Ah, jij vervangt elke dag je beddegoed???quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:04 schreef Pulu het volgende:
- en voordat je 's avonds in je schone bed gaat liggen lijkt het me logisch eerst weer een bad neemt/onder de douche gaat (net zoals het logisch is om je handen te wassen voordat je aan je avondmaal begint)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Inderdaad, wat een viespeuk die ts.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:12 schreef Biancavia het volgende:
Ga jij maar twee keer per dag onder de douche?
Dus? Weleens van wc papier gehoord?quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:04 schreef Pulu het volgende:
....
- gedurende de dag ga je meerdere keren naar de toilet
In bed zweet ik meer, na het sporten douche ik sowieso en op ene echte hete zomerdag ook nog wel af en toe.quote:- je transpireert (al is het maar minimaal) de gehele dag
Ik weet niet wat jij voor werk doet, maar kom alleen met mijn handen in aanraking met "vieze" zaken, voor de rest heb ik kleren aan.quote:- komt in contact met alle apparatuur of andere zaken/ handelingen waarbij bacteriën worden overgedragen
En lekker op de bank zitten met een biertje.quote:- vervolgens ga je naar huis
Zo schoon is mijn bed niet, lig ik de hele nacht in te zweten, en aangezien ik mijn bed niet elke dag verschoon is de binnekant van mijn kleren, en dus mijn lijf, schoner dan mijn bed, zie het nut er dus niet van in te douchen voor ik in bed kruip.quote:- en voordat je 's avonds in je schone bed gaat liggen lijkt het me logisch eerst weer een bad neemt/onder de douche gaat (net zoals het logisch is om je handen te wassen voordat je aan je avondmaal begint)
Nee, sex is en hoort vies te zijnquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:14 schreef Pulu het volgende:
Dus als 2 keer per dag doucht, heb je gelijk smetvrees....
En nee niet elke dag schoon beddengoed....ik heb wel meer dingen te doen...
Ik houd van een schoon bed en dat houd ik graag schoon....dus ik ga niet met mijn schoenen (waarmee je buiten loopt) niet op bed en ik ga pas in mijn bed liggen wanneer ik weer lekker fris ben....
Ga jullie na een actieve dag gewoon in je bed liggen dan?
En als je weet dat je actief wordt met je partner is toch niks lekkerder om allebei lekker fris te zijn?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:14 schreef Pulu het volgende:
Ik houd van een schoon bed en dat houd ik graag schoon....dus ik ga niet met mijn schoenen (waarmee je buiten loopt) niet op bed en ik ga pas in mijn bed liggen wanneer ik weer lekker fris ben....
En als je weet dat je actief wordt met je partner is toch niks lekkerder om allebei lekker fris te zijn?
Ik hou wel van een vissig smaakje en mijn vriendin houd van kaas, iedereen blijquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:14 schreef Pulu het volgende:
De enige misschien tussen deze reacties....quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:13 schreef DeletedByAdmin het volgende:
Dus jij klaagt over het feit dat jij de enige bent die >1 keer per dag zich doucht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |