Jij vond ook echt dat Ajax sterker is geworden aan het begin van het seizoen ten opzicht van vorig jaar? Volgens mij ben je een uitzondering want dit is een bijzonder slechte selectie...quote:Op zondag 23 maart 2008 16:43 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Het zal me een zorg zijn. Op papier hadden we nu ook een selectie voor de titel (ook zonder Sneijder) en moet je zienVrijwel iedere speler zou bij een andere ploeg uitblinken.
Ik denk dat we het werk van een goede trainer onderschatten. Liever een goede coach met wat relatief mindere spelers dan een mafketel met een sterrenteam.
Wou net zeggen.. we zien het wel... al ben ik wel blij met silva.. die had als enige vandaag volgens mij zin om te winnen...quote:Op zondag 23 maart 2008 16:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zien we in de zomer wel. Geen zin om me daar nu mee bezig te houden.
Want daar is sprake van wil je zeggen?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wie moet er worden aangetrokken als Gomes gaat?
29-21quote:
Ik snap die meid ook niet hoorquote:Op zondag 23 maart 2008 16:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe durf je in godsnaam na afloop van deze wedstrijd nog vragen te stellen over het vertrek (doelend op Huntelaar en Heitinga) Barbera? Vieze achterlijke k*tpot.
Woeps deed ik ook netquote:Op zondag 23 maart 2008 16:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe durf je in godsnaam na afloop van deze wedstrijd nog vragen te stellen over het vertrek (doelend op Huntelaar en Heitinga) Barbera? Vieze achterlijke k*tpot.
tuurlijk wel. Als er nu of tijdens het EK een keeper van een topclub geblesseerd raakt dan moet je nog maar eens kijken hoe snel Gomes weg gaat.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:43 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Probleem is: Die gaat voorlopig niet
Anders ga je even feesten ofsow, en rot je op hier met te trollen..quote:Op zondag 23 maart 2008 16:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
29-21
Maar je houdt je nog steeds vast aan het verleden zie ikJij bent ook zo een die vind dat PSV het succes van de laatste jaren te danken heeft aan de CL overwinning van Ajax in 94 ?
Silva is echt een verademing ten opzichte van supermiet Ogararu.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:44 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Wou net zeggen.. we zien het wel... al ben ik wel blij met silva.. die had als enige vandaag volgens mij zin om te winnen...
Wat moet ze anders vragen? Jullie spelen nergens meer voor dit seizoen.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Selectie is inderdaad minder dan van vorig seizoen, maar het enig pluspuntje is de stormontwikkeling van Heitinga, Vertonghen en Steek.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij vond ook echt dat Ajax sterker is geworden aan het begin van het seizoen ten opzicht van vorig jaar? Volgens mij ben je een uitzondering want dit is een bijzonder slechte selectie...
Nee dat niet. Maar 't team is op papier gewoon niet zo slecht als wat eruit komt. Met het huidige materiaal had je dit seizoen gewoon kampioen moeten worden. En de juiste trainer was dat ook gelukt.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij vond ook echt dat Ajax sterker is geworden aan het begin van het seizoen ten opzicht van vorig jaar? Volgens mij ben je een uitzondering want dit is een bijzonder slechte selectie...
Dat wel maar vandaag was Silva dramatisch ondanks dat hij wel wilde.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Silva is echt een verademing ten opzichte van supermiet Ogararu.
Ook op het juiste moment he kneus?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat moet ze anders vragen? Jullie spelen nergens meer voor dit seizoen.
Dat klopt, maar het gemis van de creatieve middenvelder is nog steeds voelbaar behalve bij het bestuur.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Selectie is inderdaad minder dan van vorig seizoen, maar het enig pluspuntje is de stormontwikkeling van Heitinga, Vertonghen en Steek.
Dramatisch? Kom op niet zo overdrijven.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:47 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat wel maar vandaag was Silva dramatisch ondanks dat hij wel wilde.
Mag ik vragen welke wedstrijd jij hebt lopen kijken?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:47 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat wel maar vandaag was Silva dramatisch ondanks dat hij wel wilde.
Ons team is geen topteam, maar dat is PSV ook niet. Je zal me niet horen zeggen dat deze selectie goed is, maar wel goed genoeg om kampioen te worden. Mits er een juiste trainer voor de groep staat.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee hoor, je onderschat de concurrentie en overschat Ajax enorm.
Feesten doe ik pas als ze officieel kampioen zijnquote:Op zondag 23 maart 2008 16:46 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Anders ga je even feesten ofsow, en rot je op hier met te trollen..
Dat was meteen al duidelijk met zijn wisselingen.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Koster heeft gewoon een onvoldoende voor tactisch inzicht, zoals ik al veel eerder dit seizoen heb gezegd.
Vind ik meer een soort van erinwrijvenquote:Op zondag 23 maart 2008 16:50 schreef toma het volgende:
Goeie gast die Rutten, hij erkent dat Ajax een penalty had moeten krijgen.
gozer pleur gewoon op joh. Je probeert hier ons uit te lachen wat probeer je daar nou mee te bereiken? Ga nou maar een feestje vieren en val ons er aub niet mee lastig.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Feesten doe ik pas als ze officieel kampioen zijn
Maar goed, evengoed bedankt voor het goed partij bieden dit seizoen Ajax![]()
En voor volgend seizoen met van Basten bij jullie :( volgens mij doet het bestuur er alles aan om nooit meer kampioen te worden ).
Wat moet ie dan doen? Zeggen dat het geen penalty was terwijl het er duidelijk wel één was?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:52 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Vind ik meer een soort van erinwrijven
Idd, Twente heeft toch al gewonnen. Net of hem het wat uitmaakt.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:52 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Kan jij niet een trein gaan koppen inplaats van hier gaan trollen?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En voor volgend seizoen met van Basten bij jullie :( volgens mij doet het bestuur er alles aan om nooit meer kampioen te worden ).
Zoals altijd bij Ajax de laatste jaren moet het allemaal op het einde gebeuren, vorig seizoen draaide Ajax na de winterstop goed, en dit seizoen ook ietsjes beter maar het is en blijft bagger zoals er gedurende een seizoen gevoetbald wordt, totaal geen routine, de spelers kennen en snappen elkaar niet, Huntelaar doet zijn best door veel te scoren maar wordt ook al 2 seizoenen niet in het spel betrokken etc.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:50 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Ons team is geen topteam, maar dat is PSV ook niet. Je zal me niet horen zeggen dat deze selectie goed is, maar wel goed genoeg om kampioen te worden. Mits er een juiste trainer voor de groep staat.
Het is ook nooit goed hè?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:52 schreef Noshiba het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:52 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ik weet zeker dat er maar weinig coaches hetzelfde zouden zeggen.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:52 schreef Noshiba het volgende:
[..]
waar heb jij t over?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:53 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Wat moet ie dan doen? Zeggen dat het geen penalty was terwijl het er duidelijk wel één was?
Hij was vandaag behoorlijk slecht aan de bal. Maar ik ben een voorstander van hem omdat hij wel een wedstrijd open kan gooienquote:Op zondag 23 maart 2008 16:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En voor de wedstrijd tegen PSV vond iedereen hier dat Leonardo een basisplaats moest krijgen...
iddquote:Op zondag 23 maart 2008 16:53 schreef toma het volgende:
[..]
gozer pleur gewoon op joh. Je probeert hier ons uit te lachen wat probeer je daar nou mee te bereiken? Ga nou maar een feestje vieren en val ons er aub niet mee lastig.
Nou, ok officieel zijn ze het nog niet, mja komop net alsof psv 4 wedstrijden op rij verliest! was het maar zoquote:Op zondag 23 maart 2008 16:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
eensch.. ach jah.. waar hebben we het in godsnaam over.. 90 minuten lang creëer je helemaal fucking niets.. worden er onbegrijpelijke wissels toegepast op een eveneens onbegrijpelijke opstelling..quote:Op zondag 23 maart 2008 16:54 schreef toma het volgende:
[..]
ik weet zeker dat er maar weinig coaches hetzelfde zouden zeggen.
Koster is echt een faalhaas de laatste wekenquote:Op zondag 23 maart 2008 16:55 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Nou, ok officieel zijn ze het nog niet, mja komop net alsof psv 4 wedstrijden op rij verliest! was het maar zo![]()
En mensen die roepen dat het met V.Basten niks wordt... knap hoor dat jij n de toekomst kan kijken. Ik heb wel vertrouwen in V.Basten(idergeval stuk meer dan die aap Koster)
mja.
Die jongen heeft toch niets beters te doen in zijn leven, anders was ie niet de hele middag in het Ajax topic. Dus gun die jongen nou gewoon dat plezier.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:53 schreef toma het volgende:
[..]
gozer pleur gewoon op joh. Je probeert hier ons uit te lachen wat probeer je daar nou mee te bereiken? Ga nou maar een feestje vieren en val ons er aub niet mee lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |