Mja..ik had een goeie Guile...maarja..proxy'squote:Op donderdag 27 maart 2008 14:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja! Maar ehr... dat lijkt op Guile die een move doet van een knakker uit King of Fighters
Ja echt zuur hoor die proxy's, ik kan geeneens op youtube!quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja..ik had een goeie Guile...maarja..proxy's![]()
Ben benieuwd wat het gaat worden dan!quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
gesprek gaat niet door, a.s maandag pas...
zo... maar even een mailtje verstuurd naar mijn fieldmanager van mijn detacheringsburo
met uitleg over mijn kutcollega
Onder het motto:
Wat jij kan, kan ik ook.... MAAR DAN BETER!
Goed zoquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo... maar even een mailtje verstuurd naar mijn fieldmanager van mijn detacheringsburo
Onder het motto:
zoek eens op ZNESquote:
Dat kan ik dan ook weer nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja echt zuur hoor die proxy's, ik kan geeneens op youtube!
je moeder heeft een goeie guillequote:Op donderdag 27 maart 2008 14:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja..ik had een goeie Guile...maarja..proxy's![]()
ZNES ken ik welquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zoek eens op ZNES
is een snes emulator
ik heb alle spellen wel
Lijkt wel ontzettend veel op King of Fighters artworkquote:
Wat een zwaar leven hebben we tochquote:
ik zou het hier ook kunnen doen hahaquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ZNES ken ik welZal hem wel is even weer op mijn pc dumpen
ben je mooi klaar mee danquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
Onder het motto:
Gastquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moeder heeft een goeie guille
Mja we mogen niks meer tegenwoordigquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat een zwaar leven hebben we toch
Shift + Deletequote:Op donderdag 27 maart 2008 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
Heb nog steeds geen antwoord terug, dus zal wel druk zijn of gewoon aan het nadenken zijn
Moet even denken of ik thuis wel een joypad heb... volgens mij nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou het hier ook kunnen doen hahaalleen mis ik hier een joypad
Nee echt niet, schande is het!quote:
Truste!quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:27 schreef draculettetje het volgende:
lieve mensen
ik ben naar mn bedje!
Trustenquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:27 schreef draculettetje het volgende:
lieve mensen
ik ben naar mn bedje!
Jow is goed jongenquote:
quote:Peuter blaast oma op
Een oma in Florida is zwaargewond geraakt toen een van de vijf kinderen waar ze op paste een explosie veroorzaakte. Het kind zette twee spuitbussen in de hete oven. Deze explodeerden, waarbij de oma vlam vatte aan haar benen, armen en borst. De oude dame overleefde de aanslag maar ligt zwaargewond in het ziekenhuis, meldt Foxnews. De brandweer is een onderzoek gestart. Wie van de vijf de spuitbussen liet exploderen is niet duidelijk. Uit voorzorg zijn alle kinderen naar een jeugddetentiecentrum gestuurd. Daar krijgen ze les over de gevaren van vuur.
Sorry?quote:
Boem?quote:
Oma tegen haar kleinkinderen: "Mijn oven! Wat doe je!quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oma tegen haar kleinkinderen: "Mijn oven! Wat doe je!
[ afbeelding ]
I knowquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
(ik doelde meer op je reacties als "Boem!" die je wel eens wegzet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |