Alle 18 clubs, Oranje en deze (quote:Op maandag 10 maart 2008 23:19 schreef Grulez het volgende:
[F5 modus]Mooi man het plaatje verandert steeds, zie ik net.[/F5 modus]
Oe, dat is wel tof.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:19 schreef Grulez het volgende:
[F5 modus]Mooi man het plaatje verandert steeds, zie ik net.[/F5 modus]
de FA's snappen het niet helemaal..................quote:Op maandag 10 maart 2008 22:43 schreef Doc het volgende:
[..]
Weet je wat het trieste is: dat iedere keer als DAM uitgeluld is hij nog meer uit je nek gaat lullen en dan bij voorkeur met zogenaamd persoonlijke aanvallen, en dat is niet voor het eerst. Keer na keer - en na iedere unban opnieuw. Hij leert het echt niet ...
Kunnen jullie die kolder zoals bovenstaande quote effe weghalen, en ook de ander pogingen tot persoonlijke aanvallen
Waarom weer zo vaag? Wat was er mis met het duidelijke op valse tussenstanden staat x dagen ban? Het wordt dus weer pure willekeur?quote:Sinds vorig jaar is het niet toegestaan om valse tussenstanden te plaatsen in de live wedstrijden topics. Voor de wedstrijdvolgers zonder beelden is het irritant en niet grappig. Niet doen dus, het kan een ban opleveren.
Eensch, gewoon een weekje weg zonder waarschuwen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom weer zo vaag? Wat was er mis met het duidelijke op valse tussenstanden staat x dagen ban? Het wordt dus weer pure willekeur?
Weer? Wat is nog meer zo vaag dan?quote:
Niks, zal het aanpassen.quote:Wat was er mis met het duidelijke op valse tussenstanden staat x dagen ban?
Weer? Willekeurig is het nooit geweest. Makkelijk te suggereren, maar anders kijk je het banmeldtopic er maar op na. Er is ook een verschil tussen het bewust posten en het per ongeluk posten (waar natuurlijk geen ban op staat).quote:Het wordt dus weer pure willekeur?
48 uur was de afspraak met de FA's, een week is te lang. Gewaarschuwd wordt er niet, na bijna 1,5 jaar is het wel bekend, dacht ik zo.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Eensch, gewoon een weekje weg zonder waarschuwen.
Yes, gesloten en verwezen naar centraal De Mos topic. Ik dank u.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aad de Mos: Van Basten pleegt karaktermoord en is geniepig
Kan er ook eens een stop komen op die topics van tholerg?
Lekkere mening dan, zonder argumentenquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij uit zich stevig en verkondigt zijn mening, ik zie er geen trollen in. Okee, echt argumenten zie ik ook niet, maar hij doet weinig fout.
Aangepast, bedankt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:19 schreef DarkShine het volgende:
[RTL7] Voetballen op vrijdag #15: FC Groningen - sc Heerenveen
Met morgen, FC Groningen - sc Heerenveen. De "derby" van het Noorden.
Thx!quote:
Graag gedaan.quote:bedankt.
Zonder deze reactie gezien te hebben waren we het al van planquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:55 schreef pfaf het volgende:
[AZ#44] De schopploeg uit Alkmaar
Kan er even wat aan die huilebalk gedaan worden? In het vorige topic al 10 keer over de overtreding begonnen, nu dit topic. Die knuppel weet weer eens van geen ophouden. En hij typt onleesbaar 'Nederlands'.
onze beste speler is door een walgelijke actie einde seizoenquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:55 schreef pfaf het volgende:
[AZ#44] Naar boven of naar beneden kijken?
Kan er even wat aan die huilebalk gedaan worden? In het vorige topic al 10 keer over de overtreding begonnen, nu dit topic. Die knuppel weet weer eens van geen ophouden. En hij typt onleesbaar 'Nederlands'.
in den treure, het was nog geen 24 uur geleden. maar wat jij wilt joh.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet tot in den treure, snap je niet dat je zo overkomt als een enorme zielepoot?
niet alleen daar door hoor, nog door veel meer dingenquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet tot in den treure, snap je niet dat je zo overkomt als een enorme zielepoot?
Je hebt het over niks anders even. Het is balen, okee, maar je overdrijft zo. Dat mailtje bijvoorbeeld, dat is toch lachwekkend? Ben je gericht op zoek naar opmerkingen richting jouw persoontje en doe je dom of ben je zo dom?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
in den treure, het was nog geen 24 uur geleden. maar wat jij wilt joh.
als het iemand van een andere club was, zou er een topic over komen
een speler er mee laten weg komen, laten we dat gaan doen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt het over niks anders even. Het is balen, okee, maar je overdrijft zo. Dat mailtje bijvoorbeeld, dat is toch lachwekkend? Ben je gericht op zoek naar opmerkingen richting jouw persoontje en doe je dom of ben je zo dom?
En nu? Ik snap je punt niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
een speler er mee laten weg komen, laten we dat gaan doen.
want het is een feyenoorder die er uit is, dus lekker boeie
1. Wij zien niet alles, lopen niet continue F5-end in VBL rond.quote:jullie laten berichten staan, waarin iemand zegt dat hij het jammer vind dat makaay zn been niet gebroken is, maar daar hoor je dan weer niemand over
1. Het was in het live topic, daar zitten jullie toch ?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
En nu? Ik snap je punt niet.
[..]
1. Wij zien niet alles, lopen niet continue F5-end in VBL rond.
2. Als je wat opvalt, kun/mag je het melden via TR. Met enkel zeggen dat er berichten worden laten staan schieten wij weinig op. Ik zal eens de Sherlock uithangen.
Die goede ouwe tijd, waar is die gebleven, he?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:32 schreef jorienvdherik het volgende:
3. Vroeger zeiden mensen dit, en die waren toen 9 maanden niet meer welkom
Niet altijd. Plus ik keek PSV - Spurs.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
1. Het was in het live topic, daar zitten jullie toch ?
Je hebt helemaal geen topicreport geplaatst, leugenaar.quote:2. Een topicreport geplaats meer dan een dag geleden, er is niks aan gebeurd.
Tuurlijk jongen. Noem dan één iemand. Eén.quote:3. Vroeger zeiden mensen dit, en die waren toen 9 maanden niet meer welkom
Houniet is ook geen VBL-modquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarschijnlijk nog gezien door een mod ook, echter bleef het staan.
1. Ik heb het gedaan, anoniem. bekijk het IP adres maar.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet altijd. Plus ik keek PSV - Spurs.
[..]
Je hebt helemaal geen topicreport geplaatst, leugenaar.
[..]
Tuurlijk jongen. Noem dan één iemand. Eén.
3. Ik ben wel benieuwd naar zijn consequentie anders. Voorlopig post hij nog vrolijk rond,quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is zo, wat de consequenties zijn merk je vanzelf wel.
Rond kerstmis 2007, toen het nog rustig en vredig was. Jammer van die kerstgraties.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Die goede ouwe tijd, waar is die gebleven, he?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Rond kerstmis 2007, toen het nog rustig en vredig was. Jammer van die kerstgraties.
Het loopt weer tegen Pasen, dus de Paasban dan maar invoeren tot Sint Juttemus?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:41 schreef RayMania het volgende:
Rond kerstmis 2007, toen het nog rustig en vredig was. Jammer van die kerstgraties.
Zelfs anoniem aanvinken helpt niet bij jou hoor, we weten toch wel dat jij die TR plaatst.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
1. Ik heb het gedaan, anoniem. bekijk het IP adres maar.
Je bent helemaal niet in februari/maart 2007 geband, maar om precies te zijn op 08-05-2007 @ 12:39. Weer lieg je. En de ergste leugen is nog wel waarom je toen werd geband. Niet om je baggerposts, maar om een hele andere reden (en rubbereend hier kan het bevestigen). Walgelijk was dat, echt walgelijk.quote:2. Ik ben van februari/maart 2007 tot december 2007 geband, omdat ik misschien te veel berichten had geplaatst ? waar geen verwensingen naar mensen stonden.
alhoewel bans niet besproken schijnen te worden...... maar je lange ban had je echt aan jezelf te danken. Had je maar enigssinds normaal moeten gedragen destijds. En laat ik het nier maar even bij laten, wordt weer pissigquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zelfs anoniem aanvinken helpt niet bij jou hoor, we weten toch wel dat jij die TR plaatst.
De enige TR die jij hebt geplaatst verwijst naar deze post. En die is gewoon aangepast. Get your facts straight.
[..]
Je bent helemaal niet in februari/maart 2007 geband, maar om precies te zijn op 08-05-2007 @ 12:39. Weer lieg je. En de ergste leugen is nog wel waarom je toen werd geband. Niet om je baggerposts, maar om een hele andere reden (en rubbereend hier kan het bevestigen). Walgelijk was dat, echt walgelijk.
Gewoon hier klikken, dan wordt alles helderquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:51 schreef golfer het volgende:
Soms, heel soms...mis ik die superpowers van het modje zijn wel en het kunnen terugkijken en lezen van de akties.
1.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zelfs anoniem aanvinken helpt niet bij jou hoor, we weten toch wel dat jij die TR plaatst.
De enige TR die jij hebt geplaatst verwijst naar deze post. En die is gewoon aangepast. Get your facts straight.
[..]
Je bent helemaal niet in februari/maart 2007 geband, maar om precies te zijn op 08-05-2007 @ 12:39. Weer lieg je. En de ergste leugen is nog wel waarom je toen werd geband. Niet om je baggerposts, maar om een hele andere reden (en rubbereend hier kan het bevestigen). Walgelijk was dat, echt walgelijk.
1. Ik heb dat wel gedaan, Zoek het lijstje met topic reports van gister avond in dat topic maar. Dan zal je zien dat ik wel over die post een TR heb geplaatst.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet altijd. Plus ik keek PSV - Spurs.
[..]
Je hebt helemaal geen topicreport geplaatst, leugenaar.
[..]
Tuurlijk jongen. Noem dan één iemand. Eén.
ik mis ook een beetje het notes lezen :dquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:51 schreef golfer het volgende:
Soms, heel soms...mis ik die superpowers van het modje zijn wel en het kunnen terugkijken en lezen van de akties.
Laten we dat maar met z'n allen doen. Ik ga maar slapen, want ik voel hier enige woede opkomen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:52 schreef rubbereend het volgende:
En laat ik het nier maar even bij laten
ik kliktequote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gewoon hier klikken, dan wordt alles helder.
je vergelijkt jouw ban van 7 maanden en de reden daarvoor met een opmerking over Makaay.........quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
1.
[..]
1. Ik heb dat wel gedaan, Zoek het lijstje met topic reports van gister avond in dat topic maar. Dan zal je zien dat ik wel over die post een TR heb geplaatst.
2. Sorry dat mijn geheugen me in de steek laat, ik zat er 2-3 maanden naast. dan nog was het een ban van 7 maanden, vandaar dat ik zei, iemand krijgt een ban van 9 maanden.
Ja klopt, je kan het ongeveer gelijk zien,quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je vergelijkt jouw ban van 7 maanden en de reden daarvoor met een opmerking over Makaay.........
Maar waarom is dan eerder al gezegd dat ik een ban heb ? en zie je de ban reden ? daar ben ik 7 maanden voor gaan zitten.quote:Je bent helemaal niet in februari/maart 2007 geband, maar om precies te zijn op 08-05-2007 @ 12:39
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:19 schreef nikky het volgende:
jorienvdherik kan niet fatsoenlijk meeposten. Blijft offtopic gaan, topics vernaggelen, et cetera.
oke, dan weet ik voorlopig genoeg. Ik ga nu even verstandig zijn en dit topic verlatenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja klopt, je kan het ongeveer gelijk zien,
Wat mij betreft vooral om het bericht over Makaay dat is blijven staan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:08 schreef Dagonet het volgende:
Gaat het nu over een ban van vorig jaar of over een eventueel wel of niet editbare opmerking in een live-scoretopic?
Prima, eind van het gesprek met meerdere modjes hier, is dat het berichtquote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oke, dan weet ik voorlopig genoeg. Ik ga nu even verstandig zijn en dit topic verlaten
Dan moet je de rest ook vooral niet over door blijven gaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat mij betreft vooral om het bericht over Makaay dat is blijven staan.
Oke, maar iedergeval was het geen opwelling van de betreffende user over het Makaay bericht.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan moet je de rest ook vooral niet over door blijven gaan.
Inhoudelijk over de reactie laat ik over aan de VBL mods, die kunnen dat veel beter dan ik.
Ja, zelfde insteek als dat PSV dominantietopic; merge lijkt me het beste. Ik wacht nog effe op m'n collega's, wat die het beste vindenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:26 schreef borisz het volgende:
Europese topclub PSVkan op slot. Kan ook in het reguliere psv topic of die andere psv topic van DAM.
Mag ik nu een note zetten?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:47 schreef pfaf het volgende:
wegediten
Editten is met dubbel tquote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tussen al m'n andere onzinnodes mag dat best.
Maar waarom precies?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Editten is met dubbel t. Zo, en nu ga ik Lost kijken. Kijk je mee?
.
quote:U hebt gezocht op het woord: editen.
RESULTAAT (max 20 woorden)
edi·ten (overgankelijk werkwoord, ook absoluut; editte, heeft geëdit)
1 redigeren
Nieuw beleid. En getrouwde mannen <1.65 mogen hier niet komen.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nieuw beleid. En getrouwde mannen <1.65 mogen hier niet komen.
Het is geen leuke opmerking en hoeft in een open topic zeker niet te blijven staan. Zelf zag ik het gisternacht pas voor het eerst, want woensdag keek ik PSV en gister had ik andere dingen te doen dan teruglezen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:34 schreef Grulez het volgende:
Waarom wordt de opmerking nu wel verwijderd eigenlijk?
Zou ook gekund hebben. Vind het nu wat overzichtelijker. Zakken na de loting wel weg.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die lotingen voor de CL en UEFA hadden trouwens toch ook 1 topic gekund samen?
Een mergeverzoek met 't dominantietopic is aangevraagd.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, zelfde insteek als dat PSV dominantietopic; merge lijkt me het beste. Ik wacht nog effe op m'n collega's, wat die het beste vinden.
Nog 1 vraag dan. Voor zo verwensing naar een speler krijg je geen sanctie opgelegd ?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is geen leuke opmerking en hoeft in een open topic zeker niet te blijven staan. Zelf zag ik het gisternacht pas voor het eerst, want woensdag keek ik PSV en gister had ik andere dingen te doen dan teruglezen.
Opgelost nu, we hoeven er niet weer tig posts aan te besteden.
Ik hou er over opquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ga je nog aangifte doen tegen Agustien wegens mishandeling of Cyberia voor belediging van Makaay, jorien?
Zeur niet zo, het gaat jou er alleen maar om dat de persoon Cyberia18, een Ajacied, geband wordt. We houden er nu over op. Als wij iemand waarschuwen via PM of wat dan ook, dan hoeven wij dat niet hier te melden. Not your business.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nog 1 vraag dan. Voor zo verwensing naar een speler krijg je geen sanctie opgelegd ?
Dank!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Yoo, done.
Dank voor het opmerken en melden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #359: Wie staat er 1 op het lijstje?
Gaat een beetje los
Ok bedankt. Mooie tijd om het het te openen jaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Half april, begin mei ofzoiets. Een vaste datum is er niet, hangt ook van de EK drukte in VBL af.
Zou het graag willen mergen, maar dan raakt het criminele voetballers topic vol en is er helemaal geen topic meer om iets te bespreken. Dus TT-change van het topic van jorien naar "Criminele voetballers Deel #2" lijkt mij het beste, en dan het nog niet volle topic maar vroegtijdig sluiten.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Oud-profvoetballer verdacht van diefstal
Kan dit niet gewoon in het criminele voetballers topic? Of moet er perse weer een nieuw topic van gemaakt worden?
Posts laat ik nog even staan zo, maar hij krijgt in ieder geval een waarschuwing. Dank je.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:48 schreef djnospinzone het volgende:
Criminele voetballers - Deel #2
Wat moet je nou met dit soort postings? Het is duidelijk wat hij suggereert: negers zijn schorriemorrie, maar fatsoenlijke argumentatie, of iets anders waarop ingegaan kan worden, ho maar.
Opgeschoond.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:42 schreef sjimz het volgende:
Het Shayron Curiel topic! Pas anderhalf jaar op voetbal
Kan iemand niet even de politieke kwestie opruimen.
Het topic was leuk totdat DAM kwam
Dank je!quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 15:06 schreef VoreG het volgende:
Zou er in navolging van het posten van valse tussenstanden ook een ban kunnen staan op een valse beschrijving van de gebeurtenissen? Dat misselijkmakende getroll van bv. Jorien bij elke lichte overtreding van Ajax word je ook schijtziek van en het is een goede reden om van hem af te komen.
Tuuuuuurlijk welquote:Op maandag 17 maart 2008 01:16 schreef jmac het volgende:
Ik liep te zoeken naar een centraal eerste divisie topic maar bestaat die niet eens?
Ja.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
'Marco van Basten ontbeert mensenkennis'
Kan toch gewoon in het Van Basten topic?
Twijfel. Wil eerst even kijken hoe het loopt, het is best een opmerkelijk bericht. Gaat het niet lopen, dan merge met het centrale Gomes topic. Kan ook een leuke discussie opleveren over buitenlanders in het Nederlands elftal.quote:http://forum.fok.nl/topic/1136088
Kan toch in het Gomes topic? Het speelt uberhaupt niet eens omdat ie al voor Brazilie heeft gekeept.
toen ik dat bericht in het Gomes topic postte kreeg het nauwelijks reactiesquote:Op maandag 17 maart 2008 11:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Twijfel. Wil eerst even kijken hoe het loopt, het is best een opmerkelijk bericht. Gaat het niet lopen, dan merge met het centrale Gomes topic. Kan ook een leuke discussie opleveren over buitenlanders in het Nederlands elftal.
Gomes topic bedoel jequote:Op maandag 17 maart 2008 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo zie je maar wat losse topics teweeg kunnen brengen, trekt weer een heleboel anderen die nooit in het PSV-topic komen.
Gewoon zoals in de FAQ staat beschrevenquote:Op maandag 17 maart 2008 21:19 schreef rubbereend het volgende:
maargoed dat is dus eigenlijk een soort van pleidooi voor minder centralisatie
Dank je wel. Slechts 8x te grootquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:26 schreef djnospinzone het volgende:
Het Grote PSV Topic #303: Ajax midweeks op 7 punten zetten
UI van 800kb is een beetje aan de zware kant lijkt me niet? Best vervelend als je live streams aan het kijken bent.
Sorry Ruud.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dank je wel. Slechts 8x te groot. Heb het hier gemeld.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:52 schreef venomsnake het volgende:
okidokie
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Telegraaf zet vannacht om 00.01 het nieuwe thuistenue van Oranje online.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
...
Kraag is dus rood-wit-blauw, het logo is iets anders, sokken wel weer lichtblauw.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
.... Het logo is iets anders, de kraag dan, en het model langs de zij'en wellicht een beetje.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
...
Het is inderdaad erg weinig veranderd. Sokken zijn ook wat lichter.
...
Wat doe je nou moeilijk man.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:02 schreef Tennessee het volgende:
in De centrale Nederlands Elftal topic #2 is het volgende on-topic en de rest van wat er vandaag is gepost niet, zou dat misschien allemaal weg mogen?
[..]
[..]
[..]
[..]
Leuk dat het ook in het shirtjestopic geplaatst wordt, maar natuurlijk wordt het ook gewoon in de Nederlands Elftal topic geplaatst dus is die verwijzing naar het shirtjestopic nergens voor nodig...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:14 schreef venomsnake het volgende:
Ik zie het probleem niet zo Tennessee, ze hebben het ff over het nieuwe oranje shirt.. Vervolgens plaatst EnGCatjuh keurig een linkje naar het shirtjestopic waarmee hij de shirtdiscussie in het oranjetopic afsluit, en anderen weten waar ze nu het nieuwe shirt kunnen vinden..
Prima toch, ik zie geen reden om dat te gaan wissen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Staat al in de Veronica Magazine. Wil je screentjes? Komen dan in het shirtjestopic.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lalala.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben blij dat ik sjimz en Engcatjuh de dag van hun leven heb bezorgd.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
...
Verder heb ik niet de dag van mn leven en zeker niet om jou
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:28 schreef Kriegel het volgende:
Eh, waar de fak staat de goede afbeelding dan? Want wat ik daar zie is idd gewoon precies hetzelfde.
Maar dat font gaat dus niet weg, jottum.
pff, er zijn zo vaak berichten van mij verwijderd omdat de mods het nergens over vonden gaan of zo, mag ik dan ook een keertje vragen of "mijn" topic een beetje schoon kan worden gemaakt?quote:
Dat is een beetje een aparte drijfveer, lijkt mij. Dat alles wat jou aangedaan wordt dan ook maar anderen ten deel moet vallen. En "de" topic claimen is natuurlijk helemaal van een bedenkelijk niveau.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:33 schreef Tennessee het volgende:
[..]
pff, er zijn zo vaak berichten van mij verwijderd omdat de mods het nergens over vonden gaan of zo, mag ik dan ook een keertje vragen of "mijn" topic een beetje schoon kan worden gemaakt?
Mijn drijfveer is het ontopic en leuk houden van "mijn" topic, niet wraak nemen op anderen... dat het een paar mensen betreft waar ik in het verleden wel eens boos op ben geweest staat er helemaal los van....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:19 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Dat is een beetje een aparte drijfveer, lijkt mij. Dat alles wat jou aangedaan wordt dan ook maar anderen ten deel moet vallen. En "de" topic claimen is natuurlijk helemaal van een bedenkelijk niveau.
Off topic wordt meestal niet weggehaald, alleen in uitzonderlijke gevallen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:27 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Mijn drijfveer is het ontopic en leuk houden van "mijn" topic, niet wraak nemen op anderen... dat het een paar mensen betreft waar ik in het verleden wel eens boos op ben geweest staat er helemaal los van....
verder claim ik niets, maar ik ben wel de TS van de originele topic en van de huidige topic en ik heb vanaf het begin mijn best gedaan er een leuke topic van te maken en dat doe ik nu weer.... ik ben niet op zoek naar discussie, ik heb alleen maar gevraagd of er even wat off-topic spul weggehaald kan worden wat regelmatig gebeurt hier in FB... waarom dat nu meteen weer een hele discussie tot gevolg heeft begrijp ik ook niet....
je begrijpt het verkeerd... dat nieuwe tenue is natuurlijk juist wel ontopic... wat ik dus niet begrijp is waarom dat plaatje dan niet (ook) gewoon even in de Nederlands elftal topic geplaatst wordt... verder is er nu blijkbaar vandaag wat stress tussen jou en bliksems en dat vind ik dus wel weer offtopic...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Off topic wordt meestal niet weggehaald, alleen in uitzonderlijke gevallen.
Bovendien is het blijkbaar niet offtopic volgens jou, omdat je dat plaatje alsnog in het topic post (terwijl er al een verwijzing staat naar het topic waar het hoort en dat plaatje ook te vinden is).
over duidelijkheid gesproken...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:39 schreef RayMania het volgende:
Euhm. venomsnake was al duidelijk geweest, dus we hoeven hier weer niet uren over door te discussieren. Het is geen offtopic om in een centraal Nederlands elftal topic te praten over het Nederlands elftal shirt, integendeel. ....
Dan was mijn post misschien niet duidelijk voor jou genoeg. Ik bedoel het in zijn algemeenheid, over shirt praten is niet offtopic, integendeel. En de rest blijft gewoon staan, zie mijn vorige post. En nee, dit is niet weer zo'n geval. Jij vraagt iets, wij antwoorden duidelijk en verder is het klaar. En dat iedereen hier gelijk maar mee moet reageren helpt ook niet, maakt het alleen maar lastiger op. Okay, orde van de dag weer.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:43 schreef Tennessee het volgende:
[..]
over duidelijkheid gesproken...
ik zeg toch al een paar keer dat dat nieuwe tenue juist WEL ONtopic is.....
is dit soms weer zo'n geval van; oh, tennessee roept wat, dan lezen we gewoon niet wat hij zegt maar gaan we met zijn allen roepen dat hij niet moet zeiken en geven we hem bij voorbaat niet waar hij om vraagt....
en nu Golfer nog even en dan hebben we het hele lijstje wel weer gehad geloof ik...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:49 schreef VoreG het volgende:
ben je autistisch of op een andere wijze benadeeld in deze wereld? Wat een gejank weer
Gewoon niet reageren, dan stopt hij vanzelf. Anders weet je zelf ook wel dat hier geen einde aan komt. Wees ff slim en niet puberaal.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb alles gelezen. Dus waar je dat argument vandaan haalt...
O, dan hoef ik meteen ook niet meer te leren lezen.
dan heb je het blijkbaar verkeerd begrepen, zoals ik al zei... en omdat Ray het ook nog steeds verkeerd begrijpt leg ik het nog een laatste keer uit en dan heb ik er voorlopig weer even mijn buik van vol...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb alles gelezen. Dus waar je dat argument vandaan haalt...
O, dan hoef ik meteen ook niet meer te leren lezen.
Komen we op terug.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
De VBL meet; FA cup final editie! 17-5-2008
Topic kakt een beetje in nu(tenminste, voor de kick), misschien nu wel sticky?
Ik reageerde meer op de volgende quotes:quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:09 schreef Tennessee het volgende:
[..]
dan heb je het blijkbaar verkeerd begrepen, zoals ik al zei... en omdat Ray het ook nog steeds verkeerd begrijpt leg ik het nog een laatste keer uit en dan heb ik er voorlopig weer even mijn buik van vol...
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:43 schreef Tennessee het volgende:
[..]
is dit soms weer zo'n geval van; oh, tennessee roept wat, dan lezen we gewoon niet wat hij zegt maar gaan we met zijn allen roepen dat hij niet moet zeiken en geven we hem bij voorbaat niet waar hij om vraagt....
Maar veel plezier, discussie gesloten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:56 schreef Tennessee het volgende:
oh ja, en leer allemaal ook eens lezen
Valt mee toch. Ik vind het eerder een generalisatie, dan echt racisme.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:00 schreef djnospinzone het volgende:
Edgar Davids - III - mooi was die tijd...
Riekt weer naar racisme.. het aloude verhaaltje
Lastig te beoordelen wat er precies door hem bedoeld wordt. Ik hou het topic wel even extra in de gaten, gaat niet helemaal de goede kant op qua discussie.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:00 schreef djnospinzone het volgende:
Edgar Davids - III - mooi was die tijd...
Riekt weer naar racisme.. het aloude verhaaltje
Een negatieve generalisatie over Surinamers lijkt me toch racisme?quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Valt mee toch. Ik vind het eerder een generalisatie, dan echt racisme.
Niet helemaal denk ik. Hij had dit bij wijze van spreken ook over kleuterjuffen kunnen zeggen; randgevalletje.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:20 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Een negatieve generalisatie over Surinamers lijkt me toch racisme?
quote:ra·cis·me (het; racistisch, racist)
1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde
Dan is alles wat DAM zegt racistischquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet helemaal denk ik. Hij had dit bij wijze van spreken ook over kleuterjuffen kunnen zeggen; randgevalletje.
[..]
ra·cis·me (het; racistisch, racist)
1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde
Ja, leuk, maar hij zegt het over Surinamers.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet helemaal denk ik. Hij had dit bij wijze van spreken ook over kleuterjuffen kunnen zeggen; randgevalletje.
[..]
Hij doet dit soort dingen continu, dus het neigt meer naar racisme dan naar generalisatie. Getuige ook het topic over die amateur in Jong Oranjequote:Op woensdag 19 maart 2008 00:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lastig te beoordelen wat er precies door hem bedoeld wordt. Ik hou het topic wel even extra in de gaten, gaat niet helemaal de goede kant op qua discussie.
quote:Op maandag 10 maart 2008 19:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zei niet dat niemand het leest hè, dat het minder gelezen wordt. Maar we komen erop terug, eventjes geduld.
[..]
ik lees over 8 dagen wel weer dat jullie erop terug komenquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij doet dit soort dingen continu, dus het neigt meer naar racisme dan naar generalisatie. Getuige ook het topic over die amateur in Jong Oranje
Wij weten dat hij het continue doet en daar is hij ook meerdere keren op aangesproken via PM en waarschuwingen in topics zelf. Notewaardige posts zijn natuurlijk ook allemaal genote. Meer kunnen wij niet doen, echt niet. Het zetten van een ban en het oordelen of een ban rechtvaardig is, is de taak van de FA's, niet die van ons. Ik kan alleen maar zeggen dat we ermee bezig zijn, plus dat enkele FA's die voornamelijk met VBL bezig zijn op dit moment hartstikke druk zijn. Meer is er niet te vertellen, dus het heeft ook geen zin om het hier de hele tijd met DAM bezig te zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:17 schreef golfer het volgende:
Ik kom hier niet meer zo vaak, maar de maat met DAM en zijn racistische uitlatingen is wat mij betreft wel weer vol.
Die jongen voegt werkelijk nooit iets toe op dit forum en zal niet veranderen in zijn postings, dat hebben jullie al te vaak aan den lijve ondervonden.
Neem gewoon eens een concreet en vooral DEFINITIEF besluit over hem.
Ik vraag ook niet dat jullie de hele tijd met die gozer bezig zijn en ik ken maar al te goed het mechanisme en de verhoudingen tussen mods en FA's.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:29 schreef RayMania het volgende:
Wij weten dat hij het continue doet en daar is hij ook meerdere keren op aangesproken via PM en waarschuwingen in topics zelf. Notewaardige posts zijn natuurlijk ook allemaal genote. Meer kunnen wij niet doen, echt niet. Het zetten van een ban en het oordelen of een ban rechtvaardig is, is de taak van de FA's, niet die van ons. Ik kan alleen maar zeggen dat we ermee bezig zijn, plus dat enkele FA's die voornamelijk met VBL bezig zijn op dit moment hartstikke druk zijn. Meer is er niet te vertellen, dus het heeft ook geen zin om het hier de hele tijd met DAM bezig te zijn.
Ik word alleen moe van dezelfde reacties continu. 'Leer eerst maar tellen', 'In jouw wereld is dat zo', 'Als jij je daar goed bij voelt', 'Voel je je nu superieur', 'Je bent een prutser', 'Kun je niets anders dan smiley argumenten', 'Je hebt er duidelijk geen kijk op' en meer zinnetjes uit zijn beperkte repertoire. Ik stel voor dat iedereen hem gewoon standaard negeert. Hoe moeilijk dat soms ook is op sommige stupide posts.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:42 schreef sjimz het volgende:
Tja de vraag is, hoeveel bans moet die gozer wel niet krijgen om uiteindelijk voor altijd weg te mogen?
Ik heb het gevoel dat het steeds na een ban 2 dagen goed gaat en daarna weer het zelfde one-liners riedeltje.
Volgens mij is DAM gewoon een woordengenerator en moet hij eens nodig een update krijgen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik word alleen moe van dezelfde reacties continu. 'Leer eerst maar tellen', 'In jouw wereld is dat zo', 'Als jij je daar goed bij voelt', 'Voel je je nu superieur', 'Je bent een prutser', 'Kun je niets anders dan smiley argumenten', 'Je hebt er duidelijk geen kijk op' en meer zinnetjes uit zijn beperkte repertoire. Ik stel voor dat iedereen hem gewoon standaard negeert. Hoe moeilijk dat soms ook is op sommige stupide posts.
zo'n soort topic is er toch ergens, staat me iets van bijquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maak er dan een 'Naturalisatie spelers voor landen: bijv Gomes, Kalou en Eduardo' topic van en over Gomes in zijn eigen topic.
Dan is het ook gelijk duidelijk in de titel toch?
Als je toch aan het opruimen bent kan je beter het hele topic echt even opschonenquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:48 schreef RayMania het volgende:
Topic drastisch opgeschoond van alles en nog wat.
Je hebt gelijk, had alleen de laatste paar pagina's gedaan waarin de meest recente posts stonden. Ik zal even vanaf het begin kijken en opschonen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Als je toch aan het opruimen bent kan je beter het hele topic echt even opschonen
Fernando Torres-topic #2: Ooit weer naar Los Colchoneros!
etc
Onder andere die onzin dat ik zaken fout geteld had geteld. Hij kon geen eerlijk antwoord geven omdat hij anders zijn ongelijk toe moest geven, dus besloot DAM me te negeren.
Dat het geen consequenties heeft opgeleverd ligt zeker niet aan ons. Het is niet zo dat wij een ban aanvragen en dat de FA's vijf minuten later een ban hebben gezet. En zeker niet met DAM, want dat gaat niet om een 48 uur ban, dus daar moet geconcentreerd naar gekeken worden. Het enige wat wij de laatste tijd konden doen is topics opschonen en waarschuwingen geven, meer niet.quote:Hoewel jullie in dit geval wel erg lang (te lang) telkens in ieder topic waar hij postte zijn bagger achter z'n reet hebben opgeruimd zonder dat het consequenties voor hem opleverde.
Yes.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:37 schreef Doc het volgende:
Hier mag dan ook opgeruimd worden: Edgar Davids - III - mooi was die tijd...
Hoe lang duurt de rust deze keer?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:20 schreef RayMania het volgende:
Dat het geen consequenties heeft opgeleverd ligt zeker niet aan ons. Het is niet zo dat wij een ban aanvragen en dat de FA's vijf minuten later een ban hebben gezet. En zeker niet met DAM, want dat gaat niet om een 48 uur ban, dus daar moet geconcentreerd naar gekeken worden.
Ik heb geen idee, bepalen wij niet. Ik zit in ieder geval niet op hem te wachten.quote:
De FA's e.d. weten zo langzamerhand denk ik ook wel dat een un-ban alleen een tijdelijk situatie tussen twee bans omdat hij heeft aangetoond - keer op keer - dat hij niet kan posten zonder regelmatig te liegen of te beledigen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, bepalen wij niet.
De FA's kennen zijn geschiedenis en zullen wel de juiste beslissingen nemen als die nodig zijn. Verder stel ik voor om nu met z'n allen te stoppen met de DAM-kwestie, hij is geband en meer kan en hoeft er niet gezegd meer te wordenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:17 schreef Doc het volgende:
[..]
De FA's e.d. weten zo langzamerhand denk ik ook wel dat een un-ban alleen een tijdelijk situatie tussen twee bans omdat hij heeft aangetoond - keer op keer - dat hij niet kan posten zonder regelmatig te liegen of te beledigen.
Gaan we laten mergen, staan voldoende nuttige reacties in beide topics.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan hem zelf ook eens negeren ipv overal elke keer op te reageren en reacties uit te lokken als ie terugkomt.
Oostenrijk - Nederland woensdag 26 maart in Wenen. en Oostenrijk - Nederland #1: De Guzman in voorselectie
Doebbel.
Ik weet deze effe niet. Het kan nergens anders besproken worden; er is geen Donadoni-topic, geen Italië-topic, etc, dus er moet wel een alternatief zijn. Wil even mening van m'n medemods horen.quote:Als ik toch bezig ben: Contractbesprekingen Donadoni uitgesteld
Mooiste amateurclub is er nooit geweest naar mijn weten. Hier trouwens een apart topic om nieuwe toernooien te bespreken. Denk zelf dat zo'n toernooi niet echt objectief is; iedereen stemt op zijn/haar lievelingsclub.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:44 schreef PAA-053 het volgende:
Is er al eens een toernooi geweest voor de mooiste amateurclub? Heel veel werk natuurlijk, maar lijkt me wel een mooi idee
Maar hoe zie je dat voor je? Veel clubs zijn vooral regionaal bekend natuurlijk. Denk je dat mensen genoeg kennis om in zo'n toernooi goed te stemmen?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:44 schreef PAA-053 het volgende:
Is er al eens een toernooi geweest voor de mooiste amateurclub? Heel veel werk natuurlijk, maar lijkt me wel een mooi idee
Gadverdamme...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:41 schreef Grulez het volgende:
De sju op de taart
Hmm tsja ik ken behoorlijk wat amateurclubs door het hele land, van het eerste maar vooral via de jeugdteams (welk niveau ze spelen enz.). Maargoed anderen misschien niet. En dat Tong idd op Nivo-Sparta gaat stemmen is een zekerheidjequote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar hoe zie je dat voor je? Veel clubs zijn vooral regionaal bekend natuurlijk. Denk je dat mensen genoeg kennis om in zo'n toernooi goed te stemmen?
Je mag mij ook wel blauw makenquote:Op zondag 23 maart 2008 16:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Het valt allemaal even niet bij te houden in m'n eentje, ga er alstublieft zo volwassen mogelijk mee om.
Ik ken zat clubs, maar een groot deel zou ik moeilijk kunnen beoordelen. Stel dat Excelsior '31 tegen een andere club uit de regio loot, dan zou ik altijd op hen stemmen vanwege bijvoorbeeld Vaduz en ander sentiment. Terwijl die andere club misschien wel mooier zou zijn. Ik kan het alleen echt goed beoordelen bij hoofdklassers uit bijvoorbeeld A en B en regioclubs. Bijvoorbeeld Heerjansdam - Barendrecht, is voor mij te doen, maar voor iemand uit het oosten?quote:Op zondag 23 maart 2008 14:27 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Hmm tsja ik ken behoorlijk wat amateurclubs door het hele land, van het eerste maar vooral via de jeugdteams (welk niveau ze spelen enz.). Maargoed anderen misschien niet. En dat Tong idd op Nivo-Sparta gaat stemmen is een zekerheidjeZo zullen er meer zijn.
Misschien een idee om het per regio te doen? Mooiste amateurclub van het oosten? Zoiets? Ik neem aan dat ook echte ASWH-ers wel wat clubs daar kennen, en daar ook een mening over hebben?
quote:Op zondag 23 maart 2008 23:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Hulten, Hulten...Hulten, Hulten, je moeder is een hoer.
Stel je niet zo aan. Er wordt in die twee topics continu met kanker gesmeten door zowel gefrustreerde Feyenoorders als Ajacieden. Dan vind ik dit een mindere zorg.quote:Op maandag 24 maart 2008 01:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vind dit niet kunnen: , niet de 1e keer
AFC AJAX #944: Voor altijd de mooiste!
[..]
oeps, nou doe ik het zelf natuurlijk ook... nouja, dan dient mijn eigen post dus ook als voorbeeld...quote:Op maandag 24 maart 2008 08:58 schreef Tennessee het volgende:
.... (zie bijvoorbeeld bovenstaande post, om maar een voorbeeld te noemen)
Mag toch aannemen dat de gemeenschap zelf ook haar zegje mag doen over de protocollenquote:Op maandag 24 maart 2008 08:58 schreef Tennessee het volgende:
Wat dachten jullie (jullie=de mods) van een regel dat alleen de mods reageren op posts van users in deze FB topic? Tenzij er natuurlijk wat wordt gepost over user X, dan is het logisch dat user X zelf ook reageert, en natuurlijk als de mods vragen om specifieke feedback van de users....
Voordat ik weer verkeerd begrepen wordt.... ik bedoel natuurlijk niet dat users helemaal niet meer mogen posten hier, maar dat reageren op elkaar de hele tijd, ik vind dat zo vermoeiend.... (zie bijvoorbeeld bovenstaande post, om maar een voorbeeld te noemen)
Nee, vind het persoonlijk niks om daar een regel van te maken. Het overgrote deel van de VBL-users hier in FB post om VBL beter te maken en dan is feedback van meerdere kanten best handig. En als er op elkaar gereageerd wordt op een manier om elkaar onderuit te halen, of als er geslowchat wordt zonder enige feedback, dan kan een opmerking als deze makkelijk helpen:quote:Op maandag 24 maart 2008 08:58 schreef Tennessee het volgende:
Wat dachten jullie (jullie=de mods) van een regel dat alleen de mods reageren op posts van users in deze FB topic? Tenzij er natuurlijk wat wordt gepost over user X, dan is het logisch dat user X zelf ook reageert, en natuurlijk als de mods vragen om specifieke feedback van de users....
Voordat ik weer verkeerd begrepen wordt.... ik bedoel natuurlijk niet dat users helemaal niet meer mogen posten hier, maar dat reageren op elkaar de hele tijd, ik vind dat zo vermoeiend.... (zie bijvoorbeeld bovenstaande post, om maar een voorbeeld te noemen)
Als men niet wil dat er op zijn/haar feedback gereageerd wordt, dan kan er een TR gezet worden. Die is alleen voor ons te zien en heeft dan hetzelfde effect als wat jij bedoelt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:55 schreef RayMania het volgende:
En dat iedereen hier gelijk maar mee moet reageren helpt ook niet, maakt het alleen maar lastiger op.
Wat Dos37 hierboven zegt. VBL bestaat pas sinds januari 2003, dus dan moet je in SPT wezen.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is het mogelijk om Feyenoord topics uit 2002 terug te zoeken? Ik zou namelijk de topics tijdens en na de UEFAcup finale wel eens terug willen lezen.
mag ik vragen wat er mis is met die post/topic?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:18 schreef Grulez het volgende:
Oostenrijk-Nederland kijken in het buitenland via Internet?
dat voorstel was toch afgewezen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:57 schreef djnospinzone het volgende:
ik steun deze motie!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:30 schreef djnospinzone het volgende:
Gezien recente ontwikkelingen in dit topic, acht ik de tijd rijp voor een heropening van deze discussie. Ik stel voor, om de zuiverheid van de discussie over de discussie zuiver te houden, naast deze discussie over de discussie, ook nog een discussie over de discussie van de discussie te houden.
Doe het dan gelijk goed, jeeeeezus.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kiki Musampa #1: Samba met Spleetogen
met --> tussen
svp
quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Doe het dan gelijk goed, jeeeeezus.
Gracias.quote:
Merci, gedaan en dicht.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Voetbalshirtjes # 30: Nieuwe oranje shirt is bekend
SVP
En deze is overbodig, kan prima daar.
Voetbalshirt bestellen, met naam?
Ik deed dit ook eigenlijk omdat ik een topic over Van Gaal wilde aanmaken, maar jij me net voor was. Payback!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht dat TT-wijzigingen overlegt moesten worden met de TS.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij, Ray!
Boeie! Moet het dan net een Ajax topic worden waar iederen de eerste 2 pagina's een verkapte TVP plaats? Normaal plaats ik nooit een TVP, nu doe ik het wel een keer, en word het meteen verwijderd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:44 schreef jorienvdherik het volgende:
denk niet dat ze je post leuk vinden
Nee nog niet. Als een mod hem aanmaakt ben ik de eerste die er een TVP in plaatstquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:05 schreef Tennessee het volgende:
Is er al een topic voor het nationale elftal van Mongolië?
Je bent fanatiek aanhanger?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:05 schreef Tennessee het volgende:
Waarom is mijn TVP in het Feyenoord topic verwijderd? Ik plaats echt nooit een tvp in het Feyenoord topic.... Nu doe ik het een keer omdat ik niets te melden heb, en word hij meteen verwijderd!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:08 schreef RayMania het volgende:
Met deze manier van vragen gaat er echt niemand op je vraag reageren. Probeer het nog eens.
Ja, wat dacht je? Het reserve Oranje... Ik kan niet wachten tot ze meer dan drie spelers hebben!quote:
Omdat ik tvp's altijd verwijder als ik ze zie. Van iedereen. Het draagt niks bij aan een topic, ook niet in verkapte vorm (die verwijder ik ook al ik ze tegenkom). Post gewoon als je wat zinnigs te melden hebt, lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom is mijn TVP in het Feyenoord topic verwijderd? Ik plaats echt nooit een tvp in het Feyenoord topic.... Nu doe ik het een keer omdat ik niets te melden heb, en word hij meteen verwijderd!
Moet ik dan net als elke ajacied posten "hup ajax" "ajax gaat morgen winnen" etc posten? Of vind je dat zo'n post wel een bijdrage leverd aan een topic?
Nee, is er niet. Vanwaar die interesse eigenlijk? Is er zoveel te melden over Mongolië dat een apart topic nodig is?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:05 schreef Tennessee het volgende:
en toen werd het ineens heeeeeeeeeeel erg stil in VBL...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:25 schreef RayMania het volgende:
...Post gewoon als je wat zinnings te melden hebt, lijkt me niet zo moeilijk.
Jij hebt nog nooit Mongolen zien voetballen begrijp ik...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, is er niet. Vanwaar die interesse eigenlijk? Is er zoveel te melden over Mongolië dat een apart topic nodig is?
Dan wil ik even melding maken van de eerste 2 pagina's van het ajax topic. Genoeg verkapte tvp's.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat ik tvp's altijd verwijder als ik ze zie. Van iedereen. Het draagt niks bij aan een topic, ook niet in verkapte vorm (die verwijder ik ook al ik ze tegenkom). Post gewoon als je wat zinnings te melden hebt, lijkt me niet zo moeilijk.
Boohooooooquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan wil ik even melding maken van de eerste 2 pagina's van het ajax topic. Genoeg verkapte tvp's.
Ohja, zal ik je dan maar even verklappen dat dat bij elk ajax topic het geval is?
Als hij zegt dat hij ook verkapte tvp's verwijderd dan moet hij dat ook doen. En niet zo schijnheilig doen als dat hij nu doet. Wees dan ook eerlijk en zeg dat je dingen als "winnen morgen" "hup ajax" etc gewoon laat staan.quote:
Oh, dat weet ik hoor. Hoef je niet te verklappen. Na meerdere keren vragen aan de Ajax-posters hoe zij het liefst het Ajax-topic zien, is er niks concreets uitgekomen (subforum evaluatie, aparte discussie hier in FB). Er is van onze kant al genoeg aandacht besteed aan het Ajax-topic om slowchatgehalte en (verkapte) tvp's te verminderen, maar als dat na drie maanden actief modden geen resultaat oplevert, dan houdt het op. Dan ga ik tenminste niet heel actief het soort postgedrag wat zeker 80% van de posters wel prima vindt, proberen aan te passen. Het Ajax-topic gaat ontzettend hard en het is onmogelijk om dag in dag uit dat bij te houden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan wil ik even melding maken van de eerste 2 pagina's van het ajax topic. Genoeg verkapte tvp's.
Ohja, zal ik je dan maar even verklappen dat dat bij elk ajax topic het geval is?
Ik zou nog even mijn post lezen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als hij zegt dat hij ook verkapte tvp's verwijderd dan moet hij dat ook doen. En niet zo schijnheilig doen als dat hij nu doet. Wees dan ook eerlijk en zeg dat je dingen als "winnen morgen" "hup ajax" etc gewoon laat staan.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat ik tvp's altijd verwijder als ik ze zie. Van iedereen. Het draagt niks bij aan een topic, ook niet in verkapte vorm (die verwijder ik ook als ik ze tegenkom). Post gewoon als je wat zinnigs te melden hebt, lijkt me niet zo moeilijk.
En heb je al onderzocht wat posters in het Feyenoord topic er van vinden als ik 1 keer een tvp plaats in het topic? Normaal doe ik dat namelijk nooit! Ik denk niet dat ze er mee zitten.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:43 schreef RayMania het volgende:
Oh, dat weet ik hoor. Hoef je niet te verklappen. Na meerdere keren vragen aan de Ajax-posters hoe zij het liefst het Ajax-topic zien, is er niks concreets uitgekomen (subforum evaluatie, aparte discussie hier in FB). Er is van onze kant al genoeg aandacht besteed aan het Ajax-topic om slowchatgehalte en (verkapte) tvp's te verminderen, maar als dat na drie maanden actief modden geen resultaat oplevert, dan houdt het op. Dan ga ik tenminste niet heel actief het soort postgedrag wat zeker 80% van de posters wel prima vindt, proberen aan te passen. Het Ajax-topic gaat ontzettend hard en het is onmogelijk om dag in dag uit dat bij te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |