Aldus een duidelijke Aad de Mos over Marco van Basten vs Johan Cruijff situatie inzake Ajax in het programma Het Gesprek.
" Kijk ik heb indertijd de strijd met van Basten verloren toen ik trainer was van Ajax omdat meneer toen vond dat hij altijd moest spelen en ik op dat moment vond als trainer van Ajax dat hij en John van het Schip er de kantjes ervan af liepen en de kwestie toen aankaarte bij de toenmalige voorzitter Ton Harms. Ik heb toen hem en John van't Schip,Richard Witschge en Gerald Vanenburg de patat-generatie genoemd omdat als het erop aankomt zij het lieten afweten in die wedstrijden waar zij hun klasse het meest moeten laten gelden.
Nu anno 2008 met de kwestie Johan Cruijff verbaast mij dit niets omdat van Basten gewoon karaktermoord heeft gepleegd omdat Marco gewoon geniepig is en ik wat hij toen heeft gedaan nooit heb vergeven. "
Go Aadje.. met mij wint je wedstrijden
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
A king in the making, and the throne is for the taking So I climb the mountain top and put my stake in Got the weight of the world on my shoulder Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
A king in the making, and the throne is for the taking So I climb the mountain top and put my stake in Got the weight of the world on my shoulder Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
Ga in het centrale Aad De Mos topic maar verder. Zo'n quote als van Aad is geen apart topic waard, zie de vele niet toevoegende reacties hierboven. Niet echt een discussie uitlokkend.