Ongekend... betalen zeg ik!quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben al blij als deze dag voorbij is!
Laat mijn kut collega net een nieuwe laptop vallen, GODVER!
Vorige week liet hij een nieuwe optiplex 745 vallen (WL DAT IS TOCH ZONDE!?)
Ik zou ook niet anders durven denkenquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, de samenwerking binnen dit bedrijf laat nog wel eens te wensen over
Software/hardware die afdelingen aankomen zonder ons iets te laten weten,
en er maar van uit gaan dat wij het gaan ondersteunen hahahaha
Voor de rest is het wel een leuke baan hoor, begrijp me niet verkeerd
quote:
Je bedoelt dat je binnen 5 seconden klaar bentquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet dan?
Als ik je moeder open gaat het ook altijd vrij snel
En het is vies weerquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Koud buiten, jezus zeg.
Hier deze morgen al wel... ugh ik wil zon! Bier! Strand!quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:01 schreef BloodyLotte het volgende:
Geen regen hier nog, yet.
scheveningenquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hier deze morgen al wel... ugh ik wil zon! Bier! Strand!
hahahaha, 1tje, de rest is echt relaxt en kan het met iedereen hier echt goed vinden...quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zou ook niet anders durven denkenVooral de collega's binnen het bedrijf zijn geweldig
Waarom niet? Ik denk dat je dat beter kan zeggenquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja hoe zit dat nou met die collega? Ik kreeg er maar een kwart van mee. Ik weet alleen dat je 'm kut vindt, maar waarom, al sla je me dood.
Mwah waar ik woon hebben we genoeg water en strandquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:03 schreef tripack het volgende:
[..]
scheveningenhmmm lekker bakkuh in de zohon
ach jah scheveningen ligt bij mij zowat om de hoekquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah waar ik woon hebben we genoeg water en strand
Ook relaxed, Noordwijk is ook geweldigquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:11 schreef tripack het volgende:
[..]
ach jah scheveningen ligt bij mij zowat om de hoek
nog nooit geweestquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ook relaxed, Noordwijk is ook geweldig
Ok hier komt het:quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja hoe zit dat nou met die collega? Ik kreeg er maar een kwart van mee. Ik weet alleen dat je 'm kut vindt, maar waarom, al sla je me dood.
is dat niet een mooie lijst om ontslagen te worden? en dan bedoel ik de punten die voor een bedrijf slecht zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok hier komt het:
: Hij komt altijd te laat op maandag
: Hij is altijd ziek op maandag
: Ik moet dus zeer regelmatig voor hem overwerken, en andersom HOMAAR!
: Hij registreerd niets, niemand weet dus waar hij uithangt/ wat hij doet
: Hij praat asosociaal tegen mensen
: Hij praat tegen me, terwijl ik zit te bellen
: Hij denk alles beter te weten, probeerd wat, en ik mag dat alles alsnog oplossen (grote puinhoop)
: Je verteld hem een verhaal, en een week later verteld hij dat verhaal aan jou alsof hij dat zelf heeft meegemaakt.
: Hij bemoeit zich overal mee, ookal vraag je er niet om
: Hij knipt vaak bedrading stuk
: Hijlaat zeer regelmatig hardware vallen (pc/laptops....)
: Hij is zeer koppig/eigenwijs, je geeft aan wat de oplossing is... maar hij gaat alsnog op onderzoek uit... (en na b.v 2 uur te mijn beslissing komen.... zonde van de tijd....
: Hij zit hier altijd prive te bellen, ook zeer irritant!
Kan zo nog wel even doorgaan
Voor die twee punten kreeg hij van mij al een nekschotquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok hier komt het:
: Hij denk alles beter te weten, probeerd wat, en ik mag dat alles alsnog oplossen (grote puinhoop)
: Je verteld hem een verhaal, en een week later verteld hij dat verhaal aan jou alsof hij dat zelf heeft meegemaakt.
: Hij is zeer koppig/eigenwijs, je geeft aan wat de oplossing is... maar hij gaat alsnog op onderzoek uit... (en na b.v 2 uur te mijn beslissing komen.... zonde van de tijd....
Echt geweldig daar, Noordwijk aan Zeequote:Op donderdag 6 maart 2008 10:14 schreef tripack het volgende:
[..]
nog nooit geweestmaar dat lijkt volgens mij een beetje als kijkduin
Nee, dat je moeder óm de 5 seconden klaar isquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je binnen 5 seconden klaar bent
ik zal me vriendin er een keer mee naar toe nemenquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Echt geweldig daar, Noordwijk aan Zee
Vooral die combinatie maakt het tot een apart verhaalquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok hier komt het:
whehehe jah. of het is een of/of situatie.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vooral die combinatie maakt het tot een apart verhaal
Of hij meldt zich te laat ziek, zoals een oud collega van Droxz en ik hadden meegemaakt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:26 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe jah. of het is een of/of situatie.
collega is er niet:of hij is ziek, alweer of hij is te laat, alweer
Echt heul heul heul irritant ja, neqschotje dan maar!quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Voor die twee punten kreeg hij van mij al een nekschot
Ok dan, dat is duidelijk. En zeer begrijpelijk!quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok hier komt het:
whahahahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Of hij meldt zich te laat ziek, zoals een oud collega van Droxz en ik hadden meegemaakt.
Het excuus: "Ja ik werd wakker, voelde me niet lekker en kotste per ongeluk over m'n wekker heen die nog moest afgaan. Toen viel ik weer in slaap, en omdat er kortsluiting in de wekker was opgetreden was ik niet op tijd wakker"
Echt waar, ik heb gejankt van het lachen toen ik dat hoorde
Jeroen ja hahahahahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Of hij meldt zich te laat ziek, zoals een oud collega van Droxz en ik hadden meegemaakt.
Het excuus: "Ja ik werd wakker, voelde me niet lekker en kotste per ongeluk over m'n wekker heen die nog moest afgaan. Toen viel ik weer in slaap, en omdat er kortsluiting in de wekker was opgetreden was ik niet op tijd wakker"
en kreeg hij betaald voor 5, want dan deed hij het best wel goedquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jeroen ja hahahahaha
Die gast kwam per week 8 uur te laat... hij werkte dus zeg maar 4 volle dag
Dude... wat een figuurquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jeroen ja hahahahaha
Die gast kwam per week 8 uur te laat... hij werkte dus zeg maar 4 volle dag
En of!quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt heul heul heul irritant ja, neqschotje dan maar!
En in de ochtend gewoon weddenschappen houden, komt hij 15 minuten te laat, half uur, een uur, of langerquote:
Haha dat je zoiets elke ochtend kan doen zegt al genoeg over die persoonquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En in de ochtend gewoon weddenschappen houden, komt hij 15 minuten te laat, half uur, een uur, of langer
was hij ooit dan wel een op tijd? en de winnaar van de weddenschappen hoefte geen koffie te halen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En in de ochtend gewoon weddenschappen houden, komt hij 15 minuten te laat, half uur, een uur, of langer
Wtf!quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat zijn goede berichtenquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:40 schreef draculettetje het volgende:
hoi
ik zit in mijn eigenn account
alleen zijn de werkzaamheden nog niet op een plek waar ik bij kan dus zal zo toch moeten uitloggen ha ha
maar mijn mail doet het!
Mensen help mij even met een keuzen, welk wapen zal ik gebruiken?quote:
M60, lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mensen help mij even met een keuzen, welk wapen zal ik gebruiken?
[ afbeelding ]
Erg gaaf! 0.50 sniper
Mijn favo COD4/CSS wapen: P90
[ afbeelding ]
Oud maar blijft geweldig, M60!
[ afbeelding ]
Ja idd, tussen 10-15 minuten moest collega1 koffie halen, 15-20 de ander, etcquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
p90quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Erg gaaf! 0.50 sniper
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
0.50 sniper en dan wel in de nek heaquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Erg gaaf! 0.50 sniper
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oew, is dat die SA50 daar bovenaan?quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Erg gaaf! 0.50 sniper
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ach jah jongensspeeltjesquote:
Was ze weerquote:
Ak-47, het terroristen wapen bij uitstekquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
p90
Door zijn
* extreme betrouwbaarheid (bij een test door de Amerikaanse veiligheidsdiensten weken slechts 3 op de 100.000 schoten af)
* grote penetratievermogen (geen enkel kogelwerend vest is ertegen bestand, behalve "Dragon-Skin),
* snelle schoonmaaktijd (4 minuten),
* ambidexter karakter (links- en rechtshandigen gebruiken hetzelfde wapen),
* geringe terugslag (i.t.t. bijv. een AK-47),
En? En? En?quote:
oei, goed of slecht gesprek?quote:
nee hoor, das de glasnicov of hoe je dat ook schrijftquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ak-47, het terroristen wapen bij uitstek
zo werd ik eens wakkergebeld om te vragen waar ik was, terwijl ik me al had afgebeld bij iemand andersquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:02 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou ik was dus te laat door file en parkeerdrama. Netjes doorgegeven bij de floormanager. Maar dat had de floormanager dus vergeten door te geven aan mijn baas.Hannndig.
13.30, ga om 12.00 naar huisquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoelaat mocht jij ook alweer feest gaan vieren in het ziekenhuis?
automatic kalashnikov ook wel de AK-47quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee hoor, das de glasnicov of hoe je dat ook schrijft
Whehehequote:Op donderdag 6 maart 2008 11:08 schreef BloodyLotte het volgende:
Ze zijn hier naast me een nieuwe telefoon aan het aansluiten en uittesten, begint zo'n dude K3 te zingen. En nu heb ik dat liedje in mijn hoofd.
welke? als je het deelt ben je het kwijt?quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:08 schreef BloodyLotte het volgende:
Ze zijn hier naast me een nieuwe telefoon aan het aansluiten en uittesten, begint zo'n dude K3 te zingen. En nu heb ik dat liedje in mijn hoofd.
zie je, tijd om thuis te zittenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
automatic kalashnikov ook wel de AK-47
Ik weet niet het niet zeker, maar volgens mij is dat een `Barret`quote:
Het gaat weer niet zo lekker op werk?quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zie je, tijd om thuis te zitten
Geniaalquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Wie heb ik aan de liiiijn hallooo hallooooo. Mijn teeeeeeeeeeeeeeeeeleromeo.![]()
![]()
ah je was me voorquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Wie heb ik aan de liiiijn hallooo hallooooo. Mijn teeeeeeeeeeeeeeeeeleromeo.![]()
![]()
mja ben zelf een beetje depri. maja shit happensquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het gaat weer niet zo lekker op werk?
Net wat je geniaal noemt, ik denk dat ik moordneigingen ga krijgen als iemand naast me dat steeds zit te zingenquote:
Ah joh, beetje gek doen moet kunnenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Net wat je geniaal noemt, ik denk dat ik moordneigingen ga krijgen als iemand naast me dat steeds zit te zingen
Heeeeul welquote:
Ik neem aan dat, dat niet alleen door je slechte nachtrust komt he?quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ben zelf een beetje depri. maja shit happens
P-90 is gewoon de shit, samen met zijn kleine broertje de "Five-seveN" (ook een gun in CSS) is het helemaal geweldig!quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
p90
Door zijn
* extreme betrouwbaarheid (bij een test door de Amerikaanse veiligheidsdiensten weken slechts 3 op de 100.000 schoten af)
* grote penetratievermogen (geen enkel kogelwerend vest is ertegen bestand, behalve "Dragon-Skin),
* snelle schoonmaaktijd (4 minuten),
* ambidexter karakter (links- en rechtshandigen gebruiken hetzelfde wapen),
* geringe terugslag (i.t.t. bijv. een AK-47),
zelfs tegen zombies![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als moordneigingen daar onder vallen, ga ik gek doen vandaagquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah joh, beetje gek doen moet kunnen
Mwahahahahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Shiiiiit heb ik weer
Gaat de telefoon, staat er in het display dat het de telefoon is die in de kamer hiernaast staat. Dus ik neem op "Ben je nou zó lui dat je niet gewoon ff langs kan lopen"
"Ehm... hallo, met [naam] van [bedrijf]... ehm,"
""
Onder de noemer van; "Is weer is iets anders" ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als moordneigingen daar onder vallen, ga ik gek doen vandaag
Nee kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Mwahahahahaha"was net niet m'n eerste gedachte
![]()
hahahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Shiiiiit heb ik weer
Gaat de telefoon, staat er in het display dat het de telefoon is die in de kamer hiernaast staat. Dus ik neem op "Ben je nou zó lui dat je niet gewoon ff langs kan lopen"
""
whehehe... pricelessquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Shiiiiit heb ik weer
""
Die was ook tijdloos jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha
1 keer gehad bij die kut BANK, dat dat ik mijn headset op MUTE had gezet, maar niet dus...
ej collega, ik heb weer zo'n kut klant aan de lijn!? (externe grote klanten van het bedrijf)
klant: uh.... ik ben geen kut klant!
ik: uh.....
klant: Als je nu je excuus aanbied, heeft dit verder geen gevolgen
ik: uh... het spijt me ....
noujah die is wel weer een tijdje bezigquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
hahaha ik had het toch vanochtend over die gast met zijn eigen server?
Hij beld nu en krijgt mijn kut collega aan de lijn,
die heeft een ego (duh), en gaat het nu oplossen zonder wat aan mij te vragen... SUCCES!
Inderdaad!quote:
is dat die zilveren ?? oh nee das die eagle ding , of hoe die ook heetquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
P-90 is gewoon de shit, samen met zijn kleine broertje de "Five-seveN" (ook een gun in CSS) is het helemaal geweldig!
[ afbeelding ]
Mooi ben jij er vanafquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
hahaha ik had het toch vanochtend over die gast met zijn eigen server?
Hij beld nu en krijgt mijn kut collega aan de lijn,
die heeft een ego (duh), en gaat het nu oplossen zonder wat aan mij te vragen... SUCCES!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |