Dit zei van der Straten in jan. 2006 dus ook al.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:32 schreef CCtje het volgende:
Justitie weet waarschijnlijk wel in grote lijnen wat er is gebeurd maar moet dit natuurlijk wel
wettelijk kunnen bewijzen.
nou dat is niet zo moeilijk hequote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:29 schreef Confessions het volgende:
[..]
Dit zei van der Straten in jan. 2006 dus ook al.
20 januari 2006
Van der Straten al drie weken politiechef Bonaire
WILLEMSTAD/KRALENDIJK — Zonder enige ruchtbaarheid leidt Jan van der Straten sinds 1 januari het politiekorps op Bonaire. De gepensioneerde korpschef van Aruba is per 1 januari aangesteld voor een jaar. Gerold Daantje, tot eind dit jaar hoofdcommissaris in Kralendijk, is op een zijspoor gemanoeuvreerd met een studieopdracht.
Van der Straten zag zich aan het eind van zijn carrière in Oranjestad geconfronteerd met de verdwijning van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway. Graag had hij afscheid willen nemen met de oplossing van
deze zaak die wereldnieuws werd, maar tot nu toe op een dood spoor zit. De immer transparante Van der Straten meldde kort voor zijn vertrek aan de media gefrustreerd de overtuiging te hebben de daders in handen te hebben, maar zonder sluitend bewijs.
onzin , er is wel een proces-verbaal van gemaakt , kijk maar in andere documenten, alleen die van joran is zoek ??, deepak en satisch zijn op 31-05 alleen OOK als getuige gehoord.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:43 schreef Confessions het volgende:
5 juni 2005
Van der Biezen laat verder weten dat de drie jongeren die Holloway hebben afgezet bij het hotel zijn gehoord als getuigen en niet als verdachten. “Ze zijn ook niet in hechtenis genomen.” Verder bevestigt ze dat er meerdere mensen als getuigen zijn gehoord, maar om hoeveel getuigen het gaat, wil het OM niet zeggen. (Amigoe)
Joran is 31-05 alleen als getuige gehoord, dat zal de reden wel zijn dat er geen verklaring (proces-verbaal) is van Joran op 31-05.
Foutje, bedankt.
lachen toch !!!! en hoever zijn ze dan met het onderzoek , net als peter r de vries zeker OPGELOST !!!! ??quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:21 schreef Confessions het volgende:
De politie doet niet veel met deze tips. Comenencia; “Als we achter al die tips aan waren gegaan, dan waren we met het onderzoek nooit zover gekomen als dat we nu zijn.” (Amigoe)
Je hebt een goed punt!. jammer dat Peter R de Vries hem niet met dit feit geconfronteerd heeft tijdens het P&W interview.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:08 schreef duikkie het volgende:
nu we toch even met de tapes van 29/06/2005 bezig zijn :
hier een overweging over joran , en wat jullie hiervan denken
op een gegeven moment praten/gillen ze over dat ze het meisje wel mogen vinden.
deepak zegt dat .. ik hoop dat ze dat meisje vinden, dan zal ik lachen ofzo, weet niet meer of satisch ook zoiest zegt . MAAR joran zegt iets opmerkelijks : HIJ KAN PAS LACHEN als ze het meisje LEVEND vinden !!!
vraag : is joran dan niet blij als ze dat meisje DOOD vinden ?? , dan valt voor hem nog niets te lachen, omdat dan de schuldige bekend wordt ??
2) weet joran hier dat natalee allang dood is ???
meer de vraag heeft de politie dit gevraagd op arubaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:53 schreef SluweSjaak het volgende:
[..]
Je hebt een goed punt!. jammer dat Peter R de Vries hem niet met dit feit geconfronteerd heeft tijdens het P&W interview.
Wellicht omdat ze linea recta naar Jorans huis zijn gereden? ;-)quote:Op woensdag 19 maart 2008 07:50 schreef duikkie het volgende:
zoals sommige hier wel lezen zit ik af en toe op kleine onbenullig feiten te spinnen
wel nu heb ergens weer iets zelf ondekt , in statement satisch 11 juni 2005 , verklaart satisch dat joran bij de t-spitsing bij CnC RECHTSAF moet slaan ( dat is de tweede keer dat ze daar rijden dan) .
ik vroeg in natalee in de rebound nummer 13 geloof ik of het ook mogelijk was om linksaf daar te gaan , namelijk de makkelijkste manier om naar het lighthouse te gaan. wel nu doordat joran dus schijnbaar zegt RECHTSAF mag je daar ook linksaf toch , bij gedwongen rijrichting. hoef je als niet rijbewijsbevoegde niets te vertellen aan de bestuurder.
het begin van het verhaal wordt mij al wat duidelijker:
01:15 ofzo 29/05/2005 vertrekt deepak met satisch en natalee en joran aan de achterkant van CnC richting spitsing gaan rechtsaf. ( omdat joran zegt rondjes rijden??) komen voorlangst CnC, zien de groep americanen de straat uitlopen naar de "bushalte" bij plaza. deepak rijdt weer achter CnC op de T-splitsing af, zien waarschijnlijk de ongeveer 60 americanen bij het zebrapad oversteken , joran zegt RECHTSAF, natalee wil studenten nog een keer begroeten , waarom dat niet het eerste rondje kon is mij nog de vraag ??? veel makkelijker maar ja. Bij het stoplicht roep natalee wat , en komt een jongen naar haar toe. ERUIT JIJ SCHONE roep hij, deepak ziet in de straat waarin CnC de voordeur heeft op de hoek de politie staan zegt hij ??? en besluit linksaf te gaan. WAAROM NIET RECHTSDOOR ??? in iedergeval geen derde rondje.
bij choose a name de straat west die ze ingaan bij linksaf doen ze wat moeilijk zeggen ze om zo weer bij hoofdstraat linksaf te gaan richting hollyday inn hotel, PAS NA een tijdje zou gezegd worden haaien door natalee en lighthouse.
WAAROM dus linksom bij choose a name is mij nog even een raadsel ??? had net zo goed rechtsom gekund. maar het argument dat ze richting lighthouse moesten kwam daar nog niet maar veel later, volgens zeggen dan he![]()
voor joran555: er waren dus zo'n 40 a 60 studenten bij het zebrapad opweg naar bushalte noordelijk van plaza. ze liepen uit de straat waar CnC de voordeur heeft.
de vraag is nog steeds hebben ze daar bussen die nog rijden midden in de nacht ??? , hoe het kan dat je zo'n 40 studenten kwijt raakt in 1 a twee minuten ( volgens deepak ) .
Sorry, Ik ben er al vanuit gegaan dat de politie dit niet WIL oplossen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 05:52 schreef duikkie het volgende:
[..]
meer de vraag heeft de politie dit gevraagd op aruba
Ik denk dat het verhaal van die beker onzin is en die is natuurlijk al lang verdwenen op het moment, dat ie die verklaring heeft afgelegd. Maar misschien om te benadrukken dat ie daar zeker geweest is, of het is juist een dwaalspoor en is het heel ergens anders gebeurd.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:00 schreef duikkie het volgende:
nog maar weer iets opvallends
satisch heeft verklaard in vele versies dat hij een beker van CnC ( YARD ??) bij marriot hotel heeft weg gegooit toen hij en deepak naar huis reed.
IS DEZE BEKER ooit gevonden ???
en waarom is dat eigenlijk voor satisch zo belangrijk om dat telkens te verklaren ???
O JA wie weet deze
in joran's verklaring 14-6-2005 zegt hij over natalee de volgende zin die zij wel 5 KEER herhaalde :
"ZIJ BLEEF MIJ VRAGEN WAAR ZIJN VANDAAN WAS "
snapt iemand deze zin ???
conclusiequote:Op donderdag 20 maart 2008 00:58 schreef nickhs het volgende:
[..]
Ik denk dat het verhaal van die beker onzin is en die is natuurlijk al lang verdwenen op het moment, dat ie die verklaring heeft afgelegd. Maar misschien om te benadrukken dat ie daar zeker geweest is, of het is juist een dwaalspoor en is het heel ergens anders gebeurd.
Ik denk dat Natalee een identiteitscrisis had, misschien heeft ze inderdaad gehoord of is ze erachter gekomen, dat ze inderdaad van een Oostenrijkse familie afstamt.
Foto 1 is bewerkt met photoshop, een of andere grappemaker heeft de huizen weggehaald.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:29 schreef johan555 het volgende:
Nu we toch met foto's bezig zijn !
foto 1 is een vrij bekende foto
foto 2 is een google shot
Op foto 2 zie je dat er naast het huis van vd sloot nu 2 ( of 3 ) nieuwe
huizen staan .
waneer zijn deze gebouwd ?
waneer zijn ze met de eerste werkzaamheden begonnen ? beton storten enzo !
hebben ze daar bij het graven ook gekeken ?
weet iemand hier iets van ?
[ afbeelding ]
foto 2 zoals het nu is
[ afbeelding ]
Tja, dan heb je het natuurlijk ook over judicial-inc.biz....quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:44 schreef johan555 het volgende:
ja vreemd want foto 1 komt ook van die site
http://judicial-inc.biz/Joran_va_der_sloot.htm
http://judicial-inc.biz/Joraren_5.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |