Op nieuw topic drukken?quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:05 schreef Matje-1989 het volgende:
Hoe moet je eigenlijk een nieuw topic openen? Dus bijvoorbeeld het volgende deel van dit
topic ofzo
Vraag het me al een tijdje af
Je gaat naar de OP van dit topic, volgt de link die er onderaan staat, kopiëert de tekst en gaat naar het stad en streek subforum. Daar klik je op Topic openen, bedenkt een leuke naam en plakt de tekst in het tekstvak, klikt op invoeren en je hebt een Groningen topic geopend.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:05 schreef Matje-1989 het volgende:
Hoe moet je eigenlijk een nieuw topic openen? Dus bijvoorbeeld het volgende deel van dit
topic ofzo
Vraag het me al een tijdje af
Gefeliciteerd. Geef je er ook een bak reserveonderdelen bij weg?quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je gaat naar de OP van dit topic, volgt de link die er onderaan staat, kopiëert de tekst en gaat naar het stad en streek subforum. Daar klik je op Topic openen, bedenkt een leuke naam en plakt de tekst in het tekstvak, klikt op invoeren en je hebt een Groningen topic geopend.
Nee, het IS een bak reserveonderdelen. Iig voor de nieuwe koper.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Geef je er ook een bak reserveonderdelen bij weg?
Kan ook, maar ja dan heb je die 2 andere visa's nog wel steedsquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, het IS een bak reserveonderdelen. Iig voor de nieuwe koper.
Moet je altijd maar weer afwachtenquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:26 schreef Mark_Boelen het volgende:
En ik verwacht natuurlijk wel dat ik ook nu is een keer in de op sta
Klopt. En ooit word dat één Visa.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan ook, maar ja dan heb je die 2 andere visa's nog wel steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |