ha ha je moet toch wat hequote:Op donderdag 27 maart 2008 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja hallo, weet je hoe rustig het is hier
* Bellerophon denkt na...quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij loop toch achter met je administratie!
Haha truequote:Op donderdag 27 maart 2008 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja hallo, weet je hoe rustig het is hier
Stoofpeertjes zijn lekker, maar peer normaal... mehquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ga een nieuwe pogong wagen met een peer denk ik
quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
* Bellerophon denkt na...
Ow shit ik moet nog een paar mensen toevoegen
Huh? wat?quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:05 schreef Sgele het volgende:
Pff... nou hopen dat ik de dag rustig af kan maken..
Wat een gedoe hier zeg
stoofpeertjes zijn idd erg lekker!quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Stoofpeertjes zijn lekker, maar peer normaal... meh
Oeps?quote:
For real? Wie dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Hm, volgens mij werk jij samen met een aantal oud collega's van mij Beller
wat is de wereld toch klein hequote:Op donderdag 27 maart 2008 13:09 schreef Sm0keZ het volgende:
Hm, volgens mij werk jij samen met een aantal oud collega's van mij Beller
Gewoon lomp druk vandaagquote:
Ja dat dacht ik ook altijd, totdat ik eens een paar kilometer naar huis moest lopen toen ik uit de kroeg kwam, omdat ik niet meer kon fietsen. Toen leek ie meteen een stuk minder kleinquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat is de wereld toch klein he
nee dan is ie ineens heeeeel groot, rare wereldquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook altijd, totdat ik eens een paar kilometer naar huis moest lopen toen ik uit de kroeg kwam, omdat ik niet meer kon fietsen. Toen leek ie meteen een stuk minder klein
quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook altijd, totdat ik eens een paar kilometer naar huis moest lopen toen ik uit de kroeg kwam, omdat ik niet meer kon fietsen. Toen leek ie meteen een stuk minder klein
Same here, kon mijn broer een keer naar huis tillen (hij stom dronken). Was normaal een stukje van 10 minuten lopen... nu een uur.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hmm minder manquote:
ik had met mn zus geruild met schoenenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Same here, kon mijn broer een keer naar huis tillen (hij stom dronken). Was normaal een stukje van 10 minuten lopen... nu een uur.
Was dat omdat je broer zo zwaar was, of jijzelf ook straal lazerusquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Same here, kon mijn broer een keer naar huis tillen (hij stom dronken). Was normaal een stukje van 10 minuten lopen... nu een uur.
En? Heeft het wat uitgehaald?quote:
Bijnaquote:
En? En?quote:
Hij kon niet echt normaal lopen, anders ging hij meteen neer. Dus ik moest hem ondersteunen. Maar om de paar stappen moest hij (dacht hij) of kotsen, of hij zag niks meerquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Was dat omdat je broer zo zwaar was, of jijzelf ook straal lazerus
Held!quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:21 schreef WhiteLightning het volgende:
yep , het ging echt superalleen moet ik maar zien of de afspraken nu nageleefd worden.
das altijd afwachten.
ps. sgele. uppercut werkt goed
BOEM!quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:21 schreef WhiteLightning het volgende:
yep , het ging echt superalleen moet ik maar zien of de afspraken nu nageleefd worden.
das altijd afwachten.
Deel 1 geslaagd dus! superquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:21 schreef WhiteLightning het volgende:
das altijd afwachten.
Vond hem wel toepasselijkquote:
ik heb er eerlijk gezegt geen vertrouwen in hoor. maar we zullen zienquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Deel 1 geslaagd dus! super
idd nu hopen dat de afhandeling ook goed gaat, maar dat zal wel toch?!
Behoorlijk jaquote:
De tijd zal het je lerenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb er eerlijk gezegt geen vertrouwen in hoor. maar we zullen zien
Wat ook gewoon slecht is, is dat ik precies weet welk geluid bij die kreet hoortquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat ook gewoon slecht is, is dat ik precies weet welk geluid bij die kreet hoort
komt goed, en anders weer zelf achteraan gaanquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb er eerlijk gezegt geen vertrouwen in hoor. maar we zullen zien
Dude!quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:38 schreef Sgele het volgende:
[..]dan heb je echt teveel achter een computer gezeten...
Da's echt lang geledenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude!
Street Fighter II FTW!! Mijn allereerste vechtspel op de SNES
En ofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |