Het wordt hierdoor wel een stuk aantrekkelijker. Ik vind dit een erg goede beslissing van de KNVB.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:59 schreef Radegast het volgende:
Blijft een waardeloos toernooi.
Vanwaar toch dat Nederlandse negativisme. De laatste jaren waren de finale een ware happening. Kunnen wij er wat aan doen dat dat kut PSV steeds in de finale zit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:59 schreef Radegast het volgende:
Blijft een waardeloos toernooi.
ach 2 extra en met een beetje geluk nog tegen een kleine club dus dat valt wel mee. Dan kun je beter die belachelijke Play Offs afschaffenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:01 schreef feyenoord-dude het volgende:
De minder leuke kant : nog meer wedstrijden voor topclubs.
dan moeten ze lekker een tweede elftal opstellen als het ze teveel wordt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:01 schreef feyenoord-dude het volgende:
De minder leuke kant : nog meer wedstrijden voor topclubs.
Volgens mij moet "jij" de "supporter" zo'n toernooi (cup) mooi maken. Dus ook het stadion vol als de BVO's in de 2e ronde speelt tegen een amateur club.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:35 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dit toernooi kan in Nederland nooit zo mooi worden als de FA Cup in Engeland. Daar hebben ze veel meer clubs en divisies met allemaal hun eigen stukje traditie. Toch is dit een goede zet van de KNVB. Eigenlijk hadden ze al vanaf ronde 1 allemaal bij elkaar moeten zitten.
Dat ze in Engeland tribunes vol krijgen tegen clubs uit een lage divisie komt voornamelijk door de aantrekkelijkheid van de FA Cup. Daarom is dit een goede stap van de KNVB.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:31 schreef Druppel het volgende:
[..]
Volgens mij moet "jij" de "supporter" zo'n toernooi (cup) mooi maken. Dus ook het stadion vol als de BVO's in de 2e ronde speelt tegen een amateur club.
Ijn Engeland stromen de grote clubs ook pas later (in januari geloof ik) in ...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:35 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dit toernooi kan in Nederland nooit zo mooi worden als de FA Cup in Engeland. Daar hebben ze veel meer clubs en divisies met allemaal hun eigen stukje traditie. Toch is dit een goede zet van de KNVB. Eigenlijk hadden ze al vanaf ronde 1 allemaal bij elkaar moeten zitten.
Dat valt op zich ook best tegen hoe vol ze de stadions dan krijgen. In ieder gevallen bij veel van die wedstrijden niet zo vol als tegen andere PL clubs terwijl de kaarten meestal ook goedkoper zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:59 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dat ze in Engeland tribunes vol krijgen tegen clubs uit een lage divisie komt voornamelijk door de aantrekkelijkheid van de FA Cup. Daarom is dit een goede stap van de KNVB.
Kleine clubs blijven dus toch minder aanspreken, zelfs in het voetbalgekke Engeland.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:06 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat valt op zich ook best tegen hoe vol ze de stadions dan krijgen. In ieder gevallen bij veel van die wedstrijden niet zo vol als tegen andere PL clubs terwijl de kaarten meestal ook goedkoper zijn.
Dat gebeurt denk ik niet, er zal wel in verschillende potten geloot worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 03:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Prima. Gewoon allemaal in een pot, topclubs gelijk tegenelkaar, amateurs in de finale. Krijgt ie misschien eindelijk wat meer traditie, leven en sfeer.
De eerste ronde is alleen voor amateurs, dat is volgens mij wel in meer landen het geval.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:35 schreef zjroentje het volgende:
En waarom pas weer vanaf de tweede ronde?Gewoon vanaf de eerste ronde doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |