Staat al in de Veronica Magazine. Wil je screentjes? Komen dan in het shirtjestopic.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Telegraaf zet vannacht om 00.01 het nieuwe thuistenue van Oranje online.
Die is oud.quote:
Het is inderdaad erg weinig veranderd. Sokken zijn ook wat lichter.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
KNVB site!!!
Ze hebben alleen zelf nog niet het goede plaatje erbij. Maar ik vind hem niet bijster veel veranderd ten opzichte van deze. Het logo is iets anders, de kraag dan, en het model langs de zij'en wellicht een beetje.
Vergeet je het niet in FB te melden?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben blij dat ik sjimz en Engcatjuh de dag van hun leven heb bezorgd.
Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Castro is toch een Belg?
Vermeer wordt het niet denk ik. Waterman of Boschker lijken me de meest logische opties.quote:Lijkt me dat het Boschker wordt. Misschien wel Westerveld? Of hij kiest voor jeugdigheid en komt met Waterman of Vermeer.
Waar lees je dat trouwens?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Timmer heeft zich ook afgemeld voor de oefeninterland woensdag tegen Oostenrijk. Wie wordt roept Marco als vervanger op? En Velthuizen start direct in de basis?
Roept u maar.
Wat moet hier nog op aan gevuld worden?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Minpunten
- Mathijsen. Die komt gewoon veel tekort voor het niveau van het Nederlands Elftal.
- Timmer gaat drie keer nogal de fout in, dat mag gewoon niet gebeuren.
- Drie goals tegen krijgen, zeker tegen een land als Oostenrijk
-Het voetbal in de eerste helft
Pluspunten
-Achterstand van drie doelpunten goedgemaakt
-Toen Oostenrijk Nederland eenmaal liet voetballen (de gehele tweede helft), werd er ook echt gevoetbald en drie keer gescoord
-Vennegoor of Hesselink als breekijzer. Won vrijwel ieder duel, doelpunt en assist op Huntelaar
Wie vult aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |