Slecht te zien, maar mijn collega staat daar precies in het midden!quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
I know
Maar ik vond die 'Sorry' ook wel gepast![]()
Maar vooruit
BOEM!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
I know
Maar ik vond die 'Sorry' ook wel gepast![]()
Maar vooruit
BOEM!
[ afbeelding ]
HIj staat er nog steeds... taai mannetjequote:Op donderdag 27 maart 2008 14:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Slecht te zien, maar mijn collega staat daar precies in het midden!
Whehehe was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Slecht te zien, maar mijn collega staat daar precies in het midden!
Neequote:Op donderdag 27 maart 2008 14:51 schreef Thy... het volgende:
Headshot?
Whehehe maar ehr... ik ben er vandoorquote:
Recht van de snelste was het toch?quote:
nu nog niet ., over 2 uurtjes welquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:51 schreef Thy... het volgende:
Headshot?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Recht van de snelste was het toch?
Vanavond weerquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:51 schreef Thy... het volgende:
Headshot?
Met die brace om is het wel te doen, niet perfect, maar wel te doenquote:
vanwege die collega??quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
Gisteren 2 laptops opnieuw moeten doen, omdat mijn kut collega er een verkeerde image op had gezet...
Denk je alles gehad te hebben... pak ik net een pc (die klaar stond voor uitleveren), even testen of pc
inderdaad goed is... bestaat de naam al op het netwerk, mag ik deze pc ook weer opnieuw doen....
Nu dus in 2 dagen al 2 laptops en 1 desktop opnieuw moeten doen
Jep, dat vind ik nou ook!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
vanwege die collega??
die gast moeten ze gewoon ontslaan
Mee nemen naar dat gesprek maandag! Daar moeten ze echt wel iets mee kunnen!quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, dat vind ik nou ook!
Ik blijf aan de gang zo...
ben je verzekerd ? zo niet ? >> http://www.dumpalink.com/videos/Eagle_man-e3jb.htmlquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben je verzekerd ? zo niet ? >> http://www.dumpalink.com/videos/Eagle_man-e3jb.html
* Dr.Droxz geeft een anti-knik!quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:![]()
internet is weer behoorlijk traag.
volgens mij zit er ergens een knik in de kabel
Fijne avond Sgele!quote:
Leuk voor de printerquequote:Op donderdag 27 maart 2008 16:40 schreef tripack het volgende:
verslag af en nu uitprinten... 300 pagina's....onderverdeelt in 4 x 2 documenten![]()
![]()
heeft iemand even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |