Ak-47, het terroristen wapen bij uitstekquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
p90
Door zijn
* extreme betrouwbaarheid (bij een test door de Amerikaanse veiligheidsdiensten weken slechts 3 op de 100.000 schoten af)
* grote penetratievermogen (geen enkel kogelwerend vest is ertegen bestand, behalve "Dragon-Skin),
* snelle schoonmaaktijd (4 minuten),
* ambidexter karakter (links- en rechtshandigen gebruiken hetzelfde wapen),
* geringe terugslag (i.t.t. bijv. een AK-47),
En? En? En?quote:
oei, goed of slecht gesprek?quote:
nee hoor, das de glasnicov of hoe je dat ook schrijftquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ak-47, het terroristen wapen bij uitstek
zo werd ik eens wakkergebeld om te vragen waar ik was, terwijl ik me al had afgebeld bij iemand andersquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:02 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou ik was dus te laat door file en parkeerdrama. Netjes doorgegeven bij de floormanager. Maar dat had de floormanager dus vergeten door te geven aan mijn baas.Hannndig.
13.30, ga om 12.00 naar huisquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoelaat mocht jij ook alweer feest gaan vieren in het ziekenhuis?
automatic kalashnikov ook wel de AK-47quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee hoor, das de glasnicov of hoe je dat ook schrijft
Whehehequote:Op donderdag 6 maart 2008 11:08 schreef BloodyLotte het volgende:
Ze zijn hier naast me een nieuwe telefoon aan het aansluiten en uittesten, begint zo'n dude K3 te zingen. En nu heb ik dat liedje in mijn hoofd.
welke? als je het deelt ben je het kwijt?quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:08 schreef BloodyLotte het volgende:
Ze zijn hier naast me een nieuwe telefoon aan het aansluiten en uittesten, begint zo'n dude K3 te zingen. En nu heb ik dat liedje in mijn hoofd.
zie je, tijd om thuis te zittenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
automatic kalashnikov ook wel de AK-47
Ik weet niet het niet zeker, maar volgens mij is dat een `Barret`quote:
Het gaat weer niet zo lekker op werk?quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zie je, tijd om thuis te zitten
Geniaalquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Wie heb ik aan de liiiijn hallooo hallooooo. Mijn teeeeeeeeeeeeeeeeeleromeo.![]()
![]()
ah je was me voorquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Wie heb ik aan de liiiijn hallooo hallooooo. Mijn teeeeeeeeeeeeeeeeeleromeo.![]()
![]()
mja ben zelf een beetje depri. maja shit happensquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het gaat weer niet zo lekker op werk?
Net wat je geniaal noemt, ik denk dat ik moordneigingen ga krijgen als iemand naast me dat steeds zit te zingenquote:
Ah joh, beetje gek doen moet kunnenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Net wat je geniaal noemt, ik denk dat ik moordneigingen ga krijgen als iemand naast me dat steeds zit te zingen
Heeeeul welquote:
Ik neem aan dat, dat niet alleen door je slechte nachtrust komt he?quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ben zelf een beetje depri. maja shit happens
P-90 is gewoon de shit, samen met zijn kleine broertje de "Five-seveN" (ook een gun in CSS) is het helemaal geweldig!quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
p90
Door zijn
* extreme betrouwbaarheid (bij een test door de Amerikaanse veiligheidsdiensten weken slechts 3 op de 100.000 schoten af)
* grote penetratievermogen (geen enkel kogelwerend vest is ertegen bestand, behalve "Dragon-Skin),
* snelle schoonmaaktijd (4 minuten),
* ambidexter karakter (links- en rechtshandigen gebruiken hetzelfde wapen),
* geringe terugslag (i.t.t. bijv. een AK-47),
zelfs tegen zombies![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als moordneigingen daar onder vallen, ga ik gek doen vandaagquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah joh, beetje gek doen moet kunnen
Mwahahahahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Shiiiiit heb ik weer
Gaat de telefoon, staat er in het display dat het de telefoon is die in de kamer hiernaast staat. Dus ik neem op "Ben je nou zó lui dat je niet gewoon ff langs kan lopen"
"Ehm... hallo, met [naam] van [bedrijf]... ehm,"
""
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |