abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57853325
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 12:13 schreef secunda het volgende:

[..]

Was de uitzending van Peter R en Patrick waarin Joran verklaart zeker te weten dat Nathalee nooit meer terugkomt een zeepbel?
Volgens mij heb ik dat nergens gezegd! De zaak die BM mogelijk gaat aanspannen zou wel eens een zeepbel kunnen zijn. Het zou ook kunnen dat het mooie jurisprudentie gaat opleveren, maar dat laatste waag ik te betwijfelen.
--
pi_57855118
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 16:36 schreef secunda het volgende:

[..]

Je bedoelt zeker dat NWO log? De eigenaar van dat log beweert jurist te zijn. Een jurist die met waarzeggers werkt dus.
Renee Gielen schrijft ook op dat NWO log. Haar nieuwste bewering is dat de moeder van Natalee de levensverzekering van Natalee wil claimen (of heeft geclaimd) en dat zou dan ook weer verdacht zijn.
Ik dacht dat Natalee op de lijst met vermiste personen van de FBI stond. Hoe haalt Renee Gielen het in haar hoofd om zoiets te schrijven! Ze schreef in het verleden ook al van die aantoonbare onzin.

Mocht de moeder van Natalee bijvoorbeeld inderdaad geld van een levensverzekering kunnen ontvangen voor Natalee, dan is het logisch dat ze dat geld ook claimt. Ze heeft het geld vermoedelijk hard nodig met als die vliegreisjes, advocaten, hotelverblijf, dat vliegtuigje toen voor Natalee, etc. etc. In het dorp waar Natalee woonde schijnt ook die hele gemeenschap geld ingezameld te hebben om al die kosten te dekken. De kosten zijn gemaakt omdat Mw. Holloway voortdurend werd misleid door Joran en vader.

Het lijkt een bewuste lastercampagne tegen Natalee’s moeder, Natalee, de stiefvader, de vader, die oudere broer: ze zijn allemaal genoemd. En eigenlijk ook een beetje tegen Peter R en die Patrick. Men noemt Patrick een verrader. Nou vraag ik je toch. Hij heeft gewoon een beetje recherchewerk gedaan. Alsof dat zo’n schande is. Die Patrick heeft Joran toch nergens toe gedwongen? We kunnen het filmpje met Joran allemaal horen en zien. Joran vertelt dit toch zelf na al zijn leugens in het verleden?
Doen ze net of Peter R en Patrick de shock bezorgd hebben.

Johan555,
Er is ook een vrij redelijke poster op dat NWO Block. Lijkt overigens iemand die goed geïnformeerd is.
Ik lees er soms even maar het boeit me weinig daar ,ik hoop voor de echte renee gielen dat het een faker is die daar post ,want die kraamt zoveel onzin uit niet te geloven
wie is die redelijke poster dan ?
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57855181
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 18:39 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik dat nergens gezegd! De zaak die BM mogelijk gaat aanspannen zou wel eens een zeepbel kunnen zijn. Het zou ook kunnen dat het mooie jurisprudentie gaat opleveren, maar dat laatste waag ik te betwijfelen.
O mrBhimself, echt sympathiek van je om het opnieuw uit te leggen.. ''Volgens mij''?? Je hebt dit niet gezegd. Punt.
Maar ja, goed begrijpend lezen van tekst wordt een jurist met de paplepel ingegoten en jij bent je er duidelijk van bewust dat niet iedereen dit 'vak' [i.c. het lezen] beheerst..

Voor wat betreft een grote zeepbel: heel erg veel aspecten van deze Natalee Holoway ellende zijn wat mij betreft enorm-mega-grote-met-z'n-allen-met-volle-kracht-opgeblazen-zeepbellen... pfffffff
pi_57855437
http://www.crimesite.nl/modules.php?name=News&file=article&sid=6972

Er staat een filmpje onderaan dit artikel.

Wat zegt hij dan? Dat ze nooit meer gevonden wordt?
Betekent dat iets anders dan?
Speurhond Spike hoort een lintje te krijgen in plaats van van fraude beschuldigd te worden.
pi_57855522
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 20:14 schreef johan555 het volgende:

[..]

Ik lees er soms even maar het boeit me weinig daar ,ik hoop voor de echte renee gielen dat het een faker is die daar post ,want die kraamt zoveel onzin uit niet te geloven
wie is die redelijke poster dan ?
Ik lees er ook zelden maar er is een andersdenkende poster, Eef. Lijkt me een redelijke tegenspreker. Er mogen kennelijk wel tegensprekers op dat forum. Dat valt dan weer mee.
Speurhond Spike hoort een lintje te krijgen in plaats van van fraude beschuldigd te worden.
pi_57855837
Ja op veel forums zie je dat er dan een soort clubje is met een bepaalde visie op een bepaalde zaak .
Mensen met een afwijkende mening worden dan weggejaagd of weg gehoond .
Hier is dat gelukkig niet het geval en er zijn goeie mod's en admins ,die grijpen in als het persoonlijk wordt .
Je kan hier gewoon je mening kwijt en mij persoonlijk zal het een zorg zijn of nou Joran of Satich of deepak of de maffia of een clubje of de vader "Het "gedaan heeft als de waarheid maar boven tafel komt .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_57855912
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 20:33 schreef secunda het volgende:

[..]

Ik lees er ook zelden maar er is een andersdenkende poster, Eef. Lijkt me een redelijke tegenspreker. Er mogen kennelijk wel tegensprekers op dat forum. Dat valt dan weer mee.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
dan zal die eef hier ook wel komen denk ik ,onder een ander naam wellicht
pi_57857845
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 20:18 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

O mrBhimself, echt sympathiek van je om het opnieuw uit te leggen.. ''Volgens mij''?? Je hebt dit niet gezegd. Punt.
Maar ja, goed begrijpend lezen van tekst wordt een jurist met de paplepel ingegoten en jij bent je er duidelijk van bewust dat niet iedereen dit 'vak' [i.c. het lezen] beheerst..

Voor wat betreft een grote zeepbel: heel erg veel aspecten van deze Natalee Holoway ellende zijn wat mij betreft enorm-mega-grote-met-z'n-allen-met-volle-kracht-opgeblazen-zeepbellen... pfffffff
Ik deel je mening voor een groot deel OF. Dat Natalee verdwenen is, lijkt een feit. Wat er met haar is gebeurd is nog steeds onduidelijk. Ik ben bang dat we van de verklaringen van Joran ook niet veel wijzer gaan worden. Het liegen gaat hem zo gemakkelijk af dat het verschil tussen werkelijkheid en fictie hem kennelijk niet (meer) duidelijk is.

Daarnaast zijn er erg veel 'randfiguren' die dit type zaken gebruiken om zich in het middelprunt van de belangstelling te manouvreren, er geld mee te verdienen (direct of indirect) en sherlock te spelen. Erg interessant allemaal en soms ook zeer vermakelijk. Jammer dat het allemaal over de 'rug' van Natalee moet gaan.
--
pi_57857893
-Dubbelpost -
--
pi_57864377
http://misdaad.aktueel.nu/doorbraak_in_zaak_holloway.html
quote:
MISDAAD.AKTUEEL.NU

Nieuws vanaf Aruba. Ik doel daarbij niet op het gezinsdrama in Santa Cruz waarbij een drugsverslaafde zijn ouders en broer ombracht, maar op de zaak Natalee Holloway.
Alle hoop van het team dat de bekentenissen van Joran van der Sloot onderzoekt is gevestigd op een spoortje dat leidt naar een man, die wegens een drugsdelict vastzit in de Verenigde Staten. De politie heeft aanwijzingen dat hij wellicht de persoon is die het bootje heeft gevaren waarmee Natalee naar open zee is gebracht. De komende tijd moet duidelijk worden of het een heet spoor is of een dwaalspoor. Maar uit het feit dat het gaat om een zogeheten embargo-onderzoek (onderzoek dat nauwlettend wordt afgeschermd, ook voor collega-politiemensen) kan worden opgemaakt dat de informatie behoorlijk serieus wordt genomen. Zou de “Daury” dan toch bestaan?
pi_57864881
Grand Blanc senior David Stacey pleaded guilty in December to delivering cocaine and is in trouble with the law and drugs.

Dat zou weleens deze ^ kunnen zijn die ook bij de verdwijning van Max betrokken was.
-___________________________________________________________________
dit schrijf Rob (SM)me over David Stacey

about Max DeVries.

Here's what I know and it comes from Max's Mom Yvonne and my own research.

Prior to the trip to Aruba in 2004, Max's Father George died. This occurred 18 months before the trip. Yvonne had two children with George. Max and Dominique. These are Yvonne's only children. Max was the older and Dominique about few years younger. Dominique was born a premature baby and has had some challenges related to that.

After the death of George the family began to heal and celebrate that they were still a family and a strong one at that. They decided to take the trip to Aruba to celebrate they were all still together and going strong. Losing the Father had to be a big blow to young small children.

When they arrived on Aruba they were booked at La Cabana and were having a terrific time. A few days into the trip a man named David Stacey Sr. (age 52 approximately) and his adopted son David Stacey Jr (Age 31 approximately) indicated that they had been watching the kids on a pool slide and in the rec room. Yvonne found out that David Stacey had recently adopted David Stacey Jr. I'm not sure when she discovered he adopted Mr. Stacey Jr. She thought it was odd that an older man was adopting a fully grown man. I do not know David Stacey Junior's given name.

The Staceys inserted themselves in the daily activities of the DeVries. David Stacey Jr. asked Max to play pool in the rec room and Yvonne said that would be ok. Yvonne indicated that she felt later (looking back) that they were stalked by the two. Perhaps the Staceys thought Max might be an easy mark as there were no older men around - no father.

Yvonne budgeted the trip and felt that doing each water sport activity would be sufficient. She did not plan on two or three adventures on each of the activities. Some of these can be rather expensive. Jet-Skiing is about 35 dollars for a half an hour.

Max had already done the majority of the water activities when David Stacey Jr asked Max to go Jet Skiing. Yvonne said no. He had already gone and she didn't want to pay. DS Jr said he would pay. Yvonne reluctantly agreed. When Max returned from the Jet Skiing he told his mom that they had broken the rules of the Jet Ski company and had gone beyond a sand bar. Yvonne was disappointed that Max had broken the rules but glad he had told her the truth. Max always told the truth according to Yvonne and she was glad to know he had that character.

A few days later (could be even the following day) David Stacey SR. asked Max to once again to go Jet Skiing. Max said he could not. He had already been twice and he said no way would his mother allow it after he had broken the rules and she would never pay for it.

David Stacey Sr said he would ask Yvonne and he would pay for it. Yvonne was approached by David Stacey Sr and she reluctantly agreed to keep from disappointing Max. She did not want Max to go again, but did agree.

Max promised that they would not go beyond the allotted time or distance. David Stacey Sr and Max departed.

Approximately 45 minutes later Yvonne was starting to worry as they should have been back a few minutes prior. They did not return. Yvonne alerted Beach Patrol and they started to inquire where the two were. I guess they radioed around to find them and no luck. The Jet Ski company then started to also look. They knew they should have been back by then. The Jet Ski company knew were missing first as the time had expired on their session. Yvonne was getting very worried as Max had said he would not break the rules.

The Jet Ski company gave instructions prior to departure about what to do in case of a stalled Jet Ski. They were to tie the skis together front to back.

David Stacey Sr was found in possession of both Jet Skis roughly six miles out and off shore and six miles down from La Cabana. This would be off the southern coast of Aruba in the area of Savenata. The Jet Skis were not tied in the proper fashion.

When David Stacey Sr was found he had scratches all over his body and a few bruises. Yvonne was told that ONE person was found. Yvonne immediately knew it was not Max or they would have told her Max was found to relieve her worry. Yvonne and Dominique were taken to the Polis station. I'm not sure which one, most likely Bubali as that was the closest station to La Cabana.

When she arrived at the station David Stacey Sr. was not around. Yvonne asked where Mr. Stacey was and a polis officer told her he was in the shower. She asked why he was allowed to take a shower and was told he was cold and they allowed it. She immediately knew all evidence was most likely gone. This is when she discovered the scratches and bruises on David Stacey Sr.

David Stacey Jr. is not indicated to be at the polis station at this time. David Stacey Sr said that Max has fallen off of his jet ski and went under the water and did not re-surface.

Yvonne gave a statement and David Stacey Sr also gave his version of the events. The "loss" of Max is considered an accident. There was no desire to investigate David Stacey Sr or David Stacey Jr. by the polis investigators. It was all over lickity split. Yvonne decided it was time to leave. She did not wish to stay on Aruba. While at the airport she saw the Staceys leaving also. David Stacey Sr only had a small bag and no other luggage. She wondered how someone could be on a trip for a week or ten days and have no luggage.

To date, almost 4 years, Yvonne has received no official documents from anyone on Aruba. Max is not classified as dead and there is no death certificate. Again, NO DOCUMENTS. Yvonne has indicated to me she is wrought with worry that Max is / was a sex slave, and could be a drug mule.
pi_57865129
Another lost person in Aruba. spring 2004 Max

This young man was lost in Aruba in the spring of 2004. The mother still has no clear answer as to what happened to Max. No death certificate, no police report, and no help from the US or Aruban government. He went out on a jet ski with someone from the hotel that they were at, and never came back. Lost at sea.
pi_57881582
Weet iemand of deze David Stacey ( die betrokken was in de MAX ZAAK)
Een 2e huis op aruba had ?
Of was hij daar op vakantie met z'n aangenomen pleegzoon van 32
Deze Stacey zit vast vanwege drugs ,zie bericht hierboven
Joran had het wel over een ouder iemand
pi_57919284
• OM ontkent connectie met zaak Natalee Holloway • Verdacht van drugssmokkel

Daury R. is aangehouden in de Verenigde Staten. Het Openbaar Ministerie op Aruba ontkent een connectie met de zaak van Natalee Holloway. De voormalige getuige in de zaak Natalee Holloway zit sinds een maand vast in de Verenigde Staten, op verdenking van drugssmokkel. Dat bevestigt het Openbaar Ministerie (OM) op Aruba tegenover Metro. Het OM meldt dat er geen verband bestaat tussen de aanhouding van de 20-jarige Arubaan Daury R. en de zaak van het verdwenen meisje. Joran van der Sloot noemde de naam ‘Daury’ in de inmiddels legendarisch geworden uitzending van Peter R. de Vries. Daarop werd Daury R. aan de tand gevoeld door het OM op Aruba, dat hem vervolgens weer liet gaan. R. stelde op het tijdstip van de verdwijning niet op Aruba te zijn geweest en niet in bezit te zijn geweest van een bootje, waarmee hij het lichaam naar zee zou hebben gebracht en gedumpt volgens Joran. Voorlichter Ann Angela van het OM op Aruba benadrukt dat de aanhouding van R., zo vlak na het verhoor in de zaak Holloway, niets te maken heeft met de zaak van het verdwenen meisje: “Het is een toevallige samenloop van omstandigheden.” De voorlichter laat weten dat justitie op het eiland geen belangstelling heeft om verder met de Amerikaanse autoriteiten in contact te komen over Daury R. “Er heeft ons ook geen nieuwe informatie over de zaak bereikt vanuit de VS.”

JOOST VAN DER WEGEN
redactie@metronieuws.nl
pi_57925423
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 21:24 schreef johan555 het volgende:
• OM ontkent connectie met zaak Natalee Holloway • Verdacht van drugssmokkel

Daury R. is aangehouden in de Verenigde Staten. Het Openbaar Ministerie op Aruba ontkent een connectie met de zaak van Natalee Holloway. De voormalige getuige in de zaak Natalee Holloway zit sinds een maand vast in de Verenigde Staten, op verdenking van drugssmokkel. Dat bevestigt het Openbaar Ministerie (OM) op Aruba tegenover Metro. Het OM meldt dat er geen verband bestaat tussen de aanhouding van de 20-jarige Arubaan Daury R. en de zaak van het verdwenen meisje. Joran van der Sloot noemde de naam ‘Daury’ in de inmiddels legendarisch geworden uitzending van Peter R. de Vries. Daarop werd Daury R. aan de tand gevoeld door het OM op Aruba, dat hem vervolgens weer liet gaan. R. stelde op het tijdstip van de verdwijning niet op Aruba te zijn geweest en niet in bezit te zijn geweest van een bootje, waarmee hij het lichaam naar zee zou hebben gebracht en gedumpt volgens Joran. Voorlichter Ann Angela van het OM op Aruba benadrukt dat de aanhouding van R., zo vlak na het verhoor in de zaak Holloway, niets te maken heeft met de zaak van het verdwenen meisje: “Het is een toevallige samenloop van omstandigheden.” De voorlichter laat weten dat justitie op het eiland geen belangstelling heeft om verder met de Amerikaanse autoriteiten in contact te komen over Daury R. “Er heeft ons ook geen nieuwe informatie over de zaak bereikt vanuit de VS.”

JOOST VAN DER WEGEN
redactie@metronieuws.nl
ik ga zo langzamerhand denken dat ARUBA een zeerovers bende staat is , er komt daar weinig goed volk vandaan . het hele zakkie daar heeft wel een of andere connecties met drugs, ontvoering/ verdwijning ofzo te maken. ondertussen heeft het gerecht lijkt het nergens geen intresse in

verder denk ik dat de VS ook al bekend daury r enige betrokkenheid bij of met joran, dit zeker niet zal melden aan OM op aruba, geloof niet dat ze daar een hooge pet op hebben van het rechtsysteem
pi_57925601
het is trouwens angstvallig stil rond dat interview met patrick van eem , is dat tweede onhullende deel van dat praat programma nu ooit uitgezonden ??? het OM zal hier waarschijnlijk ook wel geen intresse in hebben ???

wat doet het Om op aruba eigenlijk wel ga ik me afvragen . hoeveel zaken heeft men de laaste 3 jaar zoal opgelost ? percentage ??? of loopt iedereen daar vrij rond ? zou een hoop verklaren.

verder hoor ik ook nooit meer iets over enig geknip en geplak van de peter r de vries tapes, of over de overige 20 uur van peter r de vries. allemaal dood spoor ??

verder zit JORAN nog vast ?? of loopt deze jongen op proefverlof ergens al vrij rond
pi_57942843
Ja dat was supergroove die hier weleens kwam maar dat was gebakken lucht volgens mij .
Niemand had daar interesse in zelfs

daury zit nu vast in amerika

pi_57942889
En joran is weer online
pi_57953161
Nieuwe foto opgedoken :
pi_57964445
als nieuwe foto zet er eens een datum bij en plaats, anders kan hij wel nieuw voor ons zijn maar toch ver in het verleden genomen
pi_57964590
http://misdaad.aktueel.nu/daury_en_bindi.html
quote:
misdaad.aktueel.nu

We weten nu dus dat Daury Rodriguez in een Amerikaanse gevangenis zit wegens een drugsdelict. Maar de vraag of hij nu wel of niet interessant is voor het Holloway-team is nog niet beantwoord. Woordvoerster Ann Angela van het OM op Aruba deed er naar mijn mening toch een beetje vaag over.

Op mijn vraag of de recherche hem zou willen horen in zijn Amerikaanse cel zei ze: “Dat weet ik niet.” Ze voegde er aan toe dat hij “op dit moment geen verdachte was.” Zulke uitspraken heb ik vaker gehoord, bijvoorbeeld toen ik twee jaar geleden het OM in Den Bosch belde met de vraag of ene Hans L. in de gaten werd gehouden in verband met de verdwijning van zijn vrouw. “Nee hoor, hij is voor ons op dit moment geen verdachte”, werd mij toen gezegd. Een week later zat hij in de cel. Zo gaan die dingen in voorlichtersland. Wat dat betreft moet ik nogal eens denken aan een uitspraak van oud minister van justitie Frits Korthals Altes, met wie ik ooit aan tafel zat: “Hoe nadrukkelijker iets wordt ontkend, hoe groter de kans dat het waar is!” Ik bedoel maar.

Wat ik gisteren heb gemeld komt uit zeer betrouwbare bron. Meer kan ik er niet over zeggen. En ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat hij (of zij) me zomaar iets op de mouw heeft gespeld, daar is het namelijk de persoon niet naar. Er is trouwens niet gezegd dat Daury verdáchte is in de zaak. Ik heb alleen gemeld dat hij interessant is voor het team, dat er (toch) rekening mee wordt gehouden dat hij de man is van “het bootje” en dat de recherche graag met hem zou willen praten. Alleen zit je dan met internationale rechtshulpverzoeken, een eventuele deal met de Amerikanen (gebeurt wel vaker) en zulke dingen kosten tijd, zeker dáár.

Wat ik in de berichtgeving over Daury Rodriguez een beetje mis is of zijn alibi – hij zou ten tijde van de verdwijning van Natalee in Rotterdam zijn geweest – tot op de bodem is uitgezocht. Ik denk het eerlijk gezegd niet, dus ook dat zou een reden kunnen zijn waarom het Holloway-team nog eens met hem wil praten. Ik hoop komende tijd nog meer te horen, dus stay tuned zou ik zeggen.

pi_57965529
foto is uit eind 2004
pi_57975857
ik zit nog steeds in het verre verleden van deze zaak ben nog niet verder dan de nacht van 31 mei 2005

maar enkele vragen heb ik nog steeds, dat is ook geen wonder daar ik van die studenten group en hun verklaringen ook niet veel wijzer wordt ,

wie kan mij vertellen hoe die jongen heet die natalee uit de auto wilde praten met "get out off that car", en waar zijn verklaring dan wel is ??? ergens een interview op tv ofzo ???

verder lees ik dat sommige studenten, ten minste 1 vanuit CnC naar choose a name liep.

hoe laat sluit choose a name eigenlijk op 31 mei 2005, is deze langer open ??? of sluiten de bar's in oranjestad op zondag op maandag nacht allemaal om 1:00 ???

zijn er trouwens verklaringen van taxi bestuurders , die toch een paar studenten die bewuste nacht naar hotel hebben gebracht ???
pi_57976878
quote:
Nogal een hoop aannames, en weinig feiten.
pi_57978460
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 10:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nogal een hoop aannames, en weinig feiten.
deze hele zaak zit zo in elkaar, we weten eigenlijk te weinig , maar we blijven rustig wachten wat hier weer uit mag komen we hebben toch al niets, dus wat kunnen we versliezen niets toch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')