Ongekend... betalen zeg ik!quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben al blij als deze dag voorbij is!
Laat mijn kut collega net een nieuwe laptop vallen, GODVER!
Vorige week liet hij een nieuwe optiplex 745 vallen (WL DAT IS TOCH ZONDE!?)
Ik zou ook niet anders durven denkenquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, de samenwerking binnen dit bedrijf laat nog wel eens te wensen over
Software/hardware die afdelingen aankomen zonder ons iets te laten weten,
en er maar van uit gaan dat wij het gaan ondersteunen hahahaha
Voor de rest is het wel een leuke baan hoor, begrijp me niet verkeerd
quote:
Je bedoelt dat je binnen 5 seconden klaar bentquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet dan?
Als ik je moeder open gaat het ook altijd vrij snel
En het is vies weerquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Koud buiten, jezus zeg.
Hier deze morgen al wel... ugh ik wil zon! Bier! Strand!quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:01 schreef BloodyLotte het volgende:
Geen regen hier nog, yet.
scheveningenquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hier deze morgen al wel... ugh ik wil zon! Bier! Strand!
hahahaha, 1tje, de rest is echt relaxt en kan het met iedereen hier echt goed vinden...quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zou ook niet anders durven denkenVooral de collega's binnen het bedrijf zijn geweldig
Waarom niet? Ik denk dat je dat beter kan zeggenquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja hoe zit dat nou met die collega? Ik kreeg er maar een kwart van mee. Ik weet alleen dat je 'm kut vindt, maar waarom, al sla je me dood.
Mwah waar ik woon hebben we genoeg water en strandquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:03 schreef tripack het volgende:
[..]
scheveningenhmmm lekker bakkuh in de zohon
ach jah scheveningen ligt bij mij zowat om de hoekquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah waar ik woon hebben we genoeg water en strand
Ook relaxed, Noordwijk is ook geweldigquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:11 schreef tripack het volgende:
[..]
ach jah scheveningen ligt bij mij zowat om de hoek
nog nooit geweestquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ook relaxed, Noordwijk is ook geweldig
Ok hier komt het:quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja hoe zit dat nou met die collega? Ik kreeg er maar een kwart van mee. Ik weet alleen dat je 'm kut vindt, maar waarom, al sla je me dood.
is dat niet een mooie lijst om ontslagen te worden? en dan bedoel ik de punten die voor een bedrijf slecht zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok hier komt het:
: Hij komt altijd te laat op maandag
: Hij is altijd ziek op maandag
: Ik moet dus zeer regelmatig voor hem overwerken, en andersom HOMAAR!
: Hij registreerd niets, niemand weet dus waar hij uithangt/ wat hij doet
: Hij praat asosociaal tegen mensen
: Hij praat tegen me, terwijl ik zit te bellen
: Hij denk alles beter te weten, probeerd wat, en ik mag dat alles alsnog oplossen (grote puinhoop)
: Je verteld hem een verhaal, en een week later verteld hij dat verhaal aan jou alsof hij dat zelf heeft meegemaakt.
: Hij bemoeit zich overal mee, ookal vraag je er niet om
: Hij knipt vaak bedrading stuk
: Hijlaat zeer regelmatig hardware vallen (pc/laptops....)
: Hij is zeer koppig/eigenwijs, je geeft aan wat de oplossing is... maar hij gaat alsnog op onderzoek uit... (en na b.v 2 uur te mijn beslissing komen.... zonde van de tijd....
: Hij zit hier altijd prive te bellen, ook zeer irritant!
Kan zo nog wel even doorgaan
Voor die twee punten kreeg hij van mij al een nekschotquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok hier komt het:
: Hij denk alles beter te weten, probeerd wat, en ik mag dat alles alsnog oplossen (grote puinhoop)
: Je verteld hem een verhaal, en een week later verteld hij dat verhaal aan jou alsof hij dat zelf heeft meegemaakt.
: Hij is zeer koppig/eigenwijs, je geeft aan wat de oplossing is... maar hij gaat alsnog op onderzoek uit... (en na b.v 2 uur te mijn beslissing komen.... zonde van de tijd....
Echt geweldig daar, Noordwijk aan Zeequote:Op donderdag 6 maart 2008 10:14 schreef tripack het volgende:
[..]
nog nooit geweestmaar dat lijkt volgens mij een beetje als kijkduin
Nee, dat je moeder óm de 5 seconden klaar isquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je binnen 5 seconden klaar bent
ik zal me vriendin er een keer mee naar toe nemenquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Echt geweldig daar, Noordwijk aan Zee
Vooral die combinatie maakt het tot een apart verhaalquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok hier komt het:
whehehe jah. of het is een of/of situatie.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vooral die combinatie maakt het tot een apart verhaal
Of hij meldt zich te laat ziek, zoals een oud collega van Droxz en ik hadden meegemaakt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:26 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe jah. of het is een of/of situatie.
collega is er niet:of hij is ziek, alweer of hij is te laat, alweer
Echt heul heul heul irritant ja, neqschotje dan maar!quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Voor die twee punten kreeg hij van mij al een nekschot
Ok dan, dat is duidelijk. En zeer begrijpelijk!quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok hier komt het:
whahahahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Of hij meldt zich te laat ziek, zoals een oud collega van Droxz en ik hadden meegemaakt.
Het excuus: "Ja ik werd wakker, voelde me niet lekker en kotste per ongeluk over m'n wekker heen die nog moest afgaan. Toen viel ik weer in slaap, en omdat er kortsluiting in de wekker was opgetreden was ik niet op tijd wakker"
Echt waar, ik heb gejankt van het lachen toen ik dat hoorde
Jeroen ja hahahahahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Of hij meldt zich te laat ziek, zoals een oud collega van Droxz en ik hadden meegemaakt.
Het excuus: "Ja ik werd wakker, voelde me niet lekker en kotste per ongeluk over m'n wekker heen die nog moest afgaan. Toen viel ik weer in slaap, en omdat er kortsluiting in de wekker was opgetreden was ik niet op tijd wakker"
en kreeg hij betaald voor 5, want dan deed hij het best wel goedquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jeroen ja hahahahaha
Die gast kwam per week 8 uur te laat... hij werkte dus zeg maar 4 volle dag
Dude... wat een figuurquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jeroen ja hahahahaha
Die gast kwam per week 8 uur te laat... hij werkte dus zeg maar 4 volle dag
En of!quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt heul heul heul irritant ja, neqschotje dan maar!
En in de ochtend gewoon weddenschappen houden, komt hij 15 minuten te laat, half uur, een uur, of langerquote:
Haha dat je zoiets elke ochtend kan doen zegt al genoeg over die persoonquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En in de ochtend gewoon weddenschappen houden, komt hij 15 minuten te laat, half uur, een uur, of langer
was hij ooit dan wel een op tijd? en de winnaar van de weddenschappen hoefte geen koffie te halen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En in de ochtend gewoon weddenschappen houden, komt hij 15 minuten te laat, half uur, een uur, of langer
Wtf!quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat zijn goede berichtenquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:40 schreef draculettetje het volgende:
hoi
ik zit in mijn eigenn account
alleen zijn de werkzaamheden nog niet op een plek waar ik bij kan dus zal zo toch moeten uitloggen ha ha
maar mijn mail doet het!
Mensen help mij even met een keuzen, welk wapen zal ik gebruiken?quote:
M60, lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mensen help mij even met een keuzen, welk wapen zal ik gebruiken?
[ afbeelding ]
Erg gaaf! 0.50 sniper
Mijn favo COD4/CSS wapen: P90
[ afbeelding ]
Oud maar blijft geweldig, M60!
[ afbeelding ]
Ja idd, tussen 10-15 minuten moest collega1 koffie halen, 15-20 de ander, etcquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p90quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Erg gaaf! 0.50 sniper
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
0.50 sniper en dan wel in de nek heaquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Erg gaaf! 0.50 sniper
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oew, is dat die SA50 daar bovenaan?quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Erg gaaf! 0.50 sniper
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ach jah jongensspeeltjesquote:
Was ze weerquote:
Ak-47, het terroristen wapen bij uitstekquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
p90
Door zijn
* extreme betrouwbaarheid (bij een test door de Amerikaanse veiligheidsdiensten weken slechts 3 op de 100.000 schoten af)
* grote penetratievermogen (geen enkel kogelwerend vest is ertegen bestand, behalve "Dragon-Skin),
* snelle schoonmaaktijd (4 minuten),
* ambidexter karakter (links- en rechtshandigen gebruiken hetzelfde wapen),
* geringe terugslag (i.t.t. bijv. een AK-47),
En? En? En?quote:
oei, goed of slecht gesprek?quote:
nee hoor, das de glasnicov of hoe je dat ook schrijftquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ak-47, het terroristen wapen bij uitstek
zo werd ik eens wakkergebeld om te vragen waar ik was, terwijl ik me al had afgebeld bij iemand andersquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:02 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou ik was dus te laat door file en parkeerdrama. Netjes doorgegeven bij de floormanager. Maar dat had de floormanager dus vergeten door te geven aan mijn baas.Hannndig.
13.30, ga om 12.00 naar huisquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoelaat mocht jij ook alweer feest gaan vieren in het ziekenhuis?
automatic kalashnikov ook wel de AK-47quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee hoor, das de glasnicov of hoe je dat ook schrijft
Whehehequote:Op donderdag 6 maart 2008 11:08 schreef BloodyLotte het volgende:
Ze zijn hier naast me een nieuwe telefoon aan het aansluiten en uittesten, begint zo'n dude K3 te zingen. En nu heb ik dat liedje in mijn hoofd.
welke? als je het deelt ben je het kwijt?quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:08 schreef BloodyLotte het volgende:
Ze zijn hier naast me een nieuwe telefoon aan het aansluiten en uittesten, begint zo'n dude K3 te zingen. En nu heb ik dat liedje in mijn hoofd.
zie je, tijd om thuis te zittenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
automatic kalashnikov ook wel de AK-47
Ik weet niet het niet zeker, maar volgens mij is dat een `Barret`quote:
Het gaat weer niet zo lekker op werk?quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zie je, tijd om thuis te zitten
Geniaalquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Wie heb ik aan de liiiijn hallooo hallooooo. Mijn teeeeeeeeeeeeeeeeeleromeo.![]()
![]()
ah je was me voorquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Wie heb ik aan de liiiijn hallooo hallooooo. Mijn teeeeeeeeeeeeeeeeeleromeo.![]()
![]()
mja ben zelf een beetje depri. maja shit happensquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het gaat weer niet zo lekker op werk?
Net wat je geniaal noemt, ik denk dat ik moordneigingen ga krijgen als iemand naast me dat steeds zit te zingenquote:
Ah joh, beetje gek doen moet kunnenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Net wat je geniaal noemt, ik denk dat ik moordneigingen ga krijgen als iemand naast me dat steeds zit te zingen
Heeeeul welquote:
Ik neem aan dat, dat niet alleen door je slechte nachtrust komt he?quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ben zelf een beetje depri. maja shit happens
P-90 is gewoon de shit, samen met zijn kleine broertje de "Five-seveN" (ook een gun in CSS) is het helemaal geweldig!quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
p90
Door zijn
* extreme betrouwbaarheid (bij een test door de Amerikaanse veiligheidsdiensten weken slechts 3 op de 100.000 schoten af)
* grote penetratievermogen (geen enkel kogelwerend vest is ertegen bestand, behalve "Dragon-Skin),
* snelle schoonmaaktijd (4 minuten),
* ambidexter karakter (links- en rechtshandigen gebruiken hetzelfde wapen),
* geringe terugslag (i.t.t. bijv. een AK-47),
zelfs tegen zombies![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als moordneigingen daar onder vallen, ga ik gek doen vandaagquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah joh, beetje gek doen moet kunnen
Mwahahahahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Shiiiiit heb ik weer
Gaat de telefoon, staat er in het display dat het de telefoon is die in de kamer hiernaast staat. Dus ik neem op "Ben je nou zó lui dat je niet gewoon ff langs kan lopen"
"Ehm... hallo, met [naam] van [bedrijf]... ehm,"
""
Onder de noemer van; "Is weer is iets anders" ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als moordneigingen daar onder vallen, ga ik gek doen vandaag
Nee kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Mwahahahahaha"was net niet m'n eerste gedachte
![]()
hahahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Shiiiiit heb ik weer
Gaat de telefoon, staat er in het display dat het de telefoon is die in de kamer hiernaast staat. Dus ik neem op "Ben je nou zó lui dat je niet gewoon ff langs kan lopen"
""
whehehe... pricelessquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Shiiiiit heb ik weer
""
Die was ook tijdloos jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha
1 keer gehad bij die kut BANK, dat dat ik mijn headset op MUTE had gezet, maar niet dus...
ej collega, ik heb weer zo'n kut klant aan de lijn!? (externe grote klanten van het bedrijf)
klant: uh.... ik ben geen kut klant!
ik: uh.....
klant: Als je nu je excuus aanbied, heeft dit verder geen gevolgen
ik: uh... het spijt me ....
noujah die is wel weer een tijdje bezigquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
hahaha ik had het toch vanochtend over die gast met zijn eigen server?
Hij beld nu en krijgt mijn kut collega aan de lijn,
die heeft een ego (duh), en gaat het nu oplossen zonder wat aan mij te vragen... SUCCES!
Inderdaad!quote:
is dat die zilveren ?? oh nee das die eagle ding , of hoe die ook heetquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
P-90 is gewoon de shit, samen met zijn kleine broertje de "Five-seveN" (ook een gun in CSS) is het helemaal geweldig!
[ afbeelding ]
Mooi ben jij er vanafquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
hahaha ik had het toch vanochtend over die gast met zijn eigen server?
Hij beld nu en krijgt mijn kut collega aan de lijn,
die heeft een ego (duh), en gaat het nu oplossen zonder wat aan mij te vragen... SUCCES!
Lezen vind hij nogal moeilijk, er staat bij dat ik (ja IK) er mee verder ga...quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:25 schreef tripack het volgende:
[..]
noujah die is wel weer een tijdje bezigeven geen last, of dan juist wel?
dat probleem heb ik nou ook vandaagquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:38 schreef draculettetje het volgende:
zelfs hier dansen de lettertjes
Even iets eten dan maarquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat probleem heb ik nou ook vandaag
quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat probleem heb ik nou ook vandaag
denk niet dat eten dat oplostquote:
Dat klinkt niet verkeerd!quote:
Even je gedachten gaan verzetten lijkt mij beterquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
denk niet dat eten dat oplost
Dat lukt hier anders prima Dracu!quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lijkt wel even terug bij af, ga toch weer teveel op in het werk
maar hey wel 6 aanvragen ingevoerd
ik ben gewoon niet zo'n goede type miep
eigenlijk wil ik gewoon slapenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Even je gedachten gaan verzetten lijkt mij beter
ik sterf vd migraine op dit moment, ga liever op mn nest liggenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Even je gedachten gaan verzetten lijkt mij beter
En jij kan je niet ziek melden?quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik sterf vd migraine op dit moment, ga liever op mn nest liggen
ham-kaas croissants ftw !quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd!
Ik ga straks voor de hot-dog, zullen we anders ruilen?
Bij mij helpt alleen slapen...quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Wel warm, en niet die gore vieze dingen van de AHquote:
neequote:Op donderdag 6 maart 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En jij kan je niet ziek melden?
da's ook heus niet fijn!quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , gewoon vd bakker natuurlijkquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel warm, en niet die gore vieze dingen van de AH
dadelijk ga je win98 nog opnieuw proberenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ben trouwens Internet Explorer 8 beta aan het installeren, ik verveel me... valt het op?
ja ik kan zowat niet slapen , das het probleem. pijnstillers helpen geen rukquote:
Hmm das helemaal kutquote:
GEWELDIGGGGGGGGGGGGG!quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , gewoon vd bakker natuurlijk
Ken dat hoor, maar je nou eenmaal slaapt, is het wel zo goed als weg als je wakker bentquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik kan zowat niet slapen , das het probleem. pijnstillers helpen geen ruk
Succes en tot snel!quote:
Ik heb geen zin meer... verveel me dood vandaag...quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:19 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou, die snobs van die Tefaf beurs komen wel in grote auto's. Holy crap.
bij mij duurt migraine wel langer dan 1 dag hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ken dat hoor, maar je nou eenmaal slaapt, is het wel zo goed als weg als je wakker bent
Ik werk naast het Mecc in Maastricht. En daar is vanaf morgen zo'n dure kunstbeurs. De entree is alleen al iets van 50 euro ofzo. En daar komen rijke mensen op af. En dus dure auto's. Sta je relaxed je sigaretje te roken, komt er een Jaguar voorbij, en nog 1, en een aston martin. Weet ik veel. De mannen stonden te flippen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
snobs van die tefaf beurs?
Ik zal wat gemist hebben, want ik snap het niet helemaal?!
Dat is kut man, ben blij dat het bij mij maar 1 dag is... en meestal nog in het weekend ookquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bij mij duurt migraine wel langer dan 1 dag hoor
aha, dat zou ik ook niet verkeerd vinden hoor!quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:30 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik werk naast het Mecc in Maastricht. En daar is vanaf morgen zo'n dure kunstbeurs. De entree is alleen al iets van 50 euro ofzo. En daar komen rijke mensen op af. En dus dure auto's. Sta je relaxed je sigaretje te roken, komt er een Jaguar voorbij, en nog 1, en een aston martin. Weet ik veel. De mannen stonden te flippen.
Dat is gierig! Ik sta hier buiten in zo'n tuinhuis / rookhok, das ook niet allesquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:34 schreef BloodyLotte het volgende:
Had ik al verteld dat wij niet meer aan de overkant van de straat mogen roken tijdens deze beurs. Let op: overkant van de straat, openbare ruimteMagnietvandetefaforganisatie. We moeten met z'n allen (450 medewerkers) in de parkeergarage in een klein hoekje gaan staan, uit het zicht van de tefafbezoeker.
Dik drama hier nu, iedereen loopt te bitchen.
nooit last van... ik rook nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is gierig! Ik sta hier buiten in zo'n tuinhuis / rookhok, das ook niet alles
Gebouw aan de overkant (ondersteun in ook), hebben ze op de 1e verdieping wel een rookhok
t vervelende is dat vrij weinig dingen helpen, behalve in een donkere kamer op een bed liggen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is kut man, ben blij dat het bij mij maar 1 dag is... en meestal nog in het weekend ook
hopelijk heb je geen electronische spiegel.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:55 schreef draculettetje het volgende:
ben naar huis gegaan
zoek mn bedje op
heb de spiegel vd auto voor de verandering tegen de paal geparkeerd
wel, maar hij doet het nog geloof ikquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hopelijk heb je geen electronische spiegel.
ah oke , beterquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wel, maar hij doet het nog geloof ik
Dat had ik toen ik bij Vodafone, een grote blauwe waas als je dat rookhok inkwam. Te slecht. iedereen klaagde erover.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben ieder geval blij dat er rookkamers zijn.
verschrikkelijk als je zit te eten, en er zit iemand te roken.
maja er moet wel een afzuiging voor de mensen zitten die er roken natuurlijk.
mag ik mee ??quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Naar huiiiis, oehoeee, naahaar huiiiis.![]()
Bij ons heeft het rookhok een goede afzuiging, staat er nooit blauw en het stinkt er ook nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:50 schreef BloodyLotte het volgende:
Rookhollen zijn niet fijn. Daar staat alles zo blauw.
Maar wij mogen dus niet eens meer op straat een sigaretje op steken. Wtf echt.
Wel thuis!quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Naar huiiiis, oehoeee, naahaar huiiiis.![]()
Ookal heb ik me verslapen, ben nog steeds moe, en wil toch ook wel erg graag naar mijn bedje hahahaquote:
ik wil ook naar bedquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ookal heb ik me verslapen, ben nog steeds moe, en wil toch ook wel erg graag naar mijn bedje hahaha
ik ben er nog droxzquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
iedereen is al naar huis, dat gaat een stille middag worden hier
nee sorry, heb niet zo veel te melden vandaagquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
iedereen is al naar huis, dat gaat een stille middag worden hier
jah idd, tis echt zo'n dag dat super saai is. heul veul regen enzulks helpt ook niet voor de gezelligheidquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee sorry, heb niet zo veel te melden vandaag
jij kan er toch ook niks aan doen dat je migraine hebtquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry , hopelijk voel ik me morgen wat beter, en kan ik jullie weer vervelen met rare plaatjes, en opmerkelijke teksten
quote:
Shit hapends hoor, morgen weer een dag!quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry , hopelijk voel ik me morgen wat beter, en kan ik jullie weer vervelen met rare plaatjes, en opmerkelijke teksten
mja weet niet of mn hoofd er naar staat eerlijk gezegd, gisteren 5 minuten css volgehouden, terwijl ik het normaal gesproken zo 3 uur achtemekaar kan doen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Shit hapends hoor, morgen weer een dag!
Mocht je vanavond minder pijn hebben, potje gamen?
lekker doe mij maar zo'n specialquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben ik toch niet alleen!!!!!!!!!!!!
Om wakker te worden, iemand nog wat te drinken?
wat een lelijk ding man!quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
nieuwe ibiza ziet er wel strak uit!
[ afbeelding ]
* Dr.Droxz schuift een Droxz special naar tripack!quote:
Alleen de bumper en motorkap vind ik mooi, de rest echt te lelijk voor woorden!!!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat een lelijk ding man!
doe mij er zo maar een
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
6.0-liter V8 engine equipped with two turbochargers and dual intercoolers produces a maximum of 1005 hp
The upcoming Barabus TKR accelerates from zero to 62 mph in just 1.67 seconds and achieves a maximum speed of 270 mph
Barabus Sportscars plans to sell around 300-400 TKRs over the three-year period. The car is on sale now for mere £360,000 and first vehicles will reach their respective owners in a four-month time.
slurrrp thanxquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz schuift een Droxz special naar tripack!
en natuurlijk zelf ook 1
quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Audi R8 V12 TDI Le Mans Blijft ook gewoon geil zeg!
Ze gaan echt te snel op, ik ga nog een keertje halen! hahaquote:
hij is hier geblocked. vast een lelijke autoquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Audi R8 V12 TDI Le Mans Blijft ook gewoon geil zeg!
Auto R8 een lelijke auto noemen, wat doe je WL ?!quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij is hier geblocked. vast een lelijke auto
ja doe maar een halve liter cola... partij dorst niet normaalquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ze gaan echt te snel op, ik ga nog een keertje halen! haha
Nog een bakkie Tripack, WL ook wat te drinken???
ja ik kan hem niet zien vandaar hahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Auto R8 een lelijke auto noemen, wat doe je WL ?!
jah doe nog maar een bakkie en een glas waterquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ze gaan echt te snel op, ik ga nog een keertje halen! haha
Nog een bakkie Tripack, WL ook wat te drinken???
* Dr.Droxz zet een grote 2 liter fles cola naast WL, en een droxz special (en een glas water) bij tripack!quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja doe maar een halve liter cola... partij dorst niet normaal
en neem zelf ook nog watquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet een grote 2 liter fles cola naast WL, en een droxz special (en een glas water) bij tripack!
Zal wel even een normaal google plaatje zoeken ... *POEF* zo dan?quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik kan hem niet zien vandaar haha
Bakkie is alweer op... ik moet toch eens wat minder koffie drinkenquote:
google is ook geblockedquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zal wel even een normaal google plaatje zoeken ... *POEF* zo dan?
[ afbeelding ]
Moet ik hem anders mailen?quote:
wordt vast ook geblockedquote:
hahahahaquote:
blegh werkquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
mja ik heb ineens een en ander te doen
uh.. hebben we wat gemist?quote:
Had ik maar wat doen!quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
mja ik heb ineens een en ander te doen
heey beller hoe ging het?quote:
Mijn rug met z'n 4 hechtingenquote:
Ja ging goed, alleen zitten voelt een beetje wazig en stijfquote:
Ja echt man! Die stok zou ik nu goed kunnen gebruikenquote:
nog door de verdoving? of ook door de hechtingen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ging goed, alleen zitten voelt een beetje wazig en stijf
oh das waar ook.. hoe is het gegaan man ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja echt man! Die stok zou ik nu goed kunnen gebruiken
Door de hechtingen, voelt beetje samengetrokkenquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:44 schreef tripack het volgende:
[..]
nog door de verdoving? of ook door de hechtingen?
Ja goedquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh das waar ook.. hoe is het gegaan man ?
mooi! je zal vast opgelucht zijn , dat het achter de rug is.quote:
Snapte de link niet heulemaal hahahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn rug met z'n 4 hechtingenVoel me helemaal stoer, voor het eerst hechtingen
![]()
Kijk, dat is dan weer positief?quote:
ja lekkerquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk, dat is dan weer positief?
Ik ben al de hele middag drinken aan het halen, wil je ook wat?
Dude hoe dat! Ik denk nu hoor ik er eindelijk bij... Heb nog nooit iets gehadquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Snapte de link niet heulemaal hahaha
4 maar? Heb er een stuk of 15
Ja lekker, koffie graagquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk, dat is dan weer positief?
Ik ben al de hele middag drinken aan het halen, wil je ook wat?
Was je 2 liter cola niet genoeg? hahahquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja lekker![]()
oh je bedoelde mij niet ?
Een stuk of 8 in mijn pols, en de rest in mijn knie ( knie is 2 keer geopereerd)quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude hoe dat! Ik denk nu hoor ik er eindelijk bij... Heb nog nooit iets gehad
quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:02 schreef Bellerophon het volgende:
Ben ff Batman Begins afkijken, laters!!
wahaha super. ik lag helemaal dubbel van het lachenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja lekker, koffie graag
Trouwens, verplicht leesvoer... geniaal
Meisjes die niet kunnen daten
nee zo gemakkelijk kom je er niet vanaf hahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was je 2 liter cola niet genoeg? hahah
Net ook gelezen, prachtig hahahahahquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:09 schreef tripack het volgende:
[..]
wahaha super. ik lag helemaal dubbel van het lachen![]()
* Dr.Droxz geeft tripck en zichzelf een Droxz special, en zet voor WL een nieuwe 2 liter fles cola neer!quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee zo gemakkelijk kom je er niet vanaf haha
dank je, daar kom ik de laatste minuten wel mee doorquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft tripck en zichzelf een Droxz special, en zet voor WL een nieuwe 2 liter fles cola neer!
Ik moet GVD nog een uur (fokkenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:27 schreef tripack het volgende:
[..]
dank je, daar kom ik de laatste minuten wel mee door
met die chick nog aan de telefoon?quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet GVD nog een uur (fokken)
Kut collega zat weer voor mijn neus prive te bellen met zijn "chickie!"
Ik kijk hem zwaar pissed aan... zegt hij tegen zijn "chickie": uh schat, 1 moment... en loopt weg
Ik geef het meisje groot gelijk... meeen dat gast hield gewoon zijn bek niet dichtquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net ook gelezen, prachtig hahahahah
Hij moet gewoon optyfen met die telefoon voordat ik hem door het raam heenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:40 schreef tripack het volgende:
[..]
met die chick nog aan de telefoon?
ow wacht ik snap em al.... hij leert er manieren te krijgen
Van je knie wist ik, maar je pols?quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een stuk of 8 in mijn pols, en de rest in mijn knie ( knie is 2 keer geopereerd)
of het is gewoon een duffe meid en hij een hyperactief ventjequote:Op donderdag 6 maart 2008 16:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik geef het meisje groot gelijk... meeen dat gast hield gewoon zijn bek niet dicht
Zullen we een combinatie van beide doen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:48 schreef tripack het volgende:
[..]
of het is gewoon een duffe meid en hij een hyperactief ventje![]()
5 uur klaar?quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:47 schreef tripack het volgende:
hey droxz zullen we met zijn tweeen proberen om nog voor 5 uur dit topic vol te krijgen?![]()
a ik vind het goedquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zullen we een combinatie van beide doen?
Spoed operatie aan mijn pols he...quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Van je knie wist ik, maar je pols?
dan maak jij het afquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
5 uur klaar?
Ik zit hier nog wel even hoor!
Als ik aan het daten zou zijn, en die meid trekt haar mond niet open... had k haar gelijk op de trein terug gezet!quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik geef het meisje groot gelijk... meeen dat gast hield gewoon zijn bek niet dicht
Waar is WL trouwens gebleven?quote:
het moet idd wel van twee kanten komenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik aan het daten zou zijn, en die meid trekt haar mond niet open... had k haar gelijk op de trein terug gezet!
Damn ben je klaar meequote:Op donderdag 6 maart 2008 16:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Spoed operatie aan mijn pols he...
Had mijn pols op 2 plaatsen gebroken, pols was "gezet" (Fucking pijn, Fucking pijn, Fucking pijn, Fucking pijn),
daarna gips. Kom na een week ter controle, bleken ze beide verkeerd vastgegroeid (heb ik weer!)..
Zelfs dag operatie, 2 stale pennen in mijn pols... (zijn er al uit hoor hahahaha)....
Daar komt mijn hechtingen vandaan
Ja dat sowieso, dat zou echt verschrikkelijk zijnquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik aan het daten zou zijn, en die meid trekt haar mond niet open... had k haar gelijk op de trein terug gezet!
Tjow jongen!quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:57 schreef tripack het volgende:
maar ik ga jullie nu wel verlaten. fijne avond nog en tot morgen
nee die ligt ook gewoon stil tijdens de sex als een lijk hahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, dat zou echt verschrikkelijk zijn
Ben geen necrofielquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee die ligt ook gewoon stil tijdens de sex als een lijk haha
Inderdaad!quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:57 schreef tripack het volgende:
[..]
het moet idd wel van twee kanten komen
Daar komt die pijn in mijn pols vandaanquote:
Ik post net een bericht met bier, en WL is er weer, ik wist het!quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee die ligt ook gewoon stil tijdens de sex als een lijk haha
Dat verklaard jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar komt die pijn in mijn pols vandaan
(littekens zag je op die foto's niet, omdat die littekens precies aan de andere kant van mijn pols zitten)
Gelukkig heeft mijn vriendin een ontzettend sterke eigen meningquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik hou echt van mensen die een duidelijke mening hebben enzo,
waar je een discussie mee kan voeren. Niet zo'n blonde geit die alleen ja en nee zegt
Ik denk dat ze wat verkeerd hebben gedaan in dat stuk bouwpakket (noemen het ook wel POLS) ;')quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat verklaard jaMaar het zit nu dus nog steeds niet echt geweldig
Kijk eens aan, toppie!!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mijn vriendin een ontzettend sterke eigen mening
hahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik post net een bericht met bier, en WL is er weer, ik wist het!
Onbewust hoor/lees jij gewoon bierquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahad ik niet eens gelezne
Dat is soms wel vervelendquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk eens aan, toppie!!!
Mijn ex, die dacht altijd dat ze gelijk had ;')
ik heb zat bier thuis staan. maar toch blijf ik ervan af. helemaal geen trek in op een of andere manierquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Onbewust hoor/lees jij gewoon bier
Vanavond wel trek in een biertje eigenlijk!
Ik hoor daar wijn?!? Wat voor?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb zat bier thuis staan. maar toch blijf ik ervan af. helemaal geen trek in op een of andere manier
van het weekend maar een fles wijn genuttigd
Onkruid vergaat niet hequote:Op donderdag 6 maart 2008 17:14 schreef draculettetje het volgende:
hey jullie zijn er nog!
SOMS ?!....quote:
Rosé vd C1000.. erg goed te doenquote:
Whehehequote:Op donderdag 6 maart 2008 17:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mensen die zich maar 1x per dag wassen/douchen/in bad gaan
Wijn, niet echt mijn dingquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb zat bier thuis staan. maar toch blijf ik ervan af. helemaal geen trek in op een of andere manier
van het weekend maar een fles wijn genuttigd
Het moet ook niet harder groeienquote:
Whehehe bij jou altijd dusquote:
Inderdaad, die gast is niet helemaal lekker ofzo hahahahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehewaar kunnen mensen zich druk om maken
Moet je is een zuid afrikaanse rose kopen, heerlijkquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Rosé vd C1000.. erg goed te doen![]()
ik ben neit echt een wijn drinker hoor, vandaar de rosé
het is toch ook wel algemeen bekend dat wij vrouwen altijd gelijk hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk eens aan, toppie!!!
Mijn ex, die dacht altijd dat ze gelijk had ;')
haal je die bij de supermarkt, of gall & gall ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet je is een zuid afrikaanse rose kopen, heerlijk
Hehe neequote:Op donderdag 6 maart 2008 17:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, die gast is niet helemaal lekker ofzo hahahaha
(en had die antwoorden denk ik niet verwacht hahaha)
Ghehehe eerder andersomquote:En als je weet dat je actief wordt met je partner is toch niks lekkerder om allebei lekker fris te zijn?
Inderdaad, 1.97.. lang genoegquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het moet ook niet harder groeien
Gall & Gallquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haal je die bij de supermarkt, of gall & gall ?
Whehehequote:
Klopt, volgende week hier weer wijnproefavond vand e pv, gaat er standaard een doos rose van blop aas (ofzo) mee naar huis!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet je is een zuid afrikaanse rose kopen, heerlijk
In dit geval meer zo iets van: "IK HEB OOK WEL EENS GELIJK!"quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het is toch ook wel algemeen bekend dat wij vragen altijd gelijk hebben
/\/\@ZZ3| !quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:23 schreef WhiteLightning het volgende:
luitjes ik ga afsluiten , de mazzel , goodbye, aufwiedersnitzel, arividerchiofzoiets
Later jongen!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:23 schreef WhiteLightning het volgende:
luitjes ik ga afsluiten , de mazzel , goodbye, aufwiedersnitzel, arividerchiofzoiets
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:23 schreef WhiteLightning het volgende:
Jawel, dan maken ze juist meer!quote:
En huilen blijft ten alle tijden chantage!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In dit geval meer zo iets van: "IK HEB OOK WEL EENS GELIJK!"
ik moet voortaan zeker weer eerst alles lezen voordat ik mn mond open trekquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In dit geval meer zo iets van: "IK HEB OOK WEL EENS GELIJK!"
Nee hoeft niet hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik moet voortaan zeker weer eerst alles lezen voordat ik mn mond open trek
hahaha, maarja, ander onderwerpquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En huilen blijft ten alle tijden chantage!
Dat is dan mooi kloten!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, maarja, ander onderwerp
oja, nog 5 minuten, dan kan ik weggggggg!
(samen met kut collega in de trein, kut zooi)
succes!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, maarja, ander onderwerp
oja, nog 5 minuten, dan kan ik weggggggg!
(samen met kut collega in de trein, kut zooi)
Mooi! wou het net komen vragen!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Goedemorgen.
2,5 uur geslapen, hoera!
't Was eh, gezellig.
ha ha en dan thuis maar weer even slapen!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Yup. Ik heb mijn overbuurman hier op 't kantoor al gemeld dat ik 2 uur slaap gehad heb, dan krijg ik koffie.Ik begin nu aan mijn 2e bekertje.
goede s' morgensquote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:18 schreef Suga_Mama het volgende:
Goedemorgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |