Hoe is alles nou?quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:54 schreef draculettetje het volgende:
Hoi Beller!
mwah gaatquote:
En de vooruit zichten qua werk dan? Of blijft het hier gewoon bij?quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mwah gaat
gister toch medicatie afbouw gedaan, heb meteen weer tot 04.00 wakker gelegen,
wel goed gesprek met reintegratie begeleidster gehad wbt het werk (blijft echt alleen maar administratie)
volgende week met de arts
Damn! je bent al wakker dusquote:
Yep al een uurquote:Op donderdag 27 maart 2008 07:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ooow dus je bent nu al weer op werk
nee kloptquote:Op donderdag 27 maart 2008 07:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En de vooruit zichten qua werk dan? Of blijft het hier gewoon bij?
Maar shit tot 04.00 wakker liggen en dan nu alweer wakker, volgens mij heb je dan niet echt het gevoel dat je uitgeslapen bent
Oooowquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Damn! je bent al wakker duser komt een dag dat je koffie neemt!
[..]
Yep al een uur
na de laatste keer die capu zal ik verlopig wel weer genezen zijn!quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Damn! je bent al wakker duser komt een dag dat je koffie neemt!
[..]
Yep al een uur
Probeer het een beetje te verdelen over de dagen he? Niet alles dus in 1 keer doen, want dan heb je helemaal niks meer te doen. Wel vervelend dat het vooruitzicht niet echt ontzettend enoverend is. Bedoel een administratieve baan is toch niet echt wat jij wilde.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee klopt
diegene die me aan het inwerken is kan heel moeilijk alles loslaten en heeft besloten er een echte administrtaie baan van te maken, alleen hoeft zij maar tot einde april nog te werken.
het is mogelijk dat dan mn taken pakket alsnog kan worden uitgebreid, zal wel moeten ook aangezien ik weer eens te hard heb gewerkt en ze al geen achterstallige taken voor me heeft.
Mocht het dan alsnog blijken dat het administratie blijft gaan we weer verder kijken.
ik verdeel het op zich wel, maar werk meer uur dan zij zelf, daarnaast had ze verwacht dat ik net als mijn voorganger minimaal een maand of 3 a 6 de tijd nodig zou hebben alles te snappen en niet de 3 weken waar ik nu op zit ha ha!quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Probeer het een beetje te verdelen over de dagen he? Niet alles dus in 1 keer doen, want dan heb je helemaal niks meer te doen. Wel vervelend dat het vooruitzicht niet echt ontzettend enoverend is. Bedoel een administratieve baan is toch niet echt wat jij wilde.
Dat is ook zo, alles komt goed. Maar het is goed om te weten dat dit niet jouw ding is.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik verdeel het op zich wel, maar werk meer uur dan zij zelf, daarnaast had ze verwacht dat ik net als mijn voorganger minimaal een maand of 3 a 6 de tijd nodig zou hebben alles te snappen en niet de 3 weken waar ik nu op zit ha ha!
Ik heb nu wel weer ervaringen opgedaan en weet zeker dat administratie me niet ligt. het blijft een goede plek om uren in op te bouwen. Ach we zien wel weer, komt wel goed!
straks om 11 uurquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
OooowEn? Vandaag geen gezeik? Trouwens... wanneer had je dat gesprek nou eigenlijk?
precies en ik heb mijn inzet weer laten zien! en wie weet wat er alsnog te regelen valt straksquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is ook zo, alles komt goed. Maar het is goed om te weten dat dit niet jouw ding is.
voor ik het vergeet alvast succes !quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
straks om 11 uurmoet me nog even voorbereiden. maar t wordt hard tegen hard.
Ja daarom! En dat is toch het belangrijkste?quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
precies en ik heb mijn inzet weer laten zien! en wie weet wat er alsnog te regelen valt straks
ja dank je welquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
voor ik het vergeet alvast succes !
Dus het gaat een heftig gesprek worden? Dat zijn wel altijd de mooiste gesprekken. Maar gaat goed komen manquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
straks om 11 uurmoet me nog even voorbereiden. maar t wordt hard tegen hard.
En als het dan toch gebeurd... dan wel foto's nemenquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen, een keer geen vertraging!
WL alvast succes! Niet gaan slaan he
quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En als het dan toch gebeurd... dan wel foto's nemen
Zie OPquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]or it didn't happen
Of als je er niet meer denkt aan uit te komen, gewoon reageren met
"nee...je moeder"
Die was me nog niet opgevallenquote:
Daarom zei ik het maar evenquote:
nou verbaal ga ik aardig los, dat kan ik je wel vertellenquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen, een keer geen vertraging!
WL alvast succes! Niet gaan slaan he
Dat geloof ik graag jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou verbaal ga ik aardig los, dat kan ik je wel vertellen
We hadden ook niet anders verwachtquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou verbaal ga ik aardig los, dat kan ik je wel vertellen
Zo zie je nog is watquote:
daarna kan ik alsnog gaan rammen!quote:
Onder de noemer van "De beuk erin!"quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daarna kan ik alsnog gaan rammen!
quote:
kringloop winkel ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]![]()
En ondertussen ben ik op zoek naar inboedel dingetjes
quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]![]()
ow serieus echt waar! dat is een goed teken!quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]![]()
Ook een gesprek! Ongekend, wat denken ze wel nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]www.ikea.nl
Maar goed...mag al weer een meeting in... sodeju...ik zit hier voor m'n rust!
Ja I know, maar betwijfel het of die een matglazen eettafel en salontafel hebbenquote:
Vandaag of morgen krijgen we het te horen of alles kan (qua de studie van mijn vriendin) en dan is het maar gaan kijken naar huisjesquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow serieus echt waar! dat is een goed teken!
dit zijn berichten die ik horen wil!quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vandaag of morgen krijgen we het te horen of alles kan (qua de studie van mijn vriendin) en dan is het maar gaan kijken naar huisjes
nou geloof me, je moet echt s een keer gaan kijken hoor. misschien dat het er wel staatquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja I know, maar betwijfel het of die een matglazen eettafel en salontafel hebben
Haha ja vond ik ookquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dit zijn berichten die ik horen wil!
goed man!
Serieus? Ben er eerlijk gezegd ook nog nooit geweestquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou geloof me, je moet echt s een keer gaan kijken hoor. misschien dat het er wel staat
spannend! maar komt goedquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja vond ik ook
Dus even afwachten hoe alles zich zal gaan ontwikkelen
ja het stikt van de tafels. ik moet er zelf ook eentje halen binnenkort, en echt wel dat ik daarheen gaquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus? Ben er eerlijk gezegd ook nog nooit geweest
je wilt niet weten wat mensen naar de kringloop brengenquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus? Ben er eerlijk gezegd ook nog nooit geweest
"meeting postponed with 10 minutes"quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vandaag of morgen krijgen we het te horen of alles kan (qua de studie van mijn vriendin) en dan is het maar gaan kijken naar huisjes
Ja dat hoop ik ookquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
"meeting postponed with 10 minutes"
Maaruh..op huizenjacht dus!![]()
Hopen dat dus alles door kan gaan. Fingers crossed!
Ja dat is ook zo, bedoel volgens mij heb ik een beetje een vertekend beeld van een kringloopwinkelquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het stikt van de tafels. ik moet er zelf ook eentje halen binnenkort, en echt wel dat ik daarheen ga
30 euro heb je een tafel ipv 300 ofzo![]()
je kan op zn minst even kijken
Heb je gelijk in, moet maar is in Almere gaan kijken bij die kringloopwinkelquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat mensen naar de kringloop brengen
en kijken kan nooit kwaad, je bent niet verplicht wat te kopen
soms valt het mee, soms valt het tegenquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, bedoel volgens mij heb ik een beetje een vertekend beeld van een kringloopwinkel
Niets zo charmantquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
soms valt het mee, soms valt het tegen
Mogguh Droxzquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh...
ja dat denk ik ookquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, bedoel volgens mij heb ik een beetje een vertekend beeld van een kringloopwinkel
Goooooooooooooodmorning Droxzquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh...
Suc6!quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:07 schreef Sgele het volgende:
Hoi Droxz
nu dus wel meeting...tot later
Volgens mij hebben ze namelijk best leuke spullen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook![]()
gelukkig zit er hier eentje achter, en als ik wat nodig heb , ga ik altijd eerst daar kijken.
spulletjes zoeken en shoppen vond en vind ik eigenlijk nog steed erg leuk!quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze namelijk best leuke spullen.
Heb nu al contact opgenomen met omliggende kringloop winkels, ben benieuwd.
Dat is het ook, net zoals kleding kopenquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
spulletjes zoeken en shoppen vond en vind ik eigenlijk nog steed erg leuk!
daar ben ik dan minder van ha haquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is het ook, net zoals kleding kopen![]()
Ik ontzettendquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daar ben ik dan minder van ha ha
dat heb ik bijna nooit...quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ontzettendGooi vaak kleding weg omdat ik het nog nooit gedragen heb
Zal ook maar niet zeggen hoeveel paar schoenen ik hebquote:
nja ik heb wel dat ik oude schoenen niet snel weggooiquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zal ook maar niet zeggen hoeveel paar schoenen ik heb
8 paar Kuchquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:35 schreef tripack het volgende:
[..]
nja ik heb wel dat ik oude schoenen niet snel weggooiik heb er denk ik 3 a 4
elke dag een ander paar en dan je nette schoenen nog natuurlijkquote:
Aaaightquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:49 schreef tripack het volgende:
[..]
elke dag een ander paar en dan je nette schoenen nog natuurlijk
ga je nog die ene DS kopen?quote:
Laat dat nu even wachtenquote:
whahaha okeequote:Op donderdag 27 maart 2008 10:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Laat dat nu even wachtenLater misschien wel, en daar komt bij, mij kennende is het een moment opname. Bedoel heb de PSP ook en daar speel ik me toch veel op
kijk das dan weer een pluspunt tussen de minderenquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo ben ik weer, moest gewoon gelijk wat doen!
p.s
kut geslapen, verkouden, kut collega is er gelukkig niet...
Nope, is regio vrijquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:09 schreef tripack het volgende:
[..]
whahaha okeeweet je eigenlijk of zo'n ds nog regio gebonden is?
Hoe dat zo? Vanwege de verkoudheid of vanwege iets anders?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo ben ik weer, moest gewoon gelijk wat doen!
p.s
kut geslapen, verkouden, kut collega is er gelukkig niet...
weet je dat zeker ? das nl niets voor nintendoquote:
De DS is regio vrij, maar sommige spellen zijn regio gebondenquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weet je dat zeker ? das nl niets voor nintendo
okeequote:
ja maar dat is alleen als je spellen in het buitenland koopt tog?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De DS is regio vrij, maar sommige spellen zijn regio gebonden
Daarom, die Crimson Red DS speelt gewoon alle PAL spellen afquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
ja maar dat is alleen als je spellen in het buitenland koopt tog?
dat zijn alle spellenquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De DS is regio vrij, maar sommige spellen zijn regio gebonden
is dat een NTSC handheld ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarom, die Crimson Red DS speelt gewoon alle PAL spellen af
De roze? Met Nintendogs?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:22 schreef tripack het volgende:
[..]
okeemisschien dat ik em dan wel ga kopen... weet alleen nog niet welke
Jepsquote:
weet je zeker dat hij europese afspeelt en niet de japanse ? of is hij gewoon regio vrij ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
JepsMaar veel winkels in Nederland importeren hem wel en verkopen hem gewoon. Bedoel of een standaard witte NDS of een Crimson Red. Dan is voor mij de keuze wel snel gemaakt.
heb jij em dan in een nederlandse winkel gezien ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
JepsMaar veel winkels in Nederland importeren hem wel en verkopen hem gewoon. Bedoel of een standaard witte NDS of een Crimson Red. Dan is voor mij de keuze wel snel gemaakt.
Mogguh Droxz!quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh...
De Crimson Red is regio vrijquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weet je zeker dat hij europese afspeelt en niet de japanse ? of is hij gewoon regio vrij ?
Online he, bedoel de normale (speelgoed)winkels mogen alleen de originele NDS verkopenquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:31 schreef tripack het volgende:
[..]
heb jij em dan in een nederlandse winkel gezien ?
Mogguh Smokez, en speciaal voor jou, zie de OPquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh Droxz!
Hebben we er nog een beetje zin in?![]()
das dus zon IQUE ds ? of weer een ander versie ?quote:
niet helemaal waarquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Online he, bedoel de normale (speelgoed)winkels mogen alleen de originele NDS verkopen
Access Denied (content_filter_denied)quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:38 schreef tripack het volgende:
[..]
niet helemaal waarze zijn blijkbaar in den haag te koop
linkje
Crimson Red is naar mijn weten een NTSC versiequote:Op donderdag 27 maart 2008 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das dus zon IQUE ds ? of weer een ander versie ?
Ja ok, zo'n gameshop wel. Maar de officiele shops (Bart Smit, Freerecord Shop e.d.) natuurlijk niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:38 schreef tripack het volgende:
[..]
niet helemaal waarze zijn blijkbaar in den haag te koop
linkje
Hier ookquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Games"
For assistance, contact your network support team.
![]()
![]()
![]()
zo das wel vet dan jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Crimson Red is naar mijn weten een NTSC versie
In Nederland had ik hem gezien voor 159/169 euro dus dat viel ook nog wel meequote:Op donderdag 27 maart 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo das wel vet dan jakan je gewoon via internet alles bestellen in het buitenland
Hahahaquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:26 schreef draculettetje het volgende:
nu niet meer ha ha
Veel overhemden enzoquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:25 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weer
8 paar schoenen ha ha, heb nu 2 paar officieel 3 maar van die laatste heb ik maar 1 schoen dus dat is geen paar
jammer dat ik jullie kleren niet pas trouwens
Altijd gezellig shoppenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:28 schreef draculettetje het volgende:
binnenkort wel shoppen trouwens
nieuwe kleren halen, pas haast niks meer!
ja vooral omdat ik nu niet maar 1 broek van mezelf mag kopenquote:
Almere, Amersfoort, Groningenquote:
Hou er wel rekening mee dat het nieuwe stadshart van Almere niet echt ontzettend leuk isquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
amersfoort en groningen al geweest
dan maar almere ha ha
Ach ik heb hier in het dorp maar twee winkels waar ik kleding koopquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:38 schreef draculettetje het volgende:
ow zou hier ook vast wel alles kunnen vinden maar ik vind het hier niet gezellig winkelen!
Generaliseren is ook een vak apartquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:49 schreef TheClown1 het volgende:
zo zijn wij mannen. kleding kopen kan binnen 30min. hoef niet de hele dag
Nee hoorquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:48 schreef draculettetje het volgende:
ha ha dan ben je ook vast snel klaar
en dan ga je ook alleen naar die 2 winkelsquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee hoorAls ik ga shoppen met mijn vriendin zijn we 's avonds laat pas thuis
Shoppen is in mijn optiek iets anders dan even twee winkels inlopenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dan ga je ook alleen naar die 2 winkels
ik snapte het al helemaal niet meer ha haquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Shoppen is in mijn optiek iets anders dan even twee winkels inlopen![]()
Nee als ik bijvoorbeeld met haar naar Groningen ga
Lekker "aapjes" kijken enzoquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik snapte het al helemaal niet meer ha ha
bij shoppen is het gewoon een dagje uit met een terasje erbij enzo
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh Droxz!
Hebben we er nog een beetje zin in?![]()
Dat is echt genietenquote:
das flauw dat tie daar niks over zegtquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
GOOOEEEEEEEEEESFRABBBBBBBBBBBBBBAAAAAAA
*STERF!*
Ik heb nu zware moeite om me hier op mijn werk in te houden...
vanochtend loop ik naar mijn baas, ej... die kutcollega was gisteren bezig... niet normaal..
ik stond op het punt om een tft scherm te pakken en deze door zijn voorhoofd heen te rammen..
hij keek me raar aan?....
Vanmiddag een gesprek... zou ik dan nu eindelijk duidelijk genoeg zijn geweest?quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:22 schreef tripack het volgende:
[..]
das flauw dat tie daar niks over zegt
Ik denk hetquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanmiddag een gesprek... zou ik dan nu eindelijk duidelijk genoeg zijn geweest?
hoop het voor jequote:Op donderdag 27 maart 2008 12:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wat draakje en beller zeggenquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Fruit? Banaan ofzo?quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:29 schreef draculettetje het volgende:
ik ga eens kijken of ik wat eetbaars in huis kan vinden
En ook gezond natuurlijkquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is wel lekker banaan op brooden ik heb nog bananen in huis ook!
En daar gaat het toch om? Gezond zijnquote:
ik vind lekker ook wel belangrijk hoor!quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En daar gaat het toch om? Gezond zijn
Dat is ook weer zo, een beetje smaak is niet verkeerdquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind lekker ook wel belangrijk hoor!
ga niet alleen iets eten omdat het gezond is ha ha
dat bedoel ik!quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, een beetje smaak is niet verkeerd
Zijn we het weer eensquote:
Gast jij ook alquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Zijn we weer
Voor de mede-GRTDOJW'ers; Smokie zit tegenwoordig ook op hyves
martijnw85
Haha nee niet echt neequote:Op donderdag 27 maart 2008 13:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doen we goed
heb inmiddels wel mn banaan op maar nog niet mn brood! ook niet handig
ha ha je moet toch wat hequote:Op donderdag 27 maart 2008 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja hallo, weet je hoe rustig het is hier
* Bellerophon denkt na...quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij loop toch achter met je administratie!
Haha truequote:Op donderdag 27 maart 2008 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja hallo, weet je hoe rustig het is hier
Stoofpeertjes zijn lekker, maar peer normaal... mehquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ga een nieuwe pogong wagen met een peer denk ik
quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
* Bellerophon denkt na...
Ow shit ik moet nog een paar mensen toevoegen
Huh? wat?quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:05 schreef Sgele het volgende:
Pff... nou hopen dat ik de dag rustig af kan maken..
Wat een gedoe hier zeg
stoofpeertjes zijn idd erg lekker!quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Stoofpeertjes zijn lekker, maar peer normaal... meh
Oeps?quote:
For real? Wie dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Hm, volgens mij werk jij samen met een aantal oud collega's van mij Beller
wat is de wereld toch klein hequote:Op donderdag 27 maart 2008 13:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Hm, volgens mij werk jij samen met een aantal oud collega's van mij Beller
Gewoon lomp druk vandaagquote:
Ja dat dacht ik ook altijd, totdat ik eens een paar kilometer naar huis moest lopen toen ik uit de kroeg kwam, omdat ik niet meer kon fietsen. Toen leek ie meteen een stuk minder kleinquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat is de wereld toch klein he
nee dan is ie ineens heeeeel groot, rare wereldquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook altijd, totdat ik eens een paar kilometer naar huis moest lopen toen ik uit de kroeg kwam, omdat ik niet meer kon fietsen. Toen leek ie meteen een stuk minder klein
quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook altijd, totdat ik eens een paar kilometer naar huis moest lopen toen ik uit de kroeg kwam, omdat ik niet meer kon fietsen. Toen leek ie meteen een stuk minder klein
Same here, kon mijn broer een keer naar huis tillen (hij stom dronken). Was normaal een stukje van 10 minuten lopen... nu een uur.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hmm minder manquote:
ik had met mn zus geruild met schoenenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Same here, kon mijn broer een keer naar huis tillen (hij stom dronken). Was normaal een stukje van 10 minuten lopen... nu een uur.
Was dat omdat je broer zo zwaar was, of jijzelf ook straal lazerusquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Same here, kon mijn broer een keer naar huis tillen (hij stom dronken). Was normaal een stukje van 10 minuten lopen... nu een uur.
En? Heeft het wat uitgehaald?quote:
Bijnaquote:
En? En?quote:
Hij kon niet echt normaal lopen, anders ging hij meteen neer. Dus ik moest hem ondersteunen. Maar om de paar stappen moest hij (dacht hij) of kotsen, of hij zag niks meerquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Was dat omdat je broer zo zwaar was, of jijzelf ook straal lazerus
Held!quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:21 schreef WhiteLightning het volgende:
yep , het ging echt superalleen moet ik maar zien of de afspraken nu nageleefd worden.
das altijd afwachten.
ps. sgele. uppercut werkt goed
BOEM!quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:21 schreef WhiteLightning het volgende:
yep , het ging echt superalleen moet ik maar zien of de afspraken nu nageleefd worden.
das altijd afwachten.
Deel 1 geslaagd dus! superquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:21 schreef WhiteLightning het volgende:
das altijd afwachten.
Vond hem wel toepasselijkquote:
ik heb er eerlijk gezegt geen vertrouwen in hoor. maar we zullen zienquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Deel 1 geslaagd dus! super
idd nu hopen dat de afhandeling ook goed gaat, maar dat zal wel toch?!
Behoorlijk jaquote:
De tijd zal het je lerenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb er eerlijk gezegt geen vertrouwen in hoor. maar we zullen zien
Wat ook gewoon slecht is, is dat ik precies weet welk geluid bij die kreet hoortquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat ook gewoon slecht is, is dat ik precies weet welk geluid bij die kreet hoort
komt goed, en anders weer zelf achteraan gaanquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb er eerlijk gezegt geen vertrouwen in hoor. maar we zullen zien
Dude!quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:38 schreef Sgele het volgende:
[..]dan heb je echt teveel achter een computer gezeten...
Da's echt lang geledenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude!
Street Fighter II FTW!! Mijn allereerste vechtspel op de SNES
En ofquote:
Guille FTW!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude!
Street Fighter II FTW!! Mijn allereerste vechtspel op de SNES
Juist! Sonicboomquote:
Hoi!quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:53 schreef Thy... het volgende:
Is het hier een beetje gezellig? Ik ben sinds 5 maanden full-time aan het werk, elektronica bedrijf. Heb nu m'n eerste project afgerond maar er is nog geen nieuw werk dus ik kan hier lekker uit m'n neus zitten vreten en af en toe eens een klein documentje tikken![]()
Verveel me
quote:
ik heb met elk karakter op hard uitgespeeldquote:
Op de pc?quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb met elk karakter op hard uitgespeeld![]()
keertje online doen tegen mekaar ? althans, als je het aandurft, en een joypad hebt
Aargh! Proxy Sterf!!quote:
Jezus... het is wel heel erg bij julliequote:
Ja! Maar ehr... dat lijkt op Guile die een move doet van een knakker uit King of Fightersquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jezus... het is wel heel erg bij jullie
edit: werkt het nieuwe plaatje wel?
Mja..ik had een goeie Guile...maarja..proxy'squote:Op donderdag 27 maart 2008 14:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja! Maar ehr... dat lijkt op Guile die een move doet van een knakker uit King of Fighters
Ja echt zuur hoor die proxy's, ik kan geeneens op youtube!quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja..ik had een goeie Guile...maarja..proxy's![]()
Ben benieuwd wat het gaat worden dan!quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
gesprek gaat niet door, a.s maandag pas...
zo... maar even een mailtje verstuurd naar mijn fieldmanager van mijn detacheringsburo
met uitleg over mijn kutcollega
Onder het motto:
Wat jij kan, kan ik ook.... MAAR DAN BETER!
Goed zoquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo... maar even een mailtje verstuurd naar mijn fieldmanager van mijn detacheringsburo
Onder het motto:
zoek eens op ZNESquote:
Dat kan ik dan ook weer nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja echt zuur hoor die proxy's, ik kan geeneens op youtube!
je moeder heeft een goeie guillequote:Op donderdag 27 maart 2008 14:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja..ik had een goeie Guile...maarja..proxy's![]()
ZNES ken ik welquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zoek eens op ZNES
is een snes emulator
ik heb alle spellen wel
Lijkt wel ontzettend veel op King of Fighters artworkquote:
Wat een zwaar leven hebben we tochquote:
ik zou het hier ook kunnen doen hahaquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ZNES ken ik welZal hem wel is even weer op mijn pc dumpen
ben je mooi klaar mee danquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
Onder het motto:
Gastquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moeder heeft een goeie guille
Mja we mogen niks meer tegenwoordigquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat een zwaar leven hebben we toch
Shift + Deletequote:Op donderdag 27 maart 2008 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
Heb nog steeds geen antwoord terug, dus zal wel druk zijn of gewoon aan het nadenken zijn
Moet even denken of ik thuis wel een joypad heb... volgens mij nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou het hier ook kunnen doen hahaalleen mis ik hier een joypad
Nee echt niet, schande is het!quote:
Truste!quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:27 schreef draculettetje het volgende:
lieve mensen
ik ben naar mn bedje!
Trustenquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:27 schreef draculettetje het volgende:
lieve mensen
ik ben naar mn bedje!
Jow is goed jongenquote:
quote:Peuter blaast oma op
Een oma in Florida is zwaargewond geraakt toen een van de vijf kinderen waar ze op paste een explosie veroorzaakte. Het kind zette twee spuitbussen in de hete oven. Deze explodeerden, waarbij de oma vlam vatte aan haar benen, armen en borst. De oude dame overleefde de aanslag maar ligt zwaargewond in het ziekenhuis, meldt Foxnews. De brandweer is een onderzoek gestart. Wie van de vijf de spuitbussen liet exploderen is niet duidelijk. Uit voorzorg zijn alle kinderen naar een jeugddetentiecentrum gestuurd. Daar krijgen ze les over de gevaren van vuur.
Sorry?quote:
Boem?quote:
Oma tegen haar kleinkinderen: "Mijn oven! Wat doe je!quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oma tegen haar kleinkinderen: "Mijn oven! Wat doe je!
[ afbeelding ]
I knowquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
(ik doelde meer op je reacties als "Boem!" die je wel eens wegzet)
Slecht te zien, maar mijn collega staat daar precies in het midden!quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
I know
Maar ik vond die 'Sorry' ook wel gepast![]()
Maar vooruit
BOEM!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
I know
Maar ik vond die 'Sorry' ook wel gepast![]()
Maar vooruit
BOEM!
[ afbeelding ]
HIj staat er nog steeds... taai mannetjequote:Op donderdag 27 maart 2008 14:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Slecht te zien, maar mijn collega staat daar precies in het midden!
Whehehe was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Slecht te zien, maar mijn collega staat daar precies in het midden!
Neequote:Op donderdag 27 maart 2008 14:51 schreef Thy... het volgende:
Headshot?
Whehehe maar ehr... ik ben er vandoorquote:
Recht van de snelste was het toch?quote:
nu nog niet ., over 2 uurtjes welquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:51 schreef Thy... het volgende:
Headshot?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Recht van de snelste was het toch?
Vanavond weerquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:51 schreef Thy... het volgende:
Headshot?
Met die brace om is het wel te doen, niet perfect, maar wel te doenquote:
vanwege die collega??quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
Gisteren 2 laptops opnieuw moeten doen, omdat mijn kut collega er een verkeerde image op had gezet...
Denk je alles gehad te hebben... pak ik net een pc (die klaar stond voor uitleveren), even testen of pc
inderdaad goed is... bestaat de naam al op het netwerk, mag ik deze pc ook weer opnieuw doen....
Nu dus in 2 dagen al 2 laptops en 1 desktop opnieuw moeten doen
Jep, dat vind ik nou ook!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
vanwege die collega??
die gast moeten ze gewoon ontslaan
Mee nemen naar dat gesprek maandag! Daar moeten ze echt wel iets mee kunnen!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, dat vind ik nou ook!
Ik blijf aan de gang zo...
ben je verzekerd ? zo niet ? >> http://www.dumpalink.com/videos/Eagle_man-e3jb.htmlquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben je verzekerd ? zo niet ? >> http://www.dumpalink.com/videos/Eagle_man-e3jb.html
* Dr.Droxz geeft een anti-knik!quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:![]()
internet is weer behoorlijk traag.
volgens mij zit er ergens een knik in de kabel
Fijne avond Sgele!quote:
Leuk voor de printerquequote:Op donderdag 27 maart 2008 16:40 schreef tripack het volgende:
verslag af en nu uitprinten... 300 pagina's....onderverdeelt in 4 x 2 documenten![]()
![]()
heeft iemand even
ik mag het mooi hier uitprinten op een langzame hp laser printer.... waar normaal niemand gebruik van maaktquote:
Het zal een reden hebben waarom niemand die gebruikt?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:44 schreef tripack het volgende:
[..]
ik mag het mooi hier uitprinten op een langzame hp laser printer.... waar normaal niemand gebruik van maakt
Thuis hequote:Op donderdag 27 maart 2008 16:47 schreef lynda het volgende:
Ik wil slapen![]()
O dat doe ik al twee dagen *zucht*![]()
'Lekker' aan het werk allemaal?
Jahoor, ben hier alleen op mijn afdeling... en die grote minolta's kunnen dat wel aanquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:40 schreef tripack het volgende:
verslag af en nu uitprinten... 300 pagina's....onderverdeelt in 4 x 2 documenten![]()
![]()
heeft iemand even
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:47 schreef lynda het volgende:
Ik wil slapen![]()
O dat doe ik al twee dagen *zucht*![]()
'Lekker' aan het werk allemaal?
Ik denk ziek.. Leef weer op aardbeien limonade, zakdoekjes, ibru, neusspray en emmerquote:
Ik ken zequote:Op donderdag 27 maart 2008 17:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jahoor, ben hier alleen op mijn afdeling... en die grote minolta's kunnen dat wel aan
(300 is echt niets voor dat ding)
Oei :S En hoe staan de inhaal kansen ervoor dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:09 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik denk ziek.. Leef weer op aardbeien limonade, zakdoekjes, ibru, neusspray en emmer
Loop er dus al 2 dagen bij als een zombie en al twee tentamens gemist
Euhhhh die zijn geloof ik over nu 2 weken.. Zie ik dan allemaal wel weer.. Hopen dat ik die van morgen wel kan maken (al zie ik mezelf nu echt niet de deur uit gaanquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oei :S En hoe staan de inhaal kansen ervoor dan?
Elke verdieping staat er 1, wij hebben er 15 volgens mijquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ken zeMijn vriendin werkt in het weekend in een Copyshop en daar hebben ze 4 van die dingen staan
Kom we gaan touwtje springenquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Elke verdieping staat er 1, wij hebben er 15 volgens mij
GVD verveel me dood hier....
Dat hoop ik dan maar ook voor jequote:Op donderdag 27 maart 2008 17:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Euhhhh die zijn geloof ik over nu 2 weken.. Zie ik dan allemaal wel weer.. Hopen dat ik die van morgen wel kan maken (al zie ik mezelf nu echt niet de deur uit gaan) en anders alledrie maar en hopen dat ik ze in een keer haal
Gezellig, lekkere koekjes erbij, limo... feest kan beginnen!quote:
Whehehequote:Op donderdag 27 maart 2008 17:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Elke verdieping staat er 1, wij hebben er 15 volgens mij
GVD verveel me dood hier....
Doeidoei, beterschapquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:18 schreef lynda het volgende:
Ik gaat weer slim doen en me bedje opzoeken
Tot over 5 delen oid
Van mij mag je koekjes hebben... maar alleen als het een leuke DVD isquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:57 schreef Seventees het volgende:
* Seventees hangt lui voor de tv
Filmpje in de DVD en gaaaaaaaaaap.
Koekjes zijn welkom
welke dvd ga je kijken?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:05 schreef Seventees het volgende:
Ligt eraan van wiens perspectief je dat bekijkt.
Ik vind het een leuke DVD
Toch niet dé Titanic ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:05 schreef Seventees het volgende:
Ligt eraan van wiens perspectief je dat bekijkt.
Ik vind het een leuke DVD
ik heb die film nooit gezien zelfs!quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Toch niet dé Titanic ?
ps. mn buurjongen zong celine deone mee vd week![]()
![]()
Heidiquote:
Nee. Die heb ik vrijdag nog gezienquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Toch niet dé Titanic ?
ps. mn buurjongen zong celine deone mee vd week![]()
![]()
Ik vind van welquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die is toch best koekjes waardig!
en groot gelijk heb je!quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:17 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik vind van wel
Wat ben ik ook een wijf
Vriendje is niet thuis, dus ik heb even de tijd om dit soort films te kijken. Hij houdt er helemaal niet van (goh), dus ik grijp mijn kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |