Een hulpstuk van je moeder?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:07 schreef tripack het volgende:
goedemiddag iedereen![]()
wat is zwart en (crimson)rood en ligt geweldig in mijn handen
Haha je laat hetquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als ik dat ga doen, blijft iedereen weg![]()
quote:
We have a winnaar!quote:
Graag gedaanquote:
Bijna, nog even die [/quote] weg halenquote:
Engels is your goedste vak?quote:
Nein, eerh... Jawohl herr Sturhmbahnfuhrer! or something zowiets als like thatquote:
Done!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bijna, nog even die weg halen
Leuke zin trouwens
Gaaast nu doet dat plaatje het niet meer?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
weg halen
Leuke zin trouwens
[ /quote]
Done!
Met turbo modequote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De 'joystick' van je biologische negroide vader
Bwehehe Ruud Lubbers kon ook altijd van zulke geweldige uitspraken makenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nein, eerh... Jawohl herr Sturhmbahnfuhrer! or something zowiets als like that
Huh? wat?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaaast nu doet dat plaatje het niet meer?
Edit: Never mind
Eigenlijk belachelijk hoe die politieke figuren ronduit slecht de Engelse taal beheersenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwehehe Ruud Lubbers kon ook altijd van zulke geweldige uitspraken maken
Is toch juist genietenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Eigenlijk belachelijk hoe die politieke figuren ronduit slecht de Engelse taal beheersen
Het is vrijdag, dan hoort datquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Huh? wat?
ah... oke(gaat lekker vandaag
)
Klopt ja, dat hoor je wel heel snel. Gelukkig is dat hier niet zo bij de mensen die aan de telefoon zitten..die worden door de Britten altijd uitgescholden voor Amerikanenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is toch juist genieten![]()
Valt me trouwens op, als je een Nederlander Engels hoort praten, dan kan je het meteen horen dat het een Nederlander is
Van mij mag je...maar ik heb het niet echt voor het zeggen geloof ikquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:34 schreef draculettetje het volgende:
mag ik al naar huis?
Ga je gangquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:34 schreef draculettetje het volgende:
mag ik al naar huis?
Haha omdat ze zeker 'I can' uitspreken als 'Ai ken'?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Klopt ja, dat hoor je wel heel snel. Gelukkig is dat hier niet zo bij de mensen die aan de telefoon zitten..die worden door de Britten altijd uitgescholden voor Amerikanen
Het is allemaal vloeiend Engels, alleen zonder die rare pikey achtige uitspraken, of hete aardappel Engels...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha omdat ze zeker 'I can' uitspreken als 'Ai ken'?
Whehehequote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is allemaal vloeiend Engels, alleen zonder die rare pikey achtige uitspraken, of hete aardappel Engels...
We hadden hier een keer een surinamer gehad die dacht dat ie neukende 50 cent was qua praten
En dan lekker weekend!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:40 schreef draculettetje het volgende:
ha ha dank jullie
ik zal het hier nog 20 min vol moeten houden
Dat bedoel ik maar even, het belangrijkstequote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die was ik gewoon alweer vergeten, weekend!
hoe kan ik zoiets vergeten?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar even, het belangrijkste
Mja ik ben dus gewoon een Amerikaan volgens velenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe
Ik klink volgens sommige mensen als een engelsman of als iemand uit australiebwehehe
Dat klinkt zo geweldig, een schotquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik ben dus gewoon een Amerikaan volgens velen
Heb ook een Schot in m'n team zitten, die gast praat echt hilarisch
Heeft iedereen wel eens last van hequote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe kan ik zoiets vergeten?
heb mn hoofd er gewoon niet bij
Graagquote:
Dat zou er nu wel in gaan ja... pfff ik kak helemaal inquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
lust je dat ?
Afweging die je moet maken hequote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga vanavond maar even testen of dat zo is haha
alleen kan ik dan neit meer gamen
ik probeer het ook 50/50 te doenquote:
Dat zal er uit zien zegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik probeer het ook 50/50 te doen
Ik wil trainen!! Aaargh #$%#!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:07 schreef Sgele het volgende:
Als ik na m'n vakantie weer voluit ga trainen/voetballen/fitnessen dan zal ik de lekkernijen als Sambuca, en Goldstrike moeten laten staan..Wat ga ik mezelf aandoen...
Bwehehe en dan even op de Wii gaan... kan je lachenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik probeer het ook 50/50 te doen
Jij mag toch wel weer tegen de tijd dat ik ook mag gaan beginnen?quote:
Doe je snelquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:14 schreef draculettetje het volgende:
ben weer thuis
goldstrike da's lang geleden
ach............. van het pad.......... je kent het welquote:
Ik begin gewoon een maadag weer, geen gelul gebak van krulquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij mag toch wel weer tegen de tijd dat ik ook mag gaan beginnen?
wat gebak ? hoe wat waar ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik begin gewoon een maadag weer, geen gelul gebak van krul
en zo is het maar netquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Taaaaartquote:
Juistquote:
da's wel heul rozequote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Taaaaart
[ afbeelding ]
Hmmm dat is een andere taart
Dronken bowlen of koetje rijdenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach............. van het pad.......... je kent het wel
Lig je daar dronken in de slootquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ja bowlen heb ik aantal keer gedaan , vond de eigenaar niet leuk. ja wat wil je. 4 banen verder gooiene enzoquote:
En dan ook nog met je zotte kop over de baan schreeuwen: "Strrrrrrrrrrrrike!"quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja bowlen heb ik aantal keer gedaan , vond de eigenaar niet leuk. ja wat wil je. 4 banen verder gooiene enzo
Jawuhlquote:
Whahahaquote:
Vind je het erg als ik het bij whiskey hou?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:31 schreef WhiteLightning het volgende:
weet je wat pas gaaf is ? midgetgolven met paddos
zolang je maar geen ruk ziet hahahaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik het bij whiskey hou?
Ik zie juist te veel, 3 x zelfsquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zolang je maar geen ruk ziet hahaha
'gewoon' golfen onder invloed is al lachen genoegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik het bij whiskey hou?
sorry moest lachenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
'gewoon' golfen onder invloed is al lachen genoeg
Ooit een keer hardstikke lam op een golfbaan gestaan.. de club ginger harder dan het balletje
ja das kut man, dan moet ik altijdquote:
en daar moet je je voor verontschuldigen?quote:
Mwahahaha, of op een zomeravond op het strand staan, en golfballetjes slaan naar de gasten die nog in het water zwemmenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ooit een keer hardstikke lam op een golfbaan gestaan.. de club ginger harder dan het balletje
ja ik doe aan "Extreme Sports"quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwahahaha, of op een zomeravond op het strand staan, en golfballetjes slaan naar de gasten die nog in het water zwemmen
ben daar wel vaak wat snel meequote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
en daar moet je je voor verontschuldigen?
En dan ook nog sorry roepen als je ze bijna raaktquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:56 schreef Sgele het volgende:
[..]m'n water!
Idee voor Spanje over een paar weken
hier in hoek van holland, hebben we een golfparcours in de duinen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwahahaha, of op een zomeravond op het strand staan, en golfballetjes slaan naar de gasten die nog in het water zwemmen
Die had ik op sport.fok.nl gesubmitquote:
heb je niets in de la liggen ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ben het GVD helemaal zat voor vandaag...
Laatste (bijna) 2 uur ga ik 100% niets doen GVD $#@#$%^@#$%``
* Dr.Droxz ruikt om zich heen.... ej, er zit nog wat in mijn binnenzak!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je niets in de la liggen ?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je niets in de la liggen ?
whahahaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz ruikt om zich heen.... ej, er zit nog wat in mijn binnenzak!
p.s vergeten mijn binnenzak dicht te doen, stinkt hier naar wiet man
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mensen... het is weer zover, ik kap er mee
Fijn weekend allemaal![]()
![]()
Foto's!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
en 4 op een rij natuurlijk![]()
nou goldstrike wordt em niet, neem net een beetje, en zit vervolgens 5 minuten rare smoelen te trekken
Prettig weekend man!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mensen... het is weer zover, ik kap er mee
Fijn weekend allemaal![]()
![]()
mja ik heb 2 keuzes, kan nu gaan zuipen en dan om 9 uur naar mn nest, of niet zuipen en laat gaan slapenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Foto's!!!
Ik moet vanavond nog wat doen, dus eer dat ik kan zuipen is het nog laat ook
Deed ik laatst ook. Me identificeren bij nickserv maar dat ding kende me heul niet meerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben even mIRC weer aan het proberen , na jaren en jaren haha
zo dan , dat jij daar vanaf weet zegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:30 schreef Seventees het volgende:
[..]
Deed ik laatst ook. Me identificeren bij nickserv maar dat ding kende me heul niet meer
Jarenlange mIRC-ervaringquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan , dat jij daar vanaf weet zeg
Om 8 a 9 uur moet je beginnen, mooie tijdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik heb 2 keuzes, kan nu gaan zuipen en dan om 9 uur naar mn nest, of niet zuipen en laat gaan slapen
Zou niet meer weten hoe dat werk man... Ik heb trouwens ooit in een ver ver ver verledenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben even mIRC weer aan het proberen , na jaren en jaren haha
nou zeg, je blijft me verbazenquote:
yepquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zou niet meer weten hoe dat werk man... Ik heb trouwens ooit in een ver ver ver verleden
nog meegeholpen aan die text-based games (kon toch ook via Mirc?)
ja maar jij bent later thuis zeg maarquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Om 8 a 9 uur moet je beginnen, mooie tijd
(doe ik ook altijd)
Hele omschrijvingen gemaakt van virutuele werelden enzo...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep
je kan elk scriptje maken wat je wilt eigelijk. tis best uitgebreidtheb dat ook jaren en jaren gedaan, en pas geleden dacht ik ineens kga eens kijken.
even kijken of ik de bekenden van toen weer terug kan vinden
had vroeger bij mn ouders mn pc 24/7 aanstaan ook met IRC
Ookal was ik eerder thuis, hooguit een borreltje, maar na 8 a 9 uur pas losgaan... anders is je avond zo kortquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar jij bent later thuis zeg maar
als ik volgende week late dienst heb is het een ander verhaal
klinkt idd aardig tijdrovendquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hele omschrijvingen gemaakt van virutuele werelden enzo...
dan moest je typen van "noord".. dan ging je dus ergens anders heen, en daar ook weer hele beschrijvingen van maken.
Je kon ook dichten vinden/oppaken ed... ben er wat mee bezig geweest
ik ben gewoon een oude lul aan het worden,quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ookal was ik eerder thuis, hooguit een borreltje, maar na 8 a 9 uur pas losgaan... anders is je avond zo kort
Buiten dat heb ik niet veel gedaan met IRC... (hoor ik er nu nog wel bij?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
klinkt idd aardig tijdrovendja dat had ik met scriptjes , en zat nog in de "underground scene" toendertijd.
wat een tijden zeg
ja het klinkt afgezaagd, maar vroeger was echt alles beterquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Buiten dat heb ik niet veel gedaan met IRC... (hoor ik er nu nog wel bij?)
Vroeger, klinkt altijd leuk, tot dat je ouder gaat worden
Ik moet zeggen dat ik er ook niet meer zo goed tegen kan hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben gewoon een oude lul aan het worden,
jaren geleden geen probleem, bleef ik zo tot 6 uur sochtendsd wakker enzo
nu lukt dat echt neit meer
Vroeger had je geen CSS en geen COD4 jah!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het klinkt afgezaagd, maar vroeger was echt alles beter
Nee, verveel me dood op mijn werk... zit hier heulemaal alleen enzo...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:12 schreef draculettetje het volgende:
hallo! vermaken jullie je?
hahaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er ook niet meer zo goed tegen kan hoor.
1 keer per jaar een LAN party, en vorige jaar is het me voor de 4e keer op een rij gelukt "wakker" te blijven,
maar het kost me echt steeds meer moeite zeg!
Kijken hoe ik het dit jaar ga volhouden
hmmm nog even, of moet je langer dan half zes?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, verveel me dood op mijn werk... zit hier heulemaal alleen enzo...
ieuw!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha![]()
zonder drank dan maar![]()
anders zie je er zo uit sochtends
[ afbeelding ]
geloof ik niets van.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vroeger had je geen CSS en geen COD4 jah!
Of het nou beter is of niet, misschien zeg je over een paar jaar wel
dat deze tijd beter was toch?
Vorige jaar 1 glaasje whiskey... anders had ik het echt niet volgehouden!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha![]()
zonder drank dan maar![]()
anders zie je er zo uit sochtends
[ afbeelding ]
ik speel geen UT.quote:
wiskey en blowen werkt eigelijk als slaapmiddel , dus vind het nog knapquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vorige jaar 1 glaasje whiskey... anders had ik het echt niet volgehouden!
Ben maar gaan blowen, dat schoot ook niet op
Half 6 ja, maarja, blijf altijd nog even wat langer.. was vanochtend ook te laat door die kut nsquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmmm nog even, of moet je langer dan half zes?
Whiskey + wiet + redbull + koffiequote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wiskey en blowen werkt eigelijk als slaapmiddel , dus vind het nog knap
ik ben echt blij dat ik niet met de ns naar het werk hoef!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Half 6 ja, maarja, blijf altijd nog even wat langer.. was vanochtend ook te laat door die kut ns
Maarja, even lekker een half uurtje internetten... moet wel vol te houden zijn
hahahaaquote:
als je wilt slapen is dit een prima middelquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:20 schreef draculettetje het volgende:
jullie brengen me teveel op ideeen ha ha
eerst die goldstrike vanmiddag nu weer blowen tralala
ha ha dat is ook weer zo!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je wilt slapen is dit een prima middel
Als ik met de auto zou gaan ben ik per week 10 uur langer onderweg hequote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben echt blij dat ik niet met de ns naar het werk hoef!
en ik s'ochtends niet in de file sta!
Vanavond idd maar weer eens een groene rakker opsteken, zou pas 2e keer zijn dit jaarquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:20 schreef draculettetje het volgende:
jullie brengen me teveel op ideeen ha ha
eerst die goldstrike vanmiddag nu weer blowen tralala
dan zou ik je knettergek verklarenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik met de auto zou gaan ben ik per week 10 uur langer onderweg he
ik zou wel willen, amar deze week begonnen met medicatie afbouw, dus eerst dat maar even in de gaten houden, kan geen eerlijk oordeel geven of het gaat onder invloed van wat dan ook!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond idd maar weer eens een groene rakker opsteken, zou pas 2e keer zijn dit jaar
(is al bijna evenveel als heel vorig jaar).
Goede pijnstiller trouwens
als je maar even je gedachte kan verzetten van dat kwaadaardig pijnquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond idd maar weer eens een groene rakker opsteken, zou pas 2e keer zijn dit jaar
Dat kan inderdaad echt niet!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zou wel willen, amar deze week begonnen met medicatie afbouw, dus eerst dat maar even in de gaten houden, kan geen eerlijk oordeel geven of het gaat onder invloed van wat dan ook!
ha ha wie weet krijg ik het dan wel vergoed!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad echt niet!
Nou dokter, ik snap er niets van... alle pijn is weg, dus ben ik maar gestopt met jullie medicijnen, ik rook nu gewoon 5 gram wiet per dag!
Alcohol verdoofd, voel dan nog wel wat.. maar niet echt pijn... beetje lastig uit te leggen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je maar even je gedachte kan verzetten van dat kwaadaardig pijnheb je met alcohol wel last ervan ?
Maar die mediwiet is niet zo sterk hequote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha wie weet krijg ik het dan wel vergoed!
dat is toch best goed? behakve als je er dan nu weer last van hebt natuurlijkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alcohol verdoofd, voel dan nog wel wat.. maar niet echt pijn... beetje lastig uit te leggen.
oja, merk nu pas dat ik de hele middag mijn brace al niet om heb!
5gram wtf, aardig veel hahaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad echt niet!
Nou dokter, ik snap er niets van... alle pijn is weg, dus ben ik maar gestopt met jullie medicijnen, ik rook nu gewoon 5 gram wiet per dag!
zit daar een beperking aan ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar die mediwiet is niet zo sterk he
Gewoon bonnetje van de koffieshop naar je verzekeraar sturen
had je liever bukake gezien ? hahahahquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sommige mensen gaan roken met huisdeuren... als je dan echt niets te doen hebt!
arividerchiquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz kijkt op klok, kut, ik moet de trein halen! tot snel mensen!
denk dat ik het bonnetje dan gewoon weer retour krijg ha haquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar die mediwiet is niet zo sterk he
Gewoon bonnetje van de koffieshop naar je verzekeraar sturen
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz kijkt op klok, kut, ik moet de trein halen! tot snel mensen!
Whehe, ik kom binnenkort wel ff langsquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jij hebt echt vaak gedonder met de trein!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:30 schreef Sgele het volgende:
Sta godver in de regen op mijn trein te wachten.... Geen lekker begin van het weekend
Da's nie handig Droxz! Hoe moet je nou het hele weekend doorkomen?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
Drugs is bad mkay?!
GVD MIJN BRACE OP MIJN WERK LATEN LIGGEN! #$%^&%^&$%^&$%^&
Zolang dat positief is, klaag ik nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou zeg, je blijft me verbazen
En alles gelukt zoals je het graag wilde zien?quote:
vanzelfsprekend is het datquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:25 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zolang dat positief is, klaag ik niet
Bijgeknipt. Klein stukje eraf. Soms moet datquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En alles gelukt zoals je het graag wilde zien?![]()
p.s
Rustig hier zeg.
Dan is het goed.quote:
Mietjequote:Op zondag 30 maart 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
en toch mis ik dat uur!
ik niet!quote:Op zondag 30 maart 2008 21:29 schreef lynda het volgende:
Zo na 5 dagen 20 uur slapen per dag en 1 dag zo lang mogelijk wakker blijven morgen om half 5 weer een wekker.. Wie kan mij de nut van die kutklok even vertellen?
* lynda onthoudt Smokez en Droxz sms'en
Sowwyquote:
excuses aanvaardquote:Op zondag 30 maart 2008 21:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
Sowwy
* Seventees is weer thuis.
Rottrein... natuurlijk weer een omleiding
Ik weet dat smokez mee leest dus het gaat goedquote:
Oe! Leuke besteding van de maandagquote:Op zondag 30 maart 2008 21:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
excuses aanvaard![]()
ik moet morgen ook weer eens met de trein
ga dagje op stap met (oud) collega
oke! spreek je morgen en weltrusten!quote:Op zondag 30 maart 2008 21:49 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik weet dat smokez mee leest dus het gaat goed
Maar ik kan zo nog 2 weken 20 uur per dag slapen.. Je weet wel waar ik sta![]()
Morgen weer ff te werk van 6 tot 16 daarna mag ik weer slapen tot dinsdagmiddag 2 uur dus komt wel..
Ik sms je morgen wel ff!
Bedtijd
Goed weekend gehad?quote:
Neuh niet echt... vrijdagavond te moe om iets te doen, zaterdag uitgeslapen en 's avonds niet naar de kroeg geweest, gisteren gewerkt, en vanmorgen om 5 uur weer eruit. Klote dusquote:
Fuck dat klinkt zeker niet zo goed, dit weekend weer heerlijk bij mijn vriendin geweest... en ik moet zeggen op een zondag heeeulemaal niks doen is echt lekkerquote:Op maandag 31 maart 2008 07:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neuh niet echt... vrijdagavond te moe om iets te doen, zaterdag uitgeslapen en 's avonds niet naar de kroeg geweest, gisteren gewerkt, en vanmorgen om 5 uur weer eruit. Klote dus
Bij jou was t beter mag ik hopen?
Moet het daar per sé zondag voor zijn dan?quote:Op maandag 31 maart 2008 07:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fuck dat klinkt zeker niet zo goed, dit weekend weer heerlijk bij mijn vriendin geweest... en ik moet zeggen op een zondag heeeulemaal niks doen is echt lekker
Nee dat niet, maar ik zie haar alleen in het weekend... Hoewel dat is na de zomervakantie afgelopenquote:Op maandag 31 maart 2008 07:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Moet het daar per sé zondag voor zijn dan?
Relaxedquote:Op maandag 31 maart 2008 07:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik zie haar alleen in het weekend... Hoewel dat is na de zomervakantie afgelopenBedoel dan wonen we samen
Jupquote:Op maandag 31 maart 2008 07:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Relaxed![]()
Je zit nu nog bij je ouders oid?
Je avatar spreekt boekdelen.quote:Op maandag 31 maart 2008 07:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
Wat tering weekend, echt gewoon totaal kut!
Buiten dat vond Lynda het leuk me wakker te maken om 05:15 (!!!).
Ik had veel pijn sliep eigenlijk net, weer wakker gemaakt....
Vriend van me heeft een ongeluk gehad (is weer thuis met een whiplash)...
Zaterdag verjaardag voor hem afgezegd om hem te helpen, is hij niet thuis ?!... (mijn alcohol en wiet lagen nog bij hem)... zondag willen pinnen, is mijn pinpas ingenomen door die kut pinautomaat... lekker weekend
Veel pijn gehad want mijn brace lag nog op mijn werk...
Ben je mooi klaar mee dan :S Hopelijk gaat het deze week dan wat beter met de pijn.quote:Op maandag 31 maart 2008 07:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!
Wat tering weekend, echt gewoon totaal kut!
Buiten dat vond Lynda het leuk me wakker te maken om 05:15 (!!!).
Ik had veel pijn sliep eigenlijk net, weer wakker gemaakt....
Vriend van me heeft een ongeluk gehad (is weer thuis met een whiplash)...
Zaterdag verjaardag voor hem afgezegd om hem te helpen, is hij niet thuis ?!... (mijn alcohol en wiet lagen nog bij hem)... zondag willen pinnen, is mijn pinpas ingenomen door die kut pinautomaat... lekker weekend
Veel pijn gehad want mijn brace lag nog op mijn werk...
"pwned" ... haha grappigquote:Op maandag 31 maart 2008 07:59 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Je avatar spreekt boekdelen.
Dude, fuck off!quote:Op maandag 31 maart 2008 07:59 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Je avatar spreekt boekdelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
a.s Woensdag naar de orthopeed/chirurg en we zullen het allemaal wel zien.quote:Op maandag 31 maart 2008 08:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee dan :S Hopelijk gaat het deze week dan wat beter met de pijn.
Maar wat las ik? Gestopt met de medicijnen?
Dat is zo he, dan krijgt het een verdovende werking. Alles beter dan de pijn zullen we toch maar zeggen. Ben wel benieuwd naar het gesprek van woensdagquote:Op maandag 31 maart 2008 08:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
a.s Woensdag naar de orthopeed/chirurg en we zullen het allemaal wel zien.
Van het weekend geen pijnstiller geslikt, maar wel van de nederlandse groente genoten...
Werkt prima als pijnstiller. (rook zodanig dat ik niet te stoned ben, maar dat het wel goed helpt tegen de pijn)Straks maar even bellen om te kijken hoe ik mijn pinpas terug kan krijgen...
quote:Op maandag 31 maart 2008 08:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude, fuck off!
Je boekdeel, die spreekt moedersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar eh, Droxz, vertel eens...Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
Hahaha ik weet de reactie al op die laatste zinquote:Op maandag 31 maart 2008 08:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je boekdeel, die spreekt moeders
Inderdaad! Het is dat ik gratis krijg, anders had ik het niet gedaan hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 08:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is zo he, dan krijgt het een verdovende werking. Alles beter dan de pijn zullen we toch maar zeggen. Ben wel benieuwd naar het gesprek van woensdag
En hopelijk heb je ook snel je pasje terug
Waarschijnlijk iets over het feit dat ik een slet ben en moet sterven ofzoquote:Op maandag 31 maart 2008 08:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha ik weet de reactie al op die laatste zin
Je moeder, die heeft een pinpas in haar kutquote:Op maandag 31 maart 2008 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad! Het is dat ik gratis krijg, anders had ik het niet gedaan hoor
Zo gelijk maar even bellen, kon vanaf 08:00 dacht ik.
Ik wil idd mijn pasje terug, kut zeg geen pinpas hebben hahaha
STERF BOSMONGOOL!!! (voor de admins/mods: ik ken Smokez persoonlijk, dit is voor ons normaal!)quote:Op maandag 31 maart 2008 08:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je boekdeel, die spreekt moeders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op maandag 31 maart 2008 08:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
STERF BOSMONGOOL!!! (voor de admins/mods: ik ken Smokez persoonlijk, dit is voor ons normaal!)Denk dat ze dat ondertussen wel hebben gezien hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moeder, dat is pas 1 grote kut!quote:Op maandag 31 maart 2008 08:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, die heeft een pinpas in haar kut
Hahaha anders moest je daar ook nog geld aan gaan uitgevenquote:Op maandag 31 maart 2008 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad! Het is dat ik gratis krijg, anders had ik het niet gedaan hoor
Zo gelijk maar even bellen, kon vanaf 08:00 dacht ik.
Ik wil idd mijn pasje terug, kut zeg geen pinpas hebben hahaha
Ik denk dat, dat wel de lading zal dekken ja...quote:Op maandag 31 maart 2008 08:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets over het feit dat ik een slet ben en moet sterven ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zooow hebben we dat ook weer gezegd
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op maandag 31 maart 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk dat, dat wel de lading zal dekken ja...Zooow, je moeder kreeg laatst pas een lading in haar gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zooow hebben we dat ook weer gezegd![]()
Ja iets met bedorven kwark ofzo?quote:Op maandag 31 maart 2008 08:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zooow, je moeder kreeg laatst pas een lading in haar gezicht
Nee man, warme Bulgaarse Yoghurtquote:Op maandag 31 maart 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja iets met bedorven kwark ofzo?
Hahahaquote:
Zou je denken?quote:Op maandag 31 maart 2008 08:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Denk dat ze dat ondertussen wel hebben gezien hoor
Aaaightquote:
En ofquote:
Nee, helemaal niks gedaan eigenlijk.. Behalve gisteren werkenquote:Op maandag 31 maart 2008 08:32 schreef draculettetje het volgende:
allemaal goed weekend gehad?
beetje druk, weinig slaap maar wel gezelligquote:
Heyy koekjequote:Op maandag 31 maart 2008 08:34 schreef BloodyLotte het volgende:
Haai. 't is hier weer rustig as fuck.
Conjo!quote:
uh ... NEEquote:
Hoop het ook, was wel de voorspelling in ieder gevalquote:Op maandag 31 maart 2008 08:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
beetje druk, weinig slaap maar wel gezellig
en ik hoop dat het weer vandaag beetje opknapt
werken in het weekend is niks aan smokez, moet je toch eens wat op verzinnen!
Meuningquote:Op maandag 31 maart 2008 08:34 schreef BloodyLotte het volgende:
Godsamme, volgens mij heeft er iemand onmenselijk veel gerooktquote:Enschedetje - bij autonieuw allemaal rotjes bij elkaar leggen en tegelijk... (einde zin)
*proest*quote:Op maandag 31 maart 2008 08:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godsamme, volgens mij heeft er iemand onmenselijk veel gerookt![]()
Ruilen, heb het hier juist drukquote:Op maandag 31 maart 2008 08:34 schreef BloodyLotte het volgende:
Of kent Lynda, en is ook wakker gemaakt om 05:15quote:Op maandag 31 maart 2008 08:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godsamme, volgens mij heeft er iemand onmenselijk veel gerookt![]()
Dan moet het weer wel, dan weer nietquote:Op maandag 31 maart 2008 08:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
voortaan toch eerst maar terug lezen.....
Als je vrolijk wil blijven zou ik niet terug lezenquote:Op maandag 31 maart 2008 08:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
voortaan toch eerst maar terug lezen.....
quote:Op maandag 31 maart 2008 08:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als je vrolijk wil blijven zou ik niet terug lezen
quote:Op maandag 31 maart 2008 08:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ha ha ik weet het ook niet meer hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan moet het weer wel, dan weer niet
Vertel wat ga je doen?quote:Op maandag 31 maart 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik had het al gedaan, terug lezen dan
maar ben nog steeds vrolijk hoor, ik ga op stap vandaag!
maar idd klinkt niet als het weekend dat je voor ogen had!
Zal altijd zo blijven hequote:Op maandag 31 maart 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ik weet het ook niet meer hoor
Oh, ik pas om 05:19. Was opzich niet erg, ik moest er toch al uitquote:Op maandag 31 maart 2008 08:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of kent Lynda, en is ook wakker gemaakt om 05:15
Had je nog goedemorgen gezwaaid schoonheidquote:Op maandag 31 maart 2008 08:41 schreef BloodyLotte het volgende:
Goedemorgen liefjes.
Ik heb jullie gemist
Ik werd er alleen maar vrolijker van eigenlijkquote:Op maandag 31 maart 2008 08:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij jou ook hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 08:41 schreef BloodyLotte het volgende:
Goedemorgen liefjes.
Ik heb jullie gemist
op 1 of andere manier smsen lyn en ik op wat schappelijkere tijden!quote:Op maandag 31 maart 2008 08:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oh, ik pas om 05:19. Was opzich niet erg, ik moest er toch al uit
Dat klinkt inderdaad niet verkeerd!quote:Op maandag 31 maart 2008 08:43 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn weekend was lekker wel fijn.Gedanst met vriendinnetje 1 vrijdag en zaterdag met haar gewinkeld vlakbij Antwerpen, zaterdagnacht gedanst met vriendinnetje 2 en zondag de heule dag in bed liggen meuren.
GVD mijn wekker om 06:00...quote:Op maandag 31 maart 2008 08:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oh, ik pas om 05:19. Was opzich niet erg, ik moest er toch al uit
Ben al de hele ochtend aan het smssen met Lyndaquote:Op maandag 31 maart 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op 1 of andere manier smsen lyn en ik op wat schappelijkere tijden!
Leuk zegquote:Op maandag 31 maart 2008 08:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
met (oud) collega naar amsterdam, moet om 10.23 de trein hebben
heb lekker mn hydro afgebeld!
Neuh dat is ook zoquote:Op maandag 31 maart 2008 08:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat denk ik ook, niet dat het me wat uitmaakt hoor!
Whahaha mogguh Sgele!quote:
Maakt mij geen moer uit hoelaat er wordt gesmst, als ik al slaap wordt ik er toch niet wakker vanquote:Op maandag 31 maart 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op 1 of andere manier smsen lyn en ik op wat schappelijkere tijden!
Dat probleem heb ik dus ook niet, ze kunnen smsen of bellen wat ze willen, er is maar een ding waar ik wakker van wordt..en da's de wekkerquote:Op maandag 31 maart 2008 08:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maakt mij geen moer uit hoelaat er wordt gesmst, als ik al slaap wordt ik er toch niet wakker van
Vanmorgen lag ik rustig wakker te worden in een lichte kamer met muziek op... Die Philips wake-up light is wel relaxed hoor
doe ze maar de groetjes!quote:Op maandag 31 maart 2008 08:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben al de hele ochtend aan het smssen met Lynda
Er is maar een ding waar ik wakker van word; Genoeg slaapquote:Op maandag 31 maart 2008 08:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook niet, ze kunnen smsen of bellen wat ze willen, er is maar een ding waar ik wakker van wordt..en da's de wekker
Ja? Werkt zo'n ding nou een beetje?quote:Op maandag 31 maart 2008 08:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maakt mij geen moer uit hoelaat er wordt gesmst, als ik al slaap wordt ik er toch niet wakker van
Vanmorgen lag ik rustig wakker te worden in een lichte kamer met muziek op... Die Philips wake-up light is wel relaxed hoor
ja en omdat ik de taxibus niet vertrouw heb ik zowaar ook nog vervoer geregeld naar de trein!quote:
Was ook erg tof.quote:Op maandag 31 maart 2008 08:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad niet verkeerd!
Mja, dat licht zorgt ervoor dat je in de zeik genomen wordt als in "Hey, het is licht"quote:Op maandag 31 maart 2008 08:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja? Werkt zo'n ding nou een beetje?
ik wordt dus geloof ik overak wakker vanquote:Op maandag 31 maart 2008 08:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha wauw wat goed zegquote:Op maandag 31 maart 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja en omdat ik de taxibus niet vertrouw heb ik zowaar ook nog vervoer geregeld naar de trein!
ik heb er ook echt zin in!
Maar zit er nou ook nog een radio ingebouwd of dat niet?quote:Op maandag 31 maart 2008 08:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, dat licht zorgt ervoor dat je in de zeik genomen wordt als in "Hey, het is licht"
Maar het werkt bij mij beter dan een normale wekker
rond kwart voor tienquote:Op maandag 31 maart 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha wauw wat goed zegMaar hoe laat moet je weg dan?
Je wordt wat geleidelijker aan wakker. In plaats van zo'n klotewekker die een zooitje herrie loopt te maken heb je eerst een nagebootste zonsopgang van een half uur tot je hele kamer verlicht is, en daarna komt er geluid bij (radio / fluitende vogeltjes / oceaangeluiden etc.)quote:Op maandag 31 maart 2008 08:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wordt dus geloof ik overak wakker van
idd hoe is dat met zo'n licht?
Er zijn twee versies, de goedkopere heeft geen ingebouwde radioquote:Op maandag 31 maart 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar zit er nou ook nog een radio ingebouwd of dat niet?
en dan kom je je bed uit en zie je dat het nog donker isquote:Op maandag 31 maart 2008 08:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, dat licht zorgt ervoor dat je in de zeik genomen wordt als in "Hey, het is licht"
Maar het werkt bij mij beter dan een normale wekker
Ooow okquote:
Oceaangeluidenquote:Op maandag 31 maart 2008 08:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je wordt wat geleidelijker aan wakker. In plaats van zo'n klotewekker die een zooitje herrie loopt te maken heb je eerst een nagebootste zonsopgang van een half uur tot je hele kamer verlicht is, en daarna komt er geluid bij (radio / fluitende vogeltjes / oceaangeluiden etc.)
100watt!! Boem!!quote:Op maandag 31 maart 2008 08:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Er zijn twee versies, de goedkopere heeft geen ingebouwde radio
Daarom heb ik die andere maar gehaald, daar zit een 100watt (!!) lamp in, ipv 75
Nee dat mag natuurlijk ook nietquote:Op maandag 31 maart 2008 08:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor, ik blijf natuurlijk niet zo maar een hele dag weg ha ha
Dan ben je je bed tenminste op tijd uit, daar is een wekker toch ook voorquote:Op maandag 31 maart 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dan kom je je bed uit en zie je dat het nog donker is
kweet niet of dat bij mij gaat helpen
het geluid lijkt me dan idd wel weer leukquote:Op maandag 31 maart 2008 08:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je wordt wat geleidelijker aan wakker. In plaats van zo'n klotewekker die een zooitje herrie loopt te maken heb je eerst een nagebootste zonsopgang van een half uur tot je hele kamer verlicht is, en daarna komt er geluid bij (radio / fluitende vogeltjes / oceaangeluiden etc.)
De hele dag pijn in je kop jaquote:Op maandag 31 maart 2008 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
100watt!! Boem!!
Ja maar dan heb je ook... watt ()
Dat is dan weer wat minder... maarja, ik ben niet blut maar heb geen pinpas meer... ongeveer zelfde probleem dusquote:Op maandag 31 maart 2008 08:53 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Was ook erg tof.Ben nu wel hartstikke blut.
ja dat wel, maar ik zou me wel echt gefopt voelenquote:Op maandag 31 maart 2008 09:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan ben je je bed tenminste op tijd uit, daar is een wekker toch ook voor
hihi ik neem vandaag gewoon zijn pinpas mee!quote:Op maandag 31 maart 2008 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is dan weer wat minder... maarja, ik ben niet blut maar heb geen pinpas meer... ongeveer zelfde probleem dus
Hoplakee bouwlamp in je kamer!quote:Op maandag 31 maart 2008 09:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De hele dag pijn in je kop ja
Geloof me, de volle 100watt op de vroege ochtend is echt teveel hoor
Klinkt best relaxt moet ik zeggen!quote:Op maandag 31 maart 2008 08:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo kan het ook natuurlijkquote:Op maandag 31 maart 2008 09:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik neem vandaag gewoon zijn pinpas mee!
Smokez kennende komt er gewoon na 20 minuten keiharde hardcore uit zijn wekkerquote:Op maandag 31 maart 2008 09:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja dat wel, maar ik zou me wel echt gefopt voelen
met mn wekker weet ik gewoon dat ik moet opstaan en niet omdat mn kamer bedenkt licht te gaan worden terwijl het buiten nog donker is
quote:Op maandag 31 maart 2008 09:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De hele dag pijn in je kop ja
Geloof me, de volle 100watt op de vroege ochtend is echt teveel hoor
Jawel hoor, kan gedimd wordenquote:Op maandag 31 maart 2008 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoplakee bouwlamp in je kamer!
Maar ik mag hopen dat je dat kan aanpassen?
quote:Op maandag 31 maart 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Smokez kennende komt er gewoon na 20 minuten keiharde hardcore uit zijn wekker
Kostte toen iets van 120 euro ofzoquote:Op maandag 31 maart 2008 09:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Klinkt best relaxt moet ik zeggen!
Wat betaal je voor zo'n ding?
WTF, 100 wat?! Schroef er dan helemaal een bouwlamp in!
Half uurtje terror en speedcore om de dag te beginnenquote:Op maandag 31 maart 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Smokez kennende komt er gewoon na 20 minuten keiharde hardcore uit zijn wekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |