abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58236257
Joran steelt geld van vriend"
AMSTERDAM - Joran zit helemaal niet in een psychiatrische inrichting, maar viert feest in Thailand. Van daaruit zou hij de Nederlander Martin Bakx hebben opgelicht.
Here is a linke where you could watch the video (it's the first one):
http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/search/index.xml?q=joran&zoek.x=0&zoek.y=0&t=article&t=video

Foto: Mouw, Richard

Bakx gaf zelfs de inlogcode van zijn bankrekening aan Joran die in de problemen zou zitten omdat hij in Thailand met drugs werd betrapt. Hij smeekte zijn internetvriend om geld om 'tien jaar cel te voorkomen', zo zei Bakx bij RTL Blulevard.

Iedereen verkeerde in de veronderstelling dat Joran in een psychiatrische instelling zat. 'Daar is iedereen goed ingetrapt', zei Joran tegen Bakx die met hem op internet contact hield.

In eerste instantie maakte Mart 1000 euro over, maar later plunderde Joran de rekening van de goeddoener. Uiteindelijk verdween 6000 euro, zo beweert de gedupeerde.

'Hij is heel knullig en naief geweest', zegt Peter R de Vries die de zaak openbaar maakte. Volgens de misdaadverslaggever zit Joran feestend in Hong Kong en Thailand en is kennelijk in de schulden geraakt.

[ Bericht 9% gewijzigd door johan555 op 22-04-2008 21:58:04 ]
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  woensdag 23 april 2008 @ 00:19:12 #227
207372 bastibro
I`ll get there
pi_58241757
hahahaha, het verbaast me wel maar het is een hilarisch verhaal
pi_58242226
Hahaha, geweldig verhaal. Kennelijk zat hij dus al die tijd in Thailand. Volgens mij waren er hier op het forum een paar 'Sherlocks' die zeker wisten dat Joran in een inrichting zat en zelfs daar allerlei foto's van plaatsten...priceless.
--
  woensdag 23 april 2008 @ 01:03:46 #229
207372 bastibro
I`ll get there
pi_58242745
haha ja idd, ik moete er erg om lachen ook. Alleen maakt Joran het zich niet gemakkelijker zo!
Hij zit nu trouwens in Hong Kong, verder feesten lol
pi_58242862
Hij zit niet (meer) in HongKong; hij schijnt momenteel (weer) in Nederland te verblijven. Als het verhaal klopt, maakt hij het zichzelf niet gemakkelijker inderdaad. Overigens wel een zielige man met alleen een foto van Joran aan de muur.
--
  woensdag 23 april 2008 @ 01:15:47 #231
207372 bastibro
I`ll get there
pi_58242997
Ow ow die Joran, hij heeft wel ballen en is roekeloos maar het zou wel dom van hem zijn, als het waar is wat die meneer Bakx beweert.
Tenzij Joran natuurlijk weer weet dat het niet te bewijzen valt. Hij is tenslotte doortrapt slim.
Komt wel weer een staartje aan, eigenlijk triest maar wel grappig
Voor die zielige, eenzame man heb je een mooi engels woord: pathetic!

[ Bericht 4% gewijzigd door bastibro op 23-04-2008 01:24:53 ]
pi_58249837
quote:
Op woensdag 23 april 2008 00:38 schreef mrBhimself het volgende:
Hahaha, geweldig verhaal. Kennelijk zat hij dus al die tijd in Thailand. Volgens mij waren er hier op het forum een paar 'Sherlocks' die zeker wisten dat Joran in een inrichting zat en zelfs daar allerlei foto's van plaatsten...priceless.
Er komt nog meer aan hoor B wees maar niet bang
En waneer ga jij eens iets zinnigs posten ?
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_58252608
Ik heb zo m'n bedenkingen over dit hele verhaal.
Ten eerste kan natuurlijk Peter r d Vries in een valletje lopen
Joran zal er zeker op gebrand zijn hem een kunstje te flikken om hem in discrediet te brengen ,samen met z'n clubje trollen .( lees Pa vd sloot en gielen )
Is het account echt van joran en die Martin ?
Hoe is dat uitgezocht ?
Is er webcam contact geweest ?
Zijn er foto's van Joran uit thailand ?
Als Joran in een inrichting zit die onder justitie valt ( bescherning ) heeft hij dan nog wel een paspoort ?
Martin heeft geld over gemaakt ,waarom geeft ie de 2e keer dan al z'n bank gegevens ?
Joran staat bekend om het feit dat ie drugs gebruikt ,waarom zou ie dan naar het gevaarlijkste land te wereld gaan op dat gebied ?
Dan : deze martin komt me niet over als iemand die het zwarte garen heeft uitgevonden ,
laat staan dat ie engels spreekt of schrijft .
is dat uitgezocht ?
vragen genoeg dus .

waarom verteld ene amar me 2 weken geleden op het terein van Altrecht den dolder dat joran daar zit ?

-foto van deze Amar doet niet ter zake-

[ Bericht 6% gewijzigd door remlof op 28-04-2008 17:15:30 ]
pi_58254735
En om cel te voorkomen in Thailand als je op drugs betrapt wordt, dan heb je toch maar vrij weinig aan geld? Als 1000 euro genoeg zou zijn zouden daar geen Nederlanders vast zitten, lijkt me...
  woensdag 23 april 2008 @ 17:50:13 #235
207372 bastibro
I`ll get there
pi_58258939
Ik vind het ook heel schemerig idd haha
Als er cam-contact was geweest dan hadden ze dat volgens mij wel gemeld > niet dus
Martin is een naive man die, al kende hij Joran al 2 jaar, zomaar even zijn inlogcodes van zijn bank geeft en voor zover ik weet hebben ze gewoon Nederlands gechat via msn(zie filmpje) en Joran`s screenname is Joran van der Sloot wat ik ook opmerkelijk vond haha.

En dan die Amar, tsja het lijkt mij ook stug dat die daar over zou liegen maar je weet het nooit. Vooral daar niet
Hij heeft trouwens wel een heel goedkoop biertje in zijn handen!

[ Bericht 3% gewijzigd door bastibro op 23-04-2008 18:23:15 ]
pi_58260673
quote:
Op woensdag 23 april 2008 17:50 schreef bastibro het volgende:
Ik vind het ook heel schemerig idd haha
Als er cam-contact was geweest dan hadden ze dat volgens mij wel gemeld > niet dus
Martin is een naive man die, al kende hij Joran al 2 jaar, zomaar even zijn inlogcodes van zijn bank geeft en voor zover ik weet hebben ze gewoon Nederlands gechat via msn(zie filmpje) en Joran`s screenname is Joran van der Sloot wat ik ook opmerkelijk vond haha.

En dan die Amar, tsja het lijkt mij ook stug dat die daar over zou liegen maar je weet het nooit. Vooral daar niet
Hij heeft trouwens wel een heel goedkoop biertje in zijn handen!
amar zit ook in de altrecht kliniek en mag per dag 2 uur naar buiten ,heb hem uitgebreid gesproken . En hij is ook van Aruba !
bier is gewoon Ah bier ja
pi_58263339
shots
  woensdag 23 april 2008 @ 23:40:58 #238
207372 bastibro
I`ll get there
pi_58268139
Het eerste wat in me opkomt is: zijn kwijtgeraakte zoon . .
pi_58270588
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 20:26 schreef madelien het volgende:

[..]

Waarom dacht je dat het verhaal achterhaald was?

Joran wist toch wel dat zijn vader thuis was.
Hij was om 22.00-23.00 nog door zijn vader opgehaald bij Mc. Donalds en ze zijn samen naar huis gereden. Joran's jongere broertje was toch ook thuis?
dat joran naar huis is gereden met de broers, is ooit een verhaal geweest. echter nooit door gesproken met de broers . die het ook nooit hebben verklaard. en de broers deepak/satisch volgen joran altijd braaf in hun verklaringen , soms duurt het even maar dan zijn ze weer trouw aan joran daarom

alleen moeders was buiten het aruba, verder was iedereen thuis bij van de sloot. ierdereen was ook om 2:30 wakker toen joran thuis kwam hij schopte valetijn van de computer af om te msn-en , als joran om 2:30 joran was
pi_58270597
quote:
Op woensdag 23 april 2008 20:25 schreef johan555 het volgende:
shots
[ afbeelding ]
ik zal jullie eens wat vertellen , ik heb al 25 jaar contact met joran via msn en is altijd blijven bestaan. maar ik bel sbs6 niet

trouwens ik mis een miljoen of twee op mijn bankrekening . NATUURLIJK heeft joran dat gedaan !!!

gegevens blijven trouwens 5 jaar bewaard dus is te checken.

waarom zijn mensen altijd zo media geil ????
pi_58270633
trouwens wat maakt het nu uit waar JORAN zit ??? , zolang hij niet vrij uit kan lopen op straat zonder dat premie jagers hem kunnen spotten , is hij een gevangen en heeft hij geen leven !!!
pi_58271820
quote:
Op donderdag 24 april 2008 07:33 schreef duikkie het volgende:
trouwens wat maakt het nu uit waar JORAN zit ??? , zolang hij niet vrij uit kan lopen op straat zonder dat premie jagers hem kunnen spotten , is hij een gevangen en heeft hij geen leven !!!

Joran heeft het anders best naar zijn zin hoor!

http://www.telegraaf.nl/b(...)hailand__.html?p=1,1

@Johan555: voor je eigen plakboek! O ja, vergeet je deze vrolijk lachende Joran ook niet even te kopieeren en te plakken op SM?! Doen hoor!

LOL
pi_58272402
Foto joran Thailand , Bangkok

pi_58272543
Vergeet jij je stukjes niet te laten wissen op nwo ouwefiets of T
Wat vallen jullie door de mand zeg !
pi_58272621
Hier ontkend Renee Gielen nog dat Joran in thailand is :
408
Renee Says:

april 23rd, 2008 at 19:26
@ Hetty:inderdaad, zonder pasje kun je niet opnemen.

Dat verhaal over Korea is echt lachen. Wat een fantasie kunnen mensen toch hebben. Thailand, Hong Kong, ook nog even op Korea met paps en mams.

Greta is inderdaad een vriendin van Beth, althans dat was zo, weet niet of het nog zo is.
pi_58272664
400
T Says:

april 22nd, 2008 at 23:15
@mr Bou: haal ze maar weg want dat is ook beter.
Wat ik het interessante aan dit Telegraaf/Peter (R.) de Vries verhaal vind is dat De Vries steeds verder in zijn eigen leugens verstrikt raakt.
pi_58272682
Post van T wordt gewist :

398
T Says:

april 22nd, 2008 at 20:30
Bou zegt:
Deze post is gewist, maar ik bewaar de kopie. Het gaat om info die niet alleen onbevestigd is, maar ook gevaarlijk kan zijn voor de betrokkenen.
T, ik verzoek je, om voorzichtig te zijn…

399
T Says:

april 22nd, 2008 at 20:36
BOU zegt:
Beste T,
Ik heb ook deze post gewist, maar ik bewaar de kopie. Wees voorzichtig met wat je zegt, want de bange aapjes lezen mee. Ik beloof je dat ik morgen serieus zal onderzoeken of dit wissen terecht was.
Ik hoop slechts dat iedereen veilig blijft… vandaar!
pi_58272803
En wat een oplichter is die Joran he ! Ouwefiets of T
Een onschuldige man oplichten !
pi_58273295
Chatuchat market in Bangkok

klik op de foto voor vergroting !

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')