Je bent een held. Je kunt de discussie niet zo naar je hand zetten dus val je hier maar op terug?quote:Op maandag 10 maart 2008 18:36 schreef Bullebak het volgende:
edit
quote:Lees nou eens terug, discussie gaat toch niet om arresteren of oppakken of welk woord daar ook voor gebruikt wordt? Gaat er toch om dat beveiligers op zich evenveel mogen als de politie en dat het enige verschil is dat de beveiliging ze niet zelf naar een politiebureau rijdt?
A.U.B zegquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:05 schreef Barca het volgende:
Clubs geven veel te weinig het signaal af dat zij moeite hebben met geweld BUITEN de stadions. Gekken die in naam van een club rellen vinden de clubs prachtig. Het levert ze weer eens naamsbekendheid op. Ze spreken van supporters. Terwijl van support geen sprake is!
OMG!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:05 schreef Barca het volgende:
Clubs geven veel te weinig het signaal af dat zij moeite hebben met geweld BUITEN de stadions. Gekken die in naam van een club rellen vinden de clubs prachtig. Het levert ze weer eens naamsbekendheid op. Ze spreken van supporters. Terwijl van support geen sprake is!
Je hebt helemaal gelijk, kan me nog goed die apetrotse John Jaakke herinneren op zaterdag 11 februari 2006.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:05 schreef Barca het volgende:
Klopt, ook voegde hij trots toe dat Ajax dus niet enkel theaterpubliek heeft. Zo'n overwinning als die avond ervoor, was voor hem te vergelijken met een kampioenschap of bekerwinst, zo trots als een pauw was hij.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:53 schreef TerroRobbie het volgende:
We zijn geen koorknapenvereniging zei die nog.
Bronquote:Feyenoord is de afgelopen dagen erg druk geweest met het zoeken naar medestanders. En wie kon worden bereikt, zegde direct enthousiast zijn steun toe. Ruim 700 mensen toonden zich bereid Feyenoord openlijk te steunen. Zo schaarden naast politieke leiders Wouter Bos (PvdA) en Jan Marijnissen (SP) vanuit het betaalde voetbal bondscoach Marco van Basten, FC Utrecht-trainer Foeke Booy, Sparta-trainer Wiljan Vloet, commentator Eddy Poelmann, Johan Derksen en analist Hugo Borst zich achter het initiatief. Ook vele oud-Feyenoorders zoals Giovanni van Bronckhorst, Wlodi Smolarek, Dirk Kuyt, Ove Kindvall, Willem van Hanegem, Paul Bosvelt, huidig PSV-trainer Ronald Koeman, Henrik Larsson, Coen Moulijn, Salomon en Bonaventure Kalou, Jon Dahl Tomasson, Wim Jansen, Johan Elmander, Henk Fräser, Frans Bouwmeester, Said Boutahar, Gill Swerts, Henk Wery en Edwin Zoetebier lieten weten de petitie te ondersteunen. Vanuit het bedrijfsleven tekenden onder meer Boudewijn Poelmann (ceo van Nova Media) Ludolf Rasterhoff (KPN TV) en Lex Kloosterman, Lid van Executive Committee van Feyenoords hoofdsponsor Fortis. Vanuit de TV- en entertainmentwereld steunen onder meer Cees Geel, Joris Lutz en Antonie Kamerling de petitie.
quote:Meerderheid Nederlanders staat achter stakende politieagenten
Het overgrote deel van de Nederlanders zegt op de hoogte te zijn van de politieacties naar aanleiding van het CAO-conflict tussen de bonden en minister Ter Horst (96%). Twee op de drie Nederlanders (64%) die op de hoogte zijn van de acties, vinden het terecht dat de politiebonden hun acties voortzetten. Eenderde (35%) vindt dit (enigszins) onterecht. Dit blijkt uit onderzoek van TNS NIPO, dat vandaag gehouden werd in opdracht van RTL Nieuws.
Het niet door laten gaan van topwedstrijden op Super Sunday in de eredivisie is voor een meerderheid nog acceptabel (60%), maar het ophouden van het verkeer door middel van 'blokrijden' vindt 61 procent volkomen onacceptabel.
Driekwart (76%) van de Nederlanders kan andere vormen van actievoeren noemen die ze acceptabel zouden vinden. De geboden suggesties lopen zeer uiteen, maar zeer populair zijn 'publieksvriendelijke' uitingen, zoals het niet uitschrijven van bekeuringen. Daarbij wordt wel vaak genoemd dat de openbare veiligheid niet in gevaar mag komen. Ook een gezamenlijke mars naar het Malieveld wordt relatief vaak genoemd.
C6359 | TNS NIPObase (CASI) | Het onderzoek is uitgevoerd in opdracht van RTL Nieuws. Het veldwerk vond plaats op 10 maart 2008. In totaal werden 600 Nederlanders van 18 jaar en ouder ondervraagd (n=600). De resultaten van het onderzoek zijn herwogen naar geslacht, leeftijd, opleiding, gezinsgrootte, regio, werkzaamheid en stemgedrag november 2006.
Bij publicatie of verspreiding graag de bron TNS NIPO/RTL Nieuws vermelden. Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met Tim de Beer (tel: 020 522 53 99).
quote:Het niet door laten gaan van topwedstrijden op Super Sunday in de eredivisie is voor een meerderheid nog acceptabel (60%), maar het ophouden van het verkeer door middel van 'blokrijden' vindt 61 procent volkomen onacceptabel.
Ik kan ze qua looneis wel begrijpen, hoewel ze kennelijk verwachten dat de minister enorm veel water bij de wijn doet en ze zelf met niks minder genoegen lijken te nemen dan hun eis. DUs echt constructief en werkbaar zijn de agenten niet bezig.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:05 schreef Barca het volgende:
Gekken die in naam van een club rellen vinden de clubs prachtig. Het levert ze weer eens naamsbekendheid op. Ze spreken van supporters. Terwijl van support geen sprake is!
Ah, nu je helemaal uitgeluld bent ga je nog meer onzin raaskallenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:09 schreef Barca het volgende:
Ik heb goed nieuws: je mag nu pissen tegen de voordeur van de politie!
quote:Hoewel de politiebonden en minister Ter Horst van Binnenlandse zaken weer om de tafel zitten om te praten over de CAO, heeft minister Bos van Financiën laten weten dat er geen cent meer uitgetrokken wordt voor de politie-cao. Hij noemde het eerdere bod van minister Ter Horst "buitengewoon ruim" en hij vindt dat het tijd wordt dat de bonden nu ook een stap doen.
Bos vreest voor een zogenaamde 'loon-prijsspiraal' als er nog meer geld uitgetrokken wordt voor de politie. Volgens hem ging het eerdere bod van de minister al "bijna verder dan te verantwoorden is". Ook is hij "geschrokken" van berekeningen die het Centraal Planbureau eerder maakte. Daaruit blijkt dat de politiesalarissen helemaal niet zo slecht zijn als de politiebonden beweren.
quote:
Want?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:56 schreef Barca het volgende:
Boskabouter kan maar beter zwijgen!
Same here, Wouter Bos is maar een lapzwans, maar hier zit hij goed.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:20 schreef Me_Wesley het volgende:
Hij zegt inderdaad niet vaak iets nuttigs, maar hiermee scoort Bos weer wat punten bij me.
Hup, aanbod aannemen, en werken met die zooi.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:49 schreef SCH het volgende:Nu is Wouter ineens een held - wat een heerlijke hypocriete usertjes lopen hier toch rond
Hoe de wind waait, waait je jasjequote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:57 schreef VoreG het volgende:
[..].
Ik geef Bos gelijk in deze, net alsof je het nooit met iemand eens kan zijn.
Nee, dat is niet zo gek voor een minister van financien. En bovendien is Ter Horst van zijn eigen partij en uit zijn eigen kabinet, niet zo onlogisch dat hij haar steunt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:04 schreef Suijk het volgende:
Nou, het is toch wel op z'n minst opmerkelijk dat juist Bos deze uitspraken doet, of niet SCH?
Het mag wel hoor, je bent dan alleen mijn kleine hypocrietjequote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:11 schreef VoreG het volgende:
Jammer dat ik het niet eens mag zijn met Bos, anders had ik gevonden dat hij een goede uitspraak had gedaan..
Ik ben het niet eens met de meeste van zijn punten, maar daarom hoef ik het nog niet oneens te zijn emt al zijn punt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:49 schreef SCH het volgende:Nu is Wouter ineens een held - wat een heerlijke hypocriete usertjes lopen hier toch rond
Eigenlijk juist niet, want VoreG riep voor de uitspraak van Bos al dat hij vond dat ze genoeg geld verdienden met dat nieuwe bod. Dat is niet veranderd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Het mag wel hoor, je bent dan alleen mijn kleine hypocrietje
Dat spreekt niet in je voordeel hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb op Woutertjes partij gestemd.
Agenten krijgen toch ook korting op verzekeringen, hypotheken en dat soot dingen?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:28 schreef MaxPower het volgende:
Waarom heeft Wouter Bos een berekening van het CPB nodig om te weten of een agent veel of weinig verdient? Een blik op een loonstrookje zou toch moeten volstaan?
Mag jij al stemmen?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb op Woutertjes partij gestemd.
Als dat zo is moeten ze heel rap het bod accepteren en weer aan het werk gaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Agenten krijgen toch ook korting op verzekeringen, hypotheken en dat soot dingen?
Wil je ergens anders gaan trollen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:22 schreef Barca het volgende:
Bos is een debiel. Hij geeft geld uit aan onnozele dingen en zegt dan dat er geen geld is voor belangrijke zaken!
Ik wil wel eens weten hoe "meneer" Bos reageert als de politie geen onderzoek doet naar brandstichting van zijn woning, moord op zijn hond, verkrachting van zijn vrouw en kind(eren) en vernieling van zijn auto.
Maar dat is dus niet meer zo, zeker niet in vergelijking met hoe het is geweest.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:01 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Als dat zo is moeten ze heel rap het bod accepteren en weer aan het werk gaan.
Nee, hek stiekem gedaon.quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:53 schreef M0NTANA het volgende:
Mag jij al stemmen?
Bereikt? Ze worden gewoon niet serieus genomen. Doorgaan met actievoeren!quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet meer zo, zeker niet in vergelijking met hoe het is geweest.
Volgens mij kan je nog steeds het meest halen uit het loonstrookje van agenten, en dan vind ik dat ze schrikbarend weinig verdienen. Aan de andere kant hebben ze nu wel iets bereikt en is het inmiddels wel tijd om dat te accepteren en verdere eisen de komende jaren weer op tafel te leggen.
Man er ligt een supergoed bod en ze weigeren........ze nemen de burgers niet serieus en vinden zichzelf TE belangrijk.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:57 schreef Barca het volgende:
[..]
Bereikt? Ze worden gewoon niet serieus genomen. Doorgaan met actievoeren!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |