Jij vond ook echt dat Ajax sterker is geworden aan het begin van het seizoen ten opzicht van vorig jaar? Volgens mij ben je een uitzondering want dit is een bijzonder slechte selectie...quote:Op zondag 23 maart 2008 16:43 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Het zal me een zorg zijn. Op papier hadden we nu ook een selectie voor de titel (ook zonder Sneijder) en moet je zienVrijwel iedere speler zou bij een andere ploeg uitblinken.
Ik denk dat we het werk van een goede trainer onderschatten. Liever een goede coach met wat relatief mindere spelers dan een mafketel met een sterrenteam.
Wou net zeggen.. we zien het wel... al ben ik wel blij met silva.. die had als enige vandaag volgens mij zin om te winnen...quote:Op zondag 23 maart 2008 16:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zien we in de zomer wel. Geen zin om me daar nu mee bezig te houden.
Want daar is sprake van wil je zeggen?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:42 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wie moet er worden aangetrokken als Gomes gaat?
29-21quote:
Ik snap die meid ook niet hoorquote:Op zondag 23 maart 2008 16:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe durf je in godsnaam na afloop van deze wedstrijd nog vragen te stellen over het vertrek (doelend op Huntelaar en Heitinga) Barbera? Vieze achterlijke k*tpot.
Woeps deed ik ook netquote:Op zondag 23 maart 2008 16:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe durf je in godsnaam na afloop van deze wedstrijd nog vragen te stellen over het vertrek (doelend op Huntelaar en Heitinga) Barbera? Vieze achterlijke k*tpot.
tuurlijk wel. Als er nu of tijdens het EK een keeper van een topclub geblesseerd raakt dan moet je nog maar eens kijken hoe snel Gomes weg gaat.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:43 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Probleem is: Die gaat voorlopig niet
Anders ga je even feesten ofsow, en rot je op hier met te trollen..quote:Op zondag 23 maart 2008 16:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
29-21
Maar je houdt je nog steeds vast aan het verleden zie ikJij bent ook zo een die vind dat PSV het succes van de laatste jaren te danken heeft aan de CL overwinning van Ajax in 94 ?
Silva is echt een verademing ten opzichte van supermiet Ogararu.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:44 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Wou net zeggen.. we zien het wel... al ben ik wel blij met silva.. die had als enige vandaag volgens mij zin om te winnen...
Wat moet ze anders vragen? Jullie spelen nergens meer voor dit seizoen.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Selectie is inderdaad minder dan van vorig seizoen, maar het enig pluspuntje is de stormontwikkeling van Heitinga, Vertonghen en Steek.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij vond ook echt dat Ajax sterker is geworden aan het begin van het seizoen ten opzicht van vorig jaar? Volgens mij ben je een uitzondering want dit is een bijzonder slechte selectie...
Nee dat niet. Maar 't team is op papier gewoon niet zo slecht als wat eruit komt. Met het huidige materiaal had je dit seizoen gewoon kampioen moeten worden. En de juiste trainer was dat ook gelukt.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij vond ook echt dat Ajax sterker is geworden aan het begin van het seizoen ten opzicht van vorig jaar? Volgens mij ben je een uitzondering want dit is een bijzonder slechte selectie...
Dat wel maar vandaag was Silva dramatisch ondanks dat hij wel wilde.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Silva is echt een verademing ten opzichte van supermiet Ogararu.
Ook op het juiste moment he kneus?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat moet ze anders vragen? Jullie spelen nergens meer voor dit seizoen.
Dat klopt, maar het gemis van de creatieve middenvelder is nog steeds voelbaar behalve bij het bestuur.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Selectie is inderdaad minder dan van vorig seizoen, maar het enig pluspuntje is de stormontwikkeling van Heitinga, Vertonghen en Steek.
Dramatisch? Kom op niet zo overdrijven.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:47 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat wel maar vandaag was Silva dramatisch ondanks dat hij wel wilde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |