ja doe maar een halve liter cola... partij dorst niet normaalquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ze gaan echt te snel op, ik ga nog een keertje halen! haha
Nog een bakkie Tripack, WL ook wat te drinken???
ja ik kan hem niet zien vandaar hahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Auto R8 een lelijke auto noemen, wat doe je WL ?!
jah doe nog maar een bakkie en een glas waterquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ze gaan echt te snel op, ik ga nog een keertje halen! haha
Nog een bakkie Tripack, WL ook wat te drinken???
* Dr.Droxz zet een grote 2 liter fles cola naast WL, en een droxz special (en een glas water) bij tripack!quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja doe maar een halve liter cola... partij dorst niet normaal
en neem zelf ook nog watquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet een grote 2 liter fles cola naast WL, en een droxz special (en een glas water) bij tripack!
Zal wel even een normaal google plaatje zoeken ... *POEF* zo dan?quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik kan hem niet zien vandaar haha
Bakkie is alweer op... ik moet toch eens wat minder koffie drinkenquote:
google is ook geblockedquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zal wel even een normaal google plaatje zoeken ... *POEF* zo dan?
[ afbeelding ]
Moet ik hem anders mailen?quote:
wordt vast ook geblockedquote:
hahahahaquote:
blegh werkquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
mja ik heb ineens een en ander te doen
uh.. hebben we wat gemist?quote:
Had ik maar wat doen!quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
mja ik heb ineens een en ander te doen
heey beller hoe ging het?quote:
Mijn rug met z'n 4 hechtingenquote:
Ja ging goed, alleen zitten voelt een beetje wazig en stijfquote:
Ja echt man! Die stok zou ik nu goed kunnen gebruikenquote:
nog door de verdoving? of ook door de hechtingen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ging goed, alleen zitten voelt een beetje wazig en stijf
oh das waar ook.. hoe is het gegaan man ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja echt man! Die stok zou ik nu goed kunnen gebruiken
Door de hechtingen, voelt beetje samengetrokkenquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:44 schreef tripack het volgende:
[..]
nog door de verdoving? of ook door de hechtingen?
Ja goedquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh das waar ook.. hoe is het gegaan man ?
mooi! je zal vast opgelucht zijn , dat het achter de rug is.quote:
Snapte de link niet heulemaal hahahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn rug met z'n 4 hechtingenVoel me helemaal stoer, voor het eerst hechtingen
![]()
Kijk, dat is dan weer positief?quote:
ja lekkerquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk, dat is dan weer positief?
Ik ben al de hele middag drinken aan het halen, wil je ook wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |