Jepsquote:
weet je zeker dat hij europese afspeelt en niet de japanse ? of is hij gewoon regio vrij ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
JepsMaar veel winkels in Nederland importeren hem wel en verkopen hem gewoon. Bedoel of een standaard witte NDS of een Crimson Red. Dan is voor mij de keuze wel snel gemaakt.
heb jij em dan in een nederlandse winkel gezien ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
JepsMaar veel winkels in Nederland importeren hem wel en verkopen hem gewoon. Bedoel of een standaard witte NDS of een Crimson Red. Dan is voor mij de keuze wel snel gemaakt.
Mogguh Droxz!quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh...
De Crimson Red is regio vrijquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weet je zeker dat hij europese afspeelt en niet de japanse ? of is hij gewoon regio vrij ?
Online he, bedoel de normale (speelgoed)winkels mogen alleen de originele NDS verkopenquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:31 schreef tripack het volgende:
[..]
heb jij em dan in een nederlandse winkel gezien ?
Mogguh Smokez, en speciaal voor jou, zie de OPquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh Droxz!
Hebben we er nog een beetje zin in?![]()
das dus zon IQUE ds ? of weer een ander versie ?quote:
niet helemaal waarquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Online he, bedoel de normale (speelgoed)winkels mogen alleen de originele NDS verkopen
Access Denied (content_filter_denied)quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:38 schreef tripack het volgende:
[..]
niet helemaal waarze zijn blijkbaar in den haag te koop
linkje
Crimson Red is naar mijn weten een NTSC versiequote:Op donderdag 27 maart 2008 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das dus zon IQUE ds ? of weer een ander versie ?
Ja ok, zo'n gameshop wel. Maar de officiele shops (Bart Smit, Freerecord Shop e.d.) natuurlijk niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:38 schreef tripack het volgende:
[..]
niet helemaal waarze zijn blijkbaar in den haag te koop
linkje
Hier ookquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Games"
For assistance, contact your network support team.
![]()
![]()
![]()
zo das wel vet dan jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Crimson Red is naar mijn weten een NTSC versie
In Nederland had ik hem gezien voor 159/169 euro dus dat viel ook nog wel meequote:Op donderdag 27 maart 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo das wel vet dan jakan je gewoon via internet alles bestellen in het buitenland
Hahahaquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:26 schreef draculettetje het volgende:
nu niet meer ha ha
Veel overhemden enzoquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:25 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weer
8 paar schoenen ha ha, heb nu 2 paar officieel 3 maar van die laatste heb ik maar 1 schoen dus dat is geen paar
jammer dat ik jullie kleren niet pas trouwens
Altijd gezellig shoppenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:28 schreef draculettetje het volgende:
binnenkort wel shoppen trouwens
nieuwe kleren halen, pas haast niks meer!
ja vooral omdat ik nu niet maar 1 broek van mezelf mag kopenquote:
Almere, Amersfoort, Groningenquote:
Hou er wel rekening mee dat het nieuwe stadshart van Almere niet echt ontzettend leuk isquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
amersfoort en groningen al geweest
dan maar almere ha ha
Ach ik heb hier in het dorp maar twee winkels waar ik kleding koopquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:38 schreef draculettetje het volgende:
ow zou hier ook vast wel alles kunnen vinden maar ik vind het hier niet gezellig winkelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |