Ja echt man! Die stok zou ik nu goed kunnen gebruikenquote:
nog door de verdoving? of ook door de hechtingen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ging goed, alleen zitten voelt een beetje wazig en stijf
oh das waar ook.. hoe is het gegaan man ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja echt man! Die stok zou ik nu goed kunnen gebruiken
Door de hechtingen, voelt beetje samengetrokkenquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:44 schreef tripack het volgende:
[..]
nog door de verdoving? of ook door de hechtingen?
Ja goedquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh das waar ook.. hoe is het gegaan man ?
mooi! je zal vast opgelucht zijn , dat het achter de rug is.quote:
Snapte de link niet heulemaal hahahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn rug met z'n 4 hechtingenVoel me helemaal stoer, voor het eerst hechtingen
![]()
Kijk, dat is dan weer positief?quote:
ja lekkerquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk, dat is dan weer positief?
Ik ben al de hele middag drinken aan het halen, wil je ook wat?
Dude hoe dat! Ik denk nu hoor ik er eindelijk bij... Heb nog nooit iets gehadquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Snapte de link niet heulemaal hahaha
4 maar? Heb er een stuk of 15
Ja lekker, koffie graagquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk, dat is dan weer positief?
Ik ben al de hele middag drinken aan het halen, wil je ook wat?
Was je 2 liter cola niet genoeg? hahahquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja lekker![]()
oh je bedoelde mij niet ?
Een stuk of 8 in mijn pols, en de rest in mijn knie ( knie is 2 keer geopereerd)quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude hoe dat! Ik denk nu hoor ik er eindelijk bij... Heb nog nooit iets gehad
quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:02 schreef Bellerophon het volgende:
Ben ff Batman Begins afkijken, laters!!
wahaha super. ik lag helemaal dubbel van het lachenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja lekker, koffie graag
Trouwens, verplicht leesvoer... geniaal
Meisjes die niet kunnen daten
nee zo gemakkelijk kom je er niet vanaf hahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was je 2 liter cola niet genoeg? hahah
Net ook gelezen, prachtig hahahahahquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:09 schreef tripack het volgende:
[..]
wahaha super. ik lag helemaal dubbel van het lachen![]()
* Dr.Droxz geeft tripck en zichzelf een Droxz special, en zet voor WL een nieuwe 2 liter fles cola neer!quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee zo gemakkelijk kom je er niet vanaf haha
dank je, daar kom ik de laatste minuten wel mee doorquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft tripck en zichzelf een Droxz special, en zet voor WL een nieuwe 2 liter fles cola neer!
Ik moet GVD nog een uur (fokkenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:27 schreef tripack het volgende:
[..]
dank je, daar kom ik de laatste minuten wel mee door
met die chick nog aan de telefoon?quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet GVD nog een uur (fokken)
Kut collega zat weer voor mijn neus prive te bellen met zijn "chickie!"
Ik kijk hem zwaar pissed aan... zegt hij tegen zijn "chickie": uh schat, 1 moment... en loopt weg
Ik geef het meisje groot gelijk... meeen dat gast hield gewoon zijn bek niet dichtquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net ook gelezen, prachtig hahahahah
Hij moet gewoon optyfen met die telefoon voordat ik hem door het raam heenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:40 schreef tripack het volgende:
[..]
met die chick nog aan de telefoon?
ow wacht ik snap em al.... hij leert er manieren te krijgen
Van je knie wist ik, maar je pols?quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een stuk of 8 in mijn pols, en de rest in mijn knie ( knie is 2 keer geopereerd)
of het is gewoon een duffe meid en hij een hyperactief ventjequote:Op donderdag 6 maart 2008 16:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik geef het meisje groot gelijk... meeen dat gast hield gewoon zijn bek niet dicht
Zullen we een combinatie van beide doen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:48 schreef tripack het volgende:
[..]
of het is gewoon een duffe meid en hij een hyperactief ventje![]()
5 uur klaar?quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:47 schreef tripack het volgende:
hey droxz zullen we met zijn tweeen proberen om nog voor 5 uur dit topic vol te krijgen?![]()
a ik vind het goedquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zullen we een combinatie van beide doen?
Spoed operatie aan mijn pols he...quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Van je knie wist ik, maar je pols?
dan maak jij het afquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
5 uur klaar?
Ik zit hier nog wel even hoor!
Als ik aan het daten zou zijn, en die meid trekt haar mond niet open... had k haar gelijk op de trein terug gezet!quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik geef het meisje groot gelijk... meeen dat gast hield gewoon zijn bek niet dicht
Waar is WL trouwens gebleven?quote:
het moet idd wel van twee kanten komenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik aan het daten zou zijn, en die meid trekt haar mond niet open... had k haar gelijk op de trein terug gezet!
Damn ben je klaar meequote:Op donderdag 6 maart 2008 16:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Spoed operatie aan mijn pols he...
Had mijn pols op 2 plaatsen gebroken, pols was "gezet" (Fucking pijn, Fucking pijn, Fucking pijn, Fucking pijn),
daarna gips. Kom na een week ter controle, bleken ze beide verkeerd vastgegroeid (heb ik weer!)..
Zelfs dag operatie, 2 stale pennen in mijn pols... (zijn er al uit hoor hahahaha)....
Daar komt mijn hechtingen vandaan
Ja dat sowieso, dat zou echt verschrikkelijk zijnquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik aan het daten zou zijn, en die meid trekt haar mond niet open... had k haar gelijk op de trein terug gezet!
Tjow jongen!quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:57 schreef tripack het volgende:
maar ik ga jullie nu wel verlaten. fijne avond nog en tot morgen
nee die ligt ook gewoon stil tijdens de sex als een lijk hahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, dat zou echt verschrikkelijk zijn
Ben geen necrofielquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee die ligt ook gewoon stil tijdens de sex als een lijk haha
Inderdaad!quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:57 schreef tripack het volgende:
[..]
het moet idd wel van twee kanten komen
Daar komt die pijn in mijn pols vandaanquote:
Ik post net een bericht met bier, en WL is er weer, ik wist het!quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee die ligt ook gewoon stil tijdens de sex als een lijk haha
Dat verklaard jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar komt die pijn in mijn pols vandaan
(littekens zag je op die foto's niet, omdat die littekens precies aan de andere kant van mijn pols zitten)
Gelukkig heeft mijn vriendin een ontzettend sterke eigen meningquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik hou echt van mensen die een duidelijke mening hebben enzo,
waar je een discussie mee kan voeren. Niet zo'n blonde geit die alleen ja en nee zegt
Ik denk dat ze wat verkeerd hebben gedaan in dat stuk bouwpakket (noemen het ook wel POLS) ;')quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat verklaard jaMaar het zit nu dus nog steeds niet echt geweldig
Kijk eens aan, toppie!!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mijn vriendin een ontzettend sterke eigen mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |