Generaliseren is ook een vak apartquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:49 schreef TheClown1 het volgende:
zo zijn wij mannen. kleding kopen kan binnen 30min. hoef niet de hele dag
Nee hoorquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:48 schreef draculettetje het volgende:
ha ha dan ben je ook vast snel klaar
en dan ga je ook alleen naar die 2 winkelsquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee hoorAls ik ga shoppen met mijn vriendin zijn we 's avonds laat pas thuis
Shoppen is in mijn optiek iets anders dan even twee winkels inlopenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dan ga je ook alleen naar die 2 winkels
ik snapte het al helemaal niet meer ha haquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Shoppen is in mijn optiek iets anders dan even twee winkels inlopen![]()
Nee als ik bijvoorbeeld met haar naar Groningen ga
Lekker "aapjes" kijken enzoquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik snapte het al helemaal niet meer ha ha
bij shoppen is het gewoon een dagje uit met een terasje erbij enzo
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh Droxz!
Hebben we er nog een beetje zin in?![]()
Dat is echt genietenquote:
das flauw dat tie daar niks over zegtquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
GOOOEEEEEEEEEESFRABBBBBBBBBBBBBBAAAAAAA
*STERF!*
Ik heb nu zware moeite om me hier op mijn werk in te houden...
vanochtend loop ik naar mijn baas, ej... die kutcollega was gisteren bezig... niet normaal..
ik stond op het punt om een tft scherm te pakken en deze door zijn voorhoofd heen te rammen..
hij keek me raar aan?....
Vanmiddag een gesprek... zou ik dan nu eindelijk duidelijk genoeg zijn geweest?quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:22 schreef tripack het volgende:
[..]
das flauw dat tie daar niks over zegt
Ik denk hetquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanmiddag een gesprek... zou ik dan nu eindelijk duidelijk genoeg zijn geweest?
hoop het voor jequote:Op donderdag 27 maart 2008 12:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wat draakje en beller zeggenquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Fruit? Banaan ofzo?quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:29 schreef draculettetje het volgende:
ik ga eens kijken of ik wat eetbaars in huis kan vinden
En ook gezond natuurlijkquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is wel lekker banaan op brooden ik heb nog bananen in huis ook!
En daar gaat het toch om? Gezond zijnquote:
ik vind lekker ook wel belangrijk hoor!quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En daar gaat het toch om? Gezond zijn
Dat is ook weer zo, een beetje smaak is niet verkeerdquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind lekker ook wel belangrijk hoor!
ga niet alleen iets eten omdat het gezond is ha ha
dat bedoel ik!quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, een beetje smaak is niet verkeerd
Zijn we het weer eensquote:
Gast jij ook alquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Zijn we weer
Voor de mede-GRTDOJW'ers; Smokie zit tegenwoordig ook op hyves
martijnw85
Haha nee niet echt neequote:Op donderdag 27 maart 2008 13:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doen we goed
heb inmiddels wel mn banaan op maar nog niet mn brood! ook niet handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |