ik mag het mooi hier uitprinten op een langzame hp laser printer.... waar normaal niemand gebruik van maaktquote:
Het zal een reden hebben waarom niemand die gebruikt?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:44 schreef tripack het volgende:
[..]
ik mag het mooi hier uitprinten op een langzame hp laser printer.... waar normaal niemand gebruik van maakt
Thuis hequote:Op donderdag 27 maart 2008 16:47 schreef lynda het volgende:
Ik wil slapen![]()
O dat doe ik al twee dagen *zucht*![]()
'Lekker' aan het werk allemaal?
Jahoor, ben hier alleen op mijn afdeling... en die grote minolta's kunnen dat wel aanquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:40 schreef tripack het volgende:
verslag af en nu uitprinten... 300 pagina's....onderverdeelt in 4 x 2 documenten![]()
![]()
heeft iemand even
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:47 schreef lynda het volgende:
Ik wil slapen![]()
O dat doe ik al twee dagen *zucht*![]()
'Lekker' aan het werk allemaal?
Ik denk ziek.. Leef weer op aardbeien limonade, zakdoekjes, ibru, neusspray en emmerquote:
Ik ken zequote:Op donderdag 27 maart 2008 17:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jahoor, ben hier alleen op mijn afdeling... en die grote minolta's kunnen dat wel aan
(300 is echt niets voor dat ding)
Oei :S En hoe staan de inhaal kansen ervoor dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:09 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik denk ziek.. Leef weer op aardbeien limonade, zakdoekjes, ibru, neusspray en emmer
Loop er dus al 2 dagen bij als een zombie en al twee tentamens gemist
Euhhhh die zijn geloof ik over nu 2 weken.. Zie ik dan allemaal wel weer.. Hopen dat ik die van morgen wel kan maken (al zie ik mezelf nu echt niet de deur uit gaanquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oei :S En hoe staan de inhaal kansen ervoor dan?
Elke verdieping staat er 1, wij hebben er 15 volgens mijquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ken zeMijn vriendin werkt in het weekend in een Copyshop en daar hebben ze 4 van die dingen staan
Kom we gaan touwtje springenquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Elke verdieping staat er 1, wij hebben er 15 volgens mij
GVD verveel me dood hier....
Dat hoop ik dan maar ook voor jequote:Op donderdag 27 maart 2008 17:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Euhhhh die zijn geloof ik over nu 2 weken.. Zie ik dan allemaal wel weer.. Hopen dat ik die van morgen wel kan maken (al zie ik mezelf nu echt niet de deur uit gaan) en anders alledrie maar en hopen dat ik ze in een keer haal
Gezellig, lekkere koekjes erbij, limo... feest kan beginnen!quote:
Whehehequote:Op donderdag 27 maart 2008 17:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Elke verdieping staat er 1, wij hebben er 15 volgens mij
GVD verveel me dood hier....
Doeidoei, beterschapquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:18 schreef lynda het volgende:
Ik gaat weer slim doen en me bedje opzoeken
Tot over 5 delen oid
Van mij mag je koekjes hebben... maar alleen als het een leuke DVD isquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:57 schreef Seventees het volgende:
* Seventees hangt lui voor de tv
Filmpje in de DVD en gaaaaaaaaaap.
Koekjes zijn welkom
welke dvd ga je kijken?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:05 schreef Seventees het volgende:
Ligt eraan van wiens perspectief je dat bekijkt.
Ik vind het een leuke DVD
Toch niet dé Titanic ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:05 schreef Seventees het volgende:
Ligt eraan van wiens perspectief je dat bekijkt.
Ik vind het een leuke DVD
ik heb die film nooit gezien zelfs!quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Toch niet dé Titanic ?
ps. mn buurjongen zong celine deone mee vd week![]()
![]()
Heidiquote:
Nee. Die heb ik vrijdag nog gezienquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Toch niet dé Titanic ?
ps. mn buurjongen zong celine deone mee vd week![]()
![]()
Ik vind van welquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die is toch best koekjes waardig!
en groot gelijk heb je!quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:17 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik vind van wel
Wat ben ik ook een wijf
Vriendje is niet thuis, dus ik heb even de tijd om dit soort films te kijken. Hij houdt er helemaal niet van (goh), dus ik grijp mijn kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |