Tuurlijk, veel wedstrijden waren niet om aan te zien, maar werden degelijk gewonnen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vond het niet om aan te zien. Hij heeft een hoop geluk gehad.
De laatste wedstrijd was dan wel weer prima.
Doe mij V Marwijk maar. V Bommel erbij en lekker 4-4-2 gaan spelen.
Moet Duitsland wel willen en beschikbaar zijn hè.quote:Op zondag 10 februari 2008 09:07 schreef Dvm86 het volgende:
Erg triest dan die KNVB. Heb je een sterke buur (nee niet Belgie), waar je mooi een vriendschappelijke wedstrijd tegen kan spelen, ga je tegen Denemarken spelen.
Denemarken is nog niet zo'n slechte tegenstander, heb het liever over Oostenrijk.quote:Op zondag 10 februari 2008 09:07 schreef Dvm86 het volgende:
Erg triest dan die KNVB. Heb je een sterke buur (nee niet Belgie), waar je mooi een vriendschappelijke wedstrijd tegen kan spelen, ga je tegen Denemarken spelen.
Ow dat wist ik helemaal niet. Maar zal wel een schijntje zijn met die salarissen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Voor zover ik weet krijg je wel een vergoeding hoor. Niet dat die veel voorstelt, maar die is er wel.
Ja, volgens mij is het 5000 euro per wedstrijd ofzo. En met toernooien natuurlijk ook gewoon winstpremies.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ow dat wist ik helemaal niet. Maar zal wel een schijntje zijn met die salarissen.
Bakkal is inderdaad een goed alternatief. Zeker nu De Zeeuw een beetje een crisis heeft.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:07 schreef MarkNMGN het volgende:
Waarom trouwens niet Bakkal ipv de Zeeuw, zal wel te kort dag zijn
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:07 schreef MarkNMGN het volgende:
Waarom trouwens niet Bakkal ipv de Zeeuw, zal wel te kort dag zijn
aha een kennerquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:14 schreef rubbereend het volgende:
ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor Bakkal wordt opgeroepen, hij rendeert bijzonder goed in dit systeem bij PSV
Liever nietquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:00 schreef DANILXL het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=9obWqMCbMG0
die reacties van de nederlanders, hopelijk komen we ze tegen in de finale
quote:Willem van Hanegem;"...Waar ik een beetje moe van ben, is dat de goede prestatie van het Nederlands elftal volledig wordt opgehangen aan dat nieuwe spelsysteem; 4-2-3-1. Het zat hem in Split veel minder in dat systeem dan in de overtuiging waarmee die jongens voetbalden. Misschien haalden ze die overtuiging wel uit de opstelling, dat kan. En misschien waren ze ook blij dat de bondscoach naar ze geluisterd had. Laten we het om te beginnen óók op een samenloop van omstandigheden houden.
Naar mijn idee speelt er wat anders een veel grotere rol. Dat EK komt er nu écht aan en Van Basten moet zijn selectie gaan samenstellen. Er komen misschien jongens bij en er gaan er zeker ook afvallen. Voor de wedstrijd tegen Kroatië viel Dirk Kuyt buiten de boot. Neem van mij aan, dat is een afschrikwekkend voorbeeld voor de meeste internationals. Kuyt, speler van Liverpool, een jongen van onbesproken gedrag, eentje die er altijd staat, een echt goede spits. Die viel er dus buiten. Dat doet pijn en niemand wil zulke pijn voelen.
Onze internationals willen allemaal dolgraag naar het EK, daar hebben ze alles voor over. Die drive zag ik in Split terug op het veld. Eindelijk. De tegenstander was niet zo goed als we dachten, maar de Kroaten probeerden met hard spel toch voordeel te halen. De manier waarop Oranje dat met hard en soms toch ook aantrekkelijk tegenspel neutraliseerde, maakte mij behoorlijk optimistisch. Dat heeft Van Basten toch maar mooi voor elkaar gekregen op vijf maanden voor het EK en daar maak ik hem een serieus compliment voor. Op deze manier wordt het alleen maar leuker, ook voor ons, om toe te leven naar de maand juni..."
Bron: AD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |