Access Denied (content_filter_denied)quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:38 schreef tripack het volgende:
[..]
niet helemaal waarze zijn blijkbaar in den haag te koop
linkje
Crimson Red is naar mijn weten een NTSC versiequote:Op donderdag 27 maart 2008 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das dus zon IQUE ds ? of weer een ander versie ?
Ja ok, zo'n gameshop wel. Maar de officiele shops (Bart Smit, Freerecord Shop e.d.) natuurlijk niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:38 schreef tripack het volgende:
[..]
niet helemaal waarze zijn blijkbaar in den haag te koop
linkje
Hier ookquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Games"
For assistance, contact your network support team.
![]()
![]()
![]()
zo das wel vet dan jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Crimson Red is naar mijn weten een NTSC versie
In Nederland had ik hem gezien voor 159/169 euro dus dat viel ook nog wel meequote:Op donderdag 27 maart 2008 10:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo das wel vet dan jakan je gewoon via internet alles bestellen in het buitenland
Hahahaquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:26 schreef draculettetje het volgende:
nu niet meer ha ha
Veel overhemden enzoquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:25 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weer
8 paar schoenen ha ha, heb nu 2 paar officieel 3 maar van die laatste heb ik maar 1 schoen dus dat is geen paar
jammer dat ik jullie kleren niet pas trouwens
Altijd gezellig shoppenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:28 schreef draculettetje het volgende:
binnenkort wel shoppen trouwens
nieuwe kleren halen, pas haast niks meer!
ja vooral omdat ik nu niet maar 1 broek van mezelf mag kopenquote:
Almere, Amersfoort, Groningenquote:
Hou er wel rekening mee dat het nieuwe stadshart van Almere niet echt ontzettend leuk isquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
amersfoort en groningen al geweest
dan maar almere ha ha
Ach ik heb hier in het dorp maar twee winkels waar ik kleding koopquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:38 schreef draculettetje het volgende:
ow zou hier ook vast wel alles kunnen vinden maar ik vind het hier niet gezellig winkelen!
Generaliseren is ook een vak apartquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:49 schreef TheClown1 het volgende:
zo zijn wij mannen. kleding kopen kan binnen 30min. hoef niet de hele dag
Nee hoorquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:48 schreef draculettetje het volgende:
ha ha dan ben je ook vast snel klaar
en dan ga je ook alleen naar die 2 winkelsquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee hoorAls ik ga shoppen met mijn vriendin zijn we 's avonds laat pas thuis
Shoppen is in mijn optiek iets anders dan even twee winkels inlopenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dan ga je ook alleen naar die 2 winkels
ik snapte het al helemaal niet meer ha haquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Shoppen is in mijn optiek iets anders dan even twee winkels inlopen![]()
Nee als ik bijvoorbeeld met haar naar Groningen ga
Lekker "aapjes" kijken enzoquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik snapte het al helemaal niet meer ha ha
bij shoppen is het gewoon een dagje uit met een terasje erbij enzo
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh Droxz!
Hebben we er nog een beetje zin in?![]()
Dat is echt genietenquote:
das flauw dat tie daar niks over zegtquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
GOOOEEEEEEEEEESFRABBBBBBBBBBBBBBAAAAAAA
*STERF!*
Ik heb nu zware moeite om me hier op mijn werk in te houden...
vanochtend loop ik naar mijn baas, ej... die kutcollega was gisteren bezig... niet normaal..
ik stond op het punt om een tft scherm te pakken en deze door zijn voorhoofd heen te rammen..
hij keek me raar aan?....
Vanmiddag een gesprek... zou ik dan nu eindelijk duidelijk genoeg zijn geweest?quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:22 schreef tripack het volgende:
[..]
das flauw dat tie daar niks over zegt
Ik denk hetquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanmiddag een gesprek... zou ik dan nu eindelijk duidelijk genoeg zijn geweest?
hoop het voor jequote:Op donderdag 27 maart 2008 12:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
wat draakje en beller zeggenquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Fruit? Banaan ofzo?quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:29 schreef draculettetje het volgende:
ik ga eens kijken of ik wat eetbaars in huis kan vinden
En ook gezond natuurlijkquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is wel lekker banaan op brooden ik heb nog bananen in huis ook!
En daar gaat het toch om? Gezond zijnquote:
ik vind lekker ook wel belangrijk hoor!quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En daar gaat het toch om? Gezond zijn
Dat is ook weer zo, een beetje smaak is niet verkeerdquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind lekker ook wel belangrijk hoor!
ga niet alleen iets eten omdat het gezond is ha ha
dat bedoel ik!quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, een beetje smaak is niet verkeerd
Zijn we het weer eensquote:
Gast jij ook alquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Zijn we weer
Voor de mede-GRTDOJW'ers; Smokie zit tegenwoordig ook op hyves
martijnw85
Haha nee niet echt neequote:Op donderdag 27 maart 2008 13:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doen we goed
heb inmiddels wel mn banaan op maar nog niet mn brood! ook niet handig
ha ha je moet toch wat hequote:Op donderdag 27 maart 2008 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja hallo, weet je hoe rustig het is hier
* Bellerophon denkt na...quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij loop toch achter met je administratie!
Haha truequote:Op donderdag 27 maart 2008 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja hallo, weet je hoe rustig het is hier
Stoofpeertjes zijn lekker, maar peer normaal... mehquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ga een nieuwe pogong wagen met een peer denk ik
quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
* Bellerophon denkt na...
Ow shit ik moet nog een paar mensen toevoegen
Huh? wat?quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:05 schreef Sgele het volgende:
Pff... nou hopen dat ik de dag rustig af kan maken..
Wat een gedoe hier zeg
stoofpeertjes zijn idd erg lekker!quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Stoofpeertjes zijn lekker, maar peer normaal... meh
Oeps?quote:
For real? Wie dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Hm, volgens mij werk jij samen met een aantal oud collega's van mij Beller
wat is de wereld toch klein hequote:Op donderdag 27 maart 2008 13:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Hm, volgens mij werk jij samen met een aantal oud collega's van mij Beller
Gewoon lomp druk vandaagquote:
Ja dat dacht ik ook altijd, totdat ik eens een paar kilometer naar huis moest lopen toen ik uit de kroeg kwam, omdat ik niet meer kon fietsen. Toen leek ie meteen een stuk minder kleinquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat is de wereld toch klein he
nee dan is ie ineens heeeeel groot, rare wereldquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook altijd, totdat ik eens een paar kilometer naar huis moest lopen toen ik uit de kroeg kwam, omdat ik niet meer kon fietsen. Toen leek ie meteen een stuk minder klein
quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook altijd, totdat ik eens een paar kilometer naar huis moest lopen toen ik uit de kroeg kwam, omdat ik niet meer kon fietsen. Toen leek ie meteen een stuk minder klein
Same here, kon mijn broer een keer naar huis tillen (hij stom dronken). Was normaal een stukje van 10 minuten lopen... nu een uur.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hmm minder manquote:
ik had met mn zus geruild met schoenenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Same here, kon mijn broer een keer naar huis tillen (hij stom dronken). Was normaal een stukje van 10 minuten lopen... nu een uur.
Was dat omdat je broer zo zwaar was, of jijzelf ook straal lazerusquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Same here, kon mijn broer een keer naar huis tillen (hij stom dronken). Was normaal een stukje van 10 minuten lopen... nu een uur.
En? Heeft het wat uitgehaald?quote:
Bijnaquote:
En? En?quote:
Hij kon niet echt normaal lopen, anders ging hij meteen neer. Dus ik moest hem ondersteunen. Maar om de paar stappen moest hij (dacht hij) of kotsen, of hij zag niks meerquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Was dat omdat je broer zo zwaar was, of jijzelf ook straal lazerus
Held!quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:21 schreef WhiteLightning het volgende:
yep , het ging echt superalleen moet ik maar zien of de afspraken nu nageleefd worden.
das altijd afwachten.
ps. sgele. uppercut werkt goed
BOEM!quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:21 schreef WhiteLightning het volgende:
yep , het ging echt superalleen moet ik maar zien of de afspraken nu nageleefd worden.
das altijd afwachten.
Deel 1 geslaagd dus! superquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:21 schreef WhiteLightning het volgende:
das altijd afwachten.
Vond hem wel toepasselijkquote:
ik heb er eerlijk gezegt geen vertrouwen in hoor. maar we zullen zienquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Deel 1 geslaagd dus! super
idd nu hopen dat de afhandeling ook goed gaat, maar dat zal wel toch?!
Behoorlijk jaquote:
De tijd zal het je lerenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb er eerlijk gezegt geen vertrouwen in hoor. maar we zullen zien
Wat ook gewoon slecht is, is dat ik precies weet welk geluid bij die kreet hoortquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat ook gewoon slecht is, is dat ik precies weet welk geluid bij die kreet hoort
komt goed, en anders weer zelf achteraan gaanquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb er eerlijk gezegt geen vertrouwen in hoor. maar we zullen zien
Dude!quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:38 schreef Sgele het volgende:
[..]dan heb je echt teveel achter een computer gezeten...
Da's echt lang geledenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude!
Street Fighter II FTW!! Mijn allereerste vechtspel op de SNES
En ofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |