abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57984961
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57986841
Die Renee Gielen, die vreemde journaliste die eerst beweerde dat Natalee een junk was en later weer iets onsamenhangends schreef over het vrijwilligerswerk wat Natalee op school deed, blijft pogingen doen Natalee te beschuldigen.
Ene T. suggereert dat de beide zwagers (een tweeling die op eigen gelegenheid naar Aruba zou zijn gegaan) in het complot zitten.
Nathalee zou dit keer een relatie hebben gehad met een van de stiefbroers.

Ja je moet toch wat verzinnen als je er niet meer uitkomt met je beschuldigingen.
Dan heb je natuurlijk altijd nog die andere broer om te beschuldigen of de stiefvader die al eerder werd gesuggereerd.

Ze schrijven dit op de NWO-site waar ook de verzamelde werken van de waarzeggers te vinden zijn.

[ Bericht 12% gewijzigd door secunda op 11-04-2008 18:10:52 ]
Speurhond Spike hoort een lintje te krijgen in plaats van van fraude beschuldigd te worden.
pi_57989358
Als je suggereert dat de genoemde T dezelfde is als Renee Gielen dan heb je het mis Katrien!
--
pi_57990406
quote:
mr. drs. BOU Says:
april 11th, 2008 at 13:44
Beste T,
Misschien begrijp ik het verkeerd. Ik dacht dat die Mountain Brooks groep uitsluitend uit meisjes bestond en dat die stiefneven (ik bedoelde inderdaad Thomas) niet tot de groep behoorden. Ik dacht dat ze op eigen gelegenheid ook naar Aruba waren gegaan. Jij bent beter dan ik op de hoogte van dit soort details.
Bou denkt ook driftig mee, zie je?

http://www.nwo-info.nl/20(...)dt-aangehouden/?cp=3

Er worden op dat forum posters verwijderd die er een andere mening op nahouden.
Heb je dat gezien?

Heb je Bou al antwoord gegeven op de vraag of de tweeling op eigen gelegenheid
naar Aruba is gegaan?
Speurhond Spike hoort een lintje te krijgen in plaats van van fraude beschuldigd te worden.
pi_57990452
quote:
T Says:
april 11th, 2008 at 14:00
Google met “natalee condaleeza rice” en het staat bovenaan.
Het was een “gemengde” trip. Ook een ex van Natalee was mee. Ik weet even niet of hij verhoord is.
Was er ook een ex mee op de trip? Het wordt steeds verdachter.
pi_57990607
quote:
mr. drs. BOU Says:
april 11th, 2008 at 15:23
Beste T, dank je wel en ik heb de link even verbeterd.
Dat raadsel is vreemd. Onder TexKat zit weer een link naar een Amerikaanse militaire site, waar mijn browser voor waarschuwt.
Hoe weet je ze zeker dat dit raadsel over de Holloway-zaak gaat?
T, een Amerikaanse militaire site? Oef.
pi_57998182
Ach secunda ,
Je moet je niet al te druk maken over wat ze daar schrijven op dat nwo blog
Ze zitten daar allemaal met 1 tunnelvisie en dat is die van RG
Die heeft tot nu toe niks boven tafel gebracht en heeft nauwelijks nog werk ,alleen een beetje vrijwilligerswerk bij de dierenbescherming .
Ze heeft enorm lopen leuren bij diverse omroepen om maar een filmpje te mogen maken .
Geen enkele omroep ziet er iets in en geld krijgt ze nergens los.
De omroepen en de redactie van de amigioe lezen daar ook mee op dat nwo blog en trekken vast hun conclusies .
Onze zogenaamde mr. drs. BOU (Boudineke Berkenbosch,Amerika haatster ) die zich voordoet als mr en drs is een gefrustreerde vrouw uit zeeland die nauwelijks de deur nog uitkomt en alleen nog achter de computer hangt omdat ze bang is voor vreemde post op haar blog .
Mensen met een andere visie worden direct geband of hun computer wordt gehacked .
Voor de vorm is ze zogenaamd ook streng tegen de eigen posters ,maar die mogen altijd blijven ,want die zijn zo waardevol !
Het stikt daar van de trollen en sokpoppen .
Het is wel vermakelijk daar omdat je kan zien van welk nivo deze RG is een erg ordinair typetje dus .
Al met al zal je er weinig te lezen krijgen en is het zonde van je tijd

DE sokpop:
De benaming wanneer er één of meer extra gebruikersnamen gehanteerd worden door één persoon, bijvoorbeeld wanneer iemand op een internetforum meerdere gebruikersnamen registreert. Ook worden sokpoppen op het internet vaak met de Engelse benaming sock puppet aangeduid. Een verwant geval komt voor als een persoon al zijn vrienden, kennissen, familieleden, enzovoorts oproept om ook bij te dragen aan discussies.. Dit soort sokpoppen worden ook wel meatpuppets (letterlijk "vleespoppen") genoemd.

[ Bericht 4% gewijzigd door johan555 op 12-04-2008 10:38:31 ]
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_58001817
Als Renee informatie kwijt wil, doet ze dat op een gesloten blog en niet op een blog als NWO. Wel grappig dat je aangeeft dat NWO een volledig oninteressant blog is, terwijl je daar zelf zo actief bent geweest; totdat je een IP-ban kreeg uiteraard.
--
pi_58002058
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 10:33 schreef johan555 het volgende:
Ach secunda ,
Je moet je niet al te druk maken over wat ze daar schrijven op dat nwo blog
Ze zitten daar allemaal met 1 tunnelvisie en dat is die van RG
Die heeft tot nu toe niks boven tafel gebracht en heeft nauwelijks nog werk ,alleen een beetje vrijwilligerswerk bij de dierenbescherming .
Ze heeft enorm lopen leuren bij diverse omroepen om maar een filmpje te mogen maken .
Geen enkele omroep ziet er iets in en geld krijgt ze nergens los.
De omroepen en de redactie van de amigioe lezen daar ook mee op dat nwo blog en trekken vast hun conclusies .
Onze zogenaamde mr. drs. BOU (Boudineke Berkenbosch,Amerika haatster ) die zich voordoet als mr en drs is een gefrustreerde vrouw uit zeeland die nauwelijks de deur nog uitkomt en alleen nog achter de computer hangt omdat ze bang is voor vreemde post op haar blog .
Mensen met een andere visie worden direct geband of hun computer wordt gehacked .
Voor de vorm is ze zogenaamd ook streng tegen de eigen posters ,maar die mogen altijd blijven ,want die zijn zo waardevol !
Het stikt daar van de trollen en sokpoppen .
Het is wel vermakelijk daar omdat je kan zien van welk nivo deze RG is een erg ordinair typetje dus .
Al met al zal je er weinig te lezen krijgen en is het zonde van je tijd

DE sokpop:
De benaming wanneer er één of meer extra gebruikersnamen gehanteerd worden door één persoon, bijvoorbeeld wanneer iemand op een internetforum meerdere gebruikersnamen registreert. Ook worden sokpoppen op het internet vaak met de Engelse benaming sock puppet aangeduid. Een verwant geval komt voor als een persoon al zijn vrienden, kennissen, familieleden, enzovoorts oproept om ook bij te dragen aan discussies.. Dit soort sokpoppen worden ook wel meatpuppets (letterlijk "vleespoppen") genoemd.
[ afbeelding ]
Op die site lijken ook mensen te posten die problemen met justitie hebben gehad. Sympathisanten van die Wedzinga en een aantal bedreigers en intimidators uit de Deventer Moordzaak.

Het lijkt me geen site waar frisse types posten.
pi_58002154
Johan555 was daar een fervent poster; dus hij zal jouw opmerking niet echt kunnen waarderen ben ik bang.
--
pi_58002219
mr b himself schrijft :
terwijl je daar zelf zo actief bent geweest; totdat je een IP-ban kreeg uiteraard.

zo actief ?
ben er een paar keer geweest ( 2 of 3 keer ) en heb van niemand een ip ban gekregen hoor

mr b himself zal die bou wel zijn
pi_58002226
Mocht Johan daar posten (ik kijk daar niet zovaak, ken die site via andere kanalen vandaar dat ik het een uiterst dubieuze site vind) ga er niet vanuit dat Johan555 bij de vaste kern voornamelijk bestaand uit (ex) criminelen en OM-haters die het OM-haten om het OM te haten hoort.
pi_58002383
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 13:52 schreef johan555 het volgende:
mr b himself schrijft :
terwijl je daar zelf zo actief bent geweest; totdat je een IP-ban kreeg uiteraard.

zo actief ?
ben er een paar keer geweest ( 2 of 3 keer ) en heb van niemand een ip ban gekregen hoor

mr b himself zal die bou wel zijn
Leuk geprobeerd Johan, maar dit gaat je niet helpen! Van wat ik heb kunnen lezen op die NWO site, ben je daar al snel 'ontmaskerd' en is ook je andere Nicknaam nu bekend. Dus als we het over 'sokpoppen' hebben.......
--
pi_58002473
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 13:53 schreef secunda het volgende:
Mocht Johan daar posten (ik kijk daar niet zovaak, ken die site via andere kanalen vandaar dat ik het een uiterst dubieuze site vind) ga er niet vanuit dat Johan555 bij de vaste kern voornamelijk bestaand uit (ex) criminelen en OM-haters die het OM-haten om het OM te haten hoort.
Ik ben daar sinds kort ook aan het 'meelezen', met name de delen over de Holloway zaak. Ik heb niet de indruk dat daar veel (ex) criminelen posten, maar dat zal wel komen omdat ik daar verder ook niemand ken en niet weet wie er achter al die nicknames schuilgaan (alhoewel een aantal mij nu wel duidelijk zijn). Posters "T" en "Renee Gielen" kom ik ook nog wel eens op een ander forum tegen en het schijnt dat Eef (aka Victor en Lazlo) ook geen onbekende is op de verschillende Holloway fora.

Het is voor mij nieuw om het OM te haten omdat het OM kennelijk gehaat moet worden, maar dat zal wel het geval zijn voor met name posters die (emotioneel) verbonden zijn bij de Deventer moordzaak. Ik haat het OM dan ook zeker niet; zou ook niet handig zijn in mijn geval
--
pi_58002495
Ik zal verder niet op je verhaaltjes ingaan hoor mr b himself
Ik wens je veel succes op dat blogje waar iedereen die een andere mening heeft dan die RG
meteen door 10 man aangevallen wordt .
Een naar en eng clubje daar
Verder maak ik er geen woorden meer over vuil zonde van m'n tijd .
pi_58002778
Dat aanvallen van iedereen die een andere mening heeft is niet exclusief voorbehouden aan dat NWO blog, ook op Scared Monkeys en op gezette tijden hier op FOK kunnen ze er wat van. Als ik mij niet vergis noem jij iedereen die het niet eens is met het feit dat Joran de moordenaar van Natalee is ook een trol (in elk geval op SM doe je dat).
Het boeit mij nauwelijks of Joran het nu wel of niet gedaan heeft; waar het mij om gaat is de bewijzen die er zijn om e.e.a. te staven. Tot op heden zijn die er m.i. niet. Alle informatie die kan bijdragen aan de mogelijke oplossing van de verdwijning is welkom. Alhoewel ik niet denk dat de zaak opgelost zal worden door de zelfbenoemde 'internet sherlocks'.
--
pi_58002924
Als ik mij niet vergis noem jij iedereen die het niet eens is met het feit dat Joran de moordenaar van Natalee is ook een trol (in elk geval op SM doe je dat).

Nou dan moet je de stukjes maar eens wat beter lezen hier en op Sm
ik heb juist vaak geschreven dat het mij niet boeit wie de moordenaar is als de waarheid maar boven tafel komt .
Dat Joran veel te verbergen heeft is me wel duidelijk!
Dus graag geen onzin verkondigen
Verder zal ik niet op je zuigerige stukjes ingaan
pi_58002964
quote:
Het is voor mij nieuw om het OM te haten omdat het OM kennelijk gehaat moet worden, maar dat zal wel het geval zijn voor met name posters die (emotioneel) verbonden zijn bij de Deventer moordzaak. Ik haat het OM dan ook zeker niet; zou ook niet handig zijn in mijn geval
Scherp.

Door financiele belangen kun je ook emotioneel betrokken raken.

Nou goed laat die rare site maar zitten verder.

Zijn ze overigens nog steeds met onderzoek in de Holloway zaak bezig?
pi_58003011
quote:
Alhoewel ik niet denk dat de zaak opgelost zal worden door de zelfbenoemde 'internet sherlocks'.
Ook niet door geflipte journalisten die Peter R en Patrick bashen door allerlei berichten te plaatsen werkend met legio anonieme bronnen in de vorm van nichtjes, neefjes, mensen die de hond uitlieten, achterbuurvrouwen en ex ooms van bronnen die vervolgens ook weer anoniem zijn.

Mr. B. Himself.

[ Bericht 20% gewijzigd door secunda op 12-04-2008 14:39:39 ]
pi_58003035
die mrBhimself is of die bou of die T dat is me wel duidelijk nu
pi_58003150
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 14:28 schreef johan555 het volgende:
Als ik mij niet vergis noem jij iedereen die het niet eens is met het feit dat Joran de moordenaar van Natalee is ook een trol (in elk geval op SM doe je dat).

Nou dan moet je de stukjes maar eens wat beter lezen hier en op Sm
ik heb juist vaak geschreven dat het mij niet boeit wie de moordenaar is als de waarheid maar boven tafel komt .
Dat Joran veel te verbergen heeft is me wel duidelijk!
Dus graag geen onzin verkondigen
Verder zal ik niet op je zuigerige stukjes ingaan
Die heb ik gelezen. De meeste stukken had ik overigens al op andere sites gelezen in de context van de originele poster en niet als plan-en-knip stuk hier op FOK en SM, maar dat terzijde.

Dat Joran behoorlijk wat te verbergen heeft is evident, maar dat maakt hem nog niet tot moordenaar en verkrachter waarvoor hij nu (publiekelijk) is uitgemaakt! Voor zover ik kan nagaan is hij door geen enkele rechter veroordeeld zelfs is er nog geen zaak tegen hem gestart, noch in Nederland, noch op Aruba. Zolang hij niet veroordeeld is, is het m.i. niet passend dat hij wordt uitgemaakt voor moordenaar en verkrachter.
Of hij werkelijk de 'dader' is, kan ik (op basis van stukken) niet beoordelen en ik waag het te betwijfelen of anderenj op de verschillende fora dat wel kunnen.
Blijft boven water dat Joran e.e.a. uit te leggen heeft. Maar voor mij heeft ook Beth Twitty e.e.a. uit te leggen, ook zij is niet vies van een leugen en besteed veel tijd (en geld) aan het manipuleren van de publieke opinie. Ondanks het feit dat zij mogelijk haar dochter heeft verloren, is dat m.i. niet te rechtvaardigen.
--
pi_58003202
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 14:35 schreef johan555 het volgende:
die mrBhimself is of die bou of die T dat is me wel duidelijk nu
Goh, is dat zo? Zou je dan eens kunnen aangeven waar je dat op baseert? Het is m.i. niet netjes om mensen te betichten van een andere identiteit, terwijl je daar geen bewijs voor hebt.
--
pi_58003312
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 14:33 schreef secunda het volgende:

[..]

Ook niet door geflipte journalisten die Peter R en Patrick bashen door allerlei berichten te plaatsen werkend met legio anonieme bronnen in de vorm van nichtjes, neefjes, mensen die de hond uitlieten, achterbuurvrouwen en ex ooms van bronnen die vervolgens ook weer anoniem zijn.

Mr. B. Himself.
Mee eens! Dat staat overigens los van de kwalificatie 'geflipt'. Ik moet zeggen dat ik (juridisch technisch) niet echt onder de indruk was van de uitzending van Peter de Vries. Het was een mooi stukje 'entertainment' en het heeft zo'n 7 miljoen mensen aan de buis kunnen kluisteren...een knap stukje journalistiek.

Ik ben van mending dat de uitzending voor de bewijsvoering in het geheel niet interessant is geweest, ik denk ook niet dat Hans Mos er (achteraf) blij mee was dat het op deze manier is gelopen.

Ik ben bang dat we voorlopig nog niet verlost zijn van dit type berichtgeving en rumoer op internet fora. Maar de zaak is dan ook pas 3 jaar oud; de Deventer moordzaak is al veel ouder en ook daarover is het rumour nog steeds niet verstomd. Dus in de Holloway zaak hebben we nog even te gaan
--
pi_58003336
te betichten ?
wat schrijf je hier zelf dan net op ?
het schijnt dat Eef (aka Victor en Lazlo) ook geen onbekende is op de verschillende Holloway fora.
Het gebruik van het woord aka komt me bekend voor
start zelf eens een topic mr b dan kan je je ideeen daar kwijt
pi_58003354
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 14:41 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Blijft boven water dat Joran e.e.a. uit te leggen heeft. Maar voor mij heeft ook Beth Twitty e.e.a. uit te leggen, ook zij is niet vies van een leugen en besteed veel tijd (en geld) aan het manipuleren van de publieke opinie. Ondanks het feit dat zij mogelijk haar dochter heeft verloren, is dat m.i. niet te rechtvaardigen.
Mr. B.,

Ik weet niet of je zelf wel eens een geliefde zoon, dochter, echteno(te) onverwachts bent kwijtgeraakt in je leven. Het is normaal dat Beth haar dochter ophemelt. Dat doen alle mensen die een geliefde zoon, dochter, echtgeno(te) veel te jong en onverwachts zijn kwijtgeraakt, dat kun je haar niet kwalijk nemen. In het geval van Beth: haar dochter is verdwenen, ze zit met veel onduidelijkheid en ze wordt in de maling genomen door Joran.

Haar gedrag is voor een normaal denkend mens meer dan begrijpelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')