Ach ja denk dat in de zomer echt de hoofdpijn komt voor AZ bepalende spelers gaan weg... al denken heel veel dat ze gaan blijvenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:40 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ben flexibel. En toen wist ik nog niet wat ik nu weet.
Ben jij wel een Ajacied?quote:
Hij moet de verdedigers naar zich toetrekken. Mooiboy jeweettoch...quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:41 schreef Eduard37 het volgende:
Elke bal die Pelle krijgt wordt door hem teruggespeeld.
Wat is zijn rol eigenlijk?
Kvond em wel lekkerquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:43 schreef jorienvdherik het volgende:
niemand die het een smerige overtreding vond ofzo ?
Niks aan de hand joh.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:43 schreef jorienvdherik het volgende:
niemand die het een smerige overtreding vond ofzo ?
Ja, dat vroeg ik mij af. Hoe komen ze van bepaalde spelers af dan? Ze hebben toch voor 20 miljoen ingekocht en ze hebben allemaal langjarige contracten toch?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ach ja denk dat in de zomer echt de hoofdpijn komt voor AZ bepalende spelers gaan weg... al denken heel veel dat ze gaan blijven
Als ze echt goed zijn komt er belangstelling voor ze en zijn ze weg. De rest blijft gewoon en gaat ze geld kosten.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:44 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik mij af. Hoe komen ze van bepaalde spelers af dan? Ze hebben toch voor 20 miljoen ingekocht en ze hebben allemaal langjarige contracten toch?
Nee, hoog over door onze Italiaan volgens mij.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:46 schreef Eduard37 het volgende:
Doelpunt?
Bij mij zijn ze nog bezig met de scheids.
Vandaar ook een ''quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:46 schreef Eduard37 het volgende:
Doelpunt?
Bij mij zijn ze nog bezig met de scheids.
Hebben ze daar een overschot aan scheidsrechters of zo?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:45 schreef Chadi het volgende:
Trouwens die belgische scheidsrechter daar hebben wij er ook een dozijn van.
Je woont in België?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:45 schreef Chadi het volgende:
Trouwens die belgische scheidsrechter daar hebben wij er ook een dozijn van.
Ja zie het nu....quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, hoog over door onze Italiaan volgens mij.
Geloof het niet! Gewoon slechte aankoop. Die vent kan echt niet voetballen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:48 schreef Chadi het volgende:
Pelle heeft een jaar of twee drie nodig en dan kan het een topper worden.
Waar zijn dan zoveel Belgische scheidsrechters?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
NopeMaar als ik zie wat ze wekelijks in de eredivisie doen jezus slecht hoor.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:52 schreef jorienvdherik het volgende:
vieze schoper die donkere bij az
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |