Ahww ze is bezorgd om jequote:Op woensdag 19 maart 2008 18:21 schreef JH87 het volgende:
Tvp. Had ik al verteld dat m'n moeder me vanmorgen nog belde naar aanleiding van die fik?
Ik dacht dat mijn moeder de enige wasquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:21 schreef JH87 het volgende:
Tvp. Had ik al verteld dat m'n moeder me vanmorgen nog belde naar aanleiding van die fik?
Lingo:quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:22 schreef Bob. het volgende:
Grooooniiiingeeeen.
Kijk, maar dat is al een stuk logischer.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:24 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn moeder de enige was![]()
Maar ze hoorde dat het aan het Lage der A was, en aangezien ik een paar huizen verder woon in dezelfde straat was ze enigszins ongerust
Of je er iets mee te maken had?quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:21 schreef JH87 het volgende:
Ik ben niet zo attent.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
mijn moeder heeft me vandaag ook gebeld![]()
ik had trouwens mijn naam in de TT verwacht, maarja he
Had je hem maar in de wiki moeten zettenquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:47 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik had mijn ava bij de beginpagina verwacht
De dienst die daar over gaat, heeft niet altijd tijd om tijdig aan verzoeken te kunnen voldoenquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:47 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik had mijn ava bij de beginpagina verwacht
Een update is inderdaad wel weer is nodigquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De dienst die daar over gaat, heeft niet altijd tijd om tijdig aan verzoeken te kunnen voldoen
Antw op j smsj; Health center hier, als ht doorgaat.quote:
Je moet naar die fitness first gaan waar ik ook gaquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Antw op j smsj; Health center hier, als ht doorgaat.
Jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:05 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Een update is inderdaad wel weer is nodig
Mijn verzoek ligt nog in je postvakje zeker?
Ik heb mezelf ook toegevoegd.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:08 schreef Sebasser het volgende:
Zo, nu sta ik ook op de map; http://www.frappr.com/fokgroningen .
Die van mij is juist wel geldigquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:17 schreef Peterselieman het volgende:
Ik bedenk me net dat mn studenten OV vrijdag niet geldig is en dat er een treinkaartje gehaald moet worden
Kut, ik ookquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:17 schreef Peterselieman het volgende:
Ik bedenk me net dat mn studenten OV vrijdag niet geldig is en dat er een treinkaartje gehaald moet worden
Je bent professioneel zwartrijder?quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:26 schreef Bob. het volgende:
Ik mag altijd gratis met de trein. Eerste klas.
Nee, een ClubCard is voldoende.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:09 schreef Matje-1989 het volgende:
Hmm nou volgende keer wil ik hem bij de Ava's hebben hoor![]()
Heb je bij FC groningen een seizoenskaart nodig om kaartje te bemachtigen?
Laat me raden, je pa werkt bij de NS?quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:26 schreef Bob. het volgende:
Ik mag altijd gratis met de trein. Eerste klas.
Ik heb ook belsoten dat ik wat meer van het leven ge genieten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vier de nutteloosheid van ons bestaan, vooral.
Een laatkomertje, blijkbaar.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp. Onze laatste hospiteerkandidaat heeft blijkbaar besloten niet meer langs te komen..
Dat betekent bier over?quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp. Onze laatste hospiteerkandidaat heeft blijkbaar besloten niet meer langs te komen..
Ik kreeg net een mailtje dat de advertentie van Kamernet is verwijderd.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bier bij een hospiteeravond? Que?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:05 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Dat betekent bier over?
Fokfeestje?
Ik niet. Maar als je tips nodig hebt: Apotheose, uit het Sneek topic loopt door de week stage bij Omrop Fryslân radio, en in het weekend is ze DJ bij de stadsomroep van Sneekquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:18 schreef MaxMark het volgende:
Nog mensen die interesse hebben in het meewerken aan een radioprogramma voor internationale studenten in Groningen?
Hmm thanks. Maar ik loop nu stage bij OOG Radio, dus gelukkig experts genoeg in de buurtquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik niet. Maar als je tips nodig hebt: Apotheose, uit het Sneek topic loopt door de week stage bij Omrop Fryslân radio, en in het weekend is ze DJ bij de stadsomroep van Sneek
die met de ondode vrouw in huis?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Best grappig trouwens, onze nieuwe huisgenoot is de buurjongen.
Oh kijk, dat wist k nietquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hmm thanks. Maar ik loop nu stage bij OOG Radio, dus gelukkig experts genoeg in de buurt
Ja inderdaad.quote:
Het trekt me wel aan, jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh kijk, dat wist k niet
Jij bent best goed met media en zo he?
Ah, hij lijkt op mij?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Echt een enorm knappe jongen ook.
Tofquote:
Nee dank je. Heb niet zoveel met chinezen. De andere internationale studenten zijn trouwens wel tof.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:18 schreef MaxMark het volgende:
Nog mensen die interesse hebben in het meewerken aan een radioprogramma voor internationale studenten in Groningen?
Waar zit je aan te denken dan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TofIk wil geld gaan verdienen met mn fotootjes en oostblokreizen, dus dan zla ik ook iets mediaerigs moeten doen ben ik bang.
tijdschriften. maar het enige NL tijdschrift wat potentie heeft schrijf.fotografeer ik al voor. Op vrijwillige basisquote:
Dan doe je het voor de andere internationale studentenquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee dank je. Heb niet zoveel met chinezen. De andere internationale studenten zijn trouwens wel tof.
Hoe wil je daar bij terecht komen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tijdschriften. maar het enige NL tijdschrift wat potentie heeft schrijf.fotografeer ik al voor. Op vrijwillige basisEuropa-correspondent voor een russisch truckblad worden lijkt me wel top op zich
Nou, ga dr voor. Tenminste eindelijk een baantje waar je plezier in hebtquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zitten veel russen op mn site, heb nu contact met en russische journalist.
Dat zie je vaak genoegquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bier bij een hospiteeravond? Que?
Idd bijna. Nog even snel een kopje thee en nog even douchen en dan is het bedtijd. Morgen weer vroeg opquote:
Als je mensen nodig hebt die de internationale 'studenten' tot het bot kapot maakt heb ik interesse.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:18 schreef MaxMark het volgende:
Uhuquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nou, ga dr voor. Tenminste eindelijk een baantje waar je plezier in hebt
Beetje respect voor Dolf ja,quote:Op donderdag 20 maart 2008 03:26 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
@Bob
Je huis Huize 'baggernaam' noemen is jammer
Ja hoe komtdat,verliefd?quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:26 schreef Bob. het volgende:
[..]
En dat zo vroeg 's ochtends!![]()
En hoe staat het leven vandaag Dangel?
Ach welnee.quote:
En daarna heb je 4 dagen vrij, dus hoera.quote:om half vijf word ik weer blij denk ik
maar op zich wel ok
Nee, op goede vrijdag werk ik gewoon de hele dag hoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 08:33 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ach welnee.
[..]
En daarna heb je 4 dagen vrij, dus hoera.
Die positie is al vervuld, sorry.quote:Op donderdag 20 maart 2008 03:26 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als je mensen nodig hebt die de internationale 'studenten' tot het bot kapot maakt heb ik interesse.
Beter niet, fiets jij zelf maar 3 kwartier om naar je sportschool te gaan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je moet naar die fitness first gaan waar ik ook ga
Okeuj.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee hoor.
Welnee, juist niet,valt het ze alleen maar meequote:Op donderdag 20 maart 2008 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je probeert toch de mensen die komen hospiteren een beetje op hun gemak te stellen en zo hè.
Vanavond staat Alamo Race Track in Vera. Hier is een clippie van YouTube.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Oké gaaf, wie speelt er dan in Vera?!! Doodszonde! Het is aSj. Kleine a, grote S. Mocht je dit uit principiële redenen niet willen doen dan word het 'asj' maar nóóit een hoofdletter A.
Mijn dag is goeeeeeed.
Ik dus niet.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:29 schreef Dangel het volgende:
[..]
Welnee, juist niet,valt het ze alleen maar mee
Maar ja zo ben ik
Ik heb weekend.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:30 schreef JH87 het volgende:
[..]
Vanavond staat Alamo Race Track in Vera. Hier is een clippie van YouTube.
Ik ben ook nog steeds trots op m'n eigenste reportage die ik eerder dit jaar met Noorderslag heb gemaakt. Interviews en beelden van de optredens gedaan/gefilmd door ondergetekende. Daar zit Alamo Race Track dus ook in.
Enne, waarom is jouw dag zo goed, aSj?
Dat kan niet, die zijn dan allemaal in Groningenquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik duw daar wel een Duitser voor je om, maok.
POWERRRRR.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:21 schreef Sebasser het volgende:
Anders neem je je beste vriend, je Macbook mee.
Was jij niet toen met guitarist.nl ofzeu?quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:23 schreef Sebasser het volgende:
Alamo racetrack?? (fzo?)
Ooit eens in de vera gezien
Goede vrijdag is niet elk jaar op dezelfde datum hè.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:23 schreef Dangel het volgende:
oh,wacht, dan post ik morgen zeker precies een jaar mee hier?
Waarom is er niet een deel 2 van het ochtendtopicquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:21 schreef Sebasser het volgende:
Anders neem je je beste vriend, je Macbook mee.
Klopt, ik had je nog gezien.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
Was jij niet toen met guitarist.nl ofzeu?
een bandje.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Goede vrijdag is niet elk jaar op dezelfde datum hè.
Ik raak wel nieuwsgierig naar dat Alamo Race Track, maar ik kan niets beluisteren hier in de UB. Wat moet ik me erbij voorstellen?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:58 schreef nietzman het volgende:
*raakt Sebassie en Chipszak aan.
Nietz heeft bij jou op schoot gezeten?quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:59 schreef Sebasser het volgende:
Wil je nog een keer op mijn schoot zitten?
Hij was nogal dronken, ja.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nietz heeft bij jou op schoot gezeten?
Nietz is meestal wel lief alssie dronken is, geloof ik,quote:
Ja ik ga, maar ik was wel van plan om het voorprogramma over te slaanquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Gaat er 23 maart ook iemand naar de Vera? (Ja.Ik niet hoor.
) maar als iemand The Wombats gaat zien. Het bandje van het voorprogramma ken ik,
Oké. Kan ook.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:42 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja ik ga, maar ik was wel van plan om het voorprogramma over te slaan
Van Katoen moet dood.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:36 schreef ChipsZak. het volgende:
The dirty shambles,Eerst heetten ze btw Audio Force, maar da's alweer een tijdje weg.
Ofwel; Bram, Rik, Gijs & Frank,
2 ervan bij mij op school, Gijs weet ik niet precies, en Frank zit op het Werkman geloof ik.
Ze stonden ook in het voorprogramma van Van Katoen.
Als er dan toch iets dood moet, laat het dan de ikea zijnquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:55 schreef Dangel het volgende:
waarschijnlijk woensdag naar de ikea.
ongeveer een uur nadat je een sms hebt. maarwaarschijnlijk halverwege de ochtend, probeer ik het te plannen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wanneer woensdag?
Ik weet dat je het niet zo op Friezen hebt.... maar ALLE buitenlanders?quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:57 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als er dan toch iets dood moet, laat het dan de ikea zijn
Hoax, die school bestaat niet eens.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:29 schreef maok het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=72289
Alweer een brand, ik had echt nog nooit van die school gehoord trouwens
Kusjequote:Op donderdag 20 maart 2008 14:58 schreef Bob. het volgende:
Muuh.
Melodieuze gitaarrock?quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik raak wel nieuwsgierig naar dat Alamo Race Track, maar ik kan niets beluisteren hier in de UB. Wat moet ik me erbij voorstellen?
Ja.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:01 schreef nietzman het volgende:
Ben je slielig?
Ga dan singing, in the rain.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:11 schreef Bob. het volgende:
Ja.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:40 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
Heul netjes binnen de lijntjes!
Watdoejijhiernuweer!quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:40 schreef Misstique het volgende:
Ja hoi Sebasser.
The one and only.quote:
Mja, ik ben iig blij dat dat figuur wat eerst je duomod was hier, hier niet meer mod.quote:
Ja.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:08 schreef JH87 het volgende:
Was dat die zuiger van een Alexxxxx?
Oh nee dan niet bij me eten dus.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:08 schreef Dangel het volgende:
[..]
ongeveer een uur nadat je een sms hebt. maarwaarschijnlijk halverwege de ochtend, probeer ik het te plannen.
Kan niet, ik heb mn stageloper beloofd dat we naar de MacDonalds zouden gaanquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh nee dan niet bij me eten dus.
Maar die hebben heul geen dellen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kan niet, ik heb mn stageloper beloofd dat we naar de MacDonalds zouden gaan
Moeten ze invoeren, serieus. En dan niet allemaal groentefratsne tussendoormikken, zoals ze hun hamburgers verneuken.quote:
Hier ookquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Koud.
Ook altijd zonder doen, dan krijg je tenminste een 'verse'quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:13 schreef MaxMark het volgende:
Die saus op de McKroket is te ranzig voor woorden.
Na 6 uur kan ik toch niet meer winkelen, ik moet om half zeven weer in de kerk zijn, moet openen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
ik meende 18.00 gelezen te hebben. Schijnt iets wettelijks te zijn.
maar jij hebt tenminste iemand tegen wie je aan kan kruipenquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:11 schreef freecell het volgende:
Ik krijg het geloof ik niet meer warm vanavond
Is TARA niet in de buurt om je op te warmen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:11 schreef freecell het volgende:
Ik krijg het geloof ik niet meer warm vanavond
Die gaat denk ik schreeuwen als ik nu m'n handen tegen z'n warme buik legquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:12 schreef maok het volgende:
[..]
maar jij hebt tenminste iemand tegen wie je aan kan kruipen
Je eigen buik is waarschijnlijk ook wel lekker warmquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Die gaat denk ik schreeuwen als ik nu m'n handen tegen z'n warme buik leg
dat zekerquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:16 schreef maok het volgende:
[..]
Je eigen buik is waarschijnlijk ook wel lekker warm
Kan ookquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
overigens dacht ik dat de winkels morgen tot 19:00 open zijn
Ja, maar om die nou e gaan koelen met mijn handen is ook wat valsquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:16 schreef maok het volgende:
[..]
Je eigen buik is waarschijnlijk ook wel lekker warm
Tussen mijn benen is te koud en tussen die van TARA gaatie ook niet leuk vinden.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
koude handen horen tussen benen.
op een kussentje op je handen gaan zittenquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Tussen mijn benen is te koud en tussen die van TARA gaatie ook niet leuk vinden.
Ik ben bang dat ik gewoon koud moet blijven voorlopig
Goed plan! En typen met mn neusquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op een kussentje op je handen gaan zitten
Goeienavondquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:35 schreef Matje-1989 het volgende:
Goede avond allemaal:)
Dat is niet mis.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:53 schreef Matje-1989 het volgende:
Zozo, weer een dagje 3x natgeregend
Goedenavondquote:
zo nu en dan ff een hand er onder vandaan. iig geen potlood in je neus om te typen, das gevaarlijk als je valtquote:
Op nieuw topic drukken?quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:05 schreef Matje-1989 het volgende:
Hoe moet je eigenlijk een nieuw topic openen? Dus bijvoorbeeld het volgende deel van dit
topic ofzo
Vraag het me al een tijdje af
Je gaat naar de OP van dit topic, volgt de link die er onderaan staat, kopiëert de tekst en gaat naar het stad en streek subforum. Daar klik je op Topic openen, bedenkt een leuke naam en plakt de tekst in het tekstvak, klikt op invoeren en je hebt een Groningen topic geopend.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:05 schreef Matje-1989 het volgende:
Hoe moet je eigenlijk een nieuw topic openen? Dus bijvoorbeeld het volgende deel van dit
topic ofzo
Vraag het me al een tijdje af
Gefeliciteerd. Geef je er ook een bak reserveonderdelen bij weg?quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je gaat naar de OP van dit topic, volgt de link die er onderaan staat, kopiëert de tekst en gaat naar het stad en streek subforum. Daar klik je op Topic openen, bedenkt een leuke naam en plakt de tekst in het tekstvak, klikt op invoeren en je hebt een Groningen topic geopend.
Nee, het IS een bak reserveonderdelen. Iig voor de nieuwe koper.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Geef je er ook een bak reserveonderdelen bij weg?
Kan ook, maar ja dan heb je die 2 andere visa's nog wel steedsquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, het IS een bak reserveonderdelen. Iig voor de nieuwe koper.
Moet je altijd maar weer afwachtenquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:26 schreef Mark_Boelen het volgende:
En ik verwacht natuurlijk wel dat ik ook nu is een keer in de op sta
Klopt. En ooit word dat één Visa.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan ook, maar ja dan heb je die 2 andere visa's nog wel steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |