juist.. precies datquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Rode en blauwe clubs zijn nou eenmaal zwaar in de meerderheid, zeker in Engeland.
Dan zouden de Noren en de Belgen het inderdaad een stuk beter moeten doen...quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:25 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
juist.. precies dat
en toeval natuurlijk dat Arsenal en M utd rood dragen..
Speelt Brazilië niet in het geel? het is gewoon onzin dus..
sterker nog: er is nog nooit een wereldkampioen voetbal geweest die (voornamelijk) in het rood speelt http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldkampioenschap_voetbal
Verder nietsquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:45 schreef MaxPower het volgende:
je hebt leugens, nog grotere leugens en statistieken.
Is het ook, de BBC recyclet het nieuws vandaag blijkbaar.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:30 schreef dndiek het volgende:
Waarom heb ik het idee dat dit oud nieuws is?
Is dit een leugen of een statistiek???quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:02 schreef MaxPower het volgende:
ik weet niet precies meer hoe die uitspraak gaat
Het gaat in dat stuk ook over het clubvoetbal. Weet niet of je over een nationaal elftal kan zeggen dat ze thuisspelen. Is toch, naar mijn inziens, een heel wat anders voor zo'n team.quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:25 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
juist.. precies dat
en toeval natuurlijk dat Arsenal en M utd rood dragen..
Speelt Brazilië niet in het geel? het is gewoon onzin dus..
sterker nog: er is nog nooit een wereldkampioen voetbal geweest die (voornamelijk) in het rood speelt http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldkampioenschap_voetbal
ja dit is al eerder een keer nieuws geweestquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:30 schreef dndiek het volgende:
Waarom heb ik het idee dat dit oud nieuws is?
Sinds die dit jaar zijn overgestapt op andere shirtjes (wit/rood i.p.v. alleen rood) gaat het inderdaad een stuk minder.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:35 schreef DeTolk het volgende:
AZ anyone??
Wil je hiermee zeggen dat je het onderzoek serieus neemt?quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:59 schreef stame het volgende:
[..]
Het gaat in dat stuk ook over het clubvoetbal. Weet niet of je over een nationaal elftal kan zeggen dat ze thuisspelen. Is toch, naar mijn inziens, een heel wat anders voor zo'n team.
Idd, het is oud nieuws, maar ik vraag me wel een aantal dingen af. Hebben ze de grootte van de clubs qua stadion, budget, etc wel meegenomen in dat onderzoek? Zo niet dan is het onderzoek niet goed uitgevoerdquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dit is al eerder een keer nieuws geweest
Wil alleen zeggen dat ik nationaal voetbal en clubvoetbal in dat op zicht niet echt te vergelijken vind. Wie weet zit er wel een kern van waarheid in. Zou niet weten waarom ze adners met die onderzoeksresultaten naar buiten zullen komen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:13 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat je het onderzoek serieus neemt?
Boroquote:Op woensdag 12 maart 2008 06:11 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Ja, die theorie heb ik vaker gehoord.
Als je kijkt naar het aantal prijzen pakkende ploegen, dan zijn er opvallende veel "rode" ploegen die het goed doen, vooral in Nederland en Engeland.
Is er een ploeg die helemaal in het rood speelt? Zoals Real Madrid helemaal in het wit en Villareal in het geel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |