ja en omdat ik de taxibus niet vertrouw heb ik zowaar ook nog vervoer geregeld naar de trein!quote:
Was ook erg tof.quote:Op maandag 31 maart 2008 08:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad niet verkeerd!
Mja, dat licht zorgt ervoor dat je in de zeik genomen wordt als in "Hey, het is licht"quote:Op maandag 31 maart 2008 08:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja? Werkt zo'n ding nou een beetje?
ik wordt dus geloof ik overak wakker vanquote:Op maandag 31 maart 2008 08:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maakt mij geen moer uit hoelaat er wordt gesmst, als ik al slaap wordt ik er toch niet wakker van
Vanmorgen lag ik rustig wakker te worden in een lichte kamer met muziek op... Die Philips wake-up light is wel relaxed hoor
Haha wauw wat goed zegquote:Op maandag 31 maart 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja en omdat ik de taxibus niet vertrouw heb ik zowaar ook nog vervoer geregeld naar de trein!
ik heb er ook echt zin in!
Maar zit er nou ook nog een radio ingebouwd of dat niet?quote:Op maandag 31 maart 2008 08:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, dat licht zorgt ervoor dat je in de zeik genomen wordt als in "Hey, het is licht"
Maar het werkt bij mij beter dan een normale wekker
rond kwart voor tienquote:Op maandag 31 maart 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha wauw wat goed zegMaar hoe laat moet je weg dan?
Je wordt wat geleidelijker aan wakker. In plaats van zo'n klotewekker die een zooitje herrie loopt te maken heb je eerst een nagebootste zonsopgang van een half uur tot je hele kamer verlicht is, en daarna komt er geluid bij (radio / fluitende vogeltjes / oceaangeluiden etc.)quote:Op maandag 31 maart 2008 08:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wordt dus geloof ik overak wakker van
idd hoe is dat met zo'n licht?
Er zijn twee versies, de goedkopere heeft geen ingebouwde radioquote:Op maandag 31 maart 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar zit er nou ook nog een radio ingebouwd of dat niet?
en dan kom je je bed uit en zie je dat het nog donker isquote:Op maandag 31 maart 2008 08:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, dat licht zorgt ervoor dat je in de zeik genomen wordt als in "Hey, het is licht"
Maar het werkt bij mij beter dan een normale wekker
Ooow okquote:
Oceaangeluidenquote:Op maandag 31 maart 2008 08:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je wordt wat geleidelijker aan wakker. In plaats van zo'n klotewekker die een zooitje herrie loopt te maken heb je eerst een nagebootste zonsopgang van een half uur tot je hele kamer verlicht is, en daarna komt er geluid bij (radio / fluitende vogeltjes / oceaangeluiden etc.)
100watt!! Boem!!quote:Op maandag 31 maart 2008 08:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Er zijn twee versies, de goedkopere heeft geen ingebouwde radio
Daarom heb ik die andere maar gehaald, daar zit een 100watt (!!) lamp in, ipv 75
Nee dat mag natuurlijk ook nietquote:Op maandag 31 maart 2008 08:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor, ik blijf natuurlijk niet zo maar een hele dag weg ha ha
Dan ben je je bed tenminste op tijd uit, daar is een wekker toch ook voorquote:Op maandag 31 maart 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dan kom je je bed uit en zie je dat het nog donker is
kweet niet of dat bij mij gaat helpen
het geluid lijkt me dan idd wel weer leukquote:Op maandag 31 maart 2008 08:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je wordt wat geleidelijker aan wakker. In plaats van zo'n klotewekker die een zooitje herrie loopt te maken heb je eerst een nagebootste zonsopgang van een half uur tot je hele kamer verlicht is, en daarna komt er geluid bij (radio / fluitende vogeltjes / oceaangeluiden etc.)
De hele dag pijn in je kop jaquote:Op maandag 31 maart 2008 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
100watt!! Boem!!
Ja maar dan heb je ook... watt ()
Dat is dan weer wat minder... maarja, ik ben niet blut maar heb geen pinpas meer... ongeveer zelfde probleem dusquote:Op maandag 31 maart 2008 08:53 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Was ook erg tof.Ben nu wel hartstikke blut.
ja dat wel, maar ik zou me wel echt gefopt voelenquote:Op maandag 31 maart 2008 09:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan ben je je bed tenminste op tijd uit, daar is een wekker toch ook voor
hihi ik neem vandaag gewoon zijn pinpas mee!quote:Op maandag 31 maart 2008 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is dan weer wat minder... maarja, ik ben niet blut maar heb geen pinpas meer... ongeveer zelfde probleem dus
Hoplakee bouwlamp in je kamer!quote:Op maandag 31 maart 2008 09:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De hele dag pijn in je kop ja
Geloof me, de volle 100watt op de vroege ochtend is echt teveel hoor
Klinkt best relaxt moet ik zeggen!quote:Op maandag 31 maart 2008 08:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo kan het ook natuurlijkquote:Op maandag 31 maart 2008 09:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik neem vandaag gewoon zijn pinpas mee!
Smokez kennende komt er gewoon na 20 minuten keiharde hardcore uit zijn wekkerquote:Op maandag 31 maart 2008 09:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja dat wel, maar ik zou me wel echt gefopt voelen
met mn wekker weet ik gewoon dat ik moet opstaan en niet omdat mn kamer bedenkt licht te gaan worden terwijl het buiten nog donker is
quote:Op maandag 31 maart 2008 09:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De hele dag pijn in je kop ja
Geloof me, de volle 100watt op de vroege ochtend is echt teveel hoor
Jawel hoor, kan gedimd wordenquote:Op maandag 31 maart 2008 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoplakee bouwlamp in je kamer!
Maar ik mag hopen dat je dat kan aanpassen?
quote:Op maandag 31 maart 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Smokez kennende komt er gewoon na 20 minuten keiharde hardcore uit zijn wekker
Kostte toen iets van 120 euro ofzoquote:Op maandag 31 maart 2008 09:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Klinkt best relaxt moet ik zeggen!
Wat betaal je voor zo'n ding?
WTF, 100 wat?! Schroef er dan helemaal een bouwlamp in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |