Ja dat is ook zo, bedoel volgens mij heb ik een beetje een vertekend beeld van een kringloopwinkelquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het stikt van de tafels. ik moet er zelf ook eentje halen binnenkort, en echt wel dat ik daarheen ga
30 euro heb je een tafel ipv 300 ofzo![]()
je kan op zn minst even kijken
Heb je gelijk in, moet maar is in Almere gaan kijken bij die kringloopwinkelquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat mensen naar de kringloop brengen
en kijken kan nooit kwaad, je bent niet verplicht wat te kopen
soms valt het mee, soms valt het tegenquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, bedoel volgens mij heb ik een beetje een vertekend beeld van een kringloopwinkel
Niets zo charmantquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
soms valt het mee, soms valt het tegen
Mogguh Droxzquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh...
ja dat denk ik ookquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, bedoel volgens mij heb ik een beetje een vertekend beeld van een kringloopwinkel
Goooooooooooooodmorning Droxzquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh...
Suc6!quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:07 schreef Sgele het volgende:
Hoi Droxz
nu dus wel meeting...tot later
Volgens mij hebben ze namelijk best leuke spullen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook![]()
gelukkig zit er hier eentje achter, en als ik wat nodig heb , ga ik altijd eerst daar kijken.
spulletjes zoeken en shoppen vond en vind ik eigenlijk nog steed erg leuk!quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze namelijk best leuke spullen.
Heb nu al contact opgenomen met omliggende kringloop winkels, ben benieuwd.
Dat is het ook, net zoals kleding kopenquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
spulletjes zoeken en shoppen vond en vind ik eigenlijk nog steed erg leuk!
daar ben ik dan minder van ha haquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is het ook, net zoals kleding kopen![]()
Ik ontzettendquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daar ben ik dan minder van ha ha
dat heb ik bijna nooit...quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ontzettendGooi vaak kleding weg omdat ik het nog nooit gedragen heb
Zal ook maar niet zeggen hoeveel paar schoenen ik hebquote:
nja ik heb wel dat ik oude schoenen niet snel weggooiquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zal ook maar niet zeggen hoeveel paar schoenen ik heb
8 paar Kuchquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:35 schreef tripack het volgende:
[..]
nja ik heb wel dat ik oude schoenen niet snel weggooiik heb er denk ik 3 a 4
elke dag een ander paar en dan je nette schoenen nog natuurlijkquote:
Aaaightquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:49 schreef tripack het volgende:
[..]
elke dag een ander paar en dan je nette schoenen nog natuurlijk
ga je nog die ene DS kopen?quote:
Laat dat nu even wachtenquote:
whahaha okeequote:Op donderdag 27 maart 2008 10:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Laat dat nu even wachtenLater misschien wel, en daar komt bij, mij kennende is het een moment opname. Bedoel heb de PSP ook en daar speel ik me toch veel op
kijk das dan weer een pluspunt tussen de minderenquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo ben ik weer, moest gewoon gelijk wat doen!
p.s
kut geslapen, verkouden, kut collega is er gelukkig niet...
Nope, is regio vrijquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:09 schreef tripack het volgende:
[..]
whahaha okeeweet je eigenlijk of zo'n ds nog regio gebonden is?
Hoe dat zo? Vanwege de verkoudheid of vanwege iets anders?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo ben ik weer, moest gewoon gelijk wat doen!
p.s
kut geslapen, verkouden, kut collega is er gelukkig niet...
weet je dat zeker ? das nl niets voor nintendoquote:
De DS is regio vrij, maar sommige spellen zijn regio gebondenquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weet je dat zeker ? das nl niets voor nintendo
okeequote:
ja maar dat is alleen als je spellen in het buitenland koopt tog?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De DS is regio vrij, maar sommige spellen zijn regio gebonden
Daarom, die Crimson Red DS speelt gewoon alle PAL spellen afquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
ja maar dat is alleen als je spellen in het buitenland koopt tog?
dat zijn alle spellenquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De DS is regio vrij, maar sommige spellen zijn regio gebonden
is dat een NTSC handheld ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daarom, die Crimson Red DS speelt gewoon alle PAL spellen af
De roze? Met Nintendogs?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:22 schreef tripack het volgende:
[..]
okeemisschien dat ik em dan wel ga kopen... weet alleen nog niet welke
Jepsquote:
weet je zeker dat hij europese afspeelt en niet de japanse ? of is hij gewoon regio vrij ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
JepsMaar veel winkels in Nederland importeren hem wel en verkopen hem gewoon. Bedoel of een standaard witte NDS of een Crimson Red. Dan is voor mij de keuze wel snel gemaakt.
heb jij em dan in een nederlandse winkel gezien ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
JepsMaar veel winkels in Nederland importeren hem wel en verkopen hem gewoon. Bedoel of een standaard witte NDS of een Crimson Red. Dan is voor mij de keuze wel snel gemaakt.
Mogguh Droxz!quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh...
De Crimson Red is regio vrijquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weet je zeker dat hij europese afspeelt en niet de japanse ? of is hij gewoon regio vrij ?
Online he, bedoel de normale (speelgoed)winkels mogen alleen de originele NDS verkopenquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:31 schreef tripack het volgende:
[..]
heb jij em dan in een nederlandse winkel gezien ?
Mogguh Smokez, en speciaal voor jou, zie de OPquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh Droxz!
Hebben we er nog een beetje zin in?![]()
das dus zon IQUE ds ? of weer een ander versie ?quote:
niet helemaal waarquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Online he, bedoel de normale (speelgoed)winkels mogen alleen de originele NDS verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |