Dat had ik toen ik bij Vodafone, een grote blauwe waas als je dat rookhok inkwam. Te slecht. iedereen klaagde erover.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben ieder geval blij dat er rookkamers zijn.
verschrikkelijk als je zit te eten, en er zit iemand te roken.
maja er moet wel een afzuiging voor de mensen zitten die er roken natuurlijk.
mag ik mee ??quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Naar huiiiis, oehoeee, naahaar huiiiis.![]()
Bij ons heeft het rookhok een goede afzuiging, staat er nooit blauw en het stinkt er ook nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:50 schreef BloodyLotte het volgende:
Rookhollen zijn niet fijn. Daar staat alles zo blauw.
Maar wij mogen dus niet eens meer op straat een sigaretje op steken. Wtf echt.
Wel thuis!quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Naar huiiiis, oehoeee, naahaar huiiiis.![]()
Ookal heb ik me verslapen, ben nog steeds moe, en wil toch ook wel erg graag naar mijn bedje hahahaquote:
ik wil ook naar bedquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ookal heb ik me verslapen, ben nog steeds moe, en wil toch ook wel erg graag naar mijn bedje hahaha
ik ben er nog droxzquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
iedereen is al naar huis, dat gaat een stille middag worden hier
nee sorry, heb niet zo veel te melden vandaagquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
iedereen is al naar huis, dat gaat een stille middag worden hier
jah idd, tis echt zo'n dag dat super saai is. heul veul regen enzulks helpt ook niet voor de gezelligheidquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee sorry, heb niet zo veel te melden vandaag
jij kan er toch ook niks aan doen dat je migraine hebtquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry , hopelijk voel ik me morgen wat beter, en kan ik jullie weer vervelen met rare plaatjes, en opmerkelijke teksten
quote:
Shit hapends hoor, morgen weer een dag!quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry , hopelijk voel ik me morgen wat beter, en kan ik jullie weer vervelen met rare plaatjes, en opmerkelijke teksten
mja weet niet of mn hoofd er naar staat eerlijk gezegd, gisteren 5 minuten css volgehouden, terwijl ik het normaal gesproken zo 3 uur achtemekaar kan doen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Shit hapends hoor, morgen weer een dag!
Mocht je vanavond minder pijn hebben, potje gamen?
lekker doe mij maar zo'n specialquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben ik toch niet alleen!!!!!!!!!!!!
Om wakker te worden, iemand nog wat te drinken?
wat een lelijk ding man!quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
nieuwe ibiza ziet er wel strak uit!
[ afbeelding ]
* Dr.Droxz schuift een Droxz special naar tripack!quote:
Alleen de bumper en motorkap vind ik mooi, de rest echt te lelijk voor woorden!!!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat een lelijk ding man!
doe mij er zo maar een
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
6.0-liter V8 engine equipped with two turbochargers and dual intercoolers produces a maximum of 1005 hp
The upcoming Barabus TKR accelerates from zero to 62 mph in just 1.67 seconds and achieves a maximum speed of 270 mph
Barabus Sportscars plans to sell around 300-400 TKRs over the three-year period. The car is on sale now for mere £360,000 and first vehicles will reach their respective owners in a four-month time.
slurrrp thanxquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz schuift een Droxz special naar tripack!
en natuurlijk zelf ook 1
quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Audi R8 V12 TDI Le Mans Blijft ook gewoon geil zeg!
Ze gaan echt te snel op, ik ga nog een keertje halen! hahaquote:
hij is hier geblocked. vast een lelijke autoquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
Audi R8 V12 TDI Le Mans Blijft ook gewoon geil zeg!
Auto R8 een lelijke auto noemen, wat doe je WL ?!quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij is hier geblocked. vast een lelijke auto
ja doe maar een halve liter cola... partij dorst niet normaalquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ze gaan echt te snel op, ik ga nog een keertje halen! haha
Nog een bakkie Tripack, WL ook wat te drinken???
ja ik kan hem niet zien vandaar hahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Auto R8 een lelijke auto noemen, wat doe je WL ?!
jah doe nog maar een bakkie en een glas waterquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ze gaan echt te snel op, ik ga nog een keertje halen! haha
Nog een bakkie Tripack, WL ook wat te drinken???
* Dr.Droxz zet een grote 2 liter fles cola naast WL, en een droxz special (en een glas water) bij tripack!quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja doe maar een halve liter cola... partij dorst niet normaal
en neem zelf ook nog watquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet een grote 2 liter fles cola naast WL, en een droxz special (en een glas water) bij tripack!
Zal wel even een normaal google plaatje zoeken ... *POEF* zo dan?quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik kan hem niet zien vandaar haha
Bakkie is alweer op... ik moet toch eens wat minder koffie drinkenquote:
google is ook geblockedquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zal wel even een normaal google plaatje zoeken ... *POEF* zo dan?
[ afbeelding ]
Moet ik hem anders mailen?quote:
wordt vast ook geblockedquote:
hahahahaquote:
blegh werkquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
mja ik heb ineens een en ander te doen
uh.. hebben we wat gemist?quote:
Had ik maar wat doen!quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
mja ik heb ineens een en ander te doen
heey beller hoe ging het?quote:
Mijn rug met z'n 4 hechtingenquote:
Ja ging goed, alleen zitten voelt een beetje wazig en stijfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |