nee die ligt ook gewoon stil tijdens de sex als een lijk hahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, dat zou echt verschrikkelijk zijn
Ben geen necrofielquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee die ligt ook gewoon stil tijdens de sex als een lijk haha
Inderdaad!quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:57 schreef tripack het volgende:
[..]
het moet idd wel van twee kanten komen
Daar komt die pijn in mijn pols vandaanquote:
Ik post net een bericht met bier, en WL is er weer, ik wist het!quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee die ligt ook gewoon stil tijdens de sex als een lijk haha
Dat verklaard jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar komt die pijn in mijn pols vandaan
(littekens zag je op die foto's niet, omdat die littekens precies aan de andere kant van mijn pols zitten)
Gelukkig heeft mijn vriendin een ontzettend sterke eigen meningquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik hou echt van mensen die een duidelijke mening hebben enzo,
waar je een discussie mee kan voeren. Niet zo'n blonde geit die alleen ja en nee zegt
Ik denk dat ze wat verkeerd hebben gedaan in dat stuk bouwpakket (noemen het ook wel POLS) ;')quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat verklaard jaMaar het zit nu dus nog steeds niet echt geweldig
Kijk eens aan, toppie!!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mijn vriendin een ontzettend sterke eigen mening
hahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik post net een bericht met bier, en WL is er weer, ik wist het!
Onbewust hoor/lees jij gewoon bierquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahad ik niet eens gelezne
Dat is soms wel vervelendquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk eens aan, toppie!!!
Mijn ex, die dacht altijd dat ze gelijk had ;')
ik heb zat bier thuis staan. maar toch blijf ik ervan af. helemaal geen trek in op een of andere manierquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Onbewust hoor/lees jij gewoon bier
Vanavond wel trek in een biertje eigenlijk!
Ik hoor daar wijn?!? Wat voor?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb zat bier thuis staan. maar toch blijf ik ervan af. helemaal geen trek in op een of andere manier
van het weekend maar een fles wijn genuttigd
Onkruid vergaat niet hequote:Op donderdag 6 maart 2008 17:14 schreef draculettetje het volgende:
hey jullie zijn er nog!
SOMS ?!....quote:
Rosé vd C1000.. erg goed te doenquote:
Whehehequote:Op donderdag 6 maart 2008 17:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mensen die zich maar 1x per dag wassen/douchen/in bad gaan
Wijn, niet echt mijn dingquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb zat bier thuis staan. maar toch blijf ik ervan af. helemaal geen trek in op een of andere manier
van het weekend maar een fles wijn genuttigd
Het moet ook niet harder groeienquote:
Whehehe bij jou altijd dusquote:
Inderdaad, die gast is niet helemaal lekker ofzo hahahahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehewaar kunnen mensen zich druk om maken
Moet je is een zuid afrikaanse rose kopen, heerlijkquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Rosé vd C1000.. erg goed te doen![]()
ik ben neit echt een wijn drinker hoor, vandaar de rosé
het is toch ook wel algemeen bekend dat wij vrouwen altijd gelijk hebbenquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk eens aan, toppie!!!
Mijn ex, die dacht altijd dat ze gelijk had ;')
haal je die bij de supermarkt, of gall & gall ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet je is een zuid afrikaanse rose kopen, heerlijk
Hehe neequote:Op donderdag 6 maart 2008 17:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, die gast is niet helemaal lekker ofzo hahahaha
(en had die antwoorden denk ik niet verwacht hahaha)
Ghehehe eerder andersomquote:En als je weet dat je actief wordt met je partner is toch niks lekkerder om allebei lekker fris te zijn?
Inderdaad, 1.97.. lang genoegquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het moet ook niet harder groeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |