Lezen vind hij nogal moeilijk, er staat bij dat ik (ja IK) er mee verder ga...quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:25 schreef tripack het volgende:
[..]
noujah die is wel weer een tijdje bezigeven geen last, of dan juist wel?
dat probleem heb ik nou ook vandaagquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:38 schreef draculettetje het volgende:
zelfs hier dansen de lettertjes
Even iets eten dan maarquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat probleem heb ik nou ook vandaag
quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat probleem heb ik nou ook vandaag
denk niet dat eten dat oplostquote:
Dat klinkt niet verkeerd!quote:
Even je gedachten gaan verzetten lijkt mij beterquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
denk niet dat eten dat oplost
Dat lukt hier anders prima Dracu!quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lijkt wel even terug bij af, ga toch weer teveel op in het werk
maar hey wel 6 aanvragen ingevoerd
ik ben gewoon niet zo'n goede type miep
eigenlijk wil ik gewoon slapenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Even je gedachten gaan verzetten lijkt mij beter
ik sterf vd migraine op dit moment, ga liever op mn nest liggenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Even je gedachten gaan verzetten lijkt mij beter
En jij kan je niet ziek melden?quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik sterf vd migraine op dit moment, ga liever op mn nest liggen
ham-kaas croissants ftw !quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd!
Ik ga straks voor de hot-dog, zullen we anders ruilen?
Bij mij helpt alleen slapen...quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Wel warm, en niet die gore vieze dingen van de AHquote:
neequote:Op donderdag 6 maart 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En jij kan je niet ziek melden?
da's ook heus niet fijn!quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , gewoon vd bakker natuurlijkquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel warm, en niet die gore vieze dingen van de AH
dadelijk ga je win98 nog opnieuw proberenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ben trouwens Internet Explorer 8 beta aan het installeren, ik verveel me... valt het op?
ja ik kan zowat niet slapen , das het probleem. pijnstillers helpen geen rukquote:
Hmm das helemaal kutquote:
GEWELDIGGGGGGGGGGGGG!quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , gewoon vd bakker natuurlijk
Ken dat hoor, maar je nou eenmaal slaapt, is het wel zo goed als weg als je wakker bentquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik kan zowat niet slapen , das het probleem. pijnstillers helpen geen ruk
Succes en tot snel!quote:
Ik heb geen zin meer... verveel me dood vandaag...quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:19 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou, die snobs van die Tefaf beurs komen wel in grote auto's. Holy crap.
bij mij duurt migraine wel langer dan 1 dag hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ken dat hoor, maar je nou eenmaal slaapt, is het wel zo goed als weg als je wakker bent
Ik werk naast het Mecc in Maastricht. En daar is vanaf morgen zo'n dure kunstbeurs. De entree is alleen al iets van 50 euro ofzo. En daar komen rijke mensen op af. En dus dure auto's. Sta je relaxed je sigaretje te roken, komt er een Jaguar voorbij, en nog 1, en een aston martin. Weet ik veel. De mannen stonden te flippen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
snobs van die tefaf beurs?
Ik zal wat gemist hebben, want ik snap het niet helemaal?!
Dat is kut man, ben blij dat het bij mij maar 1 dag is... en meestal nog in het weekend ookquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bij mij duurt migraine wel langer dan 1 dag hoor
aha, dat zou ik ook niet verkeerd vinden hoor!quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:30 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik werk naast het Mecc in Maastricht. En daar is vanaf morgen zo'n dure kunstbeurs. De entree is alleen al iets van 50 euro ofzo. En daar komen rijke mensen op af. En dus dure auto's. Sta je relaxed je sigaretje te roken, komt er een Jaguar voorbij, en nog 1, en een aston martin. Weet ik veel. De mannen stonden te flippen.
Dat is gierig! Ik sta hier buiten in zo'n tuinhuis / rookhok, das ook niet allesquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:34 schreef BloodyLotte het volgende:
Had ik al verteld dat wij niet meer aan de overkant van de straat mogen roken tijdens deze beurs. Let op: overkant van de straat, openbare ruimteMagnietvandetefaforganisatie. We moeten met z'n allen (450 medewerkers) in de parkeergarage in een klein hoekje gaan staan, uit het zicht van de tefafbezoeker.
Dik drama hier nu, iedereen loopt te bitchen.
nooit last van... ik rook nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is gierig! Ik sta hier buiten in zo'n tuinhuis / rookhok, das ook niet alles
Gebouw aan de overkant (ondersteun in ook), hebben ze op de 1e verdieping wel een rookhok
t vervelende is dat vrij weinig dingen helpen, behalve in een donkere kamer op een bed liggen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is kut man, ben blij dat het bij mij maar 1 dag is... en meestal nog in het weekend ook
hopelijk heb je geen electronische spiegel.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:55 schreef draculettetje het volgende:
ben naar huis gegaan
zoek mn bedje op
heb de spiegel vd auto voor de verandering tegen de paal geparkeerd
wel, maar hij doet het nog geloof ikquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hopelijk heb je geen electronische spiegel.
ah oke , beterquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wel, maar hij doet het nog geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |