Ja dat is het ook hoorquote:Op maandag 31 maart 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vond het als een goed plan klinken ha ha!
Ooow gelukkig maar, heb namelijk ook al is naar zo'n ding staan kijken, lijkt me wel een kek apparaatquote:
En de groenteman heeft al wat lekkers naast zijn bed gelegd..quote:
Supergabberrrrr!!quote:
Hahahaquote:
Loller3!nz!!!!111!!!11quote:
ka·ter (dem; katers)quote:Op maandag 31 maart 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
KUT collega beld net, hij ligt met een kleine verhoging en pijn in zijn hoofd ziek thuis
7e maandag in de 2,5 maand dat hij ziek is!!!
da's echt veel!quote:Op maandag 31 maart 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
KUT collega beld net, hij ligt met een kleine verhoging en pijn in zijn hoofd ziek thuis
7e maandag in de 2,5 maand dat hij ziek is!!!
WTFBBQROLFquote:
uitleg 2 kende ik dus echt nietquote:Op maandag 31 maart 2008 09:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ka·ter (dem; katers)
1 mannetje van de kat
2 ongesteldheid na overvloedig alcoholgebruik
3 teleurstelling
quote:
quote:
Man nu zit ik met dat nummer in mijn hoofdquote:
WTF... hahahaha, die gast is hier binnenkort iig zijn baan kwijtquote:Op maandag 31 maart 2008 09:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ka·ter (dem; katers)
1 mannetje van de kat
2 ongesteldheid na overvloedig alcoholgebruik
3 teleurstelling
Fuuuuuuck Youttube doet het nietquote:
ik nu dus ookquote:Op maandag 31 maart 2008 09:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Man nu zit ik met dat nummer in mijn hoofd
Bier?!? Heeeeuhquote:Op maandag 31 maart 2008 09:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WTF... hahahaha, die gast is hier binnenkort iig zijn baan kwijt
IK BLIJ, mocht het zover komen, nodig ik jullie uit voor een biertje!
Nu dus welquote:Op maandag 31 maart 2008 09:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
uitleg 2 kende ik dus echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |