abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57197781
Ik snap dat niet!

- Je staat 's ochtends op en afgelopen nacht heb je sowieso getranspireerd (of je wel of niet hebt geneukt/ gemastrubeerd).
- Je gaat naar de wc...doet je behoefte
- meest frisse lijkt me vervolgens om ff lekker te gaan douchen
- vervolgens ga je naar werk/school
- gedurende de dag ga je meerdere keren naar de toilet
- je transpireert (al is het maar minimaal) de gehele dag
- komt in contact met alle apparatuur of andere zaken/ handelingen waarbij bacteriën worden overgedragen
- vervolgens ga je naar huis
- en voordat je 's avonds in je schone bed gaat liggen lijkt het me logisch eerst weer een bad neemt/onder de douche gaat (net zoals het logisch is om je handen te wassen voordat je aan je avondmaal begint)
pi_57197842
het is niet goed voor je huid om iedere dag onder de douche te gaan staan. Laat staan meerdere malen per dag.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_57197844
Smetvreesflikker
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  donderdag 6 maart 2008 @ 15:08:45 #4
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_57197856
Dus jij doucht het liefst elke keer nadat je iets heb aangeraakt ?

Smetvrees ?
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_57197871
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:04 schreef Pulu het volgende:

- en voordat je 's avonds in je schone bed gaat liggen lijkt het me logisch eerst weer een bad neemt/onder de douche gaat (net zoals het logisch is om je handen te wassen voordat je aan je avondmaal begint)
Ah, jij vervangt elke dag je beddegoed???
  donderdag 6 maart 2008 @ 15:10:40 #6
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_57197893
Hoe komt je bed zo schoon als je de nacht ervoor in hebt liggen slapen, en dus transpireren? Of verschoon je je bed elke dag?
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
pi_57197903
pi_57197904
gevalletje smetvrees hier
pi_57197918
Douchen voor het naar bed gaan?
Wat je zegt, in bed ga je toch hard zweten en je douched de volgende ochtend weer...
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_57197923
smetvrees
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_57197928
SMETVREES
pi_57197933
Ga jij maar twee keer per dag onder de douche?
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 6 maart 2008 @ 15:13:00 #13
182076 DeletedByAdmin
-=Deleted by Admin=-
pi_57197938
Dus jij klaagt over het feit dat jij de enige bent die >1 keer per dag zich doucht?
Game je teveel? Discussieer mee op www.gamezorg.nl - Zorg voor Gamers!
  donderdag 6 maart 2008 @ 15:14:03 #14
138448 PeZu
Suspended animation
pi_57197958
maar 2x per dag douchen/wassen

ik doe minimaal 3x per dag douchen en daarbij ook wel 10x handen wassen , vaak neemik mijn gezicht dan ook ff mee..

vieze TS maar 2x per dag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_57197967
Dus als 2 keer per dag doucht, heb je gelijk smetvrees....

En nee niet elke dag schoon beddengoed....ik heb wel meer dingen te doen...

Ik houd van een schoon bed en dat houd ik graag schoon....dus ik ga niet met mijn schoenen (waarmee je buiten loopt) niet op bed en ik ga pas in mijn bed liggen wanneer ik weer lekker fris ben....

Ga jullie na een actieve dag gewoon in je bed liggen dan?
En als je weet dat je actief wordt met je partner is toch niks lekkerder om allebei lekker fris te zijn?
pi_57197978
smetvrees en niet zo'n beetje ook
  donderdag 6 maart 2008 @ 15:15:05 #17
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_57197985
Probeer het eens voorzichtig met een keer per maand en dan langzaam opbouwen naar eens per half jaar
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
  donderdag 6 maart 2008 @ 15:15:19 #18
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_57197988
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:12 schreef Biancavia het volgende:
Ga jij maar twee keer per dag onder de douche?
Inderdaad, wat een viespeuk die ts.
Ik ging altijd minstens 10 keer, maar van mijn therapeut mag ik nu nog maar 8 keer
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_57197996
TS heeft smetvrees

Je argumenten 's ochtends te douchen deel ik, die om het 's avonds nog te doen niet.
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:04 schreef Pulu het volgende:
....
- gedurende de dag ga je meerdere keren naar de toilet
Dus? Weleens van wc papier gehoord?
quote:
- je transpireert (al is het maar minimaal) de gehele dag
In bed zweet ik meer, na het sporten douche ik sowieso en op ene echte hete zomerdag ook nog wel af en toe.
quote:
- komt in contact met alle apparatuur of andere zaken/ handelingen waarbij bacteriën worden overgedragen
Ik weet niet wat jij voor werk doet, maar kom alleen met mijn handen in aanraking met "vieze" zaken, voor de rest heb ik kleren aan.
quote:
- vervolgens ga je naar huis
En lekker op de bank zitten met een biertje.
quote:
Zo schoon is mijn bed niet, lig ik de hele nacht in te zweten, en aangezien ik mijn bed niet elke dag verschoon is de binnekant van mijn kleren, en dus mijn lijf, schoner dan mijn bed, zie het nut er dus niet van in te douchen voor ik in bed kruip.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 6 maart 2008 @ 15:16:15 #20
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_57198008
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:14 schreef Pulu het volgende:

Ik houd van een schoon bed en dat houd ik graag schoon....dus ik ga niet met mijn schoenen (waarmee je buiten loopt) niet op bed en ik ga pas in mijn bed liggen wanneer ik weer lekker fris ben....

En als je weet dat je actief wordt met je partner is toch niks lekkerder om allebei lekker fris te zijn?
Nee, sex is en hoort vies te zijn
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_57198016
quote:

Dat taalgebruik van jou
Daarbij weet ik dat nooit vantevoren en doen we het niet altijd in bed!
pi_57198019
Maar waarom ga je dan 's avonds schoon en gedouched en al in een vies bed liggen?
Dat is toch vies geworden van het zweten en stinken de nacht ervoor?

Dan is het imo nogal zinloos om schoon in een vies bed te stappen.
Als je dan toch per se 2x per dag wilt douchen, leg dan tenminste ook ff schoon beddengoed op elke dag
pi_57198022
quote:

Ik hou wel van een vissig smaakje en mijn vriendin houd van kaas, iedereen blij
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_57198025
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:13 schreef DeletedByAdmin het volgende:
Dus jij klaagt over het feit dat jij de enige bent die >1 keer per dag zich doucht?
De enige misschien tussen deze reacties....

Ik zei niet dat jullie minderwaardige mensen zijn sjakie...er staat alleen ik snap dat niet!
pi_57198056
Ook echt een geweldig plan voor het milieu om vaker dan één per dag te gaan douchen...Vroeger gingen ze trouwens maar eens per week, op zondag Is maar goed dat je niet in die tijd leeft!
Conclusie: niet zeuren

Maar stinkende mensen zijn wel vervelend hoor, dat wel, maar daar gaat je klacht niet over. Waar gaat het eigenlijk wel over? Jij hebt daar toch geen last van of iemand 1 of 2x per dag doucht? Je merkt het als het goed is toch niet eens.. of vraag je het aan iedereen die je tegenkomt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')