abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 maart 2008 @ 08:38:26 #1
208984 Ziggenmufter
In permanente staat
pi_57514846
quote:
telegraaf

De Italiaanse voetbalbond gaat pas na het EK 2008 om de tafel met bondscoach Roberto Donadoni. Aanvankelijk werd verwacht dat de keuzeheer vóór het eindtoernooi een tweede aanbieding zou ontvangen.

De Italiaanse bond heeft de contractbesprekingen echter uitgesteld tot na het EK. Hoewel Donadoni door bondspreses Giancarlo Abete wordt omschreven als de man van de toekomst wordt dit vertrouwen nog niet uitgesproken met een nieuwe aanbieding.

In Italiaanse media gaan geruchten dat Abete een slag om de arm houdt over de toekomst van Donadoni. Mochten de Italianen de halve finale van het EK niet halen, dan zou de bondscoach geen nieuw contract krijgen.

Bovendien maakte Donadoni eerder deze maand geen goede beurt door een contractvoorstel af te wijzen. De bondstrainer kon verlengen tot 2010, maar was het niet eens met enkele clausules in de nieuwe verbintenis. De oud-voetballer van AC Milan heeft het contract dan ook naast zich neergelegd. Uit de ontsnappingsclausule in de verbintenis die de voormalig buitenspeler toegeschoven kreeg, spreekt volgens hem weinig vertrouwen in zijn leiderschap tijdens het EK.
Mooi, het eerste teken van knikkende knieën bij de landen in de loodzware groep C van het EK komt dus van de Italiaanse voetbalbond.
pi_57517869
Ik geloof niet dat de Italianen bang zijn voor Nederland, Frankrijk en Roemenië. Ik geloof eerder dat ze weinig vertrouwen hebben in de kunde van Roberto.
pi_57519992
Topic met weinig tot geen discussiewaarde, daarom sluit ik het. Wil je er nog een bepaalde kant mee op waardoor het wel interessant wordt, dan horen we het in FB. Dan zou het topic na wat aanpassingen altijd weer open kunnen.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')