:Op zondag 27 april 2008 08:09 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Whahaha, ik zou willen dat ik de hele dag de tijd had!! Je vergist je, ik heb een erg drukke baan en heb slechts zelden tijd een commentaar op dit forum te plaatsen.
Ik begrijp werkelijk jullie ziekelijke achterdocht niet. Maar ok, ik zal me hier op FOK niet meer laten horen. 't Was hier toch al niet zo leuk meer...
Veel succes verder![]()
BTW, ben een vrouw.
Hoezo 'Feit'? Een dagvaarding kan als het moet binnen enkele uren bij iemand betekend zijn. Er hoeft helemaal geen 'akkoord bevonden' te worden over een civiele zaak. Je laatste opmerking van de paragraaf klopt; je weet er inderdaad weinig van af, maar zegt wel; dat het een 'feit' is.quote:Op zondag 27 april 2008 14:00 schreef KlaasJ het volgende:
Feit: dagvaardingen liggen niet binnen enkele dagen in de bus....eerst moet een civiele zaak nog akkoord bevonden worden en daarna de lijst van personen die gehoord mogen worden...daar gaat nogal wat tijd inzitten...waar heeft Renee Gielen haar wijsheid vandaan dat dit binnen een paar dagen allemaal geregeld is? Van de Story? Telegraaf? Zeker niet van Bram M....die mag ik toch hopen weten hoe het zit....als ik het al weet ;-)
Ja haha.. op een ouwe fiets moet je het leren.. was wel een lekker verhullende nickname (vrouw, fonkelnieuw voertuig -geen fiets!-) maar deze gaat denk ik voorgoed de prullenbak in.. (Johan555: goed opletten, ik ga maar eens een nieuwe verzinnen haha)quote:Op zondag 27 april 2008 14:32 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Hé OF, je laat je toch niet wegjagen door die wannabee Sherlock. Het klopt dat de bijdragen de laatste tijd hier niet echt interessant meer zijn, maar toch...
Grappig dat je aangeeft een vrouw te zijn, je nickname kan ik nu iets beter plaatsen; OF-> Leren en zo
Hou eens op met dat gezeik over goede komaf en straight A student geleuter. Ook brave meisjes zetten weleens de bloemetjes buiten.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:03 schreef johan555 het volgende:
Renee Gielen persona non grata in Amerika
Een taxi chauffeur uit Aruba is niet echt een betrouwbare bron. Ik ben zelf Amerikaanse, en ik kan met volle overtuiging zeggen dat het absoluut onmogelijk is om een “Honours Student” te zijn en tegelijkertijd een junk te zijn die net teruggekeerd is uit rehab, zoals mevrouw Gielen Natalee zo graag wil portreteren. Mevrouw Gielen heeft geen hard bewijs dat Natalee in rehab was, geen betrouwbare bronnen maar heel veel mensen in Nederland nemen haar woorden klakkeloos over. Daar in tegen is WEL hard bewijs dat Natalee een “Medical Scholarship” had gewonnen en een Honour student was, nogmaals ONMOGELIJK als je een verslaafde junk bent ( Think People!). Als Natalee een Nederlandse was van minder goede komaf dan waren de reacties anders geweest.
Vooral heel hypocriet van juist Nederlanders ( sommige) met de “alles moet kunnen” cultuur te beweren dat Natalee van losse zeden was omdat zij alcohol zou hebben gedronken op schoolreis ( wie heeft dat niet een keer gedaan?) Ik vind het een soort “reverse discrimination”. Trouwens, waar0m moeten Nederlanders ( sommige althans) altijd sympathie hebben voor de dader en niet de slachtoffer. Heel typisch.
Beste OUWEFIETS,quote:Op zondag 27 april 2008 08:09 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Whahaha, ik zou willen dat ik de hele dag de tijd had!! Je vergist je, ik heb een erg drukke baan en heb slechts zelden tijd een commentaar op dit forum te plaatsen.
Ik begrijp werkelijk jullie ziekelijke achterdocht niet. Maar ok, ik zal me hier op FOK niet meer laten horen. 't Was hier toch al niet zo leuk meer...
Veel succes verder![]()
BTW, ben een vrouw.
OF, wanneer je niet T. bent dan heb je mijn welgemeende excuses in ieder geval(voor wat dat waard is)quote:Op zondag 27 april 2008 08:09 schreef OUWEFIETS het volgende:
Veel succes verder![]()
BTW, ben een vrouw.
bastibro, ik ben niet T, en ik aanvaard je excuses (voor wat dat waard is)quote:Op zondag 27 april 2008 21:22 schreef bastibro het volgende:
[..]
OF, wanneer je niet T. bent dan heb je mijn welgemeende excuses in ieder geval(voor wat dat waard is)
loop af en toe wat achter madelein , maar antwoord wel hoorquote:Op zondag 27 april 2008 10:38 schreef madelien het volgende:
@ Duikkie,
Eerder vroeg je iets over de bekers.
Natalee Holloway (in the rebound) # 14
[..]
weet je wanneer Satish dit heeft verteld?
[..]
Op 10 juni verklaart Satish dit over de beker.
[..]
Joran schrijft dat hij buiten een Amerikaan tegenkwam die vroeg of hij zijn glas (beker) gratis mocht hebben. Joran gooide zijn glas leeg en gaf het lege glas aan de toerist.![]()
Satish vertelt dat hij en zijn broer die avond een drankje hadden genomen. Joran had ook een ”body shot” genomen maar daarnaast ook nog een ander drankje. Satisch wist niet wat voor drankje het was. Wel had Satish gezien dat Natalee ook iets van het drankje nam samen met Joran.![]()
Dat andere ”onbekende drankje” waar Natalee van gedronken had, was zo te lezen vlak voor sluitingstijd door Joran besteld.
Be-quote:Op maandag 28 april 2008 10:08 schreef johan555 het volgende:
quote:
Oudefiets waarom regageer je op fok terwijl dat bericht op een heel ander forum stond ?
Doe dat dan daar !
Beetje vreemd vind je ook niet en mocht je tegen iemand iets hebben ,stuur ze dan een pb .
De mods en admis hier hebben je daar al eerder op gewezen !
Bastibro is, vermoed ik, door jou op het verkeerde been gezet ( 'Thanks Johan') en heeft heeft zijn/ haar excuses al aangeboden; heb ook al aanvaard duszzz no hard feelings richting B..quote:Op zondag 27 april 2008 00:33 schreef bastibro het volgende:
T is op FOK: OUDEFIETS een in en in zielig mannetje die het liefst de hele dag met Renee Gielen Meeslijmt .
Iets inhoudelijks heeft ie niet te melden en zn IQ zit op het nivo van een vuurvlieg
Van T maken we in het vervolg AHT! = Achterbakse Hypocriete Trut!
Thanks Johan
Beste Johan555, ik heb absoluut geen behoefte om me bij mods of whatever over jou te beklagen. Zoals je weet heb ik wel wat anders te doen.. wat mij betreft mag je echt lekker je gang gaan. Wat ik wel zorgelijk vind is dat FOK toestaat dat jij jouw zelf genomen foto's van nietsvermoedende psychiatrische patienten (Den Dolder) zonder pardon op FOK plaatst. Niet erg 'opportuun' lijkt mij, maar alla, dat kan dus allemaal in forumland. Uiteindelijk ben jij toch echt hoofdverantwoordelijke voor deze aantasting vd privacy van betrokkenen.quote:Op zondag 27 april 2008 19:10 schreef Tmaatje het volgende:
Beste OUWEFIETS,
Jammer dat je blijkbaar hier niet meer wil posten, als je wil kun je via FB of mail even contact met de mods opnemen.
@ Duikkie,quote:Op maandag 28 april 2008 10:07 schreef duikkie het volgende:
[..]
loop af en toe wat achter madelein , maar antwoord wel hoor
ten eerste lees de verklaringen nou gewoon in het nederlands !!! DIE ZIJN ER GEWOON !! , veel handiger dan dat vertaalende naar engels ze maken nogal eens fouten de americaanse boys.
het drankjes gedoe zijn de begin verklaringen van de drie boys , geloof nog als getuige. waarom dat nou echt belangrijk is snap ik echt niet , maar waarschijnlijk moet dat de verklaring wat echter doen lijken. inderdaad staat het wat raar dat joran zijn glas leeg gooide en dan gaf. maar de toerist kan ook zelf een beker hebben gehad.
het verhaal van satisch z'n beker en dat hij hem pas weggooide heb ik ergens gelezen in zijn verklaringen , kan even niet terug zoeken maar hij heeft het twee keer verklaard. toen vond ik het al vreemd om zo iets twee keer te verklaren , zie echt het belang er niet van , tenzij ze de beker hebben gevonden !!! met natalee dna en satisch dna samen.
mij ging het erom waarom satisch dat twee keer verklaard ?? wat wilde hij daarmee, maar waarschijnlijk ook z'n verhaal echtheid te geven ?? het vremmde is ook dat deepak niet verklaard langzaam te hebben gereden om satisch z'n beker uit raam te laten gooien.
verder ben ik niet van de vage verhalen en theorieen : kan mij heel goed indenken dat de boys niet meer persies weten wat ze hebben besteld en gedronken, vooral als ze meer uit gingen. soms denk je wat te hebben gedronken maar was het de dag ervoor. op zulke dingen let je niet altijd, dit vooral als je geen vast patroon heb. ( dan drink je weer eens cola dan krijg je weer sterke drank )
maar natalee nam een slokje uit joran's beker dus onbekend lijkt me sterk. ik zie dat meer als ik vind jou een leuk persoon en om dat te uiten neem ik een slok wat jij drink. ik persoonlijk neem geen slok uit iemands glas als ik haar/hem een klootzak vind
het verhaal over het huiszoekings bevel bij van de sloot , was geloof ik dat alles onderzoekt mocht worden maar ene oom of kennis dat op de deurmat bij van de sloot verandert heeft gekregen. dat is natuurlijk in onze ogen beetje vreemd en wij als gewone leken zouden dat niet voor elkaar krijgen !!! daarom is het vriendjes politiek. maar kan me in een advocatenhuis/ of rechter in opleidingshuis nog wel voorstellen. als het een huis onderzoek was voor joran's huisje en niet die voor de familie van de sloot huis , krijg je dat. maar vreemd en onhandig blijft het wel. de enige reden dat je jezelf onnodig belast door te weigeren blijft nu als feit staan. het verhaal dat natuurlijk natalee in paul van de sloots kast was verstopt kan niet ontkracht worden !!! kortom als je weigert tot toegang is dat niet slim en heeft waarschijnlijk een rede !!! en hoeft niet eens met de zaak natalee holloway te maken te hebben. wie weet hoeveel wit poeder in zakjes er verhandelt wordt in huize van de sloot, of andere duistere praktijken ??
quote:Joran 9 juni 2005
“Hierna liepen Natalee, Satish en ik naar buiten want Carlos & Charlies was bijna leeg. Buiten trof ik een Amerikaanse toerist en hij vroeg mij of hij mijn beker cadeau kon krijgen. Ik gooide een beetje cola die in de beker was weg en hierna overhandigde ik de toerist die beker”.
Joran en Satish waren allebei verdachte toen ze werden gehoord.quote:Satish 10 juni 2005
“Op 29 mei 2005 waren wij tussen 23.30 en 23.45 bij de zaak Carlos & Charlies aangekomen. Wij hadden in Carlos en Charlies elk de drank “yard” opgedronken. Ik had op die nacht in Carlos & Charlies alleen een “yard” opgedronken. Mijn broer had ook alleen een “yard” gedronken. Joran had een ”yard” gedronken en een “body shot” genomen. Tevens had Joran een shot van andere drank genomen. Ik weet niet wat voor drank het is. Ik zag het meisje Natalee ook een shot van die drank samen met Joran had gedronken. Wij hadden op die nacht omstreeks 0.15 de zaak Carlos & Charlie verlaten.
Het feit dat mensen 'poseren' voor een foto doet niets af aan het 'portretrecht' van de gefotografeerden. Tenzij daar expliciet toestemming voor is gegeven door de betrokkene heeft de fotograaf in deze niet het recht om de foto bijvoorbeeld op een internet site te plaatsen. Ik vraag mij af of men in Den Dolder wel blij is met dergelijke acties?quote:Op maandag 28 april 2008 12:25 schreef johan555 het volgende:
Oudefiets schreef :
Nietsvermoedende psychiatrische patienten (Den Dolder)´?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
met deze uitspraak ga je de fout in Oudefiets !
Dan zou ik die foto´s maar een goed bekijken hoor !
Ze poseren zelfs voor de foto ! hoe durf je zoiets te zeggen.
Nogmaals als je iets persoonlijks hebt doe dat dan via een PB
OK er is besloten dat dit soort foto's dus niet gepost mogen worden op FOK!quote:Op maandag 28 april 2008 19:18 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Het feit dat mensen 'poseren' voor een foto doet niets af aan het 'portretrecht' van de gefotografeerden. Tenzij daar expliciet toestemming voor is gegeven door de betrokkene heeft de fotograaf in deze niet het recht om de foto bijvoorbeeld op een internet site te plaatsen. Ik vraag mij af of men in Den Dolder wel blij is met dergelijke acties?
Wellicht is het tijd de directie in 'Den Dolder' eens op de hoogte te brengen van het feit dat er foto's van hun patienten op verschillende binnelandse en buitenlandse internet fora staan.
Kijk, daar hebben we wat aan! Een vrouw met ballenquote:Op maandag 28 april 2008 19:57 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
OK er is besloten dat dit soort foto's dus niet gepost mogen worden op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |