Een laatkomertje, blijkbaar.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp. Onze laatste hospiteerkandidaat heeft blijkbaar besloten niet meer langs te komen..
Dat betekent bier over?quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp. Onze laatste hospiteerkandidaat heeft blijkbaar besloten niet meer langs te komen..
Ik kreeg net een mailtje dat de advertentie van Kamernet is verwijderd.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bier bij een hospiteeravond? Que?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:05 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Dat betekent bier over?
Fokfeestje?
Ik niet. Maar als je tips nodig hebt: Apotheose, uit het Sneek topic loopt door de week stage bij Omrop Fryslân radio, en in het weekend is ze DJ bij de stadsomroep van Sneekquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:18 schreef MaxMark het volgende:
Nog mensen die interesse hebben in het meewerken aan een radioprogramma voor internationale studenten in Groningen?
Hmm thanks. Maar ik loop nu stage bij OOG Radio, dus gelukkig experts genoeg in de buurtquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik niet. Maar als je tips nodig hebt: Apotheose, uit het Sneek topic loopt door de week stage bij Omrop Fryslân radio, en in het weekend is ze DJ bij de stadsomroep van Sneek
die met de ondode vrouw in huis?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Best grappig trouwens, onze nieuwe huisgenoot is de buurjongen.
Oh kijk, dat wist k nietquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hmm thanks. Maar ik loop nu stage bij OOG Radio, dus gelukkig experts genoeg in de buurt
Ja inderdaad.quote:
Het trekt me wel aan, jaquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh kijk, dat wist k niet
Jij bent best goed met media en zo he?
Ah, hij lijkt op mij?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Echt een enorm knappe jongen ook.
Tofquote:
Nee dank je. Heb niet zoveel met chinezen. De andere internationale studenten zijn trouwens wel tof.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:18 schreef MaxMark het volgende:
Nog mensen die interesse hebben in het meewerken aan een radioprogramma voor internationale studenten in Groningen?
Waar zit je aan te denken dan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TofIk wil geld gaan verdienen met mn fotootjes en oostblokreizen, dus dan zla ik ook iets mediaerigs moeten doen ben ik bang.
tijdschriften. maar het enige NL tijdschrift wat potentie heeft schrijf.fotografeer ik al voor. Op vrijwillige basisquote:
Dan doe je het voor de andere internationale studentenquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee dank je. Heb niet zoveel met chinezen. De andere internationale studenten zijn trouwens wel tof.
Hoe wil je daar bij terecht komen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tijdschriften. maar het enige NL tijdschrift wat potentie heeft schrijf.fotografeer ik al voor. Op vrijwillige basisEuropa-correspondent voor een russisch truckblad worden lijkt me wel top op zich
Nou, ga dr voor. Tenminste eindelijk een baantje waar je plezier in hebtquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zitten veel russen op mn site, heb nu contact met en russische journalist.
Dat zie je vaak genoegquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bier bij een hospiteeravond? Que?
Idd bijna. Nog even snel een kopje thee en nog even douchen en dan is het bedtijd. Morgen weer vroeg opquote:
Als je mensen nodig hebt die de internationale 'studenten' tot het bot kapot maakt heb ik interesse.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:18 schreef MaxMark het volgende:
Uhuquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nou, ga dr voor. Tenminste eindelijk een baantje waar je plezier in hebt
Beetje respect voor Dolf ja,quote:Op donderdag 20 maart 2008 03:26 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
@Bob
Je huis Huize 'baggernaam' noemen is jammer
Ja hoe komtdat,verliefd?quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:26 schreef Bob. het volgende:
[..]
En dat zo vroeg 's ochtends!![]()
En hoe staat het leven vandaag Dangel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |