Onder de noemer van; "Is weer is iets anders" ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als moordneigingen daar onder vallen, ga ik gek doen vandaag
Nee kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Mwahahahahaha"was net niet m'n eerste gedachte
![]()
hahahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Shiiiiit heb ik weer
Gaat de telefoon, staat er in het display dat het de telefoon is die in de kamer hiernaast staat. Dus ik neem op "Ben je nou zó lui dat je niet gewoon ff langs kan lopen"
"Ehm... hallo, met [naam] van [bedrijf]... ehm,"
""
whehehe... pricelessquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Shiiiiit heb ik weer
Gaat de telefoon, staat er in het display dat het de telefoon is die in de kamer hiernaast staat. Dus ik neem op "Ben je nou zó lui dat je niet gewoon ff langs kan lopen"
"Ehm... hallo, met [naam] van [bedrijf]... ehm,"
""
Die was ook tijdloos jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha
1 keer gehad bij die kut BANK, dat dat ik mijn headset op MUTE had gezet, maar niet dus...
ej collega, ik heb weer zo'n kut klant aan de lijn!? (externe grote klanten van het bedrijf)
klant: uh.... ik ben geen kut klant!
ik: uh.....
klant: Als je nu je excuus aanbied, heeft dit verder geen gevolgen
ik: uh... het spijt me ....
noujah die is wel weer een tijdje bezigquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
hahaha ik had het toch vanochtend over die gast met zijn eigen server?
Hij beld nu en krijgt mijn kut collega aan de lijn,
die heeft een ego (duh), en gaat het nu oplossen zonder wat aan mij te vragen... SUCCES!
Inderdaad!quote:
is dat die zilveren ?? oh nee das die eagle ding , of hoe die ook heetquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
P-90 is gewoon de shit, samen met zijn kleine broertje de "Five-seveN" (ook een gun in CSS) is het helemaal geweldig!
[ afbeelding ]
Mooi ben jij er vanafquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
hahaha ik had het toch vanochtend over die gast met zijn eigen server?
Hij beld nu en krijgt mijn kut collega aan de lijn,
die heeft een ego (duh), en gaat het nu oplossen zonder wat aan mij te vragen... SUCCES!
Lezen vind hij nogal moeilijk, er staat bij dat ik (ja IK) er mee verder ga...quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:25 schreef tripack het volgende:
[..]
noujah die is wel weer een tijdje bezigeven geen last, of dan juist wel?
dat probleem heb ik nou ook vandaagquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:38 schreef draculettetje het volgende:
zelfs hier dansen de lettertjes
Even iets eten dan maarquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat probleem heb ik nou ook vandaag
quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat probleem heb ik nou ook vandaag
denk niet dat eten dat oplostquote:
Dat klinkt niet verkeerd!quote:
Even je gedachten gaan verzetten lijkt mij beterquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
denk niet dat eten dat oplost
Dat lukt hier anders prima Dracu!quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lijkt wel even terug bij af, ga toch weer teveel op in het werk
maar hey wel 6 aanvragen ingevoerd
ik ben gewoon niet zo'n goede type miep
eigenlijk wil ik gewoon slapenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Even je gedachten gaan verzetten lijkt mij beter
ik sterf vd migraine op dit moment, ga liever op mn nest liggenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Even je gedachten gaan verzetten lijkt mij beter
En jij kan je niet ziek melden?quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik sterf vd migraine op dit moment, ga liever op mn nest liggen
ham-kaas croissants ftw !quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd!
Ik ga straks voor de hot-dog, zullen we anders ruilen?
Bij mij helpt alleen slapen...quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik sterf vd migraine op dit moment, ga liever op mn nest liggen
Wel warm, en niet die gore vieze dingen van de AHquote:
neequote:Op donderdag 6 maart 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En jij kan je niet ziek melden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |