mag ik vragen wat er mis is met die post/topic?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:18 schreef Grulez het volgende:
Oostenrijk-Nederland kijken in het buitenland via Internet?
dat voorstel was toch afgewezen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:57 schreef djnospinzone het volgende:
Wat dachten jullie (jullie=de mods) van een regel dat alleen de mods reageren op posts van users in deze FB topic? Tenzij er natuurlijk wat wordt gepost over user X, dan is het logisch dat user X zelf ook reageert, en natuurlijk als de mods vragen om specifieke feedback van de users....
Voordat ik weer verkeerd begrepen wordt.... ik bedoel natuurlijk niet dat users helemaal niet meer mogen posten hier, maar dat reageren op elkaar de hele tijd, ik vind dat zo vermoeiend.... (zie bijvoorbeeld bovenstaande post, om maar een voorbeeld te noemen)
ik steun deze motie!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:30 schreef djnospinzone het volgende:
Gezien recente ontwikkelingen in dit topic, acht ik de tijd rijp voor een heropening van deze discussie. Ik stel voor, om de zuiverheid van de discussie over de discussie zuiver te houden, naast deze discussie over de discussie, ook nog een discussie over de discussie van de discussie te houden.
Doe het dan gelijk goed, jeeeeezus.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kiki Musampa #1: Samba met Spleetogen
met --> tussen
svp
quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Doe het dan gelijk goed, jeeeeezus.
Gracias.quote:
Merci, gedaan en dicht.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Voetbalshirtjes # 30: Nieuwe oranje shirt is bekend
SVP
En deze is overbodig, kan prima daar.
Voetbalshirt bestellen, met naam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |