abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 februari 2008 @ 13:07:39 #51
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_56621414
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 13:04 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik vond het niet om aan te zien. Hij heeft een hoop geluk gehad.
De laatste wedstrijd was dan wel weer prima.

Doe mij V Marwijk maar. V Bommel erbij en lekker 4-4-2 gaan spelen.
Tuurlijk, veel wedstrijden waren niet om aan te zien, maar werden degelijk gewonnen.
pi_56621425
Kijk niet hoe. Soms meer geluk dan wijsheid.
Maar goed, ik ben ''blij'' (want zoveel boeit het me ook weer niet) dat er een ander komt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56621432
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 08:12 schreef Rumille het volgende:
Oranje wordt kampioen
we zijn de beste van europa
pi_56622271
In Engeland zijn ze al weer bezig met de WK in Zuid-Afrika.

Net even de poule van Nederland opgezocht:

Nederland
Schotland
Macadonie
IJsland
Noorwegen
  zaterdag 9 februari 2008 @ 21:18:40 #55
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_56630932
Heb nu al zin in Nederland - Schotland i.c.m. pub!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_56631226
Ben ik de enige die vindt dat van Bommel nooit meer voor Nederland mag uitkomen?

Als je niet onder een bepaalde bondscoach wil uitkomen, dan hoef je voor mijn part nooit meer voor je land uit te komen.

Zelfs als van Basten de desbetreffende bondscoach is.
pi_56631285
Nee, je bent niet de enige.
Het Nederlands Elftal moet een eer zijn, als je daarvoor bedankt heb je gewoon pech. Voor hem 10 anderen. Jammer dat je het niet met de bondscoach kunt vinden, je kunt voor je land spelen.
Ook denk ik dat het niet zoveel beter wordt met Van Bommel, het klinkt nu telkens leuk: Maar met Van Bommel dit/ Met Van Bommel zo, maar dat valt wel mee.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_56632073
Wat ik mij afvroeg is of de spelers nou ook betaald krijgen bij Oranje. Daarnaast wil ik nog graag weten wie de vriendschappelijke wedstrijden regelt. Want kom op zeg... oefenen tegen Oostenrijk en Denemarken gaat nou echt niet zoveel helpen.
pi_56632701
Nee, je krijgt er niet voor betaald. Dan zou je dus kunnen denken dat Van Bommel enkel voor het geld voetbalt, maar dat is niet zo lijkt me.
pi_56633955
Voor zover ik weet krijg je wel een vergoeding hoor. Niet dat die veel voorstelt, maar die is er wel.

En de vriendschappelijke wedstrijden worden geregeld door de KNVB in samenwerking met vBasten, neem ik aan.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 februari 2008 @ 23:06:51 #61
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56633990
toch klinkt ' het' beter.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_56638958
Erg triest dan die KNVB. Heb je een sterke buur (nee niet Belgie), waar je mooi een vriendschappelijke wedstrijd tegen kan spelen, ga je tegen Denemarken spelen.
pi_56639059
quote:
Op zondag 10 februari 2008 09:07 schreef Dvm86 het volgende:
Erg triest dan die KNVB. Heb je een sterke buur (nee niet Belgie), waar je mooi een vriendschappelijke wedstrijd tegen kan spelen, ga je tegen Denemarken spelen.
Moet Duitsland wel willen en beschikbaar zijn hè.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  zondag 10 februari 2008 @ 11:55:00 #64
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_56640312
quote:
Op zondag 10 februari 2008 09:07 schreef Dvm86 het volgende:
Denemarken is nog niet zo'n slechte tegenstander, heb het liever over Oostenrijk.
pi_56641871
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 23:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Voor zover ik weet krijg je wel een vergoeding hoor. Niet dat die veel voorstelt, maar die is er wel.
Ow dat wist ik helemaal niet. Maar zal wel een schijntje zijn met die salarissen.
pi_56642089
quote:
Op zondag 10 februari 2008 13:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Ow dat wist ik helemaal niet. Maar zal wel een schijntje zijn met die salarissen.
Ja, volgens mij is het 5000 euro per wedstrijd ofzo. En met toernooien natuurlijk ook gewoon winstpremies.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 15:00:15 #67
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_56684497
http://www.youtube.com/watch?v=9obWqMCbMG0

die reacties van de nederlanders, hopelijk komen we ze tegen in de finale
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_56685257
Figo

Heel jammer dat zo'n goeie speler dat steeds nodig heeft.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_56686250
Zo type als vBommel ga je wel missen zo, als je die filmpjes bekijkt.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 17:07:53 #70
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56686523
Waarom trouwens niet Bakkal ipv de Zeeuw, zal wel te kort dag zijn
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_56686791
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:07 schreef MarkNMGN het volgende:
Bakkal is inderdaad een goed alternatief. Zeker nu De Zeeuw een beetje een crisis heeft.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 februari 2008 @ 17:46:48 #72
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56687020
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:07 schreef MarkNMGN het volgende:
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 12:14 schreef rubbereend het volgende:
ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor Bakkal wordt opgeroepen, hij rendeert bijzonder goed in dit systeem bij PSV
aha een kenner
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56687381
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 15:00 schreef DANILXL het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=9obWqMCbMG0

die reacties van de nederlanders, hopelijk komen we ze tegen in de finale
Liever niet
pi_56701284
quote:
Willem van Hanegem;"...Waar ik een beetje moe van ben, is dat de goede prestatie van het Nederlands elftal volledig wordt opgehangen aan dat nieuwe spelsysteem; 4-2-3-1. Het zat hem in Split veel minder in dat systeem dan in de overtuiging waarmee die jongens voetbalden. Misschien haalden ze die overtuiging wel uit de opstelling, dat kan. En misschien waren ze ook blij dat de bondscoach naar ze geluisterd had. Laten we het om te beginnen óók op een samenloop van omstandigheden houden.

Naar mijn idee speelt er wat anders een veel grotere rol. Dat EK komt er nu écht aan en Van Basten moet zijn selectie gaan samenstellen. Er komen misschien jongens bij en er gaan er zeker ook afvallen. Voor de wedstrijd tegen Kroatië viel Dirk Kuyt buiten de boot. Neem van mij aan, dat is een afschrikwekkend voorbeeld voor de meeste internationals. Kuyt, speler van Liverpool, een jongen van onbesproken gedrag, eentje die er altijd staat, een echt goede spits. Die viel er dus buiten. Dat doet pijn en niemand wil zulke pijn voelen.

Onze internationals willen allemaal dolgraag naar het EK, daar hebben ze alles voor over. Die drive zag ik in Split terug op het veld. Eindelijk. De tegenstander was niet zo goed als we dachten, maar de Kroaten probeerden met hard spel toch voordeel te halen. De manier waarop Oranje dat met hard en soms toch ook aantrekkelijk tegenspel neutraliseerde, maakte mij behoorlijk optimistisch. Dat heeft Van Basten toch maar mooi voor elkaar gekregen op vijf maanden voor het EK en daar maak ik hem een serieus compliment voor. Op deze manier wordt het alleen maar leuker, ook voor ons, om toe te leven naar de maand juni..."

Bron: AD
pi_57451988
De Telegraaf zet vannacht om 00.01 het nieuwe thuistenue van Oranje online.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')