[Dit bericht is gewijzigd door _Fulton_ op 04-04-2002 23:17]
quote:Inter/Feyenoord - Dortmund ?
Op donderdag 04 april 2002 23:15 schreef golfer het volgende:
Inter-Dortmund dus...zal ik de topictitel maar vast aanpassen?
neh...het wordt feyenoord
quote:Machiel is mod van sport and back in town, aan hem om dit wat voorbarige topic te behandelen.
Op donderdag 04 april 2002 23:17 schreef LoekB het volgende:
Hehe, dit topic wou ik ook net openen. Golfer, tis alleen wel ff netjes om er Feyenoord - Dortmund (Finale UEFA cup) van te maken
ik was slechts interimmodje
* ROEN herinnert zich die UEFA Cup-wedstrijden nog tegen Vfb Stuttgart, een paar jaar geleden...
Uit 1-3, thuis 0-3, game over.
[Dit bericht is gewijzigd door ROEN op 04-04-2002 23:23]
quote:
Op donderdag 04 april 2002 23:20 schreef golfer het volgende:[..]
Machiel is mod van sport and back in town, aan hem om dit wat voorbarige topic te behandelen.
ik was slechts interimmodje
quote:zeg er moet nog iemand 'AC Milan - Dordmund (UEFA Cup 1/2 Finale)' openen
Op donderdag 04 april 2002 23:22 schreef LoekB het volgende:[..]
ok. Machiel : wil je die topictitel ff veranderen? ja sorry ik kan er niet tegen als titels niet netjes zijn
quote:hoi hoi hoi
Op donderdag 04 april 2002 23:23 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
zeg er moet nog iemand 'AC Milan - Dordmund (UEFA Cup 1/2 Finale)' openen
mag jij dat doen
quote:Zoals ze wel vaker doen.
Op donderdag 04 april 2002 23:37 schreef LoekB het volgende:
Feyenoord - Dortmund, dat staat al bijna vast, of feyenoord moet het volgende week flink verneuken...
lekkere opening:
Finale UEFA CUP
'denk het wel he'
klinkt logisch nu
quote:Ik schat het 50/50, hoger niet nog.
Op donderdag 04 april 2002 23:18 schreef _Fulton_ het volgende:
nee tuurlijk zijn ze niet zeker maar elk gelijkspel is nu genoeg
Ik schat hun kansen toch echt hoog in
Zo makkelijk als Feyenoord de goal kreeg met een gelukje en zelf het doel schoon hield, zo makkelijk kan er in de Kuip een balletje achter Zoetebier rollen en dan is het all square.
Bovendien vind ik Feyenoord nooit goed voetballen als ze een uitgangspositie als deze hebben, er wordt altijd op 2 gedachten gehinkt, de spitsen staan alleen voorin, aansluiting van het middenveld is belabberd, en het balbezit maar kortstondig. EN of je daar tegen Inter mee weg kan komen....
IK vind iig alles nog volledig open liggen.
quote:Zo gelukkig was dat eigen doelpunt niet hoor. Als je had opgelet had je kunnen zien dat er een goede opening/aanval aan vooraf ging en Tomasson netjes op z'n plek stond om de bal alsnog in te tikken. Dat zij dat voor 'ons' hebben gedaan is jammer, maar niet minder terecht. Natuurlijk heb je gelijk dat het balletje zo achter Zoetebier in het net kan rollen, maar dan nog is er niets aan de hand. Ik moet dus nog maar zien dat Inter in de Kuip 0-2 of 1-2 (of 0-3 etc. etc.) speelt, want dat is wel wat anders dan maar één goaltje maken.
Zo makkelijk als Feyenoord de goal kreeg met een gelukje en zelf het doel schoon hield, zo makkelijk kan er in de Kuip een balletje achter Zoetebier rollen en dan is het all square.
quote:ja, net zo erg als de fc utrechters, amsterdammers en de eindhovenaren...
Op vrijdag 05 april 2002 13:51 schreef kamagurka het volgende:
En zo kennen we ze ook... achterlijk en aggresief
Ik geef Feyenoord een zeer goeie kans om de finale te halen!
* FrankyMcG zal 11 april i.i.g. zijn longen uit zijn lijf schreeuwen in de Kuip!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |